Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia 2 -pro si contra
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3
Adrian63497
Am uitat de scut! Se schimba foarte usor cu unul din otel. La prima zapada, scutul din plastic se va "sparge", baietii de la asigurari vor constata asta, iar tu vei opta pentru un scut din otel(dif. aprox. 50 euro). Ca de-aia platesti atat la CASCO! biggrin.gif .
Razvan62972
Marius, in ceea ce priveste schimbatul uleiului, am vrut si eu sa il schimb dupa 1500 km iar baietii de la service Skoda din Baia Mare(acolo m-am nimerit sa fiu atunci) mi-au zis ca in nici un caz nu se baga sa imi schimbe uleiul pentru ca cu acest ulei isi face motorul rodajul. Lasa-l pana la cel putin 10.000 km(15.000 ar fi minunat). Asa e conceput motorul. Repet, nu au vrut sa auda de schimb ulei la 1.500 km!!! E un paradox la ce se intampla pana acum cu motoarele noi dar...mergem pe mana lor, doar sunt in garantie masinile, nu? blink.gif
In ceea ce priveste "pachet drumuri grele", in Bucuresti inca e bine sa ai o masina mai inalta, asta o stiu de la prietenii mei care au Skoda Octavia si care nu au asa ceva si care au cam avut probleme... blush.gif
Eu am 9.000 km si as vrea sa plec afara cu ea...drum lung...cred ca o sa fac schimbul inainte sa nu ma apuce prin Elvetia 15.000 la bord... bicycle.gif
Adrian63497
Subscriu la ce a scris Razvan despre ulei! Lasa-l in pace, ca doar nu e Dacie, sa se umple de span! biggrin.gif .
MARIUSC
Salut
varianta SH pica din cel putin 2 motive:
1. Pachetul salarial presupune o suma lunara pentru o masina, care sa-mi ramana dupa 5 ani...si ar fi pacat sa raman cu o valoare mai mica , achizitionand un sh in leasing.
2. Ar fi prima mea masina noua, sh am mai avut...si vreau sa "bifez" si aceasta realizare... biggrin.gif
@adrian: daca nu e prea mare deranjul, as fi incantat sa ne intalnim sa-mi fac o parere...mai intemeiata pe realitate...poate nu neaparat drum la Sinaia (BIG BROTHER IS Waching... biggrin.gif )...sau de ce nu? Repet, daca nu e prea mare deranjul...Poate se mai baga si alti proaspat sau viitori posesori...
Cu schimbul de ulei, m-am lamurit...sa fie la 10-15k
Cu pachetul drumuri grele, parerile sunt impartite...scutul prin asigurare e o idee buna, daca e acoperit...pe de alta parte inaltarea si rigidizarea... ma gandesc la topaitul ala...sa nu dea in "tangaj" blush.gif
Adrian63497
Chiar nu am nimic impotriva! Maine plec din Buc. si ma intorc pe 3 sau 4 ian.. Imediat ce ajung acasa intru pe net. si confirm ca sunt disponibil.Nu ramane decat sa stabilim detaliile(ora, loc, etc...).
Adrian63497
Si inca ceva....Incearca sa nu te grabesti...Testeaza tot ce e pe piata! Am senzatia ca masina asta e prea laudata...Si mai grav e ca trag concluziile astea dupa ce am achizitionat una. biggrin.gif. Deci, atentie!
Adrian63497
Sunt acasa. :wave:
Adrian63497
Marius, sunt acasa! :wave:
adrian62359
in februarie imi vine masina... O II, 2.0 TDI, Elegance + xenon, jante pe 16, maxi dot, scaune incalzite,...etc și... pachet de drumuri grele.
Am testat una cu pachet. Problema de ruliu sau tangaj nici nu poate fi adusa in discutie. Se simte doar peste 170 și atunci foarte putin consider eu că mașina parca e putin instabila.
Eu am ezitat sa comand pachetul, însă am aflat ca scutul de metal sub motor montat ulterior costă, împreuna cu prinderile de care este nevoie cca 14.000.000 lei, fără manoperă de montaj. Am verificat in mai multe parti. verificati si voi. Ca optiune pachetul costa cca 142 euro. Eu platesc masina cash și problema asigurarii nu se pune, asa ca varianta pe asigurare cade...
Exista insa o parte negativa.... Cu pachet de dr. grele masina e mai urata consider eu. E cu 2 cm mai inaltă (pentru cei care observa). Daca ar fi sa o comand acum ma-as mai gandi daca sa-l comand sau nu... dar scut de otel sub motor OBLIGATORIU.
Voi ce mai ziceti de acest pachet... e urata rau masina cu el ? cum se asorteaza cu jante pe 16?
Acum tb sa te gandesti si pe unde vei merge cu masina... poate ca mai bine mai urata dar sa nu spargi baia sau sa ramana agatata pe undeva...
Cei care aveti pachet de dr grele, spuneti si voi va rog daca vi se pare urata ca e mai ridicata... Are cineva pachet și jante pe 16 ?
ncristi
QUOTE
Voi ce mai ziceti de acest pachet... e urata rau masina cu el ?


