QUOTE(Paul46623)
Pai sa vedem......
1. Se strica repede/des (nu atat stricare brusca cat mai degraba dereglare treptata continua);
2. Mananca in prostie benzina/uley (mananca uley mai ceva ca TDI PD-urile, pt cunoscatori );
3. Are o particularitate constructiva extrem de aiurea, si anume cu cat se creste puterea motorului cu atat scade cuplul. De asemenea cuplul scade destul de brusc dupa depasirea punctului de cuplu maxim (odata cu urcarea in turatii).
Una peste alta, motorul nu ma impresioneaza cu absolut nimic.
1. Se strica repede/des (nu atat stricare brusca cat mai degraba dereglare treptata continua);
2. Mananca in prostie benzina/uley (mananca uley mai ceva ca TDI PD-urile, pt cunoscatori );
3. Are o particularitate constructiva extrem de aiurea, si anume cu cat se creste puterea motorului cu atat scade cuplul. De asemenea cuplul scade destul de brusc dupa depasirea punctului de cuplu maxim (odata cu urcarea in turatii).
Una peste alta, motorul nu ma impresioneaza cu absolut nimic.
in afara de faptul ca wankel-ul de pe rx8 e cel mai slab din punct de vedere al performatelor, comparativ cu ce s-a scos in ultimii 15 ani in domeniu, eu nu am auzit sa se strice repede/des (poate dai si tu niste linkuri sa ma ajuti)...
mananca normal benzina pt performantele lui (240 de cai nu pot fi antrenati cu aer, deocamdata cel putin), iar ulei papa fiziologic nu pt ca ar avea o problema...
cuplul mic se datoreaza capacitatii cilindrice mici, in nici un caz unei particularitati constructive "aiurea", dar iti spun eu ca nu se percepe vreo problema...
si daca tot te intereseaza problema si vrei sa fii impresionat, cauta si tu pe net rotary clubs sau forums si vezi si tu cam ce se poate scoate dintr-un wankel (mai ales cele de pe rx7)