Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LOGAN-Dacia nu se dezminte?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
malin34426
Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza
faptului ca Renault avea in depozite piese ramase de la clio si megane, ce trebuiau folosite cumva. Dar, de aici
si pana la a vinde o masina practic "adunata", semiproiectata si la care mai contribuie si nea Vasile de pe banda
cu dispozitia sa din acea zi , stau si ma intreb: Oare, nu cumva aveau dreptate nemtii? . Mai scapa o borna de
plus nestransa sau mai grav cea de minus, mai sunt suruburi de sasiu sau suporti motor nestranse sau fara pasta,
dar atunci cand vezi probleme mai serioase ca cele de mai jos, te intrebi daca nu iti este insultata inteligenta si
ca sa fie tacamul complet mai primesti un raspuns de genul " Da-ti muzica mai tare ! " cum l-a primit un prieten
de la angajatul Dacia pentru ca a avut "neobrazarea" sa intrebe ce clampane atunci cand merge pe drumuri
denivelate sau inainte de semafor acolo unde este in valuri asfaltul. Am ridicat masina pe elevator si spre marea
mea mirare, am gasit ( la 10000 km ) joc la culisele etrierelor ... mare este putin spus. In mod normal jocul in culisa
la alte marci este de pana la o zecime de mm si ajunge ca etrierul sa joace asa cum o face la Logan de nou , cam
pe la 200 000 km. Si nu ca s-ar fi uzat asa repede ci asa a fost proiectat (toate Loganurile din reprezentanta
fie ele noi aveau acest joc ce face etrierul in stare nefranata sa joace chiar 1,5 mm intre partea fixa si cea mobila
la miscare de rotatie data partii mobile). Din nou a venit raspunsul "specialistului" : "Sa nu se blocheze domnule?".
Culmea e ca un asemenea joc va rupe mai repede mansoanele de cauciuc si va permite unei cantitati mai mari
de apa si praf sa patrunda in culisa. BUUN , dar uitandu-ma catre motor am vazut ceea ce vedeti si voi in imagine,
adica lichidul de racire din motor curgea de mama focului pe la garnitura de chiulasa, la care raspunsul "specialistului"
a fost " Fugi domne de aici , nu se poate asa ceva!" , iar dupa ce a vazut : " Extraordinar , bai frate, dar cum
este posibil?" . Pai va spun eu domnilor "specialisti" : motoarele au stat mult in depozite , ani , si cum nu cred ca
francezii au incalzit depozitele (sunt zgarciti si o spun din proprie experienta),. iarna motorul a stat la -10 gr C,
vara la +40, si materialul a lucrat in volum presand garnitura si slabind suruburile pe care se pare ca nici mecanicul
francez( pardon,turc) nu le-a strans cum scrie la carte (la limita dintre domeniul elastic si plastic), asa ca suruburile
de chiulasa ale amicului aveau 6 daN vreo 5 buc , unul 4 si restul 9 . Si unde mai pui ca strangerea s-a facut
gainareste , cu motorul la 80 gr si fara a elibera presiunea din circuitul de racire, da-i direct spre stringere (adica alea erau valorile pe ansamblu saiba-surub "seci"), nu ca ar trebui slabit fiecare surub si apoi restrins.
Daca m-ai tine-ti minte, spuneam ca am redus consumul la un Logan de 1,6 prin simpla inlocuire a tobei (unul din voi chiar m-a luat la misto). In general motoarele de 1,6 au diametre minime pe evacuare de 36-42mm .
Ete ca la logan... NU. Pt ca provin de la motoare mici si ghici ce le-a dat prin cap? au taiat terminalele si au sudat tevi de 42 interior pe iesire de 32. Le-au dat cu grund maro cu pensula si da-i cu ele la romani, ca inghit orice la saracia lor( vopseaua gri a dat-o prietenul).
Motoarele 1600 mai noi , fata de cele vechi, absorb si evacueaza mai mult gaz avind coeficienti de umplere mai buni si diametre de clapeta de acceleratie mai mari, fapt ce necesita si o marire a diametrului minim al evacuarii. Eu unul intreb ce fac inginerii de la registru , tehnicienii francezi ce verifica la cap de banda si cei ce ar trebui sa urmareasca feed-back-ul
after market ,sau lasa totul pe "specialistii" din reprezentante.
malin34426
etriere
malin34426
etriere
malin34426
etriere
malin34426
motor
malin34426
evacuare
malin34426
evacuare
James Kilowatt
Chestia asta ar trebui trimisa directorului de la Renault.....
Si eventual revistelor auto cunoscute din europa.
Eduard RO
Felicitari penru cunostiintele tehnice malin.Parte naspa e ca unii oameni chiar nu vor sa creada ca Logan este o porcarie. :evil:
Si inca ceva la 300.000.000(sunt multe zerouri nu?) intr-o tara in care salariul minim pe economie este 3.100.000 nu mi se pare ieftin. :bash:
T u d o r
Desigur ca nu pot sa tac acum, nu? blush.gif Sunt desigur subiectiv, o spun din capul locului. :angel:

Nu contest problema pe care malin a prezentat-o. Chiar am observat ca nu vorbesti aiurea niciodata, si chiar daca nu sunt totdeauna de acord cu tine te respect pentru pricepere si pareri obiective. Da nu e posibil sa fie o eroare de asamblare singulara? Stii daca problema este generala? Daca da, te rog spune-mi si mie, sa ma duc la service sa o remediez. Spre exemplu, o problema generala la Logan este capacul torpedoului, care sta deschis si lumina ramane aprinsa inauntru. :evil:

Eduard, parerile de genul
QUOTE
Parte naspa e ca unii oameni chiar nu vor sa creada ca Logan este o porcarie. angry
ar trebui si argumentate de tine, nu crezi? Mi se pare oarecum jignitor fata de toti posesorii de.."porcarii". iar 300 mil e o suma mare, dar ai si alternative? Spre exemplu din semnatura ta nu pot sa-mi dau seama ce masina ai. blush.gif Si ca sa elimin orice dubiu, iti spun eu ca daca aveam 18000 euro in loc de 8000 imi luam alta masina. Loganul l-am cumparat pentru ca e nou, are 3 ani garantie si stiu sigur ca nu a mers cu el vreun "specialist" in rupt masini. Tot din considerente economice.
Poate la anul imi iau alta...
:pray:
X5
Ar trebui trimis link-ul asta la Vocea Clientului la Dacia...sa vada si ei...poate cu ocazia asta isi fac treaba cum trebuie.
cristyyy
au vrut sa faca o masina ieftina si a iesit a o masina proasta
G e o r g e
sunt de acord cu cristyyy

loganul este o masina ieftina dar din pacate gandita prost.

felicitari malin pentru postul detaliat .

poti trimite la VC sa vezi ce pozitie oficiala adopta .
James Kilowatt
Mie chestia cu etrierele mi se pare dincolo de economie, prostie sau delasare: Mi se pare o magarie intentionata ca sa cumperi piese de schimb mai multe si mai des....
BandiT
concluzie: loganul nu este nici ieftin si nici bun...
atunci de ce il cumpara romanii?
intr-un timp, adica prin primavara ma gandeam si eu la logan, dar n-am avut bani suficienti si mi-am luat un sh la 4000 euro...
dar poate ca-i mai bine ca n-am avut bani, ca imi luam logan si acum imi parea rau, dar probabil ca pe forumuri laudam loganul ...
G e o r g e
pentru ca dupa 30 de ani de condus o berlina loganul este MASINA
Luka
Iata, concluzia cea mai frumoasa si adevarata pe care am auzit-o pana acum. Subscriu :wave:
George, dar ce te faci cu acei oameni care isi iau ca prima masina un Logan? Exceptia care.....??
eddie
Nu e nici o exceptie....aceia au parinti care au condus de 30 de ani o Dacie .....si probabil s-au simtit obligati cu banii de la nunta sa-si ia Logan !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
P.S. Cred ca locul topic-ului asta nu-i aici !
T u d o r
Oameni buni, o explicatie mai logica la afirmatii ca: "Loganul e o masina proasta", aveti? Sau e de ajuns sa afirmati ceva, nu mai trebuie demonstrat? Sunt de acord cu malin ca e o problema, dar nu cumva expresia de "boala copilariei" am auzit-o tot la voi? Si fiind ca un fel de scuza pentru cine stie ce marca cu "nume" care a dat-o in bara cu cine stie ce masina?
Eu am Logan, deci sunt subiectul ironiilor de mai sus, nu? Chiar as vrea sa stiu care dintre voi a mers mai mult de 10 km cu o masina dintr-asta "proasta"? :evil:
G e o r g e
da , am mers .