Nu stiu daca-i mai urata sau nu dar masina se comporta ca o caruta...suspensia extrem de dura simte orice denivelare sau gropa cat de mica.

Eu nu le-as alege.
MARIUSC
Si mie mi se pare ca-i strica aspectul...din ce m-am uitat pe strazi, se vede clar cea cu pack...e mai inalta...distanta dintre aripa si anvelopa e marisoara...Scutul il consider si eu important...cat despre faptul ca "simte" orice groapa...parca nu mai merita...citeam pe un forum ca zgomotele la gropi sunt cam...metalice...cred ca o sa renunt la el...si voi merge mai atent pe putinele drumuri "grele" pe care le voi bate.. blush.gif
Pana la urma as sacrifica aspectul pentru rezistenta...dar daca ma aleg si cu disconfort, nu mai merita...
Adrian...vezi pe pm..daca nu, te rog un mail la marius.carpuci@gmail.com
10x
gabi63320
Cum sa consume 2-2,5 l ulei pana la o revizie? Da cat ulei intra in motor? Ar insemna sa ramana cu mai putin de jumatate in baie, lucru foarte riscant. Mi se pare exagerat!
DORU
Daca lasam deoparte faptul ca tehnologia PD va fi in curand modificata (vezi diesel-ul VW de 170 CP) si apoi abandonata din 2008 parca, trecandu-se la CR, atunci eu sustin ca pe Octavia II o strica un singur lucru: motorizarile. Design-ul e misto, interiorul peste Octavia I...insa motoarele sunt sub cele ale generatiei I. De ce afirm acest lucru?

Benzina inseamna 1.4 16V 75 CP (submotorizare), 1.6 MPI 102 CP (acelasi de acum 9 ani - e vechiul SR din 1997), FSI-urile de 115 CP si 150 CP sunt tehnologii noi dar nu neparat mai bune (singurul castig este renuntarea la motorul de 2 l 115CP), intrucat 2.0 FSI are performante mai slabe decat 1.8T si consum sensibil egal.

Motorina inseamna 1.9 TDI-PD 105 CP si 2.0 TDI-PD 140 CP, mai performante insa mai galagioase si mai consumatoare de ulei decat 1.9 TDI 90 / 110 CP de la O1.

Consider ca dpdv al motorizarii s-a batut pasul pe loc, sa nu zic ca s-au ales unele mai "mancatoare de bani", fara performanta semnificativa in plus.

