Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cielo Executive (consum excesiv GPL, sevice defectuos)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Gabi62796
Sunt gtx01.
din 19 mai 2005 am un Cielo executive cu GPL din fabrica. Consumul de GPL este excesiv. (intre 12.5-14% in oras si 10.5 -11.5% in afara). Am fost la service (e in garantie) de 3 ori (Daewoo service Craiova). Am fost foarte dezamagit de profesionalismul celor de acolo. Surprinzator au aparatura moderna, (stiu unde sa puna cupla de diagnostigare) dar nu cunosc sa regleze mai nimic. O pun pe calculator, o regleaza si ultima data nu se mai accelera pe GPL, (am fost la un pas de a face un accident). Dupa 4500 Km am avut lipsa lichid de racire (antigel) ~3 litri. Din fabrica au uitat sa stringa niste suruburi la blocul motor!!!.
Se pare ca, calculatorul ptr supapa de GPL nu functioneaza cum trebuie. Dar nu ti-o schimba nimeni de la service in garantie. La service se plimba toti prin toata sectia facand mai nimic, ca sa treaca timpul, si se pare ca posesorii de masini sunt vinovati ca i-am deranjat de la serviciu pentru defectiuni imaginare. Ce se scrie de garantie sunt vise. Ai luat o masina cu probleme ? Nu ti-o rezolvi decat singur. Restul minciuni. Cand luati o masina faceti un "driver test". Daca aveti cea mai mica suspiciune de defect, sa stiti ca acea masina are probleme. Nu ascultati pe vanzator. Va vinde marfa de proasta calitate pe bani buni.
Am GPL instalatie Lovato. Cunoasteti o metoda eficienta prin care o pot regla si ai micsaora consumul? .
Inainte am avut un AUDI 100 pe GPL, motor de 1600 cmc, 86 CP, caroserie de 1200kg. Nu-mi depasea 9.5 % GPL in oras. Si avea 24 ani. Comparativ Cielo mi se pare un rebut de masina.
Habitaclu mai mic, portbagaj mai mic, barancaj mai mic, si pret mai mare.
Ce pacat ca acel Audi cam ruginise, si pe GPL se cam ardeau supapele.
Erea cam veche, in rest ii dadea clasa d-lui Cielo.
Astept sfaturi de la voi in ceea ce priveste reglajul consumului GPL.
gtx01
Felix60549
Salut!
Inteleg ca esti suparat din cauza unui reglaj.Problema nu e masina, ci asa zisii mecanici,care daca ii intrebi de o anumita defectiune, iti spun fantasmagorii de nici ei nu le cred si fabricantii care isi bat joc. De aceea nu merge nimic in tara asta! Ai avut ocazia sa conduci un Cielo fabricat in Korea? Atunci vezi adevarata valoare a masinii, nu ce au facut la Craiova.!

Nu stiu la aceste modele ce ar tb. reglat dar la o instalatie aplicata ulterior sunt 2reglaje:
-1. surubul de la membrana de gaz se deschide pt. a intra mai mult aer in amestec;
-2. surubul de emulsie se regleaza astfel incat motorul sa mearga rotund la ralanti, dar si cand accelerezi sa aiba putere.

Eu inteleg ca era mai bun Audi, caci sigur e mai bun! De ce nu ai luat unul nou?
gabi63320
Eu am Executive din 2004, tot gpl din fabrica, am 30.000 km cu ea, am facut si Europa asta vara si pana acum pot sa spun urmatoarele: consum urban 11%, afara 10% - curios de mica diferenta; pe autostrada, ruland cu peste 160 (am atins 180 pe gaz si 190 pe benzina) mi-a mancat 13%. Despre consumul de benzina nu pot sa iti spun nimic, ca e doar de pornire.
Minim am scos 8% afara mers mai mult decat mosnegesc, 70-80 cu ralanti la vale, fara pedala, tot ce am putut si mai putin n-am reusit. Sunt multumit pana la urma de consum. Curios ca la o statie GPL, parca pe la Barlad, angajatul de acolo mi-a propus sa umble el la consum, ca se pricepe, dar nu aveam timp.
In rest, pot sa iti spun, referitor la pierderea antigelului, cei de la service-ul meu stiau din prima care e problema, si anume 2 teuri de plastic care se deformeaza la cald in timp, astfel ca, iti spun sigur, toate E III GPL au acceiasi problema si degeaba au strans mai tare teurile, ale trebuie schimbate cu metalice, care trebuie sa la faci la un meserias, ca nu se gasesc. Eu am dat 100 mii lei pe ele. Alta problema a fost si ramane calitate proasta a motoraselor de la inchiderea centralizata. Se rezolva usor cu 1 mil.lei (800 mii setul si 200 mii lei manopera la un prieten care se pricepe). De asemenea, sub casetofon, aeroterma are o clema care la un moment dat a inceput sa scirtie enervant, mi-a luat 10 min. sa daujos casetofonul, sa vad despre ce este vorba si sa ung cu un varf de vaselina. Portiera dreapta fata a prins un joc usor, dar se rezolva schimband bolturile de la balamale - eu mai astept; in portbagaj am tot felul de zgomote, tot de la plasticul de proasta calitate care acopera antena si blocurile optice. Cam atat cu cele rele.
Partea buna, ca in afara de cele scrise, nu am bagat un ban, nici macar un bec sau pana, nimic, iar service-ul e foarte ieftin - 2 mil la 10 mii km - pomana. Sunt foarte multumit de intretinere. Din ce ai scris tu, iti pot spune ca meseriasii la care mergi nu se prea pricep, ori nu vor sa isi faca traba.
n-am64621
Chestia cu serviceul am patit-o si eu desi masina are doar 4000km si 1 luna problemele mele au fost considerate minore iar explicatiile destul de ciudate:

-siguranta geamuri arsa in prima seara ;explicatia ca aveam multi consumatori muzica data tare,faruri,proiectoare;
-in prima saptamana s-a aprins becul de defectiune motor(se facuse galben) am fost sfatuit sa nu ma ingrijorez si ca pot sa merg asa 500.000km;dupa ce resetat calcu la 1 sapt iar becu'...am inteles ca era de la GPL prost asa ca am schimbat sursa si nu s-a mai aprins de atunci
-geam spate dreapta care se misca foartefoarte greu;mi-a dat cu un fel de wd40 vaselina lichida sau ce dreq o fi fost da' degeaba.mi-e si frica sa deschid geamu ca pe la jumate' se blocheaza

Oricum ce crezi tu ca pe la alte marci e diferita situatia? e la fel iti spun eu.Parerea mea e ca ai facut cea mai buna alegere la banii astia.
In legatura cu consumul nu vad de ce ti-ai face probleme! Mie nu mi se pare mult un 11%gpl iar in oras nu ai ce-i face frate,asta e....Chestia naspa e ca o sa se scumpeasca gazu wallbash.gif :samui: :thumbdown: :rant:
Aceeasi observatie pe care a facut-o Gabi am facut-o si eu.Mers numai cu 170kmh pe AutostradaSoarelui consum 11% mers cu 110-130 consum 10%.Eu zic ca se merita diferenta unde o permite drumul.
Per total masina asta e "perfecta" excluzand bineinteles Servisul de :puke: cacao.
cata64888
Am avut multe masini .
Cele mai multe benzina , injectie . ( cele ce urmeaza sunt perfect valabile pentru orice combustibil a carui injectie este gestionata electronic ) .
Am invatat sa merg cu ele doar dupa ce am avut vreo 2 -3 , care imi aratau consumul instantaneu . ( adica aveau computer de bord ) .
E important cum apesi pe pedala .
Pentru un consum decent , trebuie apasata pedala de acceleratie constant .
V-ati minuna sa vedeti ce diferente de consum instantaneu exista doar tinand cont de acest detaliu .
Majoritatea sistemelor de injectie tin cont de cursa pedalei ( un sistem gen potentiometru ) , de treapta de viteza ( senzor in cutie ) si viteza efective ( data de vitezometru ) .
Amestecul poate varia de la 95% benzina si 5 % aer , pana la 60 % benzina si 40 % aer .
Asta ar fi varianta optima pentru un consum decent .
O accelerare brusca in viteza a 5-cea ...de la o turatie de 1000-1200 ture ... aduce un consum instantaneu de pana la 38-40 litri / 100 km , pentru un Cielo . ( dupa ce urca in ture , paradoxal ,consumul scade ca urmare a modificarii amestecului carburant-aer ). Sprintul masinii este de doi bani in aceste conditii , dar consumul este de Hummer .
Daca retrogradezi in treapta a 3-a ...si accelerezi constant ... sprintul este superior , iar consumul la jumatate .
Tinand cont ca un consum mediu este o suma a consumurilor instantanee ... tocmai ati aflat o metoda de reducere a consumului .
Totusi ...nu este o metoda de urmat de cei care au piciorul mare ...(si greu in consecinta ) .
Nu asteptati minuni din reglaje ...decat daca initial motorul vostru a fost dereglat total .
Chiar si in conditiile unor reglaje proaste ... calculatorul trece instantaneu pe un grafic de avarie ...care mareste consumul cu pana la 30 % fata de normal , pentru a asigura o functionare rezonabila a motorului .