boli ale copilariei ? ... nu prea cred .
eddie
Tudor,cauta prin forum si vezi cat si cum am condus un Logan de teste,am si poza cu el,cauta numai....ca nu mai repet
P.S. Rog pe cine poate sa mute topicul la Dacia.....sa poata oamenii citi despre Logan mesaje laolalta....
T u d o r
Deci daca ar fi o masina de 20000 euro, ar putea avea boli ale copilariei. Asta nu poate, nu? E conceptual proasta.
Pur si simplu astept mai mult de la voi, am vazut ca nu sunteti absurzi de regula.
Asa ca intreb: De ce e proasta masina? Nu vreau sa va suparati pe mine, dar mi s-a parut ca de la masina proasta ati deviat unii la posesori prosti, sau parinti care le cumpara copiilor masina proasta, sau ceva cu nunti si alte astea... sad.gif
Asa ceva nu mi se pare fair. Suna a jignire si de aceea sunt mai vehement. In rest, Loganul nu este nici pe departe cea mai tare masina, nu are calitatile pe care le recunoasteti voi la o masina (pe unele si eu) dar este o Dacie mai buna ca cea de dinainte.
Sa va intreb ceva... Chiar credeti ca Renault nu ar fi putut sa cloneze un Megane cu numele de "Logane"? Oare e greu sa faci o masina de 16-18 mii de euro? Toti producatorii fac asa ceva.
Eduard RO
QUOTE
Chiar as vrea sa stiu care dintre voi a mers mai mult de 10 km cu o masina dintr-asta "proasta"?

Eu am mers. biggrin.gif Ce vrei sa facem sondaj de opinie sau ce?Toti au mers ca e Dacie.
T u d o r
QUOTE(Eduard56801)
QUOTE
Chiar as vrea sa stiu care dintre voi a mers mai mult de 10 km cu o masina dintr-asta "proasta"?

Eu am mers. biggrin.gif Ce vrei sa facem sondaj de opinie sau ce?Toti au mers ca e Dacie.

Nu vreau sa facem un sondaj. Te rog doar sa imi explici de ce loganul este o porcarie. Dar cu argumente, nu asa...
Si te intrebasem ce masina ai, imi spui? blush.gif
Horia49540
felicitari si pentru post, si pentru cunostinte
si, cu tot respectul pentru posesori, loganul e jooos fata de alte masini din aceeasi categorie
numai daca n-ar fi taxele vamale si ce diferente s-ar crea la raportul pret-performante...
si nu e normal sa dai bani, multi sau putini, si sa primesti un lucru neincheiat
da' asta e, daca suntem si balcanici si francofoni pe deasupra...
Mihai52522
QUOTE(Tudor57991)
... nu cumva expresia de "boala copilariei" am auzit-o tot la voi? Si fiind ca un fel de scuza pentru cine stie ce marca cu "nume" care a dat-o in bara cu cine stie ce masina?