Inainte sa aruncati cu pietre in mine, va aduc la cunostinta ca posed marca Skoda din 1996, am schimbat multe modele si am condus inclusiv O2 4x4 TDI 105 CP si O2 FWD TDI 140 CP. Deci am experienta necesara emiterii unei pareri avizate. arigato.gif
MARIUSC
Daca privesc motoarele pe benzina, sunt de acord cu doru, desi cica fsi sunt bunicele, in combinatie cu un combustibil adecvat...(gandite ca alternativa diesel dpdv al consumului)
Diesel - cred ca 2.0 pe care vreau sa-l aleg si eu, este totusi un progres...
@Adrian - multzam fain, mare domn arigato.gif arigato.gif arigato.gif
Cu ocazia asta poate inauguram un obicei, bun, consider eu...ma ofer ca dupa ce-mi vine masina si faq rodajul, sa fac un test drive cu un doritor nehotarat..eu mi-am lamurit ceva necunoscute cu ajutorul lui adrian...
Bafta
Adrian63497
Cu mare placere, Marius biggrin.gif ....Fratilor, ieri masina mea a implinit doua saptamani si 2000 Km....si...prima zgarietura...Nu sunt eu autorul, ci un cretin care a vrut sa vada cat de compatibila e cheia lui cu vopseaua mea...Nici nu stiu daca imi doresc sa prind pe unul facand asa ceva...Cred ca daca se intampla sa prind unul, ma vedeti la stiri....Mi-e greata, scarba de-a dreptul. Nu e de mirare ca peste tot in lume suntem priviti cu suspiciune....Avem, din pacate, o mentalitate de tot rahatul...Suntem tentati sa daramam ce-au facut altii in loc sa asezam doua caramizi una peste alta. Nu ne stimuleaza succesul altora, ci ne otraveste, ne omoara, ne scoate din minti....Romania e o tara superba, are tot ce-i trebuie ca sa bata la fund multe tari din Europa...pacat, insa , ca e populata...Daca se intampla sa ma loveasca cineva in trafic, nu ma suparam atat de tare..Se intampla oricui, nu e un rau facut cu intentie...Dar sa te apuci sa zgarai masina cuiva doar pentru faptul ca-ti crapa fierea in tine de invidie, de neputinta, asta nu o inteleg...Sincer, mi-e teama sa prind pe unul facand asta...Succese, domnilor...
MARIUSC
Ouch!!!...sunt eu mahnit de intamplare...mai ales ca tare-i frumoasa neagra...sa ne spui cat si cum daca remediezi...merita :bandit: ....
Eu iar am dat in niste complicatii financiare...imi vine sa ...sa ce? ca n-am ce face..tre sa stau dupa ai mei sefi...deja numai octavii vad in fata ochilor...si oftez...
Hampu The Great
QUOTE(Adrian63497)
Fratilor, ieri masina mea a implinit doua saptamani si 2000 Km....si...prima zgarietura...


N-ar trebui sa te superi prea tare, asta e soarta lor. Zi mersi ca nu a fost un pom, sau un natang cu 100 la ora.

Eu am patit-o pe la numai 1000 de kilometrii.
In parcare o babuta a alunecat si incercand sa isi recapete echilibrul, printr-un gest necontrolat, mi-a tras-o cu bastonul in dreptul busonului de alimentare.

Saraca incerca sa treca printre doua masini...

Ce poti sa ii faci ??...Si in general ce poti sa faci ??
Sa injuri stapanirea, asta da :boxing: !!!
cristian48624
Tot pe la 2000 km am gasit ei eu o zvastica pe portiera din fata, scrijelita cu dusmanie. A ajuns la tabla. Erau 3 masini in parcare, a mea cea mai curata. Se pare ca asta a fost criteriul. L-a provocat stralucirea caroseriei.

