Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cielo an 2000 1.5 SOHC - PORNIRE GREA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
LAURENTIU62372
La rece , motorul nu porneste la prima cheie , sau porneste greu , trebuie sa-l ajut cu 2-3 pedale .
La a doua cheie , porneste aproape bine .
Masina am cumparat-o acum 6 luni , are 64000 km.
Am fost la service , am schimbat filtrul de benzina si cel de aer, si mi-au spus ca in rest e ok , asa porneste pe timp rece , mai greu uneori .
E oare adevarat sau....?!?!?!
Felix60549
pai nu este normal! dimineata tb sa-ti porneaca din prima fara chei suplimentare. cred ca ar tb. sa verifici putin avansul, si ai face bine sa mergi la un specialist sa cureti injectoarele. al meu este din 1996, l-am cumparat in august cu 110.000 la bord si nu pot spune ca e perfect, dar la consum si pornire nu-mi face probleme. poate pentru ca in afara de consumabile am schimbat si injectoarele. dar mai intai incearca putin din avans. cand dai tu pedale? dupa ce ai pus contactul, sau inainte? mai poate fi si potentiometrul electronic de la acceleratie.
LAURENTIU62372
Multumesc pt sfat .

Ca sa o pornesc , pun contactul si o sprituiesc putin in momentul cind dau la cheie , desi porneste cam greu .
Culmea e ca daca nu porneste ( nu ii dau pedale ) la a doua cheie porneste bine , fara sa ii mai dau pedale .
A inceput sa ma enerveze chestia asta si o sa ma duc la un mecanic .
Cind am schimbat filtrul de benzina acesta era cam imbicsit cu apa si mizerie, ( Traiasca Petromul !!!!).
Sa ii zic sa curete injectoarele ? Asta ce presupune ? ( inainte am avut Dacie - nu ma mai pricep )
O sa-i zic de avans sau de potentiometru !
James Kilowatt
O sprituiesti absolut de pomana. E cu injectie, nu cu carburator si n-are nici sprit. Nu baga picatura de benzina in cilindri atunci cand ai motorul oprit.
Dupa ce pui contactul (adica cheia in pozitia ON), asteapta 2-3 secunde inainte sa actionezi demarorul, ca sa ajunga benzina la presiunea normala si sa-si faca si electronica damblalele.
LAURENTIU62372
Pai , sincer , o las mai mult de 3 secunde in pozitia ON .
Apas pedala in momentul cind actionez demarorul , ca altfel nu porneste .
Asta se intimpla numai la rece .
La a doua cheie , porneste ok !!!!
Daca merg cu ea , si apoi o opresc , pornirea urmatoare e fara probleme .
Sper sa ajung cit mai curind la un mecanic bun si o sa va spun ce am rezolvat.
Felix60549
Mergi la un meserias priceput sa-ti curete putin injectoarele. avand depozitata calamina sau ceva in genul filtrului de benzina, diuzele sunt infundate partial. De aceea dupa ce stationezi cu auto mai mult timp nu-ti porneste din prima. Pana se creeaza o anumita presiune din pompa electrica capabila sa depaseasca eventualele depuneri. Zic si eu!
Felix60549
A curata injectoarele inseamna a da rampa jos, dupa ce in prealabil ai scos conductele de bezina ce intra in rampa, dupa care la injectoare sunt niste sigurante ce tb. scoase. Dupa ce ai dat injectorul jos (atentie la garniturile de etansare din cauciuc ) se supune la un curent de 12v-cel de la baterie pt. al deschide se introduce in substanta de curatat si sub presiune se curata. Vei vedea ca la fiecare injector este o mufa. Ei bine,dupa ce scoti mufa pe fiecare dintre acele contacte de la injector atasezi firele de curent respectand polaritatea rosu+, albastru-. Sau din ce am inteles, ar mai fi o solutie si anume curatarea cu ultrasunete dar e destul de costisitoare pt. buzunar( 50E de injector).
LAURENTIU62372
OK , multumesc de sfaturi , o sa merg la un mecanic si o sa te anunt ce am rezolvat .
...sa ma interesez de unul bun ...si sa am timp ....probabil in week end !
LAURENTIU62372
Nu am ajuns inca la un service , dar acum parca porneste mai usor la prima cheie .
Nu stiu ce sa zic ... am mai auzit pareri ca ar fi impuritati la pompa de benzina care impiedica formarea unei presiuni optime pt pornire ...etc .
Felix60549
La pompa de benzina, exista un filtru intradevar, dar incearca cu o solutie pe care o poti cumpara de la peco,solutie ce curata injectoarele si inlatura si eventualele impuritati.

