Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Daewoo Cielo indicator benzina si altele
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Felix60549
Va salut!

Sunt posesorul unui Cielo de 3luni,nu am manual de utilizare si reparatii si am unele neclaritati, daca ma puteti ajuta.

1. Cati litri de benzina mai sunt in rezervor la aprinderea martorului luminos din bord?
2. Cu ce se poate repara dezaburirea spate(unele nervuri nu functioneaza)?
3. Decand cu temperaturile scazute de afara, motorul scoate un zgomot metalic la pornire pana trage pompa ulei. Ce poate fi? Mentionez ca are 112000km la bord, nu consuma ulei, iar la toate service-urile la care am fost mi s-a spus ca totul e ok!

Va multumesc!
lucian14
Cand se aprinde becul mai ai cam 5-7 litri benzina.
Reparatia la dezaburire o faci la aia de carpesc parbrize si lunete pe ferdinand.
Zgomotul metalic poate sa fie de la servodirectie ?
Felix60549
Iti multumesc pentru raspuns, pt luneta am gasit o solutie pe baza de argint si am reusit sa-mi repar dezaburirea. Cu problema nr. 3 cea cu motorul, intre timp am mai primit un diagnostic de la un service si anume ca ar fi de la un tachet uzat. Tot cei posibil, dar nimic concret. La servodirectie nu cred ca e problema deoarece nu scapa ulei si nu da semne de oboseala. Mai nou, am luat bateria de pe masina, am controlat nivelul apei distilate si am lasat-o la incarcat timp de 5 ore deoarece circul mai mult in oras si se mai descarca (ochiul magic), am instalat-o din nou pe masina iar la ponire se ridica turatia la 2000 pe o durata de 15 sec ceea ce inainte nu facea. Cand porneam se ridica turatia la 1500 dupa care imediat revenea la 1000. Acum ce sa mai fie?
lucian14
nu are legatura cu bateria...
shocul automat tureaza putin mai mult cand e frig afara
Felix60549
Multumesc Lucian!
Valentin62582
QUOTE(Felix60549)
am instalat-o din nou pe masina iar la ponire se ridica turatia la 2000 pe o durata de 15 sec ceea ce inainte nu facea. Cand porneam se ridica turatia la 1500 dupa care imediat revenea la 1000. Acum ce sa mai fie?


Prin deconectarea bateriei s-a resetat ECU (calculatorul) și prin repornire, el și-a luat noi parametrii. Fiind frig deschide mai mult "șocul". Este ceva normal. Eu fac treaba asta inteționat de 2 ori pe an; primăvara și toamna.
Numai bine.
James Kilowatt
Vezi ca in manual scrie cum se reface "invatarea" parametrilor de catre ECU. Daca ai sarit peste etapa asta, ai putea sa o refaci de la inceput. Scoti din nou borna pentru un minut, si apoi urmaresti pasii dati manual. Dureaza vreo 10 minute. La nubira trebuie pornita la rece, lasata sa mearga nu stiu cat, aprins faruri si climatizare nu stiu cate secunde, stins, asteptat sa sa incalzeasca, aprins din nou climatizare si faruri, iar stins etc. Figura se cheama "reinitializare IAC" (Idle Air Control).
Felix60549
Este corect, dar nu am manual. ar fi bun unul de Cielo -1ax cu came- executive din 2005?
Sunt oare acceasi parametri la ECU?

Multumesc mult!
James Kilowatt
Din cate stiu, este acelasi ECM. .Procedura de reinitialiezare a IAC-ul este aceeasi sigur acceeasi si la Espero, Cielo DOHC si la Cielo SOHC. Cred ca este ECM-ul IEFI6.
Felix60549
Am rezolvat partea scriptica -elementul ,,OLtcit''-, maine urmeaza partea practica. sper sa dea rezultate.

La un moment dat aparea pe forum problema pe care o aveai cu auto, un OPEL daca nu ma insel.
Ai reusit sa o pornesti? Ce avea? :wave:
James Kilowatt
Cred ca ma confunzi, n-am avut Opel niciodata. Am avut Daewoo, Seat, Moskwich, chiar si Oltcit, insa Opel n-am avut onoarea smile.gif Si nici probleme n-am avut, singura data cand am postat la "service" a fost cand n-am putut sa desfac o pacatoasa de piulita la seat smile.gif

PS Zi-mi si mie cum ai reparat dezaburirea, ca am si eu un fir care nu merge la Nubira si 3 la seat smile.gif
Felix60549
blush.gif Scuze pentru confuzie!

,,Liniutele'' le-am reparat cu o substanta pe baza de argint care costa 450000 lei si pe care am gasit-o la un magazin de componente electronice ,,Dioda'' din Piatra Neamt. Pur si simplu se desface capacul si se ating zonele intrerupte, sau daca nu stii unde e zona dai toata linia.

Am citit in partea,, Motoare'' si acolo scrie printre multe altele ca parametri ECU se aduc la functionarea anterioara debransarii acumulatorului pur si simplu prin functionare in diferite trepte de viteza a automobilului la drum intins drept pt. care am dat o fuga pana la Suceava astazi si asa s-au rezolvat problemele. band.gif

Manualul contine 742 pagini si spune si despre ultimul surub! Sper sa am timp sa o citesc pe toata, dar mai sigur in week-end, caci serviciul imi ocupa majoritatea timpului.

Inca o data iti multumesc si mai vb. :wave:
James Kilowatt
Ala de Nubira are 1100 pagini smile.gif Baietii simpatici de pe forumul "specializat" au facut figura cu manualele.

Intr-adevar, ecu invata unii parametri in mers, insa nu stiu sigur daca si pe cei de relenti asa cum trebuie. La nubira figura asta cu reinitializarea IAC-ului se face separat, in parcare si nu in mers. La Cielo poate e diferit.

O sa incerc si eu sa fac rost de substanta din aia, poate se gaseste si p-aici. Sper sa pot vedea unde sunt intrerupte firele.
Felix60549
Am listat astazi 525 pagini din lucrare- ce era mai important. Despre partea cu ralani-ul nu spune nimic. Intradevar o Nubira e putin mai sofisticata.

Substanta respectiva se mai foloseste la configurarea traseului electric pe o suprafata de textolit pt. realizarea unui montaj electronic artizanal.
Daca nu poti vedea unde sunt intrerupte firele, cu un aparat de masura din aproape in aproape vei descoperi.Important este sa nu cuplezi in acest timp dezaburirea. Actiunea se executa la ,,rece'' :wave:
James Kilowatt
M-am gandit si eu la figura cu aparatul, si cu refacerea zonei unde e intrerupt, insa nu stiam daca firele alea sunt sau nu izolate pe exterior. Daca sunt izolate, e greu si de cautat intreruperea si poate si de reparat.
Felix60549
Firele nu au izolatie, caci daca ar avea nu cred ca ar mai actiona asupra condensului sau a ghetii de pe luneta sau daca s-ar intampla, ar dura foarte mult. Merge cu aparatul, dar sa conetezi firele exact pe capetele fiecarei linii intrerupte, sa nu faca contact cu lamela generala care este comuna cu toate. Dupa ce ai pus pe capete, mergi si cu un fir si cu celalalt(de la aparat) din cm. in cm. si gasesti intreruperea.

Nu stiu ce se intampla cu conexiunea, dar merge greu. Abia am reusit sa deschid forumul.
Cei drept nici nu ma pricep prea mult la calculator! blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.