Am revopsit portiera dar nu mi-au nimerit culoarea desi am fost la reprezentanta SEAT care se lauda ca are acelasi cod la culori ca si Skoda (sunt si ei in grupul VAG). Am dus-o inapoi de 2 ori, acelasi rezultat. Noua vopsea are o nuanta mai inchisa.
MARIUSC
Salutari
S-au mai limpezit apele, si azi am depus dosarul de leasing.
Va fi un ambiente cu dotari aproape de elegance, mai putin gentile, scaun reglabil si inca vreo 2-3 chestii (din motive de buget..).
Astept saptamana viitoare verdele de la firma de leasing, sa pot da comanda. A inceput numaratoarea inversa...si ..deja nu mai am rabdare...
Am aflat despre un coleg care are Ambiente, si dupa o inspectie amanuntita, m-am convins ca diferenta fata de elegance nu e f mare. Si decat elegance 1.9 am preferat ambiente 2.0.
Voi reveni cu detalii.
cristi65951
in cat timp iti soseste masina?
MARIUSC
abia am depus dosarul de leasing...dupa ce-si dau ei ok-ul, ma duk sa dau comanda...dupa care imi va spune saptamana de fabricatie si saptamana de sosire in vama...din ce am mai auzit cam 6-10 saptamani din momentul comenzii...sad.gif
MARIUSC
Se pare ca nu mai exista pareri pro si contra...smile.gif
Astazi am semnat contractul de leasing si pe cel de livrare. Pana la urma parca mi-am dorit prea multe optionale pe Ambiente, si am ajuns la Elegance cu esp, alarma, scaune incalzite, maxidot stergator luneta si duze - CIP 17132. Un pret bun zic eu...
Din pacate, cred ca va trebui sa refac contractul datorita acestei modificari, ceea ce inseamna o alta amanare...Sper nu prea mare.
S-auzim de bine
MARIUSC
comandat elegance cu dotarile de mai sus.. :clapping:
se produce in saptamana 11...sper sa-mi ajunga pana de paste...
dealerul zice ca in jur de 15 aprilie :pray:
MARIUSC
Final de poveste fericit!! In 14 aprilie am ridicat bijuteria. Am facut 200Km si inca nu-mi vine sa cred ce masina am...Luni plec pe ruta Pitesti-Sibiu-Alba-Cluj-Baia Mare-Bicaz-Bacau-Bucuresti. Revin cu impresii...
Abia astept sa trec de 1500Km de rodaj, sa dezlantui herghelia... biggrin.gif
Andrei55037
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
a3des
Astept cu nerabdare impresiile tale dupa ce ai mai condus cateva sute de km.
DORU
Sa fie intr-un ceas bun !
Catanea71648
Va rog sa nu-l ascultati pe pustiul de mai sus care vorbeste prostii referitor la consumul de ulei la motoare 1.9tdi..Eu am 4 masini de 1.9 TDI(una cu 90cp, una cu 101cp PD, una cu 110cp si una cu 131cp PD).Cu una am ajuns la 225000km si alta la 160000km si au consumat max 0.7l ulei la 15000km...
Poate daca mergi in 4300rot atunci sa manance 2.5l, (intra pe rosu la 4300-4700 fuctie de model) iar in acest caz uleiu trebuie schimbat la 5000km.
DORU
Raspunsul tau este putin tendentios si deloc politicos. Voi trece peste aceste aspecte de aceasta data.