Nu stiu cat este de eficienta deoarece nu am testat-o.
gabi63320
Problema la pornire, este, asa cum au scris si altii, din injectoare. La service-ul meu, am vazut ca pe 60.000 km, au venit cu probleme asemanatoare, dar le-au rezolvat rapid, adica au dat jos rampa, au scos injectoarele si le-au curatat la ultrasunete vreo 10-15 minute. Apoi, totul ca la inceput.
LAURENTIU62372
Am rezolvat-o !!!!! :wave:
Am curatat injectoarele si acum porneste bine . S-a vazut ca nu lucra un injector in momentul cind ii scotea mufa de alimentare .
Dar ce sa va zic , nu mi le-au curatat cu ultrasunete ci cu o masinarie pe care au conectat-o la bateria masinii si cu solutie .( am avut Dacie inainte si nu ma pricep )
Cit de eficienta e aceasta curatare ??? Oricum ....efectul e vizibil !
....si acum alta problema : mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie uzat axul cu came , ca i se pare cam zgomotos !!!!! are uzura , si ca trebuie si culbutorii schimbati !
Am crezut ca inebunesc ! Cum e posibil asa ceva la 64 000 km ?
Acum ce sa zic , mecanicul la sfirsit mi-a zis ca daca vreau CU SCHIMBATUL sa ies mai ieftin , "ne intelegem " ! A , sa nu uit la service am fost la IATSA !
Dupa ce mi-a curatat injectoarele mie nu mi s-a mai parut motorul asa zgomotos ! ...posibil sa fi fost si din cauza asta , adica injectoare murdare =motor zgomotos ?....astept pareri ....multumesc mult !
LAURENTIU62372
sa revin la discutia cu mecanicul .....
eu cred ca el a vrut sa am tapeasca cu chestia cu axul cu came, sa puna si el mina pe niste bani ...necinstiti :minigun: ...cred ca asta o sa-i fac , o sa-l impusc ...
mie tot nu imi vine sa cred sa fie axul uzat .... blink.gif ?!?!?!?!?!?
....astept pareri !

Craciun fericit tutror !!!!!!! ( uitasem biggrin.gif )
gabi63320
La cielo axul cu came se uzeaza mai repede, fiind montat in cap si nu in bloc ca la dacie. Adica are o ungere mai proasta si de aceea, cam toti mecanicii daewoo m-au sfatuit sa nu merg tot timpul la turatii mici, ci sa ma obisnuiesc sa schimb vitezele la o turatie mai ridicata. Oricum, tie nu ti se poate intampla nimic acum, mai ai rabdare sa vezi daca se acutizeaza zgomotul. E usor de identificat, iar reparatia nu e chiar foarte costisitoare. Am prieteni taximetristi pe cielo si mi-au spus de problema asta, mai ales la motoare care au peste 200.000 km. Am auzit si cazuri pe la 90.000 km, dar foarte rar. Cert e ca poti sa mergi linistit, pana intradevar, zgomotul devine anormal de puternic.
Felix60549
@Gabi. Este adevarat ca potriveste ax cu came de Opel AScona motor 1600?
LAURENTIU62372
Multumesc de raspunsuri .
Oricum mie nu mi se pare motorul zgomotos , l-am compartat cu motorul unui vecin ( tot Cielo , bineinteles ) .
O sa-i schimb uleiul mai des , la 8000 km , sa aiba ungere buna .
Folosesc Mobil 10W40.
....cred ca mecanicul de care v-am spus nu avea ginduri prea curate ... :bash:
Felix60549
Mobil 10w40, am pus in motor si sa stii ca nu sunt multumit de eficienta acestuia.
Am avut anterior Aral BlueTronic 10w40 si a fost mult mai bun. Era motorul ceva mai silentios, mai ales la pornirea a rece asigura o ungere mult mai buna.
Daca m-ar da banii afara din casa l-as da jos intr-o sec.,dar asa.....
Si apoi am doar vreo 3000km ,,alergati'', deci nu se merita.

Din experienta celor ce au folosit, este indicat sa pui Dura-Lube in motoarele de Cielo?
James Kilowatt
Cu Dura lube e o discutie separata care s-a purtat pe aici, merita sa o cauti. Cu linkuri si detalii tehnice, se pare ca e o mare teapa si a pierdut pe tema asta niste procese in State. Se pare ca nici nu are proprietatile din reclama si mai si contine substante care devin corozive la temperaturi inalte. Incearca sa gasesti topicul ca merita, daca chiar ai de gand sa bagi duralube.
Felix60549
@MR.

