1. Am inteles ca nu prea si-ar merita banii in plus. Insa acum sigur nu stiu. Du-te la dealer, si roaga-l, daca are, sa te lase sa asculti la ambele, in 2 masini diferite. Eu as fi vrut doar MP3 in plus, asa ca am ramas la ala standard.
2. Nu stiu. Dar depinde si daca chiar ai nevoie de ele; ca, calitate nu prea cred ca ar putea fi proaste.
3. Un dealer de la Ford, care e si aici pe forum (dany_ford), mi-a spus ca ar avea cuplu ceva mai mare, la turatii mai mici, fata de cel de 100. Agentul pe care il cunosc, mi-a spus ca nu prea si-ar merita banii in plus.
4. Am vrut la inceput parbriz reflectorizant, dar agentul pe care il cunosc mi-a recomandat sa il iau pe ala incalzit, sa am si pt iarna ceva. Acelasi dany si inca cineva care avea un fiesta cu astfel de parbriz, au confirmat ca isi fac banii, ceea ce si sper, ca am dat 189 CIP (inluzand si stergatoare cu temporizator sau asa ceva) pe el. Vad ca cineva mai sus a confirmat acelasi lucru. Legat strict de partea de dezaburire, asta nu se poate face si cu AC-ul ? Cipicanu, tie in cat timp ti-l dezgheata ? Bine, poate asta de pe Focus2 o fi mai eficient decat cel de pe Escort, care e model ceva mai vechi. Daca mi-l dezgheata in max 5 min e binisor.
5. Garantia de 4 ani nu e doar la motor, dar totusi nu acopera si chestii gen bucsaraie care are o garantie mai redusa (ca la majoritatea producatorilor dealtfel). Curios, insa, aceasta din urma nu e in functie de nr de km cum m-as fi asteptat, ci de cca 1 an jumate... cel putin asa mi-a spus cunostinta mea.
6. Scumpa e in functie de ce motor ai, din cate stiu... depinde de asemenea de service. Din cate stiu, la ROMCAR e cel mai scump, urmeaza BDT ceva mai ieftin daca nu ma insel, de ceilalti doi dealeri Ford nu stiu, iar la un dealer Opel autorizat pt service Ford cica ar fi si putin mai ieftin. Ia insa infomatiile astea orientativ, nu ca 100% sigur.
In mare insa, service-ul/reviziile Ford nu sunt printre cele mai ieftine, asta e intr-adevar unul din putinele puncte in minus la Focus. Pt motorul meu (100 CP benzina) nu mai stiu exact, tre sa ma interesez din nou, dar la BDT prima revizie cica undeva pe la 5-7 bulioane, urmatoarea un pic mai scumpa pe la 6-8 (dau intervale mari findca nu mai stiu exact cat mi-a zis) , iar urmatoarele revizii vor fi mai ieftine. Cineva cu motorul de 100 CP de pe Fusion (luat tot de la BDT parca ) cica la Galati l-a costat prima revizie numai 3.5 bulioane
marfa!
PS mie inca nu mi-a venit masina, desi am fost anunat recent ca in max o luna ar trebui sa vina, chiar mai devreme decat decat mi s-a spus initial.