Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme matiz
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Nounou
Am un Matiz din 2002, al carui proprietar sunt din luna iunie a acestui an.
Cand l-am luat n-am remarcat nici o problema speciala, la primele drumuri prin oras. Insa de atunci am sentimentul ca devine pe zi ce trece un fel de dacie (
La primul drum lung (400km) a inceput sa-i curga ulei in interior, cumva pe la cablul de kilometraj, pentru ca pata de ulei se formeaza in dreptul pedalei de frana .. nici nu mai pot pune covoras la locul soferului .. am schimbat un pinion si cateva saptamani a fost ok, acum a inceput iar
Din cand in cand si din ce in ce mai des, cand bag in viteza a doua intra foarte greu, trebuie chiar sa dau direct a treia din prima viteza
Acum, o data cu venirea anotimpului rece, moare motorul foarte repede (probabil nu e suficient incalzit), insa merge foarte poticnit, da in nas, ca sa spun asa!
A, si inca ceva: consumul! Vara mi-a consumat in oras minim 7.5%, fara AC pornit!
Ce pot sa-i fac? Mi-e si teama cand o veni zapada ce poate sa mai apara!
malin34426
Se vand relativ bine!?...
BandiT
pata de ulei sigur e de ulei?
mai curand e vorba de lichid de frana sau de antigel..
verifica daca a scazut nivelul de antigel sau lichid de frana...daca e chiar ulei de motor, atunci e mai complicat..
cat despre faptul ca da in nas...ar trebui dus la un tester de motor, care poate regla si relantiul si consumul foarte mare care il ai
Marius43590
din cate stiu eu, pentru TICO e ceva la carburator care sa ii spuna cum e afara, VARA sau IARNA. Intereseaza-te... sau poate stie cineva de pe aici.
Virgil47474
am avut eu tico, pe furtunul de admisie aer, este o tija care dirijeaza aerul (in functie de teperatura de afara, trage aer de afara sau de deasupra galeriilor de evacuare unde este cald). nu se intampla nimic altceva, decat sa-ti consume mai mult, daca o uiti pe "vara".

problema lui, se pare ca nu este asta. masina este facuta in 2002 deci este euro 2 si nu are carburator, are un ECU care ar putea fi dereglat sau stricat... de acolo se comanda amestecul si din cauza asta da in nas....
lucian14
LOL Virgile asta de unde ai luat-o ?
Categoria din putza iepei... sau e filzozofie autohtona?
lucian14
Apropos Matizul are vreun filtru la aerul conditionat ca a inceput sa miroasa cam naspa... cred ca de la tigari tongue.gif desi e mai mult miros de praf... dupa nasul meu sensibil blush.gif
petronel52675
Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.
Nounou
Greule, esti belea! :clapping:


Si ca sa nu fiu off-topic, intre timp problemele buburuzei s-au agravat, asa ca asta cu consumul e obsolete (desi nerezolvata) :cry:
Imi poate recomanda cineva un mecanic bun si cinstit in bucuresti? :pray:
lucian14
NU exista asa ceva....mecanic bun si cinstit
consum de 7,5 in oras este si la mine daca ii dau talpa...
schimba-i si valva pcv. ptr poticneli si lipsa forta, mers neregulat relanti etc
biggrin.gif
eddie
Eu stiu pentru Daewoo un mecanic foarte bun si cu preturi de bun simt.E la EuroCenter la pod la Otopeni.E meserias la Volvo,dar se mai baga si la Daewoo,e Jolly-Joker.Cat am avut Cielo si Tico el a avut grija de ele...PM si va trimit la el,numai un nume daca vreti,mai mult,nu....va veti convinge singur,mai lucreaza si in particular si e super de nbun-simt,mai rar asa ceva !
andrei63540
QUOTE(petronel52675)
Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.


Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.
Nounou
QUOTE(andrei63540)
Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.


Ultimele calcule indica un consum de 15% ??? :wtf: Nu mi-a fost furata benzina din rezervor, observ cu ochii mei cum coboara indicatorul de combustibil in mers :bash:
Felix60549
Inainte de a o duce la service, deconecteaza bateria pt. 1 min., dupa care pune borna la loc si mergi cu ea schimband in diferite trepte de viteza.

Se numeste stergerea memoriei ECU, si rememorarea valentelor noi, cu pastrarea in memorie a codurilor de defecte. Dupa care un tester urgent!

SUCCES!
Nounou
Am fost ieri la mecanic (Eddie33, multzam fain!) si i-a schimbat fisele, destul de ponosite. N-a mai mers greoi si poticnit pana acasa, sa vad cum stau cu consumul in perioada urmatoare.
Va multumesc tuturor de sfaturi si sarbatori frumoase!
lucian14
QUOTE(andrei63540)
QUOTE(petronel52675)
Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.


Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.


Andrei frate tu confunzi matizu cu mini-mobra?
ce consum visezi mai acolo biggrin.gif
Lucian55
acum dupa ce ai reparat-o ce consum ai ? sunt curios ca totusi 15% la un motor de 800cm3 ..... parca depaseste o limita smile.gif daca tot asa mare e consumul ... vinde-o :minigun:
Nounou
Am mers destul de putin dupa reparatie, cam 150km, pentru care am calculat un consum cam de 10% max., numai in oras si exact la orele de varf, cand stim cu totii cum se circula, mers destul de sportiv (acum ca mi-a revenit demarajul biggrin.gif ) si plecat cu motorul rece. Cum e?
Lucian55
asta e altceva
credeam ca consuma atat in orice conditii * exceptand mersul sportiv
oricum 10 % e mai real ... totusi cam mult , dar asa mai merge , e mai bine decat 15 smile.gif
Nounou
In perioada in care consuma 15% (minim) era pe butuci aproape (din cauza acelor fise, se pare), abia o urneam, plecam cu avariile de la semafor, nu pleca de pe loc cu a doua, mergeam mai mult pe prima banda, nu prindeam in jumatate de km drum intins mai mult de 65 km/h ... :bash:
O sa vad cum e in continuare, stiu ca e mult si 10%, dar chiar trag de ea la maxim, da saraca tot ce poate, la motorasul ei ..
andrei63540
QUOTE(lucian14)
QUOTE(andrei63540)
QUOTE(petronel52675)
Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.


Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.


Andrei frate tu confunzi matizu cu mini-mobra?
ce consum visezi mai acolo biggrin.gif

Hello!!! la motorul ala daca iti consuma peste 6% e ceva stricat. in principiu daca ai bujiile si fisele bune, cauciucurile umflate cum trebuie si rotile nu au frecari asta e consumul. Bine, eu stau in bv, cred ca in Bucuresti la traficul de acolo consumul ar merge la 7 sau 8, dar 10 nu ar trebui sa fi.
lucian14
petronele chiar esti sigur ca ai nimerit pe siteul cu masini?
nici dacia nu are nevoie de reparatii la motor la 50.000km si se comporta inca acceptabil la kilometrii aia... precum ziceam probabil ca incurci cu minimobra
Nounou
Lucian, te-ai luat de cin' nu trebuie .. Andrei e cel care viseaza ... consumuri mici beer.gif
Petro viseaza si el, dar la accesorii wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.