Sincer , am adaugat in mai multe auto, deoarece tin mult la masini indiferent de marca si in 90% din cazuri consumul,functionarea motorului,fiabilitatea era de nedescris in sensul pozitiv al lucrului mecanic si nu numai.
James Kilowatt
Eu n-am bagat in nici una si tot nu m-am plans de consum sau probleme de fiabilitate. smile.gif

Pe topicul de care spuneam erau date niste linkuri cu niste rezultate ale unor experimente care de bine de rau darama niste mituri de tipul motorului care poate functiona si fara ulei. N-am spus ca e bun sau rau, ci ca parerile sunt impartite si ca realitatea e departe de reclama. Pe topicul ala am descris si niste experimente naive pe care le-am facut singur si care mi s-au parut sa ii confirme utilitatea, cel putin la rece, insa cu toate astea nu cred in solutiile minune cel putin atata timp cat nu sunt recomandate de nici un constructor serios de motoare....
Felix60549
Am citit si eu. Ce pot sa spun? Din experienta spun ca este f. bun la motoarele uzate. Cum ai avea tu acum Moskviciul pe care banuiesc ca l-ai vandut si ti-ar scoate gaz carter cat noxe pe esapament. Atunci fii sigur ca este bun!

S-au cand ai o masina estetic foarte buna ,dar cu un motor varza si vrei s-o vinzi. Iti spun eu ca in primii 600km zici ca e scoasa din fabrica!
Dai 1400000lei vechi dar poate castigi 4000-5000E, cand masina nu face mai mult de 3500. Merita afacerea, nu?

Am prieten care si-a luat Cielo la 85000km din1997 si dupa 1000km auto scoate fum albastru, deci mananca ulei grupa mare .Un segmentat nu ar fi o mare pb. la Cielo, dar sa hornuiesti si sa alezezi blocul e pt. mine deja prea complicat! Deci km a fost dat inapoi, iar in motor a fost bagat aditiv sa mai reziste pana la transcriere. Cam asa risti sa cumperi masini le din targurile din Romania!
James Kilowatt
Nu te lua de Moskwichul meu smile.gif L-am dat, pentru ca n-am avut taria sa-l dau la fier vechi... l-am dat cuiva pe degeaba, cu conditia ca omul sa se ocupe de hartogaraie. Mai avea inca unul.

Motorul avea 120.000km si nu scotea fir de fum, iar pe teava de recirculare scotea mai putine gaze decat scotea dacia lui taica-miu cu 17.000km. Avea probleme cu rugina, insa motorul era impecabil. Dupa o iarna de stat in parcare pornea la prima cheie, daca bateria avea suficienta energie sa dea motorul peste cap. In 3 ani cat l-am folosit, nu stiu daca mi s-a intamplat de 5 ori sa nu porneasca din prima....

Si cu toate astea n-a pupat fir de dura-lube sau alti aditivi. Doar ulei romanesc, insa schimbat des, cam la 3000km pentru a evita surprizele. O singura data am pus Castrol si a fost contrafacut, dupa 500km era subtire si din 5 litri se facusera 6...
Felix60549
Nu a fost cu intentie faza cu Moskviciul, ci ma gandeam ca este o masina veche si exista posibilitatea sa fie motorul uzat.
Daca ai luat-o de noua atunci se explica, dar la un autoturism Lada care este luat la a n-spea mana si care ar in bord undeva la 500000km facuti in 26 ani fii sigur ca motorului ii tb. aditivi!
Cand nu ai umblat in motor, cand masina a fost de noua a ta , atunci poti afirma ca este totul OK cu un ulei schimbat la 3000 km, dar cand nu-i cunosti istoria si te trezesti ca scoate tot uleiul pe esapament dupa numai 1500km ce mai faci? O repari, nu? Si dupa ce stii ca ai facut un RK la un motor,iti mai da mana sa o vinzi pe nimic?.
Cam asa vor ajungem si gama Daewoo peste vreo cativa ani.Pacat, deoarece sunt masini f. fiabile, chiar daca multi o considera o masina invechita.
Intra pe www.myauta.ro si compara preturile!
Scuze, nu e reclama, ci o realitate. arigato.gif
James Kilowatt
N-am priceput in ce moneda sunt preturile... Daca sunt RON, treaca mearga, cel putin alea cu manopera multa, merita, cum ar fi reviziile cu schimb de curea de distributie.
Cele cu consumabilele sunt cam la fel ca aici... un schimb de ulei sitetic + filtru e cam 25€ si aici
Piesele costa cam la fel, insa revizia de 60.000 de la espero de exemplu e cam o treime din cat e pe aici. E probabil pretul manoperei. Aici te taxeaza 50-60€ ora fara TVA....
Felix60549
Preturile sunt in RON si nu includ manopera, deoarece este un magazin din Piatra Neamt.
Cu manopera este altceva. Daca te pricepi, nu te costa nimic, daca nu D-zeu cu mila. Functie de ce tarif practica service-ul respectiv, incepand de la 150000lei/h pana la 600000lei/h.
Nu am avut ocazia. Chiar si consumabilele mi le-am schimbat singur mai putin cureaua de distributie care m-a costat 600000lei.
In 5 luni sa platesti doar atat manopera la un Cielo cred ca este super avantajos.
Si apropos, nu am mai facut schimbul Cielo-Bmw deoarece nu mi-a convenit.
James Kilowatt
Si eu as fi preferat cred tot Cielo.

