Help - Search - Members - Calendar
Full Version: intrebare
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
sobolanu56237
Ma poate ajuta cineva cu o idee cum sa mai cistig niste CP la un Opel Tigra Twin top 125CP ermm.gif
G e o r g e
chip , filtru tobe. o duci pe la 135cp smile.gif

daca insir aici ce ai putea face te iei cu mainile de cap :-/ la bani , pe motor aspirat , nu exista solutie de castig al puterii ieftina .

poti oricand sa te gandesti la un kit turbo .
DORU
Castigul de putere al unui motor aspirat prin chiptuning este de maxim 10%...la tine as zice ca vei obtine sigur 8-10 CP.
Daca montezi un filtru aer admisie directa, ii mai aduci un spor de sa zicem 3 CP, iar prin schimbarea evacuarii cu una sport, mai adaugi cam tot 3-4 CP. In total, un maxim de 17 CP as spune eu... Succes!
sobolanu56237
Cam putini CP pentru un chiptuning evacuare sport are din fabrica cam cit costa un kit turbo si de unde as outea cumpara? dar de un kit cu nitro ce ziceti tine doar cit apesi pe buton dar e o senzatie unica biggrin.gif
HalbaSus
Lucrurile stau cam asa:
Decat sa pui un kit turbo... mai bine vinzi masina si cumperi alta care are deja turbo pe ea (cel putin financiar e mai rentabil). Nitro.... mhm... daca stau sa ma gandesc ca exista cam 12-13 chestii pe care poti sa le faci cu nitro ca sa vezi pistoane prin capota... eu as zice pas... "teoretic" it's perfectly safe cu conditia sa nu apesi butonul ala decat atunci cand ai tractiune, esti intr-o viteza superioara, motorul e cuplat (nu e ambreajul apasat), nu tii mai mult de x secunde, numarul x depinzand de cilindree si rezistenta blocului motor.... iar "perfectly safe" nu inseamna ca motorul ala o sa apuce nusht' cate sute de mii de km, ci ca nu o sa-ti zboare pistoanele prin capota si nu face masina "booom"... Unde mai pui ca no2-ul nu e o chestie tocmai ieftina...
Rezumat:
Decat sa-ti pui nitro, mai bine kit turbo
Decat kit turbo mai bine alta masina.

Daca nu vrei sa iti schimbi masina poti sa iti pui un chip (ceea ce intradevar nu aduce foarte multi cai la benzinare normal aspirate) sau pui un filtru de aer conic (a big one) si gasesti o modalitate de a aduce mai mult aer rece catre acest filtru (a se citi priza de aer)... eu (si multi altii de pe forum) iti pot spune ca aceasta metoda este relativ ieftina si se simte la condus.
G e o r g e
nu castigi 3 cp dintr-un filtru nici sa-l omori !

din evacuare la fel , nu castigi .

in total , cip , filtru , tobe , cam 8-10% din puterea motorului , deci un 10-12cp.
DORU
Draga George, la un motor de 1.8 T 150 / 180 CP, prin montarea unui kit Pipercross Viper sau Venom cu admisie directa obtii GARANTAT 10 CP, daca nu chiar o tara mai mult. Una din surse este ASPAD si probele facute la Lab Upsolute din Austria. Eu subscriu, caci am avut operatia pe masina.
Si pot convinge pe oricine doreste sa se documenteze despre rezultatele practice ale acestei modificari...
G e o r g e
dragule , vorbim de un motor aspirat .
QUOTE(sobolanu56237)
Ma poate ajuta cineva cu o idee cum sa mai cistig niste CP la un Opel Tigra Twin top 125CP ermm


adica aspirat . ok ?

ai pus masina pe dino ? cu / fara ?

am vazut dino cu filtru panel , direct , stock , pe un 1.9TDI 130 cp , si castigul era sub 1cp .

este pe undeva pe aici pus graficul .
DORU
Nu pot face o proba reala in Ro, caci standul Dyno nu este pt masini cu tractiune integrala. Insa a facut cineva cu 1.8 T de la ASPAD si castigul de putere a fost confirmat. De acord, pt motoare aspirate nu te bucuri de mai mult de 2 CP si aici ai dreptate.
Silviu66450
Cu un chhit nitro iti vei rupe masina. Si in afara de asta nu-l poti folosi numai din cind in cind. Si butelia e scumpa !!!!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.