Daca tot vorbesti de alte marci cu nume, pentru ca au fost mai multe cu diverse probleme (autoturisme, anvelope, ...), poate iti aduci aminte ca au luat masura de a retrage de pe piata, pentru a fi reparate sau inlocuite, sute de mii sau sute de milioane de produse din cauza unor defecte dovedite. Dacia doar a trimis niste cricuri si a reparat niste masini la sistemul electric. Nu au luat pana acum masura radicala de a retrage de pe piata loturi intregi si nici nu au imbunatatit considerabil produsul final. Loganul are partile lui bune, dar pentru cat costa raportat la salariul mediu pe economie (800 lei), ar trebui ca macar respectul fata de client sa fie la nivel UE sau SUA...
AlexTM
Despre ce taxe vamale vorbesti?
Sint 0 (zero) pentru masinile produse in EU, deci marea-marea majoritate.
T u d o r
Pai Horia, asa ai inteles sa argumentezi? Ca e jos cu mai multi de o? biggrin.gif Si care e categoria din care face parte loganul? Ca spatiu are cat clasa compacta, motorizare cat clasa mica si pret cat clasa mini. Cat despre calitatea de fabricatie, am vazut-o si la alte masini. Fiabilitatea nu putem inca sa o discutam, e prea devreme. Masina mea are 13000 si ceva km si nu a avut nici o problema mecanica. Asta e tot ce pot spune si e mai mult decat nimic. blush.gif
T u d o r
QUOTE
aca tot vorbesti de alte marci cu nume, pentru ca au fost mai multe cu diverse probleme (autoturisme, anvelope, ...), poate iti aduci aminte ca au luat masura de a retrage de pe piata, pentru a fi reparate sau inlocuite, sute de mii sau sute de milioane de produse din cauza unor defecte dovedite
Asta e politica Renault, ea se rasfrange si asupra Daciei.
T u d o r
Vad ca un moderator a mutat acest topic la Dacia. blush.gif Probabil a vazut ca ma luptam singur cu posesori de subaru, renault si alte marci de masini de 25000 euro si a vrut sa ma ajute cu alti colegi de suferinta. biggrin.gif Acum ne putem duela de la egal la egal... blush.gif
guerilla
poate ca Loganul nu ar fi atat de hulit de unii daca tratementul pre/sales si post sales nu ar fi atat de lamentabil.
da, e o masina de buget redus. niciodata nu s-a vrut a fi mai mult decat este - un produs ieftin, de consum.
dar in momentul in care respectul pentru un client, consumator al produsului pe care il vinzi, este un termen necunoscut in argoul vanzatorului de la Dacia, atunci ti se cam pune pata pe ochi si incepi sa cauti cu febrilitate orice kkt facut prost la acea masina.
si da, le gasesti din belsug laugh.gif incepand cu plasticul ala infect pana la ce au spus ceilalti colegi de forum.
nu ma uit mai departe decat dementii din india care vor sa faca o masina de 2500$. pai.. la banii aia iti vor da direct un sicriu cu 2 pistoane si volan si aia e laugh.gif nu te astepti la fiabilitate la banii aia, dar macar te gandesti ca daca se strica iti poti cumpara una pe an biggrin.gif
ceva in genul asta ma gandesc si la golanul asta. da, e ieftin, dar asta nu e o scuza pentru atitudinea "ce vrei dom'le la banii astia" smile.gif e ca si cum m-as duce la market, as cumpara o pastrama de 10RON kilogramu si automat as face toxinfectie alimentara, ca deh, este cu mult sub pretul pietii. ma leshi biggrin.gif
atat am avut de spus... si faptul ca discutiile despre logan isi au locul in aria dacia.
ncristi
De acord cu marea majoritate a lucrurilor spuse de voi...ieftina etc...

A-ti mers vro'data cu un logan taxi? Cum va explicati ca ating 30-40k fara probleme majore (de multe ori fara probleme) ? (nu negati asta ca am testat personal treaba)...este o mare dilema...

Am mai sps am vazut personal logan de firma de constructii chinuita in ultimul hal si la 30k inca nu-i schimbasera nici o bucsa nimic...sunt curios cate din masinile scumpe ale forumistilor ar fi rezistat in ritmul ala...

Nu incercati sa spuneti ca asa si pe dincolo ca aste le-am vazut cu ochii mei si cunosc personal si masin si firma.
cristyyy
am mers cu loganul si chiar nu vreau sa mai incerc
masina este mult prea cocotata de aveam impresia ca ma rastorn cu ea la fiecare curba

cum spunea si guerilla pretul nu ii scuza defectele

intrebare: de ce tagurile de masini sunt pline de logan? si asta nu acum, ci de la nici o luna de la lansare
ncristi
QUOTE
intrebare: de ce tagurile de masini sunt pline de logan? si asta nu acum, ci de la nici o luna de la lansare


Care targuri ca eu n'am vazut...si eu am dat o fuga cu dacia lu batranu ca o ultima soluti de a scapa de ea...
cristyyy
daca tu spui ca in targuri nu sunt loganuri la vanzare ....

atunci incearca www.mobile.de
nu ti se pare ciudat ca nemtii sa isi vanda masinile la 2000-3000km?
sunt prea bune oare?
ncristi
QUOTE
atunci incearca www.mobile.de