Daca preturile sunt fara manopera, atunci sunt egale cu cele de aici, sau chiar mai mari uneori.

Eu am schimbat la seat cureaua de distributie in Ro, cu taica-miu. A durat cam trei ore... din care doua ca sa desfacem o singura piulita smile.gif La Nubira inca nu am faurit-o, insa probabil voi merge la daewoo pentru ca deja am depasit termenul si pana ajung in ro....

La mecanic pana acum am ajuns doar pentru geometrie la roti, iar in Franta am luat plasa, mai rau au facut (a fost la seat, inainte sa vin in Belgia). Am fost inapoi si am facut scandal si mi-au spus ca e masina stramba si ca n-au ce-i face. Interesant, inainte sa le-o duc lor nu era stramba. Am fost in Ro la un garaj daewoo si acolo au reusit s-o regleze... Am stat pe capul lor si mi-am dat seama ca francezii nici nu aveau cum sa o scoata cum trebuie decat intamplator. Iti puneau rotile aproximativ drept si trageau de ele pana ieseau paralele.... insa celelalte doua unghiuri puteau fi complet alandala. In ro, calculatorul nu te lasa pana nu le reglai in ordinea in care trebuie.
Felix60549
Hai ca e de biggrin.gif Dar astia in Franta,nu au calculatoare?
Cum regleaza directia,cu fanta de lumina? Dupa cu mi-ai explicat asa reese!
Pai nici la ultimul service din Ro nu mai gasesti fanta de lumina!
Sigur ai fost la un service, sau era un bade Gilbert, cum sunt la noi nea Gheorghita sau Vasile.
James Kilowatt
Ba au si francezii calculatoare! Numai ca au doua softuri: ala de paralelism, si ala "complet". Paralelismul costa 45€, iar completul 85€.

Paralelismul e conceput exact ca sa-ti ia banii degeaba intr-un timp minimim. Cu alte cuvinte, iti face paralelismul chiar cu riscul de a-ti :cenzurat: complet celelalte unghiuri. Pune scula pe masina, pune volanul drept la ochi si trage de roti pana sunt paralele. Super. Si cand te duci inapoi faci scandal, iti spune ca unghiul de cadere e prost si ca nu se mai poate regla, masina e stramba de la ma-sa. Mi-am paradit o pereche de pneuri noi in 5000km cu profesionalismul lor, desi cele dinaintea lor au tinut cel putin vreo 25000 la mine si cine stie cat la proprietarul anterior. In plus, tragea stanga si scartaia in viraje de mama focului.

In Ro, calculatorul l-a pus pe mecanic sa invarta volanul de la un capat la altul, iar pozitia de volan "drept" a ales-o calculatorul, in asa fel incat unghiul care nu este reglabil sa fie corect. Jucandu-se cu unghiul de fuga, care e reglabil si cu pozitia de "drept" a volanului a scos si unghiul de cadere, cel care la modelul meu nu e reglabil. Abia dupa a facut paralelismul, si cand mi-a dat-o aveam toate unghiurile corecte si nu mai era deloc "stramba". Pneurile de atunci le-am tinut 30.000km, si le-am schimbat cand am prins o promotie la unele noi, alfel le mai puteam tine inca vreo 10.000.

