Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nesimtirea la romania ( partea a ...cine mai shtie )
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mazda
ezeQuel
In data de 14.11.2005 a fost lasat pentru reparatii in service-ul firmei Autoxedos, dealer mazda pe Focsani, mashinutza mea, o mazda6. Aceasta reparatie – inlocuire bara fata - a fost finalizata la data de 18.11.2005, la aceeasi data, service-ul mi-a dat factura, deviz, le-am dus la casco, am predat catre unitatea service acceptul de plata din partea UNITA S.A., firma cu care aveam contract de asigurare tip CASCO . Nici la aceasta data, 25.11.2005, autoturismul mazda6 nu poate fi ridicat din service-ul firmei Autoxedos S.R.L. motivandu-se ca acest lucru ( inapoierea autoturismului) va fi facut numai in momentul in care in contul bancar al firmei va intra valoarea reparatiei, cu toate ca service-ul a primit acceptul de plata din partea asiguratorului, S.C. UNITA S.A.
M-am zbatut sa imi plateasca mai repede cei de la UNITA, ieri, pe 24 m-au sunat si mi-au zis ca au dat drumu la plata, astept o copie a OP-ului sa pot sa-mi iau mashina. Legea zice ca, in termen de maxim 15 zile asiguratorul trebuie sa platesca catre service costul prestatiei...Dar nus crie nicaieri ca service-ul pune sechestru pe bunul asiguratului. Am sunat la ROMCAR, unde mi s-a zis ca nu e problema lor - asta intr-un mod elegant - cel mult ei pot da "o bila neagra" dealerului....Aveti grija unde si cum lasati mashina in service...Aveti grija !!!
Otto73
Nu pot sa-ti urez decat BAFTA sa o ai cat mai repede inapoi.
Andrei-287
Sincer imi pare foarte rau ce t s-a intimplat (mai ales ca suntem co-sateni...sa zic asa wink.gif ).

Si eu Iau Mazda3 de la ei si sper sa nu-mi faca glume proaste cum ti-au facut tie...
Deocamdata eu stau in bucuresti si daca se intimpla sa-mi faca si mie o glum a proasta pot renunta usor la serviciile lor de service si sa optez pentru INSCUT sau altele de aici...

Stiu ca iti este peste mina...dar iti recomand sa incerci si serviciile celor de aici, din Bucuresti ca sa poti face o comparatie.

Bafta multa in continuare !!! beer.gif
cosmin45741
asa ceva n-am pomenit pana acum...dar e bine de stiut cum procedeaza cei din focsani...nu au cumva contract cu cei de la unita????
CRG
oricum mi se pare imputita treaba. Unita este totusi un nume in asigurari, ce mama ma-sii, ar trebui sa stie ca isi recupereaza banii.

in continuare nu inteleg un lucru: cum au reusit de te-au bagat pe tine, clientu, la mijloc?

personal, n-am patit niciodata asa ceva, si am lucrat (pe partea de casco) de 2 ori cu Inscut si 2 ori cu Ipso (chiar si nenorocitii astia din urma nu mi-au facut probleme de genul asta).
ezeQuel
La ora asta astept un mail cu copie a OP-ului de la activ asigurari ( le multumesc pentru ajutorul acordat, fara ei nu cred ca reuseam), ieri a fost trimis din raiffeisen bank opeul...Sper sa o iau in cateva ore..Eu cu ei nu mai lucrez ( cu autoxedos) plus ca preturile fata de bucuresti is mult mai mari..Iar de bele cu ei...am avut destul...MUltumesc pentru srijin! Sper ca nimeni sa nu treaca prin asa ceva..nimeni
ezeQuel
QUOTE(Andrei-287)
Sincer imi pare foarte rau ce t s-a intimplat (mai ales ca suntem co-sateni...sa zic asa wink.gif ).

Si eu Iau Mazda3 de la ei si sper sa nu-mi faca glume proaste cum ti-au facut tie...
Deocamdata eu stau in bucuresti si daca se intimpla sa-mi faca si mie o glum a proasta pot renunta usor la serviciile lor de service si sa optez pentru INSCUT sau altele de aici...

Stiu ca iti este peste mina...dar iti recomand sa incerci si serviciile celor de aici, din Bucuresti ca sa poti face o comparatie.