Hai Pa ... Cata Mircea
Gabi62796
Multumesc mult pt sfaturile tale. Acum am incercat sa reglez singur Cielo pe GPL. Nu sunt un impatimit al motoarelor. 20 de ani am stat numai sub masini, acum mi s-a scarbit. Am facut eforturi sa-mi iau Cielo executive cu GPL. De cand am aceasta masina nu mai am trusa de sacule dupa mine (trusa de scule erea un adevarat atelier). Pozitiv. Are un confort acceptabil. Pe timp de iarna caldura vine dupa 20 min. Dezaburirea gemurilor (Masina sta sub copertiina nu am gheata pe parbriz) se face dupa 10 min de mers. Porneste repede pe benzina, dar daca dupa 1 KM am oprit (pe GPL) , porneste mai greu. Are o buna stabilitate la drum, frane, faruri, manevrabilitate facila, are si lucruri bune. Masina este conceputa dupa OPEL. Majoritatea componentelor mecanice si tranamisie se "nimeresc de la OPEL". (Cilindrii de frana, cutia de viteze, alezaje, pistoane, biele etc.). Masina a fost proiectata in Germania de firma care proiecteza si Opelul. Motorul e mai dificil. Aici si-au pus amprenta si Koreenii. Sunt fiabile dar nu performante din punct de vedere consum.
Service-urile noastre sunt deficitare, Oameni prost platiti, si meseriasi agiami. Au salarii mai mari decat competenta. Ultima data in mod voit am dereglat instalatia GPL. Pe gaz se oprea in 5 sec. Pusa pe Caculator au scoso afara ca fara solutie, pe motiv ca este gazul prost si sa merg pe benzina. Pe gaz cand am iesit din Service masina se oprea. Am reglat+o la 10 m de service si masina merge, M-am saturat de garantii. Sunt incompetenti, platiti din valoarea masinii. Mi-as dori sa facem o asociatie care sa actioneze in juidecata acesti netrebnici care promit pe banii nostrii si apoi uita de indatoririle pe care le au. Aveti alta solutie? Va astept. Este un stat de drept? Suntem slabi. Ne cautam pe Forum ca sa ne rezolvam problemele pe alti bani suplimentari.
Sunt deyamagit de Cielo executive, imi pare rau ca nu am plusat (n-am avut bani) sa iau un Megane s-au VW. Cielo arata frumos dar e gaunos.
BZE,Bze
James Kilowatt
QUOTE(cata64888)
Amestecul poate varia de la 95% benzina si 5 % aer , pana la 60 % benzina si 40 % aer .
Asta ar fi varianta optima pentru un consum decent .


Nu stiu cine te-a informat, insa te-a informat gresit. Raportul ideal benzina-aer e in jur de 1:14, iar la masini merge in general de la raportul asta pana pe la aprox 1:60 la "ultra lean Burn" la motoare de ultima generatie cu injectie directa. Daca bagi mai multa benzina o pierzi degeaba pentru ca nu are oxigen ca sa arda, iar daca bagi prea putina arde aiurea, da detonatii etc. In nici un caz, nu se depaseste 10% benzina, si cu atat mai mult 95%....
gabi63320
MR are dreptate, raportul e de 1:12 - 1:14 in general, aici sunt arderile optime si asa sunt reglate sa functioneze. Nu mai scrieti aberatii daca nu cunoasteti. La 95% benzina, nu arde, din potriva stingi si focul, daca ai atmosfera inerta.
Nu stiu cum e Cielo masina gaunoasa cum zice Gabi62796, ca eu cu executiv-ul meu ma scot mai ieftin ca un diesel. Daca nu ar fi calitatea proasta a materialelor din interior si zgomotele aferente la rulare pe drum mai putin bun, as spune ca e cea mai rentabila, potrivita si satisfacatoare masina. In interior iarna se incalzeste dupa 4 km (se poate si mai bine), vara raceste bine, iar la peste 80 la ora are un aeraj f. bun si fara aer conditionat daca nu e canicula. Acum, cand e frig consuma 11 la suta, cu conditia ca porneste pe benzina si primii 4 km merg pe benzina, apoi gaz. Unde fac eu reviziile preturile sunt foarte mici si oamenii se pricep.
Poate conteaza la executiv motorul, caci a mea are euro III, motorul E-Tec de 80 cai (78 reali) si nu cel dohc.
Mai gasiti voi masina care cu 200 mii lei face iarna 100 km in oras si revizia obisnuita din 10 in 10.000 costa 2 mil. lei, pana la 30.000 (cat am eu) nu am pus decat 100.000 lei in plus pentru 2 teuri si presiunea in pneuri controlata de 2 ori, plus forjata pe autostrazi afara asta vara de faceam carare. Ei? Care-i treaba? Cu care ies mai bine? Cu Renault-ul Laguna, care il tin pentru drumuri lungi si confort, ca deh, tre sa am si ceva mai de figuri sau cu Cielo gpl? Cu Cielo, fratilor! Nici nu se compara cand vine vorba de gaunos.
cata64888
Aveti perfecta dreptate in legatura cu cifrele exacte .