Am mai avut o interventie in service in Fr, la un o retea de service-uri Norauto, un schimb de filtru de benzina cu tot cu un furtunas (ambele aflate intr-un fel de cutie sub masina). A trebuit sa negociez cu mecanicul sa schimbe si furtunasul, pentru ca el e specialist doar in filtru. Diferenta era ca trebuia desfacut un colier de la 10cm mai indepartat, in rest exact aceeasi operatie. Rezultat: Dupa doua saptamani furtunul a sarit si benzina a facut balta sub masina. Cand m-am bagat sub ea pentru evaluarea pagubei, am observat si faptul ca respectivul furtun de benzina e in contact cu teava de esapament (care se incinge la greu). Atunci am luat decizia sa nu mai calc pe la ei. Din fericire, nu a fost nevoie, toate micile probleme pe care le-am avut le-am rezolvat singur.

La mecanic merg doar pentru operatii simple dar penibile, gen schimb de ulei, sau pe care nu le pot face singur, gen echilibrat roti sau geometrie, insa asta dupa ce ma asigur ca se pricep.
Felix60549
Din cate am studiat-multumita tie-la nici un auto din gama Daewoo nu poti regla unghiul de cadere a rotii pe carosaj. In momentul cand acesta se duce tb. revizuite toate subansamblele directiei fata, incepand de la pivot si terminand cu telescopul.

Cam scump la Franta directia! In Ro la un Cielo este 800000ROL, iar daca vrei numai o constatare, inainte de reglaj e 60000ROL.

Ei, din aceste considerente, eu prefer sa mi-o repar singur! La geometrie nu am incotro, dar spre norocul nostru, calculatorul isi face treaba bine in Ro. Ce..... ala nu a vazut ca furtunul atinge esapamentul?
Auzi, specializat numai in schimb ulei si filtru! Interesanta treaba!
James Kilowatt
Anul trecut, am platit 400.000 la un service Daewoo in Galati pentru geometrie si am fost foarte multumit.
Unghiul de cadere e complicat de reglat cam la toate masinile. Teoretic se poate, insa e munca de negru, de aia nu scrie nici in manual. Poti adauga sau scoate distantiere intre caroserie si bratele de suspensie, insa muncesti ca un erou. Doar la Moskwich scria in manual de chestia asta, si dadea grosimile distantierelor functie de cat ai de corectat.
Problema cu magarii de francezi e alta. Chiar daca unghiul de cadere e corect, ei prin modificare pozitiei de "drept" a volanului (pe care o aleg ochiometric) ti-l deregleaza. Functie de unghiul de fuga si de pozitia volanului, inclinarea rotii variaza, deci de fapt se actioneaza asupra unghiului de cadere fara a lucra direct asupra lui. Daca tu virezi stanga, rotile se inclina spre stanga. Si daca apoi le aduci din nou paralele si "drept inainte" din reglajul asupra paralelismului, ele vor ramane de fapt inclinate spre stanga si deci unghiul de cadere complet aiurit.
Calculatorul din Romania masoara in continuu toate unghiurile, si pozitia de "drept inainte" o alege el, in asa fel incat regland fuga sa iasa si caderea (in masura in care masina nu e intr-adevar stramba). Abia dupa ce rotile au reglate unghiul de fuga iar cel de cadere e cat mai apropiat de tolerante, te lasa sa atingi paralelismul. Probabil asta face si reglajul "total" din Franta, cel de 85€, insa meseriasii nu iti spun dinainte ce au de gand sa faca cand iti iau banii... Iti spun doar ca daca iti iei pneuri noi sa faci si paralelismul... ca sa le strici cat mai repede biggrin.gif
LAURENTIU62372
Revin cu vechea mea problema : pornirea la a doua cheie !
La prima , dimineata nu porneste ! In restul zilei e ok , porneste la prima ! Se pare ca nu a fost de la injectoare , desi atunci a pornit la prima cheie dar mai..." lunga" !
Ce sa fac , sa ii schimb si bujiile ? La relanti masina are un usor tremur , sesizabil decit daca stai in ea si asculti atent si aproape insesizabil la turometru ! La consum sta bine nu imi ia in medie decit vreo 7 litri !
Sa ii curat IAC ul , si apoi sa ii fac si un reset la ECM ?
Oare daca ii curat eu IAC ul pot sa il dereglez , adica sa nu mai aiba distanta de 28 mm ca in manualul de reparatii ?
E greu de facut operatiunea asta ???