Bafta multa in continuare !!! beer.gif

Speri !!! Andre, intelege ca eu n-am avut nici macar 5 centi datorie la ei..niciodata...m-au pus sa fac revizii la 10 mii de km..de fiecare data schimbat filtrul de polen..chestii ...Evita-i..asculta-ma ...evita-i
ezeQuel
Am luat masina..am primit ceva scuze..Dealer-ul mi-a zis ca nu e in totalitatea vina lor pentru ca el avea ( si cred ca inca are ) de recuperat de la UNITA aprox. 70 de milioane de la o alta reparatie la o mazda..de vreo 2 luni. Insa revenim...nu vad de ce am cazut eu la mijloc. Care ati avut incidente si s-a pus la fel problema?! Poate nu stiu eu..Masina se da dupa ce se deconteaza factura ??? Adik dupa ce le intra banii in banca? Intreb...
cosmin45741
masina se da in momentul in care primesc acceptul de plata...punct...magari!!! :bash:
ezeQuel
Stiu..Oricum vad ca orice e posibil in Romania..Imi place la maxim masina. marca ..dar cu asa incidente incep sa-mi pun semne de intrebare de felul in care Romcar ( alta belea de importator) isi alege dealerii..Pacat
Andrei-287
In sectiunea FAN CLUB MAZDA reprezentantul vinzari AutoXedos spune :

QUOTE(Lucian Marian49052)
idea cu mazda club mi se pare extraordinara si vreau si eu in club. Eu sunt responsabil cu vanzarile la un dealer mazda AUTO XEDOS din Focsani si va spun ca masinile sunt ffffff bune si fiabile. In legatura cu servisul de mazda, daca aveti nemultumiri cu servisul din bucuresti , va invit la servisul nostru din Focsani si va asigur ca veti fi tratati altfel (cum trebuie) blush.gif

daca aveti intrebari legate de aceasta marca va rog sa mi le adresati si va voi raspunde :wave:



NO COMENT !!! :puke:
:bandit: :bandit: :bandit: :minigun: :minigun: :minigun:
madalina
Unita, Ardaf si inca una au renume de rau platici. Este absolut normal sa nu iti dea masina pana cand nu vad ordinul de plata.

Prin Allianz, am avut masina in ziua terminarii reparatiei, insa imediat ce devizul a fost gata, s-a triomis prin fax la Allianz, iar plata s-a facut in 30 de minute.

Nu este absolut deloc vina serviceului, ci a asigurarilor. Iar tu ai fost o victima a societatii de asigurari.

Daca vrei sa nu mai ai astfel de probleme, schimba asiguratorul!
Miki61734
...si eu trebuie luni sa duc masina la dealerul din Timisoara pentru schimbarea barei din fata...sper sa fie totul ok desi, de la inceput s-au aratat total neprofesional....adica, amaterism la nivel inalt! :bandit:
cosmin45741
si ma rog de ce nu i-au spus de la bun inceput ca au o problema cu unita?
n-au vrut sa-l piarda de client??
"razboiul" asta in care clientul pica la mijloc fara nici o vina mi se pare de cel mai mare prost gust..
puteau eventual, cum mi s-a intamplat mie in cazul cu jantele, sa il puna sa semneze o declaratie prin care se obliga sa plateasca el costurile devizului in cazul in care nu-si recupereaza banii de la asigurare...mai ales ca nu era o valoare de zeci de mii de euro, ci cateva sute amarati...
dar in nici un caz sa-i retina masina atata timp!!!! cu ce drept pun ei sechestru?? cred ca e si o chestiune juridica...daca se ducea la primul avocat si-o recupera imediat...IMPUTITI :bash:
madalina
Traseul la asigurari este: politie - asigurari - service.

La asigurari te intreaba la ce service vrei sa iti faci masina.

Cand te duci in service nu te mai intreaba daca vrei sau nu sa lucrezi cu ei.

O cunostinta a avut masina lovita rau, dauna totala. Interamerican a cerut deviz estimativ. S-a facut. trebuia platit de asigurari. Nu l-au platit, iar masina a recuperat-o proprietarul doar in momentul in care a platit el expertiza.

