florin55503
Oct 28 2005, 02:09 PM
din cate am citit impozitul nu va creste extrem de mult pt masinile cu capacitate de 2000 si sub. insa va creste spectaculos pt cilindreea de peste 2000. se va numi impozit pe lux
intrebarea este daca eu am o masina din 89-90 cu motor de 3000 dar care nu valoreaza mai mult de 2500 de euro, va trebui sa platesc acelasi impozit cu unul care are o masina de 50000 de euro cu aceiasi capacitate cilindrica.
sau in cazul dubelor ?
mike.omega
Oct 28 2005, 05:20 PM
Da
E exact ca la RCA, iti i-a banii in functie de capacitatea cilindrica, nu-l intereseaza pe agentu de asigurari ca tu ai o masina din 85 sau una din 2005 :angel:
G e o r g e
Oct 28 2005, 05:32 PM
5.5 mil rca ul la legacy 2.5
welcome to romania.
HalbaSus
Oct 28 2005, 05:38 PM
Vezi daca-ti luai un 2.0 TFSI... nu mai plateai atata... chiar, turbina nu e impozitata ? ca smecherii astia cu turbina au cai putere si consum ca aia cu cilindree peste 2000 dar nu platesc aceleasi taxe ? mhm... dar mai bine nu le dau idei...
G e o r g e
Oct 28 2005, 05:42 PM
TFSI huh ? motor VW huh ?
citat de pe vwf
"Ati mai pomenit ca un motor de 2.0 tdi sa consume 2.8 litri de ulei pana la prima revizie, adica pana la 15.000 km?"
Watcher
Oct 28 2005, 06:10 PM
Radio Erevan Raspunde: am mai pomenit, si noi a terbuit sa completam cu ulei de 2 ori Odata pana in 7500km siodata pana in 10000 km...
:D
G e o r g e
Oct 28 2005, 06:14 PM
la ce ? la dacia supernova ... nu cred !
Eduard RO
Oct 28 2005, 06:25 PM
Off topic: George ce ai tu cu VW?Ai vreo amintire neplacuta sau ce?Toata lumea stie ca VW sunt super numai aici sunt cativa care zic ca e trabant printre care tu te remarci. :evil:
Andrei Suzuki
Oct 28 2005, 06:32 PM
Tie ti se pare normal ca o masina de jde mii de euro sa consume atata ulei? Si daca el are ceva cu VW..care-i problema? E o tara libera...
cristyyy
Oct 28 2005, 06:40 PM
probabil avea ceva vw ala de manca atata ulei, da nu cred ca asta se poate aplica pentru toate masinile vw. ar fi o aberatie. dar oricum, o dam in offtopic
sa revin la subiect.
faza asta cu impozitul de lux mi se pare cea mai mare tampenie
d c ar trebui sa platesc mai mult?
pentru ca am?
dar de, vb lui george "welcome to ro"
si asta pe langa rovinieta, alta aberatie scoasa de guvern
chiar, mai este inclusa taxa de drum in pretul carburantului???
G e o r g e
Oct 28 2005, 06:42 PM
QUOTE(Eduard56801)
Off topic: George ce ai tu cu VW?Ai vreo amintire neplacuta sau ce?Toata lumea stie ca VW sunt super numai aici sunt cativa care zic ca e trabant printre care tu te remarci. :evil:
da , amintiri neplacute ! am avut , profund dezamagit , gust amar ramas dupa cum se poate observa .
Iulian HondaFan
Oct 28 2005, 08:39 PM
adica un motor de 2.4l este un lux?
si asta dupa ce si asa iau atatea impozite si pe masinile noi si pe benzina... taxe peste taxe...
lasati-o, bey, cu uleiul la VW... v-ati facut de cap azi cu asta... desi se pare ca i s-a intamplat si lui Watcher la A4-le TDI alor lui ( la asta se referea cred in mesajul lui).
Aer Curat
Oct 28 2005, 09:06 PM
@ George : pai tu platesti atat si pentru ca masina este pe persoana juridica (leasing), nu ?
Ca pentru pers. fizica este ceva mai mic, nu nesemnificativ, dar oricum mai mic.