Strict tehnic: toate motorizarile amintite de tine sunt de la Octavia 1 si Superb, NU de la Octavia 2. In consecinta, nu poti afirma ca cele PD de 105 si 140CP nu consuma ulei, pt ca nu le-ai condus. Ele deriva din cele anterioare, este adevarat, dar au componente diferite. Asadar, din ceea ce declara service-urile si unii proprietari, motoarele noi de la Octavia 2 si in special cel de 140CP papa multicel inca din primii 15.000 km. Te invit sa cauti pe forumurile auto si vei vedea si astfel de opinii.
Nu am generalizat, am amintit doar ca sunt si masini sau soferi care au aceasta nemultumire (conteaza si stilul de conducere, dar si tehnologia folosita de producator).
Consider ca am completat datele furnizate intr-un post anterior pe acest topic si ti-am dat si replica potrivita.
MARIUSC
Salutari Si Hristos a Inviat
Intai de toate multumesc de urari.
Am revenit din calatorie. Am 2100 de km iar depre masina numai de bine...Primii 1500 n-am dat (decat pe alocuri, cand situatia o cerea biggrin.gif ), mai mult de 2500 ture, conform unei tzidule primite la ridicarea masinii.
Masina se comporta EXCELENT. Motorul e superb, si-mi pune zambetul pe buze la fiecare talpa. Iar 2.0 TDI vine in combinatie cu o cutie cu 6 trepte, etajata foarte bine.Treapta 1 doar pentru plecat de pe loc, a doua incepe sa te anunte ca ai 140 cai, iar de la a 3-a in sus, te lipeste in scaun.A 6 cu 2500 ture ai 140...de vis...Franele sunt ferme, si sigure, cred ca discurile spate isi spun cuvantul. N-am apucat se "testez" ABS-ul, cu atat mai putin ESP-ul pe care-l am optional. Trenul de rulare este impresionant, cel putin pentru mine (punte spate independenta, deh). Am atacat curbe cu 80, pe care inainte (cu dacie, e adevarat) nu indrazneam sa intru cu 60.
Confortul este incredibil...de la scaune cu suport lombar si reglaj pe inaltime la cotiera, comenzile climatronic sau audio la indemana, faruri super (non-xenon), si multe altele..As aminti cateva chestii "simply clever": la dezarmarea masinii, din oglinzi bate un fascicol alb pe usi, sa vezi unde calci, daca ai stergatoarele fata pornite si bagi marcharierre, pleaca singur cel de pe spate, daca speli parbrizul, dupa cele cateva ture ale stergatoarelor, sta cam 1 min, se mai scurg cateva dare, iar stergatorul mai face singur o tura; daca iti "scapa" maneta de semnalizare dupa o mica apasare, semnalul continua de 3-4 ori, si alte "mici" chestii care-ti fac condusul mai usor si placut..
La consum n-am urmarit per total, dar ultima portiune, Bacau-Bucuresti, am scos 6,2 pe BC, cu o medie de 70Km/h. Asta a inclus si portiuni bune de 160-180 (pentru cine stie, drumul e superb).
La partile negative ar trebui sa mentionez tunerul fm, care mai pierde frecventa pt 1-2 sec, zgomotul la viteze de 140-180, ceva mai mare, dar aveam si cauciurile noi, si...cam atat.
Cat despre ulei, in 2100 km n-a consumat nimic, cel putin ochiometric pe joja.(e adevarat ca nici nu i-am dat talpa )
Una peste alta, masina este super, si fara a avea alte comparatii la indemana cumasini similare, sunt super incantat de achizitie
Daca aveti si alte intrebari, va stau la dispozitie.
Raul80193
salut! sunt nou pe forum. Am cumparat o Octavia 2 Combi acum 13 luni, am 17000 km cu ea. Imi trebuia o masina pentru firma, cu care sa pot cara marfa, si putine combi se pot compara cu octavia 2 cand e vorba de spatiu. Am citit diverse discutii despre ulei... intr-adevar consuma cam 2-2,5 l la 10 000 km... pana la revizia de 15 000 km am fost la dealer unde am un prieten si a bagat in ea de fiecare data cate un litru, un litru si ceva de completare.. intra 4 litri de ulei in ea pentru cei care nu stiu.. 4.850.000 lei revizia, filtru nou, 5 litri de ulei, unul il am inca in portbagaj si mi-au pus toba la loc, cica era putin deplasata.. Sunt din Timisoara, fac intre 40 si 80 km pe zi, exceptand weekendurile, am deschis si inchis pana acum 5 dosare CASCO, garantat n-au facut un ban pe spatele meu cei de la asigurari, chit ca le platesc 63 Euro pe luna, nimic din vina mea... e mai greu la inceput cand iti vezi masina lovita pentru prima oara, indiferent cat de tare, dar toate astea se fac, masinile noi sunt ca LEGO, dai jos una, se pune alta, noua si daca nu tu platesti cele 18-20 milioane pentru o mica indoire si zgarietura pe toata partea laterala, e ok, exceptand vreo 5 ore cat stai la noi la politie si inca una la asigurari:)
Am urcat in multe masini de cand am cumparat-o pe asta si ma simt inghesuit in majoritatea:) spatiul iti deformeaza perceptia.. impresionant e confortul, scaunele sunt placute, zgomot redus, iar sunetul de la motor poate fi usor acoperit de instalatia audio, o am pe cea cu 6 boxe, elegance e dotarea la masina. Climatronic avand in vedere ca opresc in diverse locuri la cate 5-6 minute distanta, nu folosesc, e inutil in oras pe distante scurte, eventual reusesc sa racesc, ceea ce nu fac cu cele 4 geamuri lasate:> Nu am pachet de drumuri grele, trebuia sa astept 2 luni jumate ca sa imi aduca o alta masina cu orice mica diferenta fata de cea actuala, asa ca am luat-o scurt pe asta. Consumul e perfect ok, cam 7.2 in oras cu multele opriri, 6.8 scoti in timisoara doar sambata la 3 noaptea cu traficul de acum, ne apropiem de Bucuresti la capitolul asta, iar afara mers intre 90 si 140 la ora, cu climatronic pornit pe suflat incet, 4.7 litri la drum de vreo 250 km. Ceea ce suna bine fata de celalta masina, un 525 adus din state in 93, cu 16 litri in oras.
Scula audio citeste orice bagi in ea, nu e cu mp3 dar imi fac cd-uri audio si le inghite cu placere. Hiba dubioasa e ca de 2 ori pana acum de cand o am, mi s-a intamplat sa pun contactul, cd playerul porneste, apoi pornesc motorul si el ramane pornit in loc sa se opreasca. Urmeaza o pocnitura puternica din boxe, si de 2 ori pana acum s-a blocat scula, si pâcâie in continuu indiferent ca scot cheia din contact complet sau o las. O frec pornit oprit pana disper, si pana la urma se remediaza. Sunt satul de cate ori am fost la asigurari si la vopsit cu ea ca sa ma duc si la dealer, cand o sa am chef, ma duc.
Mi se pare o masina super, am pornit de la ideea ca Skoda e o masina de clasa a 3-a si am fost in continuu impresionat, ceea ce prefer de departe fata de a lua ceva super care sa ma dezamageasca ba cu aia ba cu aia.
Pe scurt (dupa ce am scris mult prea lung), o recomand cu caldura.