Am incercat sa explic un principiu de functionare , nestiind cat de cunoscatori sunt cei care ,,combat ,, pe acest forum . :-)
Credeam ca intrand in detalii am sa vorbesc limbi straine .
Ma bucur sa constat ca sunt si oameni care se pricep , si nu am sa mai fac aceeasi greseala si data viitoare .

Cata ... indragostitul de masini ;-)
Gabi62796
Sunt gtx01(probleme Cielo GPL)
Dupa multe investigatii, am ajuns la concluzia ca instalatia Lovato implementata din fabrica are o defectiune de fabricatie. La service nu pot dovedi acest lucru, deoarece ei nu au mijloace de verificare, iar eu nu le pot demonstra din aceleasi motive. Urmeaza sa fac modificarea pe camera principala si sa reglez presiunea de gaz la 0.4-0.45 barr. Membrana pe camera principala este actionata de un arc, care daca nu a fost bine calibrat, provoaca consumuri excesive. Se face o modificare in instalatie prin introducerea unui surub de reglaj pt. arcul respectiv, astfel incat acesta sa scoata pe membrana o presiune pe gaz de 0.4-0.45 barr. Acum calibrarea este la 0.65-0.70 barr. Din aceasta cauza masina consuma excesiv. Curand voi face modificarea si va voi comunica rezultatele. Acesta modificare nu o face Service-ul. Gasiti pe cineva priceput sau dupa ce voi face modificarea am sa explic mai bine cum se face.
Dar nu e pacat ca aceste lucruri trebuiau cuprinse sub garantie. Cielo ar fi fost o masina mult mai buna daca se facea in Germania, s-a declasat cu executia ei in Korea si foarte mult cu executia ei in Craiova. Dar din Germania ar fi venit cu un pret mai mare. Azi am avut o alta surpriza neplacuta. Dupa ce am circulat, dupa 2 ore in parcare nu am mai reusit sa dezarmez alarma. Am plecat cu masina tiuind pana aproape de casa unde aveam dubura la telecomanda. Dublura a functionat bine. Desi a urlat pe o distanta de 2 KM, nimeni nu m-a intrebat daca am furat aceasta masina. In mod normal ar fi trebuit sa ma opreasca toata lumea, sau politia. Nu s-a intimplat nimic desi eu circulam cu sirenele la maxim si cu avaria pornita. Romanika! Detest aceasta stare de lucruri!
Cu bine
Felix60549
biggrin.gif Probabil au crezut ca te grabesti undeva, de aceea nu a intervenit nimeni!

In alta ordine de idei, nu stiu cum sa-ti spun, dar la temperaturile de afara-la P. Neamt -25C noaptea- auto, chiar mai scumpe si cu pretentii decat Cielo au refuzat sa porneasca.
Deci, nu sunt chiar atat de rele. Oricum si daca nu vrei si tot gasesti defecte si la alte marci. Totul tine de pretentiile pe care le ai!

Tb. cu GPL-ul este cam ciudata, deoarece ar fi trebuit sa aiba acel surub si instalatiile noi. Ma gandesc ca totusi este cam dificil sa improvizezi ceva.
serban1
"acel surub si instalatiile noi." tot la surub se grabeste romanul
Fratilor a mai evoluat si tehnica de la surumbul reglabil pe care il stiam acum exista unul electic "IAC" care este reglat automat de calculator in functie de mai multii factori asa ca consumul nu vine de acolo poate la stilul de condus?
James Kilowatt
Felix s-a referit la surubul de reglare al sensibilitatii membranei de la vaporizator, care exista si la cele mai pretentioase instalatii GPL, nu la IAC.
Oricum, si IAC-ul e demodat biggrin.gif Acum exista MTIA.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.