Eu la pana in 2000 cm3 platesc Rca-ul aprox. 2,65 milioane, si asta in caz de pers. fizica. Iar impozitul este undeva pana la 300 mii lei vechi.
Gabriel.T.
Oct 28 2005, 09:31 PM
Imi dau si eu cu parerea vis-a-vis de vw.consuma 2.5 l sau 2.8 l intre schimburi?ce model?din '70-'75 poate
.eu conduc un golf 4,motorina,1.9 tdi din 2001,
,fac reviziile la 15.000 km. si nu consuma gram :coolspeak: .si daca nici eu nu forjez sau alerg masina......nu imi place sa ma moshcai.in general la motoarele pe benzina este dat un consum "normal" de 300-500 grame la 10.000 km.da pana la 2.8l...da ce motor are,10.0,camion?ma rog.
cat despre taxe chestia cu "welcome to ro" nu tine.peste tot in lume se iau taxe,de drum,de masina,impozite si alte "luxuri".problema este ca la noi nu se fac sosele cu banii aia, :evil: ci se maresc salariile parlamentarilor si guvernantilor.aici e buba.
normal ar fi ca impozitul sa se plateasca nu dupa capacitate cilindrica ci dupa anul de fabricatie.cu cit mai mare cu atat mai scump.asa poate scapam de "cazanele europei" ca e plina tara de tomberoane pe patru roti.adevarate "moarte pe patru roti".si din pacate nu dau in sant cind le sare fo roata ci vin peste tine, peste drum, tu care mergi linistit pe banda ta.nu am patit-o dar ma mai uit pe la stiri din cind in cind si te crucesti ce vezi,pe linga faptul ca toti "puberii" ajunsi la varsta permisului, le cumpara taticu cite o masina "bengoasa" si le face cadou cite un permis.si sa te tii.nu de taxe trebuie sa ne vaitam fratilor ci de "atitudine" de cei "7 ani de acasa" pierduti odata cu "rivolutiunea decembrista". asa ca nu "welcome to ro" ci "go out " salutare.
Iulian HondaFan
Oct 28 2005, 10:01 PM
impozitele sunt f. mari acolo...
eu la A3 la un pret de vanzare de 30500$ am platit sub 1300$ impozite si taxe. impozitul anual catre statul Indiana este de aprox 150$ pe masina. si Gica Texanu' are si un razboi de platit... in plus la benzina Gica ia taxe vreo 30% in timp ce guvernul Ro ia vreo 50-60%.
HalbaSus
Oct 28 2005, 10:27 PM
QUOTE
TFSI huh ? motor VW huh ?
citat de pe vwf
"Ati mai pomenit ca un motor de 2.0 tdi sa consume 2.8 litri de ulei pana la prima revizie, adica pana la 15.000 km?"
hai nu fii rau... in primul rand daca un motor consuma 2.8 litri de ulei posesorul e idiot... cum dracu nu a observat...
ziceam de tfsi in amintirea recentelor discutii de pe vwf + de avantajul motoarelor turbo cu cilindree sub 2000... hai gata nu mai zic de TFSI... ti se pare corect ca ala cu mini-cooper S sa plateasca mai putin desi are cp asemanatori ?
T u d o r
Oct 31 2005, 12:02 AM
Din cate stiu eu in strainatate se plateste impozitul in functie de standardul de poluare pe care il indeplineste masina respectiva si de capacitatea cilindrica. Asta pentru ca un diesel de 1900 cmc de la VW (spre exemplu) din 2005 emana noxe incomparabil mai putine decat unul din 1985. In felul asta tarile respective descurajeaza pastrarea masinilor vechi(care pe langa noxe nu indeplinesc nici normele de securitate moderne) si incurajeaza consumul, motorul economiei.
Gabriel, :clapping: pentru post, mai ales pentru partea a doua.
geeoo30
Oct 31 2005, 09:51 AM
idiotii de la taxe si impozite sect 3, pe care i-am deranjat sa-mi platesc impozitul la masina pe ultimul trimestru fiindca ei aveau treaba pe messenger, dupa ce au vazut ca am decat 70000 lei de platit m-au anuntat cu ranjet pe buze ca de la anul se schimba placa pt masinile de lux. Binenteles ca nu stiau cat si cum o sa se faca diferenta.