Octavia 2 Combi, 1,9 Tdi-Pd 105 Cp
Gabi80466
QUOTE
Hiba dubioasa e ca de 2 ori pana acum de cand o am, mi s-a intamplat sa pun contactul, cd playerul porneste, apoi pornesc motorul si el ramane pornit in loc sa se opreasca. Urmeaza o pocnitura puternica din boxe, si de 2 ori pana acum s-a blocat scula, si pâcâie in continuu indiferent ca scot cheia din contact complet sau o las. O frec pornit oprit pana disper, si pana la urma se remediaza. Sunt satul de cate ori am fost la asigurari si la vopsit cu ea ca sa ma duc si la dealer, cand o sa am chef, ma duc.



Asta am patit-o si eu o data.....abia luasem masina (2km :-D) si mi sa- oprit motorul.....fara sa iau contactul am dat iar la automat, moment in care a inceput sa pacane....am luat contactul, am repornit....la fel....dar am citit manualaul de intrebuintare :-D......am pornit, am oprit radioul de la buton, am oprit motorul, am scos cheia si am pornit din nou, de data asta cu radioul OPRIT!....dupa am pornit radioul de la buton si a fost OK!
CORINA78858
[quote="G e o r g e"]consuma prin constructie. 2- 2.5l la 10 000 km . smile.gif TOATE !

Poate nu am inteles eu bine...spui ca toate skodele consuma intre revizii 2l?
Daca am inteles bine nu e prea real. Pana in prima revizie e adevarat ca mai trebuie completat uleiul de rodaj ca-i mai subtire (1L) dar dupa aceea nici vorba de 2L ! Nu te pot insa contrazice cand este vorba de motorul de 2.0l de pe Oct.2. Aici se duce mai sus intr-adevar. Oricum daca stam sa calculam 2l ulei costa 130RON cu TVA din cate stiu (castrol) ceea ce este acceptabil.
DORU
Corina, VAG recomanda de cativa ani Aral. Voi acceptati si Castrol?
a3des
castrol & mobil 1
CORINA78858
Da cum spune Adi. Castrol este bun si calitativ si la pret.
Lucian72846
Eu as mentiona doar CASTROL si ARAL ( in aceasta ordine ) . Spre exemplu fabrica Skoda recomanda Shell ( ulei cu care este facut si primul plin dealtfel ) , fabrica Seat recomanda Repsol , VW cu Aral . Totul tine de marketing , in fond sunt aceleasi motoare si componente !
DORU
Din ce stiu, ARAL se fabrica doar in vest in timp ce Castrol si prin Turcia...
Credibilitatea e diferita in consecinta!
Lucian72846
Mergem atunci pe inspiratia de moment , cand alegem marca uleiului !
Raul80193
Eu sunt de parere ca masina trebuie sa primeasca ulei, lichid de racire, etc, identice cu cele cu care a fost livrata... ARAL am bagat in ea, si tot ARAL o sa bag, la fel si lichidul de racire G12.. o sa va tin la curent cu consumul de ulei pana la viitoarea revizie, adica cea de 30 000 km.
TLS-09
QUOTE(G e o r g e)
recomand orice altceva numai motoarele noi de la VAG nu smile.gif

