Instalatia de gaz imi facea mici probleme la rece (Koltec, cu mixer). Cu comutatorul pe gaz, pornirea se face obligatoriu pe benzina, si trece singura pe gaz cand temperatura depaseste o anumita valoare. Uneori, dupa ce trecea pe gaz reintra singura pe benzina pentru cateva zeci de secunde, apoi revenea la normal. Intotdeauna la rece. La fiecare trecere gaz-benzina din mers, indiferent ca e voluntara sau nu, in sarcina sau nu se aprinde engine check-ul cateva secunde
Acum, se pare ca s-a agravat
Azi am facut un drum de aprox 250 km pe autostrada. Pe ultima portiune de cam 100 km, o data la fiecare 4-5 minute imi intra pe benzina de capul ei (cu engine checkul de rigoare, insa nu asta e problema) si dupa cateva secunde trecea iar pe gaz... Pana la urma lasat-o manual o portiune mai lunga pe benzina, insa degeaba. Cand am intrat in oras, am trecut-o pe gaz, si dupa cele 5 minute a trecut iar de capul ei pe benzina, cateva secunde, apoi iar gaz, iar benzina.... Figura asta mi-o facea doar la rece, o singura data, insa acum o face si la cald si la nesfarsit....
De mers, merge bine si pe gaz si pe benzina, si la relenti si in sarcina.... la relenti merge rotund, iar in sarcina rupe asfaltul (nu ca una de 300 cp, ci ca una de 130 ).
Din cate am inteles, a avut problema asta si in trecut, avand o intrerupere pe firele de la sonda lambda, insa a fost reparata si oricum sonda labda + catalizatorul au fost schimbate acum cateva luni.
Sugestii? Senzor de temperatura apa? E diferit cel pentru motor de cel pentru indicatorul de bord?
Poate avea vre-o legatura cu faptul ca era o ceata sa-ti bagi degetele in oki?
In curand va urma oricum revizia de 90.000. schimb distributie (inclusiv pompa de apa, probabil) + schimb toate fluidele + shimb filtru si membrana la gaz. Ce altceva ar mai trebui verificat?