Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cu EDC(cred)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Toma63292
Am, un Astra 1.7DTI serie G motor Y 17 DTI
Am patit un fenomen ciudat. Dintr-o data si fara nici un fel de semne anterioare motorul nu mai porneste.La alimentarea motorului(cheie introdusa consumatori electrici cuplati) Se aude o clampaneala de relee care cupleaza haotic.Daca rotesc cheia in poz starter alimentarea electrica moare cu totul (masurat in sarcina raman 3.7 V)
(Cu ceilalti consumatori bateria indica aprox 11.3 V)
Inaintea declansarii fenomenului eram in mers si primul simptom a fost lipsa hidraulica (comenzi foarte grele pe volan) imediat s-au aprins (aproape simultan) semnalizarile ABS si AIR BAG motorul fiind inca in functiune. Am tras pe dreapta am oprit si de atunci nici ca mai porneste.
Fenomenul general este : 1.Zgomot relee care cupleaza si decupleaza in continuu
2. Motorul nu porneste, la rotirea cheii in poz start are loc o cadere de tensiune masiva ce duce la disparitia tuturor semnalizarilor si demarorul nu roteste motorul(sau acesta este blocat nu stiu)
3.Becul rosu de la alimentare electrica(cel cu bateria) nu se mai aprinde de loc
Va rog pana sa ma duc la un doctor poate ma lamureste si pe mine cineva
DAN63291
Salut
Am si eu un Astra Caravan 1,7 tdi 2002. Am niste probleme si desi nu se aseamana cu problema ta singurul sfat pe care ti-l pot da este sa mergi la un doctor BUN cu tester. Calculatorul masinii nu permite interventii neautorizate (da eroare). Sunt patit de ex. doar pentru ca am scos mufa care face legaturile electrice ale usii cu masina avand contactul pus, mi-a ramas aprins becul de la airbag.
Valeanu47866
Lipsa servodirectiei am patit-o si eu cind mi s-a defectat alternatorul fapt semnalizat de becul cu bateria care nu se mai stingea.La tine posibil ori sa ai bateria descarcata si atunci cnd pui contactul si dai la automat moare de tot ptr ca demarorul consuma destul de mult curent ori ceva scurt pe instalatia electrica.
Valeanu47866
Revin , ma bine scoate o borna de la baterie pian remediezi problema ca nu cumva scurtul [daca exista ] sa nu-ti dea foc la masina.Prima data verifica alternatorul , puntea de diode.
Toma63292
am uitat sa specific , la introducerea cheii, pe poz alim circ ellectric gen(pozitia de mars) in timp ce releele clipocesc se aude si debitmetrul de aer cum se tureaza(are un zgomot specific ca de giroscop) si acele indicatoare de la turometru si vitezometru au tendinta curioasa de a o lua in jos(sub val 0) ca si cand pentru o fractiune de secunda ar fi alimentarea inversata
Emanoel-Adrian
Verifica bateria si bornele ei,vezi sa nu existe coroziune intre baterie si borne.Scoate bornele,curata-le,verifica bateria sa nu aiba un scurt intre placi.Roaga un prieten sa-ti imprumute bateria lui si incearca o pornire cu cealalta baterie!!.daca nu a umblat nimeni la instalatia electrica in ultimul timp atunci sigur nu este de acolo,ai montat vre-o alarma recent pe ea ??
Toma63292
am scos bateria si am incarcat-o.La cuplarea la redresor a ineput incarcarea cu 3.6A dupa o ora curentul de incarcare era 3.8 A si a stat asa aprox 12 ore.Dupa 12 ore curentul a inceput sa scada/La aprox 16 ore curentul de incarcare scazuse la 1.85 A moment la care am intrerupt incarcarea.bateria este de tip ''no maintenance'' 78 A firma cu renume (nu spun care sa nu se supere moderatorul)Proprietarul initial al masinii spune ca este din februarie 2005.eu am masina din mai anul acesta si pana acum nu am avut nici un fel de probleme.
Mai vin cu o rugaminte are cineva o lista cu semnificatia tuturor semnalizarilor luminoase? cand se aprind ce inseamna care sunt situatiile si semnificatiile.am cumparat manualul pentru G dar nu am gasit undeva o asemenea lista in manual doar referiri in unele cazuri
tommy59961
cu alta baterie ai incercat?
Elvis61841
Eu tind sa cred ca ai un scurt in instalatie , dar ca sa te convingi daca ai sau nu scurt circuit fa rost de un ampermetru de curenti mai mari , in jur de 20 A sau mai sus , cupleaza borna - a bateriei iar cea de + inseriaz-o cu ampermetrul iar daca apare un consum constant mai mare de 5-7 A inseamna ca ai un scurt in instalatie , asta in cazul ca bateria nu este proasta .
Toma63292
am placerea sa va anunt ca dupa incarcarea bateriei in parametri pe care i-am explicat anterior toate au revenit la normal.
atentie deci la acest capitol, poate cauza f mari neplaceri.La verificare nu am constatat pierderi de curent.cu toti consumatorii cuplati si motorul la 850 ture tensiunea masurata la borne era de 13.8 V oarecum mai mica decat ar trebui, la 1700 ture se ridica pe la 14.3-14.4 V.
multumesc pentru sfaturi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.