De mecanicii din Tg Jiu m-am lamurit ! Nu prea stiu mare lucru , n-au citit in viata lor ceva , lucreaza dupa ureche !
James Kilowatt
Curatarea IAC-ului e o mare frectie in 99% din cazuri. Pe acolo trec gaze recirculate si in 5 minute ajunge la fel de murdar. Daca ai probleme cu relentiul da reset la ECM si fa reinitializare IAC, insa fara sa te mai chinui sa-l desfaci ca s-ar putea sa fie degeaba. Daca nici asa nu merge, atunci demonteaza-l.
Pozitia IAC-ului nu e fixa, e controlat de un motor pas cu pas si numarul de pasi e stabilit de ECM functie de valorile memorate cand a facut resetul. Tocmai de aia nu merita sa-l desfaci si sa-l cureti.... El se deschide la maxim la inceput, cand face recalibrarea, apoi incepe sa se inchida si tine minte pozitia corecta pentru temperatura/incarcarea motorului din momentul respectiv. Resetul ar trebui sa fie suficient ca sa rezolve problema de relenti.
LAURENTIU62372
Bun , calculatorul il resetez prin scoaterea bornei bateriei , dar reinitializarea IAC ului cum o fac , sau se face automat ? Motorul trebuie sa fie rece sau incalzit ? Apoi trebuie sa fac ceva ture cu masina de mers normal ? Sa o "invat" sa mearga ?
James Kilowatt
Vezi ca scrie in manualul electronic care circula wink.gif
La Cielo nu stiu, la nubira de exemplu dureaza cam 10 minute si se face si la rece si la cald. Intreaba-l pe Felix, el e specialist Cielo smile.gif
Verifica mesageria privata...
Felix60549
Scuze, mi-a cazut reteaua si nu am mai putut avea acces la Net.

@Laurentiu

Deci, nu fa absolut nimic si nu umbla unde nu tb. sa nu strici altceva.
Reinitializarea se face cu masina in mers la diferite trepte de viteza si la diferite turatii.

Sa nu te sperii daca dupa ce pui bprna inapoi, la pornire turometrul va urca undeva la 2000-2500 ture. Las-o sa mearga asa cam 2 min. dupa care mergi la un drum mai intins.

Si incearca sa cureti ceea ce ti-am scris si in mesaj.

Verifica bujile sa ai distanta de 1mm la ax simplu si 1,1mm la ax dublu.
Eu am incercat cu 0,8 si era cam puturos motorul!
LAURENTIU62372
Salut tuturor !
Mi-am rezolvat problema !!!! Din motive de fair play si ca sa va fie de ajutor ( probabil vreodata, desi nu va doresc sa aveti nevoie ) am sa va povestesc ce am facut :

In primul rind am cautat un mecanic bun ! Mi-a gasit axul cu came uzat in dreptul pistonului nr 4 . L-am schimbat impreuna cu 2 tacheti ! Cauza uzurii - ulei neschimbat la timp de vechiul proprietar sau ulei necorespunzator/contrafacut .
Am schimbat capac delcou , rotor si bobina , o garnitura , si o fisa de bujii .
Nu am schimbat bujiile ! Nu am curatat IAC ul !
Masina porneste acum la prima cheie , la relanti nu are nici un fel de trepidatii , parca nici nu e pornita !

Multumesc la toti de sfaturi si Km citi mai multi fara probleme !!!!!!
Felix60549
Dupa cum ti-am mai spus, ma bucur ca ai rezolvat in cele din urma.
Nu ma asteptam la atatea pt. un Cielo din 2000.
Vezi tu, de asta e bine sa ai bani si sa-ti cumperi unul nou! Eviti foarte multe neplaceri. Si eu si MR am incercat sa te ajutam cat mai mult, dar nefiind in cauza si la fata locului nu prea le-am nimerit.
Parca la un moment dat spune-ai tu ceva de axul cu came,dar nu m-am gandit ca la 65000km sa fie deja probleme.
Oricum, cea fost, a fost. Macar tu sa ai grija de auto, daca cel de inainte la facut KO!
LAURENTIU62372
Ai dreptate Felix , in legatura cu o masina noua ! Eviti multe neplaceri , cind stii ca numai tu ai mers cu ea , ii schimbi uleiul la timp , ii faci reviziile periodice .
Acum o sa urmaresc daca mai apare uzura la ax , si daca isi face o ungere corespunzatoare .
Oricum e o problema destul de intilnita la Cielo cu ungerea la pistonul 4 !
Cind o sa ii schimb uleiul, o sa ii bag si o solutie de curatat motorul , poate are un efect cit de cit .... ca sa elimin eventualele depuneri .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.