Help - Search - Members - Calendar
Full Version: audi vs bmw vs mercedes
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
AZAZEL
Ok . din cate am inteles de la voi audi este o alta rusine a germaniei alaturi de volkswagen.

cum am spus din puctul meu de vedere audi au un design interio si exterior care ma atrage mai mult decat celelalte.

au unele motoare care cel putin in cifre sunt peste unele motoare bmw si mercedes la capacitati identice.

transmisia si modul cum sta masina pe asfalt cred ca este ok

la fiabilitate studiile o arata ca nefiind asa de buna.

sa aud pareri!!
Gabriel.T.
vw rusine a germaniei?
oare cei ce afirma asta au vazut ultimul model de passat?
au condus un golf IV sau un touareg?
nu cred.
DragosS
Era interesant de facut un pol.
Iulian HondaFan
QUOTE(Gabriel57860)
vw rusine a germaniei?
oare cei ce afirma asta au vazut ultimul model de passat?
au condus un golf IV sau un touareg?
nu cred.


Golf4 nu e chiar un fenomen. comparativ cu predecesorii sai a fost depasit de mult mai multe contemporane ( Focus1 la handling, Corolla9 la vanzari si fiabilitate, Civic la motoare pe benzina, 307 la motoare pe motorina, etc.). Golf3 si-a dominat contemporanii mult mai autoritar.

Touareg este o masina f. buna pe care prea putini vor sa o cumpere blush.gif . chiar pe piata europeana RAV4, X3, X5, CR-V si pana si Hyundai Tucson il bat la popularitate.

desi sunt un proprietar de Audi indragostit de masina lui, cred ca Audi este un pas sub Mercedes si doi sub BMW.

acu' fiecare marca are partile sale deosebite. experienta unui Audi este indeajuns de originala si rafinata sa gaseasca destui clienti dornic sa plateasca premiumul cerut de Audi...
Gabriel.T.
pretul face "popularitatea",cu cit e mai mic cu atat mai "popular" e.
IAR BMW ? :rant:
"Audi este un pas sub Mercedes si doi sub BMW"
la ce fratilor?????? ca mor.
VECTOR
"Audi este un pas sub Mercedes si doi sub BMW"
la ce fratilor?????? ca mor.


la pareri personale...
eu as alege fara nici cea mai mica urma de indoiala audi.daca face sau nu parte din segmentul premium ma intereseaza mai putin.eu nu dau bani pe segmente,dau bani pe o masina in care sa ma simt bine, care sa-mi placa si care sa corespunda cerintelor mele. tinand cont de aceste aspecte,nu mi-as lua niciodata bmw,cel putin nu unul dintre modelele existente momentan pe piata(si asta nu pentru ca ar fi niste struguri la care nu ajung),iar mercedes,hmmm...poate un cls...dar in principiu merg pe audi si in special pe A3 si A4.
Iulian HondaFan
afacerile se fac pe bani. daca tu vrei sa vinzi S klasse in Togo succes ! producatorii de succes sunt aceia care ofera ceea ce doresc si isi permit consumatorii pietei respective. asa Golf4 e o carutza pe langa un Enzo...

BMW bate Audi in primul rand exact acolo unde conteaza mai mult. cel mai popular produs al fiecaruia sunt serie3 respectiv A4. BMW are motoare mai bune (benzina si diesel), accelereaza mai repede la aprox. acelasi numar de cai putere, este mai manevrabil si desi in medie e mai scump se vinde incomparabil mai bine decat rivalul sau si in Europa si in America si in Japonia...

serie5 vs. A6 similar, desi meciul e mai strans.

serie7 vs. A8 mi-e greu sa ma pronunt dar la vanzari A8 este o fractiune din serie7.

Audi bate la AWD.

la SUV-uri sa vedem ce succes va avea Q7 ( desi cu celelalte 2 sosii pe piata deja ma indoiesc ca va fi un blockbuster. mi-e greu sa ma pronunt la Touareg/Cayenne/Q7 vs. X5, dar vanzarile X5 sunt peste cele 2(-3) luate impreuna (inca).
Gabriel.T.
dar tot asa se conduce.
vector asta incercam si eu sa spun,nu mi-as lua niciodata bmw.
uite eu am vrut sa-mi fac masina de ras si am pus-o pe net.de curiozitate sa vad cit pot lua pe ea.si am avut oferta la "schimb" (am vazut ca se practica mai nou) de mercedes 200,mai vechi cei drept,dar cu inca 1500 euro in plus,cu un renault mai nou cu un an si cu un bmw "ursulet" 300 si ceva, nu stiu exact ca nu ma pricep cinestiece la marci.si nu m-am agitat deloc.
asa ca iulian,nu conteaza ce conduci atat timp cat te simti bine in ceace conduci.chiar si un "car cu boi" :angel:
DragosS
A6 sigur se vinde mai bine decat seria 5.A8 nu stiu exact cum sta fata de 7 la vanzari dar eu zic ca este peste seria 7 la calitate.

A4 si Seria 3 sunt cam la egalitate in viziunea mea cu un plus pentru RS4.

Una peste alta:Audi este peste BMW in topul meu persona!(repet,personal, deci este o parere subiectiva).

Ah,o mentiune referitoare la Touareg:RAV4,X3 si Tucson il bat la popularitate?Iulian,cred ca gresesti.Touareg este o masina care se vinde foarte bine.In Europa se asteapta si 10 luni dupa unele motoare.
T u d o r
Vom discuta 100 ani despre subiectul asta. biggrin.gif Si nu vom concluziona nimic. Asta pentru ca suntem oameni, deci diferiti, si nu exista un sablon pentru nimic din ceea ce ne place sau ne displace.
Un fan BMW nu va admite niciodata ca un Mertz sau un Audi sunt mai bune decat preferata lui, la fel cum si reciproca e valabila.

Uite eu vreau sa dau tonul la obiectivitate, m-am ambitionat in sensul asta...biggrin.gif Precizez ca sunt fan BMW, sa se stie de la inceput.

