Noni
Nov 1 2005, 02:38 PM
De curand am intrat si eu in radurile "campionilor" carora li s-a rupt o bujie in chiuloasa - e vorba de un astra G (2.0 DTH). Stie cineva vreun mecanic care sa faca extractia fara a demonta chiuloasa? Eu stiam un om capabil sa faca asta, dar a intrat cu masina intr-un cap de pod si acum e in spital, cu putine sanse de a reveni in business. Partea proasta este ca bujia arsa bineinteles ca s-a rupt exact sub hexagon. Multumesc anticipat daca ma ajutati
Radu50689
Nov 2 2005, 08:17 AM
Si eu am patit chestia asta la un Citroen si mecanicul a rezolvat sudand de ciotul care a ramas o tija metalica!
Poate te ajuta cu ceva!
Daca veni vorba stii cumva cum se desface capacul de plastic de la bujiile de la Opel G cu motorul 2,0 DTH ?
Noni
Nov 2 2005, 11:25 AM
La mine marele ghinion este ca bujia s-a rupt exact sub hexagon, adica la "rasul" chiuloasei, deci nici o sansa de o mai apuca cumva. Capacul de plastic de care zici tu (Radu) se desface cu o cheie denumita in jargonul mecanicilor "dinte de soricel". Cheia costa in jur de 10 E si se gaseste in magazinele cu scule bune. Nu dau nume, caci nu stiu daca pot mentiona in forum nume de firme. Multumesc oricum pt. sfat.
Radu50689
Nov 3 2005, 08:28 AM
Eu sunt din Resita sin chiar nu stiu unde as putea gasi!da-mi totusi un nume!ai avut bujii arse?cum s-a manifestat masina la pornire?
Noni
Nov 3 2005, 12:28 PM
Acel gen de cheie se gaseste la dealerii de scule Stanley. Daca numele se socoteste promo, rog adminul sa ma scuze. Bujia arsa a "vazut-o" testerul, caci in rest masina merge foarte bine si porneste cu 3 bujii de n-are treaba. Deocamdata... Am zis ca mai bine le schimb pe toate. Celelalte 3 s-au desfacut greu, dar s-au desfacut, iar cea arsa s-a rupt. Am inteles de la mai multa lume ca nu sunt singurul care a patit asta si se zice ca cea mai buna chestie ar fi ca inainte de a pune bujiile noi, filetul sa fie dat cu vaselina siliconica.