Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Salut! VECTRA B2 2.2 DTI Nu mai trage! Ce are?? pls
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Clausdiu60242
Salut! Am o vectra b2 2.2 DTI si aseara ditro data nu mi sa mai turat! ... a"murit", na mai tras! Abia merge! Am un prieten care a poatit acelasi lucru la o vectra 2.0 Dti dar la el a fost spart un furtunas de la vacuum!... la mine sunt toate bune... asa ca mantreb c poate fi!?? Vacuumul sau debilmetru(sau cum so numi) :-) Ideea e ca saptamana trecuta i-am spalat motoru si acu ma gandesc daca nu cumva a intrat apa in vacuum sau... nu stiu exact! Aveti vreo idee??? Va multumesc! oricum maine merg la constatare la dibas... mersi mult
Radu50689
Scoate si fum alb daca o turezi?
Daca nu, vezi ca sunt niste furtunase de plastic si presostate ca la masinile de spalat care comanda regimul de lucru al turbinei. Daca e ceva neetans sau vreun presostat defect nu mai porneste turbina cand e nevoie, dei nu mai trage pentru ca nu primeste aer destul!
Te rog sa postezi raspuns la intrebare si dupa ce o verifici cu ce a avut!
Impreuna poate reusim!
Radu50689
Vezi ca ai un furtun si pe sub placa de plastic ce acopera motorul!O fi ala frecat!poti sa-l protejezi eventual cu un manson din alt furtun mai mare in diametru pe portiunile pe care ar putea freca!
danmatyas
vezi daca nu a iesit cablul de la turbo, sau poate ti s a dus debitmetru
Clausdiu60242
era debitmetrul! am pus d p 1 vectra 2.0 dti siam contatat k e ala! DEBITMETRUL! sa stricat deoarece 1 DOBITOC mia skimbat filtru d aer si nu la pus etans! :bash: sia tras 1 pietricik sia decalibrat lamela! in fine! Ideea e cam cumparat debitmetru pt motor d 2.2 (ala de 2.0 mergea da avea alti parametrii--consuma mai mult)! la dibas miau cerut 9mil! io am dat 5.5 cu tot cu filtru de aer! +0lei manopera(lam pus io)! in leg cu furtunasele! Le verificasem PE TOATE ieri! TRAGE SUPER BINE MASINA! PARKI NOUA! Urmeaza 1 cip d 155cp si... :angel: VA SALUT si VA MULTUMESC
pretorian
intrebare:
io daca-i pun debitmetru de 2.2 la motor de2.0 consuma mai putin?
Clausdiu60242
mai mult ca sigur...NU! Pentru ca sunt alti parametrii! Iar calculatoru masinii e setat optim pt debitmetru de 2.0!
DragosS
La DIBAS ti-a montat ala debitmetrul gresit sau in alta parte?

Unde vrei sa iti faci chip-tuningul?
pretorian
Salut,

mi s-a intamplat si mie astazi cand imi era lumea mai draga, eram pe la Ploiesti si ce mergeam eu asa am auzit un baldacait ciudat si s-a oprit. :furios: Am scos furtunele de la filtru si le-am pus pe direct cu un furtunas intermediar, dupa 2 min. de dat la automat a pornit, mai aveam unsfert de rezervor de motorina si vedeam pe acel furtunas cum vine motorina cu aer, simteam si motorul ca nu mai trage.In drum spre un peco s-a oprit iar si nu am mai pornit decat tras, dar nu mai avea vlaga nu tragea nu aveam demaraj si cum schimbam o treapta superioaa lua mai mult elan si puteam sa accelerez treptat, dupa injuraturile care mi le-am luat prin Ploiesti ca mergeam incet am ajuns la peco am facut plinul si surpriza a pornit la sfert blink.gif am bagat furtunele la loc in capsula de la filtru si am plecat spre Bucuresti am ajuns fara probleme din pacate prea tarziu sa ajung la un service.
intrebare : ce dracu are masina asta? :rant: AJUTOOR
Andrei59978
cam cat costa cipul de 155 de cp?
pretorian
mda, vad ca nu se gaseste nici un binevoitor sa dea un ajutor blush.gif
DragosS
Cipul costa cam 300E
Geo64527
salut,
primul meu post aici smile.gif
@dragos
1)am un vectra a 150cp din fabrica. stiu ca la cele fara turbo nu se poate face mare lucru dar sunt curios: ce se poate face pt a mari puterea?

2)am un polo 6n din 2000 1.4 16v 75 cai. s-a pus si pe golf motorul asta (AUAxxxxxx). stiu ca pe golf-uri am vazut ca au 90-100 cp. sa fie alta chiuloasa+axa cu came sau se poate face doar din modificare de informatie in chip. personal am un programator profesional de chip-uri (am dat 1000 usd pe el) si pot scrie orice memorie cu 48 pini. dar nu as baga ceva aiurea pe memoria de la polo-ul meu doar ca sa experimentez. am clonat acum vreo 2 ani un chip pt cineva care alearga la curse(pt un clio) dar nu ma bag la modificari ca ma depasesc. pari ca te pricepi, tu ce parere ai?[/img]
florin55503
sigur motorul de 1.4 are 16 valve. eu stiam ca are doar 8. cel de 90 stiam ca are 16.
Geo64527
1.4, 16v, 75cp (cel putin asa scrie in talon)
ea se duce binisor, are cutia lunga - la 120km/k am 3000 rot/min, la 170 am 4700 rot/min
tocmai de asta am intrebat ca mi-a mai zis cineva ca sunt si de 90cp. ce draq, un logan are 8v si are 75 cp; iar vw cu 1.4 16v sa aiba cat loganu' de 1.4 8v?!
stima,
geo
Bogdan79883
Pretorian cum ai rezolvat problema? Si la mine se opreste motorul daca am mai putin de 20 de litri in rezervor
Andrei59324
Pretorian ....sa ne anunti si p noi cum ai rezolvat problema...pls!!!! beer.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.