Help - Search - Members - Calendar
Full Version: TICO - sfaturi la cumparare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Eugen60134
Salutare

Am cautat prin forum, dar nu am gasit informatii prea concludente, asa ca m-am hotarat sa mai deschid un topic pe tema asta.
Vreau sa iau un TICO numai pentru drumuri prin Bucuresti. Am o (posibila) oferta pentru unul (SX) de 9 ani si 140.000 Km, care a facut in general naveta de cca 100km pe zi la drum intins si in rest a stat in garaj. Nu l-am vazut inca, este la vreo 500 Km distanta de mine. Nu ma limitez la oferta asta, dar este o masina despre care proprietarul stiu ca nu ma minte.

II rog pe posesorii de TICO sa-mi spuna daca sasiul si tabla mai tin dupa atatia ani, daca le ia rugina si pe unde. Tot in primul rand ma intereseaza daca la Km acestia motorul are probleme si cam cat tine un motor de TICO in general.

Apoi as vrea sa stiu daca masinuta asta are defecte preponderente si pe unde (la motor, cutie, demaror, alternator).

Mi-ar fi utile si niste exemple de masini cumparate la mana a doua, cu date de genul: nr. de Km, ani vechime la cumparare, pret de cumparare.

Va multumesc si astept sfaturi.
Gabriel.T.
conteaza pretul achizitiei. :yup:
presupun ca nu vrei sa imbatranesti cu Tico. :peacefingers: daca pretul e bun fata de piata ( vezi anunturile masini.ro) atunci ce m-ai conteaza ......"daca sasiul si tabla mai tin dupa atatia ani, daca le ia rugina si pe unde. Tot in primul rand ma intereseaza daca la Km acestia motorul are probleme si cam cat tine un motor de TICO in general."
Nu cred ca sunt probleme cu tabla doar tu ai recunoscut ca "si in rest a stat in garaj" wink.gif iar daca, cunosti persoana de la care o iei, nici de km nu trebuie sa-ti faci probleme.daca reviziile sunt facute la timp.......bafta si nu mai sta pe ganduri. :1:
cu cit mai multe sfaturi cu atat nu mai cumperi nimic.de ce trebuie sa ti se intample si tie ce i s-a intamplat lu'gica? :scratchchin:
pretul face diferenta.bafta multa.
Vlad6
Nu-ti lua Tico, ia-ti masina smile.gif
Glumesc!
Acum sincer la orice 2-nd risti sa ai probleme. Cel mai bine ar fi daca cunosti respectiva persoana care iti vinde masina si daca ai incredere in el.
mike.omega
Hmm, la km aia vezi sa aibe reviziile la zi + uita-te dupa:
1. Sa nu atinga rotile din fata contraaripa la bracaj maxim
2. Sa nu troncane/boncane si alte zgomote din astea
3. Scanul soferului(si eventual cel din dreapta) sa fie intreg si sa nu aibe buretul rupt. Asta se intampla daca soferul este mai corporal decat masina.
4. E bine de stiut daca a fost lovit vreodata, daca nu vei afla la viteze mari biggrin.gif
5. Ai grija ca espamentul si scutul motor sa fie la locul lor
6. Jante drepte si cauciucuri in stare buna
7. Baga ochiu la motor sa nu aibe vreo adaptare "romanian style" ca suntem inventivi rau!
8. La mine a cedat maneta aia de la faruri si semnalizator si acum are un mod total aiurea de mers :angel:
9. Ai grija sa se inchida bine si la linie usile si capotele

Daca imi mai amintesc ceva scriu, niste poze ar fi de ajutor biggrin.gif

PS: ca mi-am adus aminte! varianta SX are AC, vezi sa mearga si sa te astepti la cresterea consumului cand il pornesti, motorul e cam mic si pt AC blush.gif
Luka
Apropo, una din 'bolile' lui Ticolino este un zgomot metalic la pornire, atunci cand motorul este rece. Nu te speria, foarte multe au aceast zgomot si vine dintr-o ungere defectuoasa a unui pinion din cutia de viteze. Cand se incalzeste motorul, nu se mai aude nimic.
Masina este foarte buna in oras, in afara e periculos sa depasesti 115 km/h. Deja bate vantul prin el smile.gif
Este important, asa cum au spus si cei dinaintea mea, sa stii cum s-au facut reviziile, ce consumabile s-au folosit pentru ca un ulei bun, de exemplu, face diferenta.
mike.omega
Nu prea e corect ce ai scris tu biggrin.gif
Pinionul pt treapta a 5-a are nu stiu ce fel de ungere de urca lichidu nu coboara sau ceva de genu. Ceea ce duce la o intrare ceva mai greu in viteza, nu e ca la a 3-a sa-i dai un bobarnac :angel:

Zgomotul metalic este de la altceva, nu stiu sa spun. Oricum in general motoarele in 3 cilindrii sunt mai zgomotoase deoarece sunt greu de echilibrat biggrin.gif

Unii au mers cu 120 pe A2 pe ploaie si nu intra vantu cum zici tu, abia la 130 a inceput sa tremure cam tare si ne-am lasat pagubasi bicycle.gif
Luka
La Ticolino pe care l-am avut exista acest zgomot. Mecanicul meu mi-a spus acest lucru si am citit exact aceeasi chestie si pe forumul specializat. Sincer, daca ei au spus prostii, spun si eu. Oricum, ideea este ca nu e un zgomot care sa te faca sa nu mai iei masina, e ceva comun, asta vroiam sa spun smile.gif
Am mers si eu cu 125-130 maxim, dar facea prea urat ca sa am incredere in ea. Viteza 'de croaziera' pe care o aveam cu ea era cam 110-115. Era doar o figura de stil 'intra vantul'. Oricum, nu poti nega ca se aude cum suiera smile.gif
mike.omega
Atunci sunt sanse sa ma fi screlozat eu si sa nu mai tin minte ce am citit(tot pe forum de specialitate) biggrin.gif :bash:

Nu contest ca nu bate vantu!

Aaa! Sa mai fi atenta la antena, la mine a intrat apa, desi n-am desfacut dracia niciodata si s-a oxidat legatura cablului cu antena si prinde posturile de radio dupa ureche :minigun: Si distanta dintre ap si masina e prea mare pt prelungitor+pistol de lipit :evil:
Dar las ca ma mut eu la casa beer.gif
Gabriel.T.
mike ai spus "1. Sa nu atinga rotile din fata contraaripa la bracaj maxim "
de ce? daca ating care este problema? eu am crezut ca din cauza anvelopelor mai mari decit trebuie.
mike.omega
Pai daca ating se produc urmatoarele 2 efecte:
1. si cel mai important, se uzeaza cauciucul si vei ajunge sa te intrebi, da de unde?!
2. in timp acel loc poate rugini

Oricum tico ar trebui incaltat cu 155/55 R12 pe jantele cu care vine din fabrica. Daca schimbi jantele se mai schimba problema insa nu stiu detalii biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.