Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ford C-max sau Opel Zafira?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Iulian63272
:wave: Salut pe toata lumea! Sunt nou pe forum si ma intereseaza cumpararea unei masini noi. Pendulez intre cele doua marci si tipuri din titlu. Ce ma sfatuiti?
dragos52901
Eu as alege Zafira. Model mai nou si mai modern. Foarte modulabil. L-am studiat la SIAB si mi-a placut mult.
Iulian63272
:wave: Pai nu sunt asa sigur ca Zafira e mai noua; Focus -max a aparut anul trecut iar zafira a beneficiat doar de face-lift in ultimele 12 luni. Sunt de acord ca din punct de wedere al modularitatii scaunelor Zafira e super ( pe site-ul Opel Romania au chiar o animatie foarte sugestiwa ) insa ma refer in primul rand la fiabilitate , costuri de intretinere si relatia cu baiatii de la serwice. Ca tinuta de drum Focus mi se pare mai lipit de asfalt si mai sigura chiar la o conducere agresiwa ca sa nu spun sportiwa; ca look mi se pare de asemenea mai interesanta. Zafira are in schimb cewa ani de succes in spate dar e cu wreo 2-3000 euro mai scumpa pentru aceleasi optiuni; merita acesti bani au ba?
eddie
Opel Zafira s-a lansat în 1999 ca primul monovolum german și prima masina din aceasta categorie care avea cel de-al treilea rînd de scaune complet pliabil. Această soluție asigura un portbagaj mai mare în configurație cu cinci locuri .S-au vandut peste 1,5 milioane de exemplare din modelul asta.
Noul Opel Zafira costa minimum 13.000 euro fără taxe. Aduce cîteva premiere în clasa monovolumelor compacte, din punctul de vedere al dotărilor și al siguranței. Sînt disponibile suspensiile active cu două programe de funcționare și farurile Bi-Xenon. Vor exista patru variante pe benzină și trei diesel, cu puteri între 100 și 200 de cai.
Anul viitor se va lansa versiunea OPC, echipată cu motorul turbo de 2,0 litri și 240 C.P., care va transforma Zafira în cel mai rapid monovolum european: viteză maximă de 230 kilometri pe oră și demaraj de la zero la 10 de kilometri pe oră realizabil în 7,8 secunde.
Noul Zafira nu este doar un face-lift,e cu totul altceva,daca faci o comparatie in cunostinta de cauza.Are alta caroserie,alt bord,motoare de generatie mai noua,mai puternice si 5 stele la testul NCAP.
DragosS
@Iulian:fiabilitate,costuri de intretinere si relatia cu service-ul.Toate astea sunt plusuri pentru Zafira,nu pentru Focus.Service-ul la Ford este foarte scump,iar serviciile lasa de dorit.Cel putin in Bucuresti.
Iulian63272
Imi pare bine ca dilema mea starneste oamenii la worba;
Deocamdata au raspuns posesori multumiti de Opel . Astept si pareri de la nemultumiti .
Nawigand pe alte forumuri, francofone in special, am tras concluzia ca la Focus C-Max daca nu merge cewa macar o afli din primele sute de km (motor si sisteme electrice in mod special) iar daca merge atunci merge; nemultumirile generale ar fi legate mai mult de calitatea si finisarea proasta a plasticului de la interior.
Despre Opel Zafira : defectiunile apar cam pe la 70-80.000km si e worba in special despre demaror si cureaua de distributie. De asemenea nemultumirile sunt legate de proasta calitate a serwice-ului Opel in Franta si Belgia( note incarcate, personal care nu stie sa raspunda la intrebari, balbaielei la diagnostice); Oare la noi cum e?
à propos : stie cinewa unde sunt asamblate cele doua tipuri de masini?
dragos52901
@Iulian, sunt surprins ca nu stii ca in Septembrie s-a lansat a II-a generatie Zafira, masina 100% noua!
eddie
Opelul Zafira si ala vechi era fabricat 100% in Germania,asta nou cu siguranta tot acolo. Despre cureaua de distributie, mai gandeste-te daca are asa ceva....ca eu n-am gasit-o ! biggrin.gif Iar despre service-uri,ce te intereseaza service-urile din strainatate?Astea de la noi sunt OK.
P.S. Nu mai scrie cu W in loc de V,ca e obositor la citit.
Iulian63272
E clar ca informatiile mele despre Zafira nu sunt complete! Voi face o vizita la dealerul Opel si cred ca e cel mai corect sa-mi prezint parerile dupa ce voi conduce o Zafira.
Va voi tine la curent.
PS scuze pentru w - probleme de tastatura
Mihai63349
Zafira modelul nou e superba. E si cu ceva mai mare decat Focus.
Focus a optat pentru 5 scaune pt. ca au facut ei un studiu de piata care a relevat faptul ca 80% dintre cumparatorii de monovolume doresc doar 5 locuri. Drept pt. care au pierdut din start 20%.
Sistemul de 7 locuri de la Zafira este foarte fain.
Trenul de rulare de la Focus, in schimb, cam stabileste standardul in clasa.
Ca fiabilitate sunt undeva tot pe-acolo.
In concluzie, as alege Zafira cu motor de Renault (daca vrei Diesel)
G e o r g e
zafira cu motor renault ? SERIOS ?

care ?