Deci:
1. As prefera din clasa mica un Mini, la concurenta neexistand model comparativ.
2. La clasa compacta, Audi Sportback, pentru utilitatea necesara clasei cea mai vanduta.
3. BMW serie 3 la clasa medie, pentru dinamica, motoare. (mai putin look, Bangle fiind declarat de mine principala tinta a unui atac terorist
:angel: )
4. Mercedes E-klasse, la clasa mare e nevoie de confort, eleganta si imagine, pe care MErt-ul le are cu prisosinta.
5. Iar in sfarsit, la clasa de lux, mi-as da o mana pentru noul S-klasse...
6. SUV-uri... Aici as opta pentru X5, pentru ca din studii rezulta ca cca 90% din posesorii de astfel de masini nu au iesit cu ele de pe sosea. Ori, X5 este regele soselei dintre SUV-urile marcilor in discutie.
7. In rest, sunt modele de nisa, nu stiu daca are vreo importanta care e mai desteapta, vanzarile si imaginea marcilor nu se bazeaza pe ele, ci din contra.

PS... biggrin.gif

Dintre Rolls si Maybach... alegeti voi, nu sunt in stare sa fac o alegere bazata pe nimic. Sunt perfecte amandoua pentru scopul pentru care au fost facute, cu diferente culturale care nu se pot lua in discutie.
Iulian HondaFan
in 2004 topul in segment in Europa a fost: E klasse, serie5, A6. In USA acelasi dar A6 mult in urma ( 59000, 46000, respectiv 14000buc).

topul in segmentul SUV in Europa anul acesta este RAV4, X3, si Tucson. anul trecut RAV4, Xtrail si Grand Vitara. In Germania in 2004 desi ordinea este inca RAV4, X5, Touareg diferentele sunt de cateva zeci de bucati intre cele 3.

adevarat ca fiecare are prioritatile proprii si cea mai buna masina pentru X nu este si pentru Y. asta e si motivul pentru care sunt atatia producatori. pe ansamblu insa unele masini sunt mai apreciate decat altele.

RS4, mhmmm, yummy... 80K though blush.gif M3 este sub 60K.

iata un comparo:

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...p;page_number=1
T u d o r
Nu am avut nici un studiu in fata cand am "ales". Este pur si simplu ce as lua eu din fiecare clasa, si in dreptul fiecareia am facut cateva mici precizari pentru care am ales ce am ales. Si crede-ma oricate studii specialiste s-ar face si de catre oricine, subiectivismul nostru va inclina balanta inspre una sau alta.smile.gif Nimic pe lumea asta nu ma va face pe mine sa-mi iau un RS cat timp va exista M... blush.gif Nici daca-mi demonstreaza Jeremy Clarkson in persoana.
Sau sa nu mai zic de fanii Subaru... :angel:
AZAZEL
eu as vrea sa comparam motoarele diesel de la cele 3 marci
vin cu ceea ce face audi

A3 sportback
1.9tdi/105cp/250nm/ 11.7sec/187kmh
2.0tdiDSG/140cp/320nm/9.3sec/207kmh

Audi A4
1.9tdi/115cp/285nm11.2sec/2302kmh
2.0tdi/140cp/320nm/9.7sec/212kmh
2.5tdi/163cp/350nm/8.8sec/227kmh
3.0tdi/204cp/450nm/7,2sec/235kmh

Audi A6
2.0tdi/140cp/320nm/10.3sec/210kmh
2.7tdi/180cp/380nm/8.1sec/230kmh
3.0tdi/225cp/450nm/7,3sec/243kmh

Audi A8

3.0tdi/233cp/450nm/7,8sec/243kmh
4.2tdi/326cp/650nm/5.9sec/250kmh-limitata electronic

sursa: audi.ro


pasionati de bmw si mercedes, vreau sa vad ce fac cei 2 in cifre!!!!!
DragosS
In Romania A6 se vinde mult mai bine ca E sau 5er
Iulian HondaFan
e ceva cu noi romanii. cred ca avem o afinitate mai mare pentru designul Audi.
AZAZEL
pt mercedes scriu eu:
ordinea cifrelor este cp/nm/demaraj/viteza maxima
clasa a

A160cdi/ 82/180/15.0 /170
A180cdi/109/250/10.8 /186
A200cdi/ 140/ 300 /0-100km/h 9.5 / 201

clasa c

C200cdi/116/250/12.1 secunde /203
c220cdi/143/315/10.3 secunde /220

clasa e

e200cdi/122/270/12.1 secunde/203
e220cdi//150/ 340/ 10.1 secunde/ 216
e280cdi4matic/ 190/440/8.2 secunde/ 234
e320cdi4matic/224/ 510/7.2 secunde/ 244
e420cdi/314/730/6.1 secunde/250 limitata electronic

pt seria s nu am gasit detalii
probabil vor fi motoarele 320cdi si 420cdi

surasa mercedes.ro

observatii proprii:
motoarele de pe clasa A au 2000 de centimetri cubi iar in cifre sunt kk.
pt clasa a nu exista corespondent la audi

motoarele de pe clasa c au 2200 de centimetri cubi. primul (tot kk) este la nivelul de performante al unui motor de 1900 de la audi. al doilea este la nivelul de performante 2.0tdi de 2000 cm

la clasa E primul motor este o rusine
al doilea este relativ echivalentul lui 2.0tdi de pe A6

motoarele adevarate de la mercedes clasa E sunt ultimile 3

concluzie
clasa a nu este echivalentul A3 deci nu putem compara. nu am informatii despre clasa B care este echivalentul A3.