V l a d
Oct 31 2005, 11:33 AM
se muta la financiar
G e o r g e
Oct 31 2005, 11:38 AM
pai asa :
impozitul creste la 100.000 lei vechi (10 lei noi) si se va aplica pentru fiecare grupa de 200 cmc pana la 2000cc.
de la 3000 cc in sus se schimba la 1.5mil (150 lei noi) pt fiecare 200cc.
mihai58026
Oct 31 2005, 12:32 PM
@ G e o r g e
si intre 2000 si 3000 de cmc????
Florin56721
Oct 31 2005, 01:18 PM
Pentru persoane juridice sunt tot astea, sau se modifica si mai substantial?
M A R I U S
Oct 31 2005, 01:47 PM
Intre 2000 si 3000 se platesc 60 lei noi pt fiecare 200cm3.....foarte mult parerea mea
M A R I U S
Nov 9 2005, 02:11 AM
In cazul unei masini luate in leasing cine plateste impozitul?Utilizatorul sau societatea de leasing?
Cipicanu`
Nov 9 2005, 11:14 AM
Societatea de leasing...doar ei sunt proprietari. Dar stai linistit ca nu uita sa iti factureze impozitul..
M A R I U S
Nov 9 2005, 11:26 AM
Pai e normal sa-mi factureze impozitul?Stiu si eu ca proprietarii tb sa-si plateasca impozitul.De ce sa platesc eu care sunt la urma urmei un chirias?Daca inchiriez un apartament platesc numai chiria si utilitatile, impozitul il plateste proprietarul.
G e o r g e
Nov 9 2005, 11:27 AM
ai citit contractul ? eu zic ca e stipulat acolo
M A R I U S
Nov 9 2005, 11:35 AM
Sincer sa fiu n-am citit contractul,chiar am sa-l citesc azi,dar pur si simplu nu mi se pare normal.In orice alta situatie se comporta ca si proprietari dar cand e vorba de taxe si impozite plateste utilizatorul :evil:
G e o r g e
Nov 9 2005, 11:43 AM
1. tu esti "utilizatorul" . observa ghilimelele . de fapt , tu esti cumparatorul
2. conform pct 1 masina este a ta . doar ca nu ai drept de proprietate asupra ei ( a o vinde sau instraina ) pana nu o achiti in totalitate.
Andrei55037
Nov 9 2005, 11:44 AM
Asta pt ca la noi nu exista o legislatie buna in domeniul lesingului. Si chiar daca ar exista tot tu ai plati impozitul dar oarecum deghizat sub forma de comisioane, dobanda un pic mai mare, etc.
G e o r g e
Nov 9 2005, 11:53 AM
ieczact
M A R I U S
Dec 11 2005, 03:44 PM
S-au aprobat sau nu impozitele astea?
Dan27
Dec 28 2005, 12:52 PM
urmeaza sa se aprobe,pacat,eu nu o sa le mai dau nici un ban,nu de alta da nu o sa am de unde:(
Florin56721
Dec 28 2005, 11:32 PM
In contractul de leasing, toate firmele au stipulat ceva de genul, ca orice cheltuiala care are legatura cu masina, este suportata de utilizator, deci si impozitul. Ba chiar daca vor iti facureaza si pixul cu care semnezi cand inchei contractul.
guerilla
Dec 28 2005, 11:40 PM
voi sunteti siguri de ce spuneti?
si a mea e in leasing - si impozitul l-a platit proprietarul - ca dealtfel si RCA-ul
si n-am fost facturat pt ele.
singurul lucru pt care am platit a fost vigneta, pentru ca ei au spus ca e alegerea mea daca vreau sa merg pe europene/autostrazi sau nu :angel: ceea ce e acceptabil si mi se pare corect.
Florin56721
Dec 29 2005, 01:14 PM
Faza e ca eu v-am zis ce scrie in contract, ca pot sa iti factureze orice are leg. cu masina, insa nici mie nu mi-au trimis factura pentru impozit (inca). Insa am o alta nedumerire: RCA-ul la o masina cu motor de 1.7 este pentru persoana juridica in jur de 1.900.000 (am intrebat unul pe strada care vindea asigurari). Cei