Problema este ca foarte multi isi aleg asiguratorul dupa cost, nu se intereseaza de servicii.
cosmin45741
QUOTE(madalina)
Problema este ca foarte multi isi aleg asiguratorul dupa cost, nu se intereseaza de servicii.

aici sunt perfect de acord...
dar, domnii de la service in momentul in care iti preiau masina te intreaba daca o faci pe asigurare si cu ce firma lucrezi...de fapt le dai lor fluturasul ala de la asigurare...
si banuiesc ca nu a fost problema unei lipse de contract intre xedos si unita...de fapt s-a mentionat ca aveau o problema cu un dosar precedent...
ma intreb daca l-au informat de ceea ce urmeaza sa se intample, adica va fi nevoit sa lase masina gaj pana cand cei de la asigurare vor catadicsi sa-i plateasca in intregime devizul, lasandu-i astfel posibilitatea alegerii unui alt service...
eu nu am pomenit asa ceva si am apelat de cateva ori la casco...in momentul in care a venit acceptul de plata, capitolul client este incheiat...

o fi magari aia de la asigurari, dar sunt cu prisosinta si cei de la service
ezeQuel
Madalina ai si tu dreptate..dar sa-ti zic ceva...Masina e in garantie si trebuia facuta la service autorizat ...Cel mai aproiat fiind la mine in oras in Focsani...Nu era prima oara cand reparam masina pe Casco si ei stiau foarte bine cine este asiguratorul meu...Nu s-a pus niciodata problema ca imi va fi oprita masina si nu mi s-a spus decat la cateva zile dupa ce era gata masina ca ei nu lucreaza cu Unita...Puteam foarte bine sa platesc eu si astfel sa nu tin masina pe loc o saptamanaurmand ca banii, reprezentand costul reparatiilor, sa mi-i recuperez eu de la Unita.Atata timp cat eu am fost fair-play fata de dealar si am platit la timp tot (pana la ultimul cent) puteam sa mentioneze ca se poate ajunge la situatia asta....E vorba de cuvantul omului...
madalina
Daca este vorba numai de tinichigerie, garantia nu are nici-o legatura cu serviceul. Poti face orice reparatie de tinichigerie unde doresti.
ezeQuel
Si cine imi aduce bara sport originala de mazda6 in afara unui dealer? Ca idee n--am gasit nici filtre de ulei compatibile pe la bosh, dar piese originale...
CRG
@ Andrei287: tipul de la Autoxedos nu mi-a raspuns nici acum la un mesaj trimis de mine acum vreo 4-5 luni...
ezeQuel
Asta e radule smile.gif Viberi de dimineata se facuse plata de la unita, dar ei nici macar la 1 nu s-au sinchisit sa ma sune..poate imi trebuia masina...Nu...a trebuit sa sun de 2 ori si sa ma astept 30 de minute..
CRG
Sa-nteleg ca nu recomanzi Unita? Sincer, eram destul de pregatit sufleteste sa merg pe mana lor dupa ce ies din leasing. Nu de alta, da' sunt mult mai ieftini si nu auzisem nimic de rau de ei....
madalina
QUOTE(ezeQuel)
Si cine imi aduce bara sport originala de mazda6 in afara unui dealer? Ca idee n--am gasit nici filtre de ulei compatibile pe la bosh, dar piese originale...


Mie mi-a adus un service particular. E adevarat ca tot prin importatorul oficial. dar mi le-au adus. In plus. puteai comanda piesele la ei si montajul in alta parte (eu la Corsa am comandat piesele la un magazin ce mi le aducea mai repede, iar montajul si vopsirea la dibas).
ezeQuel
Da ..asa o fi..tine cont insa mazda nu prea procedeaza asa..din cate stiu eu..si in focsani nu prea sunt asa multe magazine sa ucreze cu importatorii de masini direct
razvan29544
QUOTE(madalina)
Daca este vorba numai de tinichigerie, garantia nu are nici-o legatura cu serviceul. Poti face orice reparatie de tinichigerie unde doresti.


Trebuie sa spun ca, desi este vorba de reparatie de tinichigerie, daca nu faci reparatia la un service autorizat sa execute garantii se pierde garantia la vopsea si la tabla.
Deci nu poati face reparatia undei vrei tu, decat daca nu te intereseaza garantia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.