A4 este peste clasa c la motoare diesel
clasa E este peste A6 la motoare diesel, dar asta pt ca deocamdata nu exista A6 4.2tdi. daca acest motor va fi pus la pe A6 se va produce egalitate in aceasta gama.
Otto73
Cat am fost in Romania nu vedeam decat acest trio german. Ajuns peste ocean si conducand mai multe tipuri de masini, clasez trioul japonez Acura, Lexus si Infiniti la egalitate cu cel german.
Davidinho
Noua linie de design de la BMW a lui Chris Bangle nu place tuturor. Nici pe mine nu ma atrage in mod special in afara seriei 6 care mi se pare divina. La Mercedes nu am mai vazut o schimbare de look cat de cat vizibila de ani de zile, si de aceea mi se pare deja o masina pt iubitorii de clasic total (nu fac referire si la schimbarile interioare, care sunt pe primul loc la capitolul frumusete si lux, cu 2 clase peste Audi sau BMW)
Insa Audi, cu ajutorul acelei grile prelungite din fata a spart tot in materie de design exterior. Nici prea prea nici foarte foarte, potrivit pt ceva de bun gust.
Oricum fiecare are gusturile lui. Si mi se pare si mie la fel,faptul ca la noi in tara parca e o mai mare cautare spre Audi in ultimii ani, pe cand Mercedesul a scazut dramatic.
Valentin50014
Si eu sunt cam de aceeasi parere.
Designul lui BMW este foarte controversat, mie insa imi pace.
Audi insa arata excelent. Din celelalte puncte de vedere... Audi se straduieste mult. BMW are un tren si motorizarea desupra lor. De asemenea, Mercedes este deasupra tuturor in materie de confort. Si eu consider Audi pe locul 3, dar daca ne gandim unde era Audi acum 20 de ani...
T u d o r
Pai am sa incec sa explic de ce se cauta mai mult Audi, dupa parerea mea. In primul rand, dealerii VW sunt, multi dintre ei, si dealeri Audi. Cu service autorizat cu tot. Extinderea pe orizontala este deci mult mai mare la Audi. Spre exemplu, in Rm.Valcea e Audi cu VW, iar de Mertz sau BMW nici nu se pune problema. Si atunci, de ce sa ma duc cu masina la Pitesti sau Bucuresti sa-mi fac reviziile? E si asta un punct de vedere.
Apoi, la noi este inca fobia tractiunii spate pe timp de iarna. Audi are tractiune fata, iar daca va uitati, multe dintre cele care circula in Romania sunt chiar quattro.
Sistemele de securitate activa prezente azi pe masini nu au aceeasi priza la increderea cumparatorilor cum are tractiunea integrala si chiar cea fatza, (ca la dacia a' veche, ca stiu cum sa merg pe zapada cu ea. biggrin.gif)
Iulian HondaFan
iata alt comparo american de sedane de lux AWD unde A6 3.2 quattro bate 530xi... dar deasupra amandoura iese Acura RL (Honda Legend pentru europeni si asiatici).

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...55/pageId=64900

parere similara aici in test de sedane de aprox 50K USD (max 55k):

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=9391

E klasse 350 bate A6 4.2l V8 si BMW 530i... toate 3 surclasate de trioul japonez: Infiniti M45 (4.5l V8), Acura RL (3.5l V6) si Lexus GS430 (4.3l V8). ... da, stiu ca BMW vine numai cu un motorul de 3.0l (255CP) dar la acelasi pret poti lua M45-ul sau A6-le fiecare cu 335 de ponei...
Otto73
Iuliane degeaba incerci sa explici unora deoarece multi vad doar BMW,Audi sau Mercedes. Pt. ei doar aceste marci exista.
cosmin45741
acele 2 studii profesionist realizate (nu am vazut prea multe detalii tehnici in ele:
QUOTE
With the best steering, suspension and brakes, the BMW was clearly the driver's car of the group. It lost points, however, for a stark interior and flimsy cupholders.
blush.gif )
iarasi compara merele cu perele...adica o versiune de top de la "marea" firma acura cu o versiune medie de la bmw sau audi...
e ca si cum ai afirma ca accord e mai bun decat bmw seria 3...pt ca la aceeasi categorie de pret se compara accordul de 2.4 cu 318...da,honda e mai tare in versiunea ei de 2.4 fata de 318, dar per ansamblu accordul e slab in fata seriei 3...devine competitiv doar daca tii cont numai de pret !!!
Codrin54983
Comparativele americane mi s-au parut intotdeauna neconcludente.
Acum 2-3 luni am citit un comparativ din Car & Driver parca in care testau 10 sedan-uri de aprox 30.000 euro. Si desigur ca a iesit BMW 330i castigator chiar daca au stat juma' de zi la el ca nu stiu ce nu mergea. Si Noul Lexus IS350 a iesit pe locul 2 datorita mai multor motive printre care ca raceste bine AC-ul pe o zi torida.
Dintre cele trei din titlu as alege Audi A6 pt ca imi place la nebunie cum arata si denota un aer de 'executive' fata de BMW care are un aer mai sportiv.
Si Noul Honda Legend care va aparea pe la anu in Europa daca nu ma insel e superb.
Iulian HondaFan
in comparo-ul de sedane de 35K 330i castiga in ciuda problemelor electronice ( parerea mea e ca e jenant ca o masina trimisa de BMW pentru teste la sa aiba probleme) pt. ca este o masina mai buna decat restul. iar acolo au fost chiar partinitori pentru ca 330i a costat binisor peste 40k... nu stiu daca un 325 care intra ca baza in banii respectivi ar fi iesit mai bine...

QUOTE(cosmin45741)
acele 2 studii profesionist realizate (nu am vazut prea multe detalii tehnici in ele:
QUOTE
With the best steering, suspension and brakes, the BMW was clearly the driver's car of the group. It lost points, however, for a stark interior and flimsy cupholders.
blush.gif )
iarasi compara merele cu perele...adica o versiune de top de la "marea" firma acura cu o versiune medie de la bmw sau audi...
e ca si cum ai afirma ca accord e mai bun decat bmw seria 3...pt ca la aceeasi categorie de pret se compara accordul de 2.4 cu 318...da,honda e mai tare in versiunea ei de 2.4 fata de 318, dar per ansamblu accordul e slab in fata seriei 3...devine competitiv doar daca tii cont numai de pret !!!


nu stiu ce e incorect :bash: . se compara masini de 50k USD. la banii aia Acura face o masina mai buna decat BMW. that's all. autorii recunosc punctele bune si pe cele rele la fiecare masina. si nu spun ca serie5 e mai prost decat Infiniti M45 ci ca M45 e mai bun decat BMW530i sau A6 4.2l V8... ceea ce e bine argumentat. primul comparo are tabele. asta nu le are pe net. daca te intereseaza poti comanda revista si vedea tabelele.

parerea mea ca tu doar faci nazuri. blush.gif nimeni nu a spus ca Acura TL (=Honda Legend) bate 545... dar fara indoiala ca bate 530. e f. probabil ca atunci cand iti vei lua BMW (ceea ce iti doresc sa ti se intample cat mai curand) iti vei lua un 320d si nu un 545. asa ca ar fi bine sa te uiti de alte masini care in aceeasi bani iti pot oferi mai mult...

pe mine unul asta ma intereseaza... cine imi ofera mai mult pentru banii dati.
Iulian HondaFan
inca un comparo A4 3.2V6 255CP vs. 330i 255CP. Infiniti G35 (= Nissan Skyline) intre ei si din nou in fata A4:

http://motortrend.com/roadtests/sedan/112_...any/index7.html

toate sunt cu transmisie automatica insa. tabelele sunt la pagina7.
f1anatic
Iulian...cum faci aceasta greseala...de a amesteca masinile japoneze...intr-un topic dedicat zeilor soselei ?

Intre noi fie vorba...Nissan face mare greseala ca nu ofera G35 coupe cu AWD si supercharged. In mintea mea...Nissan Skyline nu poate fi decit o bestie AWD cu turbo. Chestia asta care e pe piatza acum...ma cam dezamageste...

Nu ma bag la topicul asta...ca ajung sa fiu partinitor la vreun Lexus GS400 sau Acura TL//RL...sau doamne-fereste Subaru si ma spurca oamenii astia.
Dany_s
QUOTE(cosmin45741)
acele 2 studii profesionist realizate (nu am vazut prea multe detalii tehnici in ele:
!!!


ASta pt ca detaliile tehnice sunt rezervate pt revista. Daca ar pune tot pe net nimeni n-ar mai da cei 4-5$ pe revista.


Studiile Car and Driver sunt f bine realizate.
Ce-mi place la ei este ca zic exact avantajele si dezavantajele (din pucntul lor de vedere) concurentilor. Topul facut de ei e destul de irelevant si reflecta mult parerile lor personale dar pe care si le explica.

Ce e bine, e ca citind cu atentie tot ce spun despre fiecare masina, fiecare isi poate crea propiul top in functie de prioritatile/preferintele personale.

In comparatia aia cu Acura Rl, 530 si restul, masinile au o limita superioara de pret, de 50 000. Un fel foarte realistic de a vedea lucrurile din unghiul omului de rand (adica nu pasionatzilor de masini) si spun dupa parerea lor care masina e cea mai buna sub 50K. Daca la BMW e o motorizare inferioara, la Audi modelul e de varf equipat cu V8(nu mediu cum pretinzi tu)fatza de 6cil la Acura si tot nu iese in fatza.
Dany_s
QUOTE(f1anatic)
Intre noi fie vorba...Nissan face mare greseala ca nu ofera G35 coupe cu AWD si supercharged. In mintea mea...Nissan Skyline nu poate fi decit o bestie AWD cu turbo. Chestia asta care e pe piatza acum...ma cam dezamageste...

.


Oricum, pt piatza americana l-au numit G35, nu Skyline, special ca sa nu exista presiunea asta s-o faca Awd si TT.

Acum, chiar Skyline-ul original, din japonia, daca ne uitam la istoria lui si modelele anterioare, nu toate erau Awd si T/TT. Doar cele denumite GTR, dar si R32,si R33 si R34 au avut si modele mai "normale" disponibile pe piatza.
Sunt convins ca Nissan pregateste un G35 GTR, si acela va avea Awd si turbo sau supercharger. G35 Coupe asa cum e el acum pe piatza personal mi se pare o masina extraordinara la un pret excelent pt ce ofera.
geeoo30
http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...5/pageId=64900#
uite ce mai zic si altii de M3, la video galery
Paul56526
Cre k cei d la Audi sunt putin complexati de BMW!Ca sa fie ei mai "tari" au pus la fiecare model de-al lor un nr mai mare in nume decat cei d la BMW...Sau BMW-ul e cu nr impare si Audi cu nr pare? smile.gif)
ex: seria 1 si A2
seria 3 si A4
seria 5 si A6
seria 7 si A8
Davidinho
Da exista si BMW seria 6 sau Audi A3 si mai nou Q7, nu cred ca au nici o legatura,asa le-au numerotat asa au ramas
Valentin50014
Ce va mai trece prin cap... blush.gif

In mod cert Audi doreste sa-i ia loculul lui BMW, principalul sau competitor, dar sa te gandesti la astfel de lucruri... blink.gif
Apropo, ce legatura are seria 1 cu A2?
Mojito
Chiar ma intereseaza topicul.
Iata de ce.
Caiet de sarcini:
Achizitionarea unei masini executive car a presedintelui CEO a firmei:
Seria 5 ( sa spunem 525 d)
A6 (sa zicem 2,7 tdi)
Clasa E 270 CDI

Achizitionarea a 2 masini pentru doi dintre directorii executivi:
Tot pe motorina ( deplasari multe si dese cheia marilor succese)
Din Categoria Seria 3, A4 Clasa C.

De!, obrazul subtire cu cheltuiala se tine biggrin.gif
HalbaSus
O sa incerc sa expun o parere obiectiva (am avut A4, momentan A3 sportsback), masina visurilor mele e un SL, maica-mea are un ML iar eu sper ca la anul sa imi cumpar un seria 3... biggrin.gif. Cu alte cuvinte sunt fan al tuturor celor 3 marci intr-un fel sau altul.

In primul rand toate cele 3 marci sunt marci premium si in afara de cateva intamplari penibile (probleme de electronica la masini de teste, service prost, probleme de fiabilitate, etc...) nu te poate dezamagi (prea tare) calitatea "senzoriala" a unui mertz, audi, sau bmw... prin calitate "senzoriala" ma refer ca mai toate arata relativ bine, par solide, nu se folosesc cutii de tic-tac reciclate pentru construirea bordului, etc... Prin urmare iti trebuie o doza mare de curaj sau nesimtire sa zici cu mana pe inima ca un scaun e mai comod decat celalalt sau ca plasticul din unul e mai calitativ sau chestii de genul asta.

Mercedesul este un simbol, iar aici putine masini pot concura "cu adevarat"... chiar daca Lexus sau Infinity ar face o limuzina de 3 ori mai puternica, de 4 ori mai luxoasa si mai dotata si de 2 ori mai ieftina decat E-ul sau S-ul... tot nu ar fi "mercedes"... pur si simplu aceste masini intregesc setul format din costumul armani, ceasul elvetian de aur si secretara blonda cu fusta mini biggrin.gif ... Uneori dezamageste (a se vedea problemele de fiabilitate) dar ramane o masina excelenta cu o imagine "nemuritoare"... Ca masina executive (ca tot intreba Mojito) e cea mai "inteleapta" alegere... desigur seria 5 e mai performant ca E-ul iar A6-le e mult mai frumos... dar un E va mereu o masina eleganta. Daca in schimb as dori o compacta sau o berlina medie m-as orienta spre altceva... imaginea "Mercedes" e prea mare ca sa faca ceva mai mic de clasa E... e ca si cand Hummer ar scoate o compacta coupe cabrio...

La clasa medie (asa cum arata si vanzarile) cel mai bine sta BMW-ul (la un moment dat in marea britanie se vindea mai bine decat ford mondeo !!! blink.gif )... si e masina ideala pt tineri care nu isi permit o sportiva veritabila (un EVO9 sau STI ar fi prea tipator, un 911 prea mic, un quatroporte prea scump) dar primesc un sedan suficient de incapator dar nu prea mare, cu motoare puternice, tractiune spate, volan mic, schimbator scurt, pedala de acceleratie mare... ce poti sa ceri mai mult ?

Audi nu stiu daca e pe locul 3... dar cert e ca "umple golurile"... spre exemplu nici una din celelalte 2 nu a produs o compacta decenta (B-ul e ciudat si e prea familist, seria 1 are un design controversat spatiu ca la o masina de clasa mica... imagine nu foarte buna, fiind privit ca "un fel de bmw ciudat")... A3-ul raspunde mult mai bine necesitatilor unei compacte (parerea mea... subiectiva biggrin.gif ). A4 e pt cei care nu vor neaparat sa rupa asfaltu' si sa le iasa spatele in fiecare curba, ci vor o masina de familie premium (merge de minune si pt directori executivi - sfat pt mojito)... unde mai pui ca e extrem de frumoasa... la fel si A6... e o masina ideala pt cei care sunt prea batrani sau conservativi pt seria 5 (care e mai performanta) dar nu se simt suficient de batrani pt un E-class...

ah... nu am vorbit decat de cele 3 marci pt ca am fost on-topic... desigur nu sunt singurele marci premium... dar cu siguranta sunt cele mai cunoscute.
cosmin45741
QUOTE(Iulian HondaFan)
nu stiu ce e incorect :bash: . se compara masini de 50k USD. la banii aia Acura face o masina mai buna decat BMW. that's all. autorii recunosc punctele bune si pe cele rele la fiecare masina. si nu spun ca serie5 e mai prost decat Infiniti M45 ci ca M45 e mai bun decat BMW530i sau A6 4.2l V8... ceea ce e bine argumentat. primul comparo are tabele. asta nu le are pe net. daca te intereseaza poti comanda revista si vedea tabelele.

parerea mea ca tu doar faci nazuri. blush.gif nimeni nu a spus ca Acura TL (=Honda Legend) bate 545... dar fara indoiala ca bate 530. e f. probabil ca atunci cand iti vei lua BMW (ceea ce iti doresc sa ti se intample cat mai curand) iti vei lua un 320d si nu un 545. asa ca ar fi bine sa te uiti de alte masini care in aceeasi bani iti pot oferi mai mult...

pe mine unul asta ma intereseaza... cine imi ofera mai mult pentru banii dati.


pai e incorect dragule....cea mai buna masina la 5500 euro este....LOGAN...nu are concurenta asa cum bmw NU POATE sa fie la pret de honda sau mai stiu eu ce...
in timp ce o firma ca mercedes investeste numai in dezvoltat comfortul scaunelor pasagerilor cat, eu stiu, bugetul subaru la un loc, mercedes nu poate fi la acelasi pret pt. ca oamenii au cheltuieli si de aia e mercedes...
si pe de alta parte e mai bine asa, pt. ca au loc sa vanda si alte firme precum honda, infinity samd...
e la fel in orice domeniu, nu numai in cel auto...si philipps sau mai stiu eu ce firma fac difuzoare care suna binisor, uneori mai tare, dar nu mai clar, decat un model de harman kardon si sunt la un sfert de pret...asta, ce sa zica: ca philipps e mai tare decat harman? poate se apropie, dar nu-i acelasi lucru...
iar global sunt convins ca bmw sau audi au o calitate a fabricatie mai mare decat toate japonismele luate la un loc...ca ele stau mai bine in topuri de fiabilitate e discutabil...pe cat timp se masoara fiabilitatea: un an, doi, zece....cate japonisme stiti sa circule mai mult de 10 ani sau nu stiu cate sute de mii de km??? am in familie o cobra din 1979 diesel cu 425000km care merge tipla si arata impecabil...o mai folosesc doar eu cand ma duc la pescuit...spre surprinderea mea, dupa ce mi-am batut joc de ea pe niste drumuri infioratoare, are f. putini greierasi si nu troncane mai nimic...astept de la tine echivalentul honda, daca nu-i facut de mult conserva blush.gif

iar din punctul meu de vedere BMW 520 (nu 530) e mai tare per total decat orice legend sau infinity, exceptand caii putere si mai stiu eu ce performante, care nu chiar ma intereseaza 100%..per total, ca si masina..si stii de ce? pt ca aia care stiu sa faca un m5 sau m6 sau un slr sau un cl65amg sau un rs6 si se impun de atatia ani in competiile FIA (mai putin pe camp-probabil nu chiar ii intereseaza- nu ca nu pot) si castiga curse regulat in DTM, F1, LeMans samd cu siguranta stiu sa faca mult mai BINE si un amarat de 520, chiar mult mai putin performant decat nu stiu ce legacy gt...pe strada nu e totul performanta (atat timp cat mergi pe autostrada cu 120-130 km/h amarati), iar performanta 100% costa...

iar apropos de subiect, depinde de modele, oricum e cea mai potrivita comparatie...
AZAZEL
MOJITO

probabil ai remarat , dar mie imi place audi mai mult, si ca atare pot fi acuzat de subiectivism in ceea ce urmeaza, dar:

1) in cazul in care marele mahar nu prea se pricepe la condus, si este mai comod si mai lent in reactii, consider A6 cea mai buna alegere, pt ca este singurul care are tractine fata. gandeste-te ca vine iarna, iar mercedes si bmw au tractiune spate, un mare dezavantaj in acest anotimp. daca veti lua masina cu tractiune integrala atunci nu mai e o problema.
bmw este o masina sportiva cu un design pe masura. nu stiu daca se potriveste cu un CEO.

mercedes est luxos dar are dezavantajul de mai sus. un alt minus este ca in curand va apare noul E klasse. actualul este din 2001 sau 2002 care se vede ca a imbatranit. peste un an sau doi cel ce este CEO se va uita la noul E klasse si il va considera pe al lui depasit.

audi imbina confort, design interior si exterior deosebit, si , incepe sa aiba prestanta unui mercedes si sportivitatea unui BMW. si sa nu uitam : poate ca tractiune fata este un avantaj.

2)daca directorii executivi sunt mai tineri si naravasi, atunci bmw sa fie.

asta e parerea mea.
HalbaSus
QUOTE
mercedes est luxos dar are dezavantajul de mai sus. un alt minus este ca in curand va apare noul E klasse. actualul este din 2001 sau 2002 care se vede ca a imbatranit. peste un an sau doi cel ce este CEO se va uita la noul E klasse si il va considera pe al lui depasit.


Aici nu prea sunt de acord... designul mercedesurilor in general si al E-ului si S-ului in special imbatraneste greu de tot si e mai rezistent trecerii timpului... Desigur ca A6 arata mai bine... muult mai bine, infinit mai bine... dar ma tem ca dupa urmatorul model designul acestuia va parea "demodat"... uita-te la mercedes... imi ia ceva timp sa fac diferenta la S-uri de la clasica "balena" si pana acum s-au facut doar modificari mici... un "S balena" din 90 daca e intretinut inca arata a "masina de lux" un A6 din 2000 deja are un design "obosit" si "demodat"...
Uite un alt exemplu:
- Gandeste-te la vechia serie 5 si la actuala serie si numara diferentele...
- Gandeste-te la vechiul A6 si la noul A6, numara diferentele...
ok... acum gandeste-te la:
- vechiul ML si noul ML
- vechiul S si noul S

faptul ca mercedesul nu schimba designul masinilor in mod radical le pastreaza valoarea in timp... nu stiu daca fac asta intentionat sau e lipsa de creativitate.
Mojito
Apreciez parerile si evaluarile de bun simt ale lui Halba Sus si Maryuskkk.
Ar mai fi o problema de ridicat.
Presupunind ca se vor achizitiona un E, un A4 si un 3 (in 2005/2006) cam care ar fi devalorizarea in % in 2010 pe fiecare model.
Iulian HondaFan
in SUA la modele 2005 te astepti ca vapoarea reziduala sa fie in 2008: 54% din pretul initial pentru serie3, 50.5% pentru C klase si 49.5% pentru Audi. O Honda si-ar pastra 53% din valoare.

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...c&start=100
Iulian HondaFan
QUOTE(cosmin45741)
pai e incorect dragule....cea mai buna masina la 5500 euro este....LOGAN...nu are concurenta asa cum bmw NU POATE sa fie la pret de honda sau mai stiu eu ce...
in timp ce o firma ca mercedes investeste numai in dezvoltat comfortul scaunelor pasagerilor cat, eu stiu, bugetul subaru la un loc, mercedes nu poate fi la acelasi pret pt. ca oamenii au cheltuieli si de aia e mercedes...
si pe de alta parte e mai bine asa, pt. ca au loc sa vanda si alte firme precum honda, infinity samd...
e la fel in orice domeniu, nu numai in cel auto...si philipps sau mai stiu eu ce firma fac difuzoare care suna binisor, uneori mai tare, dar nu mai clar, decat un model de harman kardon si sunt la un sfert de pret...asta, ce sa zica: ca philipps e mai tare decat harman? poate se apropie, dar nu-i acelasi lucru...
iar global sunt convins ca bmw sau audi au o calitate a fabricatie mai mare decat toate japonismele luate la un loc...ca ele stau mai bine in topuri de fiabilitate e discutabil...pe cat timp se masoara fiabilitatea: un an, doi, zece....cate japonisme stiti sa circule mai mult de 10 ani sau nu stiu cate sute de mii de km??? am in familie o cobra din 1979 diesel cu 425000km care merge tipla si arata impecabil...o mai folosesc doar eu cand ma duc la pescuit...spre surprinderea mea, dupa ce mi-am batut joc de ea pe niste drumuri infioratoare, are f. putini greierasi si nu troncane mai nimic...astept de la tine echivalentul honda, daca nu-i facut de mult conserva blush.gif

iar din punctul meu de vedere BMW 520 (nu 530) e mai tare per total decat orice legend sau infinity, exceptand caii putere si mai stiu eu ce performante, care nu chiar ma intereseaza 100%..per total, ca si masina..si stii de ce? pt ca aia care stiu sa faca un m5 sau m6 sau un slr sau un cl65amg sau un rs6 si se impun de atatia ani in competiile FIA (mai putin pe camp-probabil nu chiar ii intereseaza- nu ca nu pot) si castiga curse regulat in DTM, F1, LeMans samd cu siguranta stiu sa faca mult mai BINE si un amarat de 520, chiar mult mai putin performant decat nu stiu ce legacy gt...pe strada nu e totul performanta (atat timp cat mergi pe autostrada cu 120-130 km/h amarati), iar performanta 100% costa...

iar apropos de subiect, depinde de modele, oricum e cea mai potrivita comparatie...


io zic numai sa dea Dumnezeu ca in 5 ani sa cumpar masina in segmentul de 55K USD. pentru mine ca persoana cu venituri modeste ( nu ma calific decat in primii 10-15% de aici) ma intereseaza ce masina e cea mai buna pentru cat imi permit. iar toate firmele premium isi scot grosul profiturilor din buzunarele unora ca mine care nu isi permit masini peste 60K.

Honda are mai multe titluri de F1 decat BMW si Mercedes, sa nu spun si de Indycar unde se invart mult mai multi bani decat in turneele FIA...

http://www.indycar.com/stats/engine_points.php?nYear=2005

dar desigur americanii sunt niste tzoparlani care nu stiu ce bune sunt masinile germane si se incapataneaza sa cumpere Lexus in loc de Mercedes...
T u d o r
Fratii mei albi, nu inteleg cum va certati de 3 pagini de topic si nu v-ati dat inca seama care e de fapt masina premium a Romaniei... blink.gif Credeti ca BMW, Mert sau Audi? Neeeaaah... Nici gand... Credeti ca macar o japoneza? Nici in vis...

Marca premium a Romaniei este.....ati ghicit.... VW !!! biggrin.gif
Si mai ales super modelul Passat, care bate tot ce au ceilalti in clasa la fundulet.

Acum, sa fiu serios, si scuze posesorilor pentru ironii. Am sa explic mai departe care e de fapt punctul de vedere. Realmente in Romania Passat-ul este considerat masina boiereasca, are imagine super, are pret destul de mare, are dotari, are renume de "masina nemteasca" super-fiabila. Iti asigura statutul social de "avut", deci ce mai vreti? Nu asta face o masina premium?

Asta am spus-o pentru ca toti cei care ne combatem aici sa ne dam seama ca de fapt notiunea de "premium" este foarte relativa, depinde de piete si de afinitatile lor, de politica de marketing a producatorilor, diferita de la o tara la alta.
Daca intrebi la noi, cred ca 30% iti vor spune ca passatul este peste A4... blink.gif
HalbaSus
Asta cu passat-ul e foarte adevarat... In romania opelul e "masina saracului", masinile frantuzesti au o imagine proasta (pe care si-o merita pe deplin devil.gif ), japonezele nici ele nu stau bine (exista perceptia ca functioneaza impecabil timp de 5 ani dupa care explodeaza motorul si trebuie sa le arunci) in schimb passatul e un ideal de viata, un simbol al statutului social, TDI of course... e interesant cum in romania unele lucrururi sunt vazute (de catre unii) exact invers... in mod normal un volkswagen (masina poporului) care foloseste diesel (combustibilul saracilor, camioanelor si tractoarelor) ar trebui sa insemne altceva... bine, acum dieselul a mai evoluat si exista de multa vreme S-uri si A8-uri diesel... dar oricum perceptia s-a mai pastrat in unele locuri.
eddie
Si eu care credeam ca ne-am desteptat !? Hai mai lasati-o cu Passat-ul...La cate masini scumpe sunt acum,chiar s-au rarit mult Passat-urile.Majoritatea sunt SH-uri si sunt cumparate de oameni care spun ca fac o treaba,un raport bun calitate/pret.Dar sunt si alti oameni care vor o masina noua-nouta si atunci rar se gandesc la Passat ! Passat-ul asta e un mit care incet-incet se destrama la fel ca altele....
HalbaSus
Pe cat pariu ca incepand de prin 2007 (cam atunci cand o sa inceapa sa se vanda passaturile model "nou" in germania ca SH-uri cu 50-60% din valoarea lor initiala sau poate chiar mai jos) romanii vor da buzna si se vor umple plaiurile mioritice de passaturi "noi" la fel cum s-a umplut de "cocosati"...

Masinile noi vandute nu reflecta nici pe departe parcul auto din romania... atat timp cat sunt SH-uri din afara... de ce am suporta noi devalorizarea ? biggrin.gif
eddie
Vom trai si vom vedea.....ultimul adus(de care stiu) era din 2003,break,era full-options,piele,tot,170.000 km si 12.800 euro fara vama.Motor 1,9 TDI cu 136 c.p.,mi s-a parut cam mare pretul
AZAZEL
QUOTE(HalbaSus)
Aici nu prea sunt de acord... designul mercedesurilor in general si al E-ului si S-ului in special imbatraneste greu de tot si e mai rezistent trecerii timpului... Desigur ca A6 arata mai bine... muult mai bine, infinit mai bine... dar ma tem ca dupa urmatorul model designul acestuia va parea "demodat"... uita-te la mercedes... imi ia ceva timp sa fac diferenta la S-uri de la clasica "balena" si pana acum s-au facut doar modificari mici... un "S balena" din 90 daca e intretinut inca arata a "masina de lux" un A6 din 2000 deja are un design "obosit" si "demodat"...
Uite un alt exemplu:
- Gandeste-te la vechia serie 5 si la actuala serie si numara diferentele...
- Gandeste-te la vechiul A6 si la noul A6, numara diferentele...
ok... acum gandeste-te la:
- vechiul ML si noul ML
- vechiul S si noul S

faptul ca mercedesul nu schimba designul masinilor in mod radical le pastreaza valoarea in timp... nu stiu daca fac asta intentionat sau e lipsa de creativitate.


ai foarte mare dreptate. dar mare de tot.

insa exista si viceversa: noul , care sare din liniile clasice. noul, pentru un om care vrea altceva, sa nu mai semene cu ceea ce a fost. la asta exceleaza audi si bmw. si, din cate imi dau eu seama, aceasta firma ce va cumpara masinile le va inlocui in maxim 5 ani. nu mai conteaza faptul ca poate Audi si bmw s-au demodat odata cu aparitia modelelor noi.

oricum, ceea ce ii recomand lui mojito sa faca, este sa mearga, la dealeri si sa le analizeze pe toate. de exemplu , greu de crezut ca design-ul interior dar si exterior de la bmw seria 5 ii va placea celui ce este CEO. este prea sportiv. interiorul de la mercedes este clasic, poate prea clasic. sa analiseze interiorul de la A6, sa analizeze luxul , bunul gust, finisarile si nu in ultimul rand usoara senzatie de sportivitate. este singurul din cele 3 care le imbina pe toate. acelasi lucru pot sa il spun si despre exteriorul acestei masini. A6 este o masina care face compromisuri, si paradoxal acest lucru ii aduce avantaje.

daca ar fi sa ezit as ezita la audi A4, pt ca la motoarele mai mici diesel, inca pastreaza tehnologia PD, care este zgomotoasa si aduce vibratii. ceilalti 2 competitori au motoare common rail , care sunt mai rafinate.
insa si aceste masini trebuiesc analizate la fata locului.

incearca sa te urci la toate masinile la volan, sa iti reglezi scaunul asa cum vrei tu, sa vezi cum te simti, si ulterior sa vezi ce spatiu ramane si pt pasagerul din spatele tau. iti vei da seama si de spatiul interior.

concluzionand, audi este marca aceea ce a investit si a muncit mult sa ii prinda pe ceilalti 2 din urma. trebuie sa ne lasam de prejudecati si sa analizam cu atentie prezentul. sa vedem ce ofera ea acum si sa lasam ceea ce se intampla pe vremea lui hitler.