nu de alta dar opel e GM ... fiat e GM ... 1.9 CDTI urile sunt aham gm by fiat.
Mihai63349
Asa e, George. Mea culpa!
Am avut azi o discutie despre un Vivaro, care-i Renault cu totul si am ramas cuplat.
gabi63320
Nu am mers cu aceste masini, dar am pierdut vreo 10 min. la un targ intr-un C-Max si nu mi-a placut deloc pozitia in spate, era foarte incomod pentru mine. A fost o mica dezamagire.
adi69295
QUOTE(DragosS)
@Iulian:fiabilitate,costuri de intretinere si relatia cu service-ul.Toate astea sunt plusuri pentru Zafira,nu pentru Focus.Service-ul la Ford este foarte scump,iar serviciile lasa de dorit.Cel putin in Bucuresti.
Focus-la ce motorizare te refereai mai exact ca e scumpa intretinerea ,diesel sau benzina? ma intereseaza aspectu' asta
Dan70034
Salutare la toata lumea !
Iulian63272 , sugerez sa arunci o privire si la Citroen Xsara Picasso !. Este un model mai vechi , dar are un pret excelent , aproximativ 14.000 CIP , avand dotari suficiente (clima , 4 airbaguri , jante aliaj , etc .) Detalii la www.citroen.ro
HalbaSus
QUOTE
Salutare la toata lumea !
Iulian63272 , sugerez sa arunci o privire si la Citroen Xsara Picasso !. Este un model mai vechi , dar are un pret excelent , aproximativ 14.000 CIP , avand dotari suficiente (clima , 4 airbaguri , jante aliaj , etc .) Detalii la www.citroen.ro


Posibil sa aiba pret bun... dar e o masina :puke: ... Am condus unul cu motorul 1.8 benzina... 125 cp... dar degeaba... schimbatorul avea cea mai lunga cursa pe care am intalnit-o vre-odata... treptele erau lungi si plictisitoare (prin comparatie solenza pare sa aiba schimbator sport biggrin.gif), puterea o obtineai greu... asta pe langa faptul ca schimbatorul era amplasat pe consola centrala (ca la camioane), bordul era in mijloc, turometrul era un optional nebifat pe masina condusa de mine, iar vitezometrul era digital... :puke:
James Kilowatt
In plus, francezii spun ca la Picasso-ul nou se vad cordoanele de sudura, rugineste la chedere (lipite cu lipici made on vapor) si ploua pe la antena.... se spune ca e facuta cu o zgarcenie care ii uimeste pana si pe francezi. Modelul nou atrage mult mai multe injuraturi decat cel anterior. Nu bag mana in foc pentru veridicitatea informatiilor, insa daca o injura pana si francezii e grav biggrin.gif
Dan70034
Am vazut Xsara Picasso la AAAAuto cu 125.000 km de 3 ani . Am studiat una si nu am vazut cordoane de sudura si nici rugina pe la chedere !! schimbatorul e pozitionat ca la Scenic si are intradevar cursa fff lunga :angel: , raportele sunt lungi (monovolumele nu trebuie neaparat sa detina valente sportive!) . Chestia cu amplasarea indicatoarelor central e ok ! Masina in discutie trebuie comparata cu ZAFIRA modelul vechi, care are 100 cp (diesel ) si care e modest fata de 1,6 HDI 92 CP si 2 HDi 90 cP . Zafira e modesta si la finisajele si design interior (referirea e tot la modelul vechi !).
HalbaSus
Am stat si in zafira si in alte monovolume, dar parca Xsara e "cel mai putin masina"... poate sunt eu prea traditionalist si inchis la minte... dar prefer masinile care au bordul deasupra volanului, schimbatorul intre scaune, etc... Nu zic ca Zafira ar fi limuzina... dar intre cele doua eu as opta clar pt zafira... in plus zafira are si varianta cu 7 locuri.
Dan70034
Are 7 locuri , 2 pentru copii si un portbagaj mic , daca tin minte bine 400 L fata de picasso cu 550L !, plus ca de Zafira e plina tara !! (plictisitor , acelasi lucru valabil si cu WW pasat )! ermm.gif
HalbaSus
QUOTE
de Zafira e plina tara !! (plictisitor


Stai ca discutam de monovolume, astea sunt plictisitoare din nastere... cel mai incitant lucru la monovolume sunt masutele de plastic de pe spatarele scaunelor biggrin.gif indiferent daca dintr-un monovolum exista o bucata sau 200, el va fi la fel de plictisitor... O fi tara plina de zafire, dar nimeni nu observa asta, ele sunt total invizibile...
Mihai63349
QUOTE(Dan70034)
Are 7 locuri , 2 pentru copii si un portbagaj mic , daca tin minte bine 400 L fata de picasso cu 550L !, plus ca de Zafira e plina tara !! (plictisitor , acelasi lucru valabil si cu WW pasat )! ermm.gif


E vorba de Zafira II. Nu prea e plina tara, de-abia am vazut cateva.
eddie
Eu avand Zafira,nu vad decat diferentele esentiale intre modelul vechi si cel nou si nu m-au impresionat prea mult.Pe cand cineva care vine si vede noua Zafira poate sa ramana cu gura cascata.
Nu cred ca masina e invizibila,atrage destule priviri,poate doar ca nu e aspirator,ca deehh,e masina de familist !! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.