Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jenti vopsite
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
CruiSeR
Spuneti si voi ce stiti despre acest proces (ex. diferite modalitati de vopsire, durata vopselei s.a.).
eddie
Te referi la jante de tabla sau de aluminiu,magneziu,s.a.?
florin55503
la celel de tabla e simblu. la cele de magneziu trebuie curatat suprafata si apoi data cu lac intaritor vopsea etc. cred eu. prima data am vazut la noi pe un vectra (care alerga pe la curse galben supertunat BUB), erau vopsite hai sa le spun spitele mai bine zis mijlocul lor in culoarea masinii. din ce am inteles s-a curatat zona respectiva si apoi s-au aplicat cele necesare revopsirii. nu stiu daca trebuie vre-un fel anule de vopsea
G e o r g e
jantele de pe BUB asa sunt din fabrica wink.gif
CruiSeR
Pentru jentile din aluminiu ma intereseaza... smile.gif as vrea sa le inchid la culoare
eddie
Nu stiu daca reusesti singur.Spray-urile de jante care se gasesc sunt numai pentru jantele de tabla.In plus de asta,pe janta de aluminiu peste vopsea este dat si un strat de lac,iti recomand sa mergi la niste vopsitori profesionisti,iti vor spune ei mai multe !
mike.omega
Jantele se pot vopsi biggrin.gif
Nu stiu procedeul, stiu ca se poate, am sa pun o poza cand am s-o gasesc prin computator :angel:
voinea
vopsitul jantelor de aliaj este pentru orice vopsitor o operatiune migaloasa si mancatoare de material.
Pot iesi rezultate foarte bune (chiar mai bine decat original la unele marci) dar cu costuri ce depasesc 120euro/set de jante.
R
QUOTE(voinea)
vopsitul jantelor de aliaj este pentru orice vopsitor o operatiune migaloasa si mancatoare de material.
Pot iesi rezultate foarte bune (chiar mai bine decat original la unele marci) dar cu costuri ce depasesc 120euro/set de jante.


Pretul asta este deci pt 4 jenti?
Ai idee daca se fac si redresari + incarcari cu aliaj (in cazul in care de ex. lovesti vreo bordura)?
Stiu ca pe afara se face asta: redresat janta + incarcare cu material(atentie: cu aliaj nu cu materiale de vopsitorie gen chit, fibra, etc) + vopsit si rezultatul este asa cum spui: janta e perfecta, ca noua.
Dar si scorul este in consecinta (poate ajunge la 1/2 din pretul unei jenti noi - de origine).
Daca da, locatii in Buc.?
voinea
de vopsit cam la orice atelier cu cuptor se poate face ... orice vopsitor scoae bine si cum am zis... e doar risipa multa de material de accea costa si cat de cat migalos


Pentru indreptat se poate face la un standard foarte bun la GES - ******** . Altul nu stiu dar sigur mai sunt.


Modificat de Vlad6 : daca vor sa aiba numarul de telefon afisat sa ne contacteze smile.gif
CruiSeR
Ok, mersi pentru informatii smile.gif cu 120euro/jenti merita sa apelez la profesionisti.
mike.omega
Am gasit poza!
Jantele sunt pe un passat si le stiam zgariate si de un gri "standard" dar intr-o dimineata cand trec pe langa masina.... blink.gif :coolspeak:

Cruiser, te pot duce in parcarea pe unde sta masina daca esti interesat :angel:
CruiSeR
Sunt mai mult interesat de locul unde si le-a inchis la culoare biggrin.gif idea asta mi-a venit cand am vazut masina murdara tare si ... mi-am dat seama ca-i sta bine cu jentile inchise la culoare smile.gif)
mike.omega
Asta nu stiu, ca pe propietar nu-l cunosc :angel:
sobolanu56237
eu as vrea sa le cromez stie cineva pe unde se poate executa asa o operatiune si cam cit costa?daca si a facut cineva as vrea sa stiu daca rezista mai mult
ezeQuel
Daca sunt din alyuminiu, cred ca se pot vopsi prin acelasi procedeu prin care se vopseste aluminiul ptr termopane. Din cate am inteles la urziceni parca e o firma care se ocupa doar de vopsit aluminiu si tabla...Au o paleta larga de culoari
Ideea e ca aluminiul trebuie vopsit in mediu electrostatic sau asa ceva..Vopsite "traditional", chiar si date cu lac peste nu prea tine mult timp, shtiu de la un amic de-al meu...
voinea
dar jantele auto nu sunt doar aluminiu (cum e la termopane - ca mai foloseam rama de termopan pe post de radiator la cate un amplificator pe vremuri). La janta este aliaj aluminiu-magneziu.
Daca nu dai un lac pe janta va arata matuita.

Eu tot la un vopsitor consider ca ies cel mai bine. Stiu cateva persoane ce au jante vopsite (chiar si un set de AZEV pe 17"). Cum ii prind le fac poza la roti (sper sa ma nimeresc cu aparatul foto dupa mine ca din telefon ies aiurea pozele )
florin55503
QUOTE(G e o r g e)
jantele de pe BUB asa sunt din fabrica wink.gif


eu am spus ce vorbea lumea prin parcare pe la pescarus. scuze pt post aiurea. acum off-topic un exemplu de tuning pt toata lumea atat exterior cat mai ales interior.
e mare lucru sa vezi o vectra cum se tine dupa un M5
CruiSeR
QUOTE(mike.omega)
Am gasit poza!
Jantele sunt pe un passat si le stiam zgariate si de un gri "standard" dar intr-o dimineata cand trec pe langa masina.... blink.gif :coolspeak:

Cruiser, te pot duce in parcarea pe unde sta masina daca esti interesat :angel:


mike poti sa-mi spui pe unde e parcarea asta si ma duc cand mai ajung pe constanta.. acum sunt la facultate in bucuresti smile.gif
mike.omega
Public nu voi divulga biggrin.gif
CruiSeR
E secret mare, da tongue.gif smile.gif) trimite-mi un mesaj privat eventual wink.gif
CruiSeR
M-am gandit mai bine si cred ca o sa renunt la ideea asta.. cel putin din poze reiese ca nu i-ar sta bine cu jantele vopsite.
CruiSeR
si o a doua poza
TLS-09
Sint la limita off-topicului dar pentru ca s-a atins subiectul indreptarii si incarcarii jantelor din aliaj/al/mg pot sa va spun ca am avut o janta aproape patrata. Am mers o vreme asa si apoi cand am dezlipit cauciucul incercand sa-l inlocuiesc cu unul nou, baietii de la vulcanizare nu au mai reusit sa-l lipeasca de janta.
M-au trimis la un atelier (in Timisoara) si in aproximativ 3 ore aveam o janta de necrezut.
Mentionez ca nu era lovita doar partea de talon, partea de cerc, ci era strambata binisor si una din spite.
Cert este ca dupa ce am mers la o vulcanizare ca sa-mi pun cuciucurile noi , janta reparata a trebuit incarcata la echilibrare cu doar cateva grame de plumb in timp ce alta aparent ok a necesitat o greutate tripla de plumb.
In concluzie si jantele de aliaj se repara si inca foarte bine, evident daca dai peste un meserias.
Silviu66450
jentile sint date intii cu un jez puternic de aue amestecat cu nisip. In felul asta se indeparteaza stratul de culoare de pe ele. Dupa aceea sint date cu solutie sa prinda vopseaua si sont in final vopsite.
voinea
offtopic: nu crezi ca limba romana a cam fost chinuita in mesajul tau? baga si tu un edit si corecteaza greselile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.