Vorbeam de targurile patriei biggrin.gif ...n-am ajuns inca cu "brecu" pe mobile.de biggrin.gif
malin34426
N-as fi vrut ca discutia sa degenereze asa , si nici ca posesorii de Logan sa
se simta jigniti. Este drept ca logan este adevarata schimbare pe care Dacia o necesita. ( cand am facut practica la Colibasi , primul lucru care l-am invatat a fost DACIA = abrevierea de la "Daca ai cap ia-ti alta", si vazind cum era fabricata am jurat ca masina mea nu va fi niciodata Dacia, iar din fericire tata avea Lada). Totusi , lipsa unor schimbari radicale in model a dus ca dupa 30 ani de fabricatie sa nu mai vorbim de tolerante in procesul de productie ,ci de abateri, chiar grave. Loganul trebuia sa fie acea gura de aer proaspat si chiar daca a fost evidenta dorinta Renault de a-si valorifica piesele ramase in stocuri, trebuiau sa ia in serios faptul ca romanii au un subiect delicat in problema Dacia, si acorde mai multa atentie feed-back-ului after market si chiar inainte, in proiectare, unor probleme de neconcordante intre piesele din stocuri, timpul, si conditiile de drum de la noi. Ieftin nu trebuie sa insemne si bataie de joc (nu ma refer neaparat la masina cat la personalul din reprezentante care a fost depasit de pasul urias. Conceptia Logan nu este rea , indeplinind cerintele de piata actuale din Ro, dar atentia catre detalii a fost complet uitata de ingineri. Cel putin, la diesel, au creat un motor nou si au incredintat proiectul unei firme austriece. Se pare ca iesit ceva bun , dar mai poti avea incredere.... . Repet , nu vreau sa se simta jigniti posesorii de logan dar , trebuie sa verifice atent masina si cghiar de la sine putere sa ceara modificari acolounde este necesar.
florin55503
pe mine au inceput sa ma amuze posesorii de logan. pe langa privirile de superioritate pe care ti le arunca la un semafor (daca indraznesti sa conduci vreo compacta germana etc), inca cred ca nu exista o masina mai buna.

la 30000 masina e noua, si nu ced ca are ce probleme sa aiba atat timp cat sunt masini care nu au servodirectie si de fapt nimic din ce ar putea sa se strice si nu depasesc 60 km . o sa vezi mai tarziu probleme la articulatii si mai ales planetare. sa nu mai vorbim de consum. intreaba-l pe un sofer de taxi daca regreta solenza si iti va spune ca da in privinta consumului
Andrei Suzuki
QUOTE(florin55503)
pe mine au inceput sa ma amuze posesorii de logan. pe langa privirile de superioritate pe care ti le arunca la un semafor


Pai Loganu-i prea inalt,daia se uita asa. laugh.gif laugh.gif
adi45619
QUOTE(malin34426)
chiar daca a fost evidenta dorinta Renault de a-si valorifica piesele ramase in stocuri,


Daca tot aveau piese pe stoc, nu puteau sa fabrice Clio si Megane? Variantele vechi de clio si megane erau cat se poate de bune. Macar pe alea stiau sa le faca bine si romanii ar fi fost multumiti. Asa s-au lansat intr-o aventura riscanta si au creat o bula de sapun care e pe cale sa se sparga.
Ionut45405
Pai ganditi-va ca marea majoritate de Loganisti au upgradat de la un alt model de Dacia si normal ca li se pare ca e cea mai tare. Cat despre targuri, atata timp cat se asteapta la ea se vor gasi intreprinzatori mai mult sau mai putin bronzati care sa o samsareasca. Tot din cauza ca se vinde singura e si atitudinea (unei parti a) personalului!
Desi nu sunt fan Dacia si n-am de gand sa-mi mai iau asa ceva (doar poate daca apare Logan pregatit de curse la 10000 euro cum scria pe anumite forumuri) nu mi se pare de kkt cum se scrie pe aici, ci chiar o varianta de a avea un pic de masina noua la pret acceptabil!
eddie
Probabil ca nu-si permit sa riste un esec pe o masina efectiv RENAULT ! by Renault e pentru cine tine...
T u d o r
Ionut, asta e si parerea mea. E singura varianta la banii astia care-ti ofera garantie, spatiu interior, motor decent si o bruma de dotari.
Si ca sa raspund lui Florin
QUOTE
pe mine au inceput sa ma amuze posesorii de logan. pe langa privirile de superioritate pe care ti le arunca la un semafor (daca indraznesti sa conduci vreo compacta germana etc), inca cred ca nu exista o masina mai buna.
:

Mie mi se pare aici ca ceilalti trateaza cu superioritate pe loganisti. Chiar si tu. Ia gandeste-te, nu cumva am dreptate?
Nu am spus ca loganul e ferrari, nici porsche, nici altceva. Iar daca stati stramb si judecati drept, voi nu sunteti target-ul la care s-a gandit dacia cand a scos Loganul. Ciudat totusi ca s-a cumparat in numar destul de mare, nu?(si chiar si pe pietele de export ) biggrin.gif Masina asta a fost facuta ca un compromis intre mai multe calitati... spatiu, dotari, utilitate, costuri de intretinere reduse si in primul rand pretul de achizitie scazut.
Iar paralela cu carnea stricata nu cred ca e cea mai fericita. Eu as zice mai degraba ca ar merge mai bine alta: pe forum la sectiunea "masini" este un topic legat de stergatoare de parbriz. Bosch costa 90 ron, sunt bune si scumpe. Altele sunt 30 sau 50, sunt mai slabe calitativ, dar sterg parbrizul. blush.gif
malin34426
QUOTE
Daca tot aveau piese pe stoc, nu puteau sa fabrice Clio si Megane? Variantele vechi de clio si megane erau cat se poate de bune
.
Se pare ca sunt piese de la megane 1 si clio 1 si2 . Ori aceste masini sunt depasite de normele de poluare si apoi mai sunt considerente economice(forta de munca ieftina,taxe mici sau scutiri de taxe), de productie (trebuia realizat un euro trei care printr-o simpla reprogramare sa devina euro patru , si dupa cum vad instalatia de injectie este pretabila), si de marca, cum spunea Eddie -"by Renault". Pretul este un alt motiv important chiar daca este vanduta si prin UE (se strange cureaua serios si acolo). Si inca ceva referitor la rechemarea unor serii la reprezentante: nu a fost o problema electronica ci pur si simplu au uitat sa inscrie in calculatorul de injectie, seriile de caroserie (codul VIN).
ncristi
Nu vreau sa fiu avocatul loganului dar vorbiti de paraca tot romanu' are la ciorap milionu de parai, in roamnia sunt numai autostrazi si gropile au fost eradicate de stefan cel mare acum 500 ani...

Din pacate este exact invers...drumurile noastre arata ca acum 500 de ani si am colegi si amici care muncesc pe rupte si inca viseaza la o masina macar...loganul este deja prea mult...si si-au tocit coatele prin banci degeaba facndu-se medici si profesori :evil:
T u d o r
Corect, Cristi.
Asta nu inteleg unii dintre colegii nostri de forum. Si daca te uiti la semnaturile lor, vezi ori posesori de masini de 2-3 ori mai scumpe ca loganul, ori pedestrasi... biggrin.gif Adica cei care au cu ce si cei care nu au nimic si-si dau cu parerea, asa, ca e forum... :evil:

Si sh-istii, multi dintre ei nici nu viseaza un casco (~700 euro/an) si se roaga in fiecare zi sa-i fereasca de peripetii, ca daca li se intampla ceva la scumpa lor masina nu mai au cu ce sa o repare... Dar sunt plini de aere de superioritate, de parca sunt seici si s-au nascut cu sonda in spatele casei.

Aaaa, btw, s-au vandut pana acum vreo 135000 exemplare de "jafuri", dintre care cica jumatate in strainatate. Deci, e plina lumea de "prosti" de-astia ca noi, nu va simtiti singuri... biggrin.gif
X5
QUOTE(Tudor57991)
Aaaa, btw, s-au vandut pana acum vreo 135000 exemplare de "jafuri", dintre care cica jumatate in strainatate. Deci, e plina lumea de "prosti" de-astia ca noi, nu va simtiti singuri... biggrin.gif

Da mah ce jaf...si sunt sigur 100% ca in 2 ani cel mult Dacia mai vinde inca pe atata.
T u d o r
Planul e sa se ajunga la 1 milion de masini vandute pe an, asta pana in 2010, parca. Si deh, asta in conditiile in care toata lumea stie ca e "varza". Deja ma simt mai bine stiind ca nu am luat singut teapa... biggrin.gif
florin55503
voi asta refuzati sa pricepeti. eu nu am nimic cu posesorii de logan ma deranjeaza aerele de superioritate pe care si le dau la volan sau faptul cand vrei sa ii depasesti nu se dau nici sa ii tai daca vrei sa depasesti, stau pana le creste apa.
masina mea nu e mai scumpa decat un logan pe motorina ci probabil cam acelasi pret sau chiar mai ieftina. cum parerea voastra e ca ati facut o afacere buna cumparand loganul, parerea mea este ca am facut o afacere mai buna decat voi.
VECTOR
tudor ,ce ti se pare asa anormal in faptul ca forumistii de aici au trecute in semnatura masini mai scumpe decat loganul?.din cate stiu eu asta e un forum universal si nu unul dedicat loganului,asa ca oricine isi poate da cu parerea...chiar si cei care au avut poate de ales intre logan si altceva si au ales ...altceva.
loganul este intradevar un pas inainte pentru industria auto din romania,iar principalul lui avantaj consta in pretul relativ scazut si in faptul ca este o masina noua,chiar daca si chestia asta cu masina noua este relativa deoarece multe din componente sunt fie vechi fie de generatie veche.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.