si 1.9 consuma ulei . tot asa a fost gandit smile.gif


Chestia cu consumul de ulei este o legenda. Cel putin in ceea ce priveste 1.9 TDI. Su poate daca a mea nu consuma asa cum se spune sa inteleg ca are o hiba?
DORU
Hai sa lamurim odata problema: dieselul, ca si benzina, la temperaturi ridicate si mers bara la bara, inghite putin ulei.
In plus, motorul de la VAG de 2 litri 140CP papa ulei suplimentar, ceva de genul 0,5-1 L la 15.000km, in fct si de stilul de conducere... cel de 1,9 litri nu are aceasta problema, din ce stiu. Atentie, ma refer la tehnologia PD !
Cele non-PD nu au aceasta problema si consuma si mai putin. De aceea VAG renunta din 2008 parca la PompeDuse in favoarea CommonRail.
MARIUSC
Am 8k km cu a mea...si n-a papat 2 l. Pe la 5000 am completat 200g preventiv..tongue.gif
Cred ca VAG renunta la TDI nu din cauza uleiului consumat, ci a costurilor de R&D...wink.gif
COSMIN1
Sal tuturor
Am de 1 an o Octavia 2 elegange 1,6 mpi 102 cp aprox 20.000 km.Probleme:
-usa dreapta fata scirtie la cele mai mici denivelari
-volanul undeva jos la fel
-cotiera e cel mai grav ,in momentul in care tin cotul pe ea scirtie cel mai enervant
-la viteze mai mari de 100 km/ora tiuie ceva la geamul dreapta spate
Cam asta e cu probleme.In rest masina a mers impecabil,nici o problema ,imi pare totusi putin submotorizata.O sa trec luna asta pe la Procar Timisoara ,de la ei am luat masina sa vad ce putem rezolva.Sincer sunt dezamagit,nu ma gindeam ca dupa 20.000 km o sa am atitia "greieri" in masina.Tocmai asta este unul din motivele pt care nu am ales Renault.Astept si parerile voastre.
TLS-09
Esti inca ingarantie asa ca mergi la ei.La drumurile noastre (si ma refer la Timisoara in concret )nu ar trebui sa te mire.Asta e.Foloseste functia cautare ca despre zgomotul la viteze mari stiu ca s-a mai discutat la O2.
offtopic.gif
Arunca un ochi si la Timisorenii West Side pe Off Topic ca se organizeaza intalniri periodice si parca nu ar stica sa fim mai multi cu Skoda.
serestely94734
La Cluj la service Skoda compexit se foloseste ulei Castrol(Mobil 1).Eu la dieselul meu din 2001 si peste 150000km am completat la 10000km cam 400-500ml.
bebeko
QUOTE(serestely94734)
La Cluj la service Skoda compexit se foloseste ulei Castrol(Mobil 1).Eu la dieselul meu din 2001 si peste 150000km am completat la 10000km cam 400-500ml.

Adica Castrol sau Mobil 1 ???
Off topic : masina vine initial cu ulei Aral , bine am inteles ? Sau unde as putea sa ma uit ca sa vad ce marca de ulei am in masina , si ce cifra ???
serestely94734
Pai Mobil 1 scrie dar nu e produs de Castrol?Eu asa stiu!
DORU
Castrol si Mobil 1 sunt branduri diferite !
Bebeko, mergi pe Aral la masina ta, norma VAG 502.00 e suficient.
bebeko
Doru, stii cumva daca la prima revizie tehnica - se aproprie 15.ooo km - se poate sa aduc eu uleiul si filtrul de aer , sau e obligatoriu sa-l cumpar de la service-ul inde fac revizia ? Si deci e recomandabil Aral , dar de care sa fie - 10W40 ??? :wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.