cred ca audi mai sufera si din cauza faptului ca este frate cu masina saracului, adica volkswagen. este ceva in psihicul oamenilor, care trage aparent pe audi in jos. audi ar fi dupa unii un volkswagen mai luxos.

apropo: pta vedea ce insemna acum audi: mergi la un dealer si acorda-i 5 minute din viata ta unui audi A8. te poate face sa vezi ca audi e... audi si, nu e cu nimic mai prejos decat suratele lui nemtesti.

ps. tare imi este teama ca peste inca 10 ani toti oamenii vor tanji dupa un audi.
AZAZEL
QUOTE(Iulian HondaFan)
in SUA la modele 2005 te astepti ca vapoarea reziduala sa fie in 2008: 54% din pretul initial pentru serie3, 50.5% pentru C klase si 49.5% pentru Audi. O Honda si-ar pastra 53% din valoare.


asa este!!

daca analizam un pic , si pretul de achizitie al unui audi nou este mai mic decat ale celor 2.
oare audi este masina mai proasta???
oare audi nu ofera ceea ce ceilalti ofera ???
oare audi are costuri de productie mai mici???
nicidecum.
pretul mai mic audi in momentul achizitiei unei masini noi, este inca o arma in lupta cu cele 2 mituri, alaturi de investitiile mari si munca asidua.
daca ne uitam in lista de optionale audi, si ei ofera peste 10 tipuri de volan si peste 5 tipuri de piele. si aceasta masina are ceea ce isi poate dori un om.
bineinteles ca audi are o valoare mai mica la revanzare . ca doar este frate cu "masina poporului"

ca sa vedeti faza: in filmul "familia bundy", care a inceput sa se toarne incepand cu 1986, cei din familia darcy ii ironizau pe bundy, facandu-le in ciuda cu noul bmw seria 3 pe care si l-au luat, si in nici un caz cu noul audi. acest lucru sintetizeaza multe. alt hop de trecut pt audi!!!
HalbaSus
QUOTE
cred ca audi mai sufera si din cauza faptului ca este frate cu masina saracului, adica volkswagen. este ceva in psihicul oamenilor, care trage aparent pe audi in jos. audi ar fi dupa unii un volkswagen mai luxos.


Asta asa e... si pana la urma audi chiar este un vw mai luxos... si mai bun... mult mai bun as spune... Am condus ceva vreme un Audi A4 1.9 TDI de 115 cp... adica un fel de passat mai luxos cum ar veni... dar ce diferenta !!! motorul ei zic ca e acelasi, desi mie nu mi-a venit sa cred niciodata (am fost cu passaturi, si acelasi motor il are si sharan-ul dar nu seamana la nimic)... in primul rand era mai silentios (ok, poate era antifonarea mai buna), in al doilea rand sunetul era diferit (la turatii mari facea un sunet placut... nu unul de tractor cum face acelasi motor pe sharan)... ok, probabil evacuarea era facuta cu mai mare atentie... iar cutia de viteze... era un deliciu! o cutie de 5 trepte care era infinit mai buna din toate punctele de vedere decat cutiile in 6 trepte de pe vw... iar motorul in aceste conditii se comporta cu totul altfel... daca porneai in tromba cu pedala la fund pana pe la 120 era greu sa schimbi vitezele la fel de repede cum accelera masina... primele trei trepte iti lasau rinichii pe bancheta din spate dupa care ca la orice diesel se cam termina plaja de turatii care sa te bage in scaun si te indreptai incet catre viteza maxima...

Alt exemplu: masina lu' nevasta-mea, un A3 cu cel mai anemic motor diesel (105 cp)... sincer ma gandeam ca va satisface cu siguranta nevoile ei dar ca pe mine ma va lasa total rece (am vazut cum merge o octavia2 cu acel motor si nu m-a impresionat)... din nou au facut ceva cu cutia aia si au reusit sa creeze acceleratii impresionante... daca au cutii asa bune pe dieseluri entry-level, nici nu vreau sa ma gandesc cum e cu un un DSG cum are Iulian :bash: si nu e vorba doar de cutia de viteze, tot ce vezi - auzi - atingi este superior celorlalte masini VAG sau altor masini care sunt intr-un segment mai jos...

In concluzie audi intradevar nu este altceva decat un vw mai bun care foloseste in mare parte aceleasi componente... dar motorul este mai bine antifonat, cutia este mai bine etajata, evacuarea scoate un sunet mai placut, instalatia audio e mai performanta, scaunele sunt mai comfortabile, calitatea materialelor din interior e mai buna, designul e mai atragator, imaginea de marca e mai buna... in rest este exact aceasi masina biggrin.gif

apropo de A8... uita-te la "the transporter 2" (in cinematografe nu a aparut inca, dar am auzit eu ca unii oameni descarca in draci asa ceva de pe internet)... eu nu am retinut despre ce era filmul ala... eram prea concentrat asupra masinii... pt mine filmul a fost un fel de "car pornography"...
cosmin45741
QUOTE(HalbaSus)
In concluzie audi intradevar nu este altceva decat un vw mai bun care foloseste in mare parte aceleasi componente... dar motorul este mai bine antifonat, cutia este mai bine etajata, evacuarea scoate un sunet mai placut, instalatia audio e mai performanta, scaunele sunt mai comfortabile, calitatea materialelor din interior e mai buna, designul e mai atragator, imaginea de marca e mai buna... in rest este exact aceasi masina biggrin.gif

mare adevar spui...exact asta este si perceptia mea despre audi, bmw sau mert vs japonisme....poate la unele clase (inferioare) sunt cam la fel de performante, dar totusi altceva...
QUOTE
japonezele nici ele nu stau bine (exista perceptia ca functioneaza impecabil timp de 5 ani dupa care explodeaza motorul si trebuie sa le arunci)

nu stiu daca neaparat e o perceptie gresita sau o realitate...cate japonisme vechi vezi sa mai circule??? si de ce ma rog au o valoare derizorie la revanzare??? pt. ca ajung niste tigai??? de asta afirmam in alt topic- la naiba cu studiile de fiabilitate, gen....stiti voi...as vrea sa vad si eu un studiu pe 10 ani, sa zicem, (durata medie de utilizare a unui autoturism, nu?) in care sa fie japonismele in top... :bash:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.