Help - Search - Members - Calendar
Full Version: renault clio symbol - benzina sau diesel
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
L59250
diesel : 1,5dCi (80CP) cuplu 185/2000
benzina : 1,4 16V (98CP) cuplu 127/3750

experinta mea cu masinile se reduce la scoala de soferi, dar v-as ruga sa-mi explicati in ce se traduce, ca experienta a soferului, diferenta dintre un diesel si benzina, daca se poate si la masina in cauza, Clio.

am inteles ca la benzina accelerezi mai rapid, deci senzatia "sportiva" e data de benzina, dar nu inteleg ce simti la diesel prin faptul ca beneficiezi de cuplul mai mare al dieselului la turatii mai mici.

de asemenea am auzit pareri contrare cum ca dieselul ar fi mai fiabil sau dimpotriva, ca ar da mai multe probleme in timp.

multumesc pt raspunsuri.
V l a d
iti recomand symbolul pe motorina, am mers cu el si se comporta extrem de bine. Motorul tine mai mult, consumul e muuuult mai mic (1.4 are un consum destul de ridicat) iar puterea e suficienta.

La diesel senzatia de putere e mai accentuata datorita faptului ca obtii puterea la turatii mai mici + beneficiaza de un cuplu mai mare, la benzina accelerezi mai repede si treptat, dar la turatii mai mari (consum ridicat)
CRG
subscriu si eu la motorina: dieselul 1.5 de la symbol este foarte silentios si economic.
Andrei Suzuki
Nu stiu cat de silentios e... Am mers Luni cu un Symbol (taxiu) 1.5 dci si dupa 2000 de ture era destul de galagios.Omu avea vreo 200k km,da nu cred ca are vreo importanta.
Marius43590
eu merg pe benzina. ai 18 cai in plus si 800 Euro (parca) in minus.
V l a d
cei 18 cai in plus nu se simt chiar asa de tare data fiind diferenta de cuplu, dar intre consumul de 9.9 si cel de 5.7 se simte o diferenta destul de mare.
eddie
Parerea mea e sa alegi motorul diesel,e unul foarte performant,sprinten si pe deasupra supereconomic.Eu am asa ceva si sunt foarte multumit.
bogdanM
datorita cuplului maxim la turatii joase masinile cu motor diesel au si alta cutie de viteze, ajungi la viteza mare avind turatie mai mica. de aici deriva consumul mai mic.
florin55503
mai ales pt ca esti incepator ar trebui sa iei dieselul. iti va ierta unele greseli (ti se va opri motorul de mult mai putine ori la plecarea de la un semafor) emai usor de condus mai ales in orasetc.
si nu in ultimul rand consumul.
80 de cai la o astfel de masinuta sunt super ok, daca ne gandim si la cuplu
T u d o r
Pe langa incontestabilele calitati ale dieselului, trebuie sa tii cont si de pretul mai mare de achizitie si, in functie de cat consideri tu ca vei merge cu masina pe an, sa-ti faci un calcul estimativ al rentabilitatii.
Marius43590
intre cele 2 modele, la preturile actuale, diferenta de pret se amortizeaza in aproximativ 20.ooo km.

Cum un condus normal este de 10-20.ooo km/an, intra pe profit relativ repede.

Daca e sa facem comparatia intre 80 si 75 cp se schimba putin, diferenta de pret amortizandu-se pe la 35.ooo km.

Te sfatuiesc sa iei in considerare si costurile de intretinere... Dar fiind vorba de aceeasi masina, diferentele probabil ca nu sunt asa de mari.
L59250
multumesc tuturor pentru raspunsuri
m-am decis asupra dieselului.
am vazut pe forum ca trebuie sa fii atent cu motorina.
un prieten foloseste doar de la Lukoil, desi e cea mai ieftina, fiindca de oriunde in alta parte nu merge la fel de bine.
cei care au motorul asta, 1.5dCi 80CP, de unde alimentati?
V l a d
eu te sfatuiesc oricum sa folosesti motorina cea mai buna, gen euro 3... eu am pe benzina, dar din cate am inteles nici motorina euro 3 de la petrom nu ar fi rea
Maff
Ia-ti motorul pe motorina.Te sfatuiesc cu caldura.Cel pe benzina consuma mult.Daca vrei neaparat pe benzina, ti-o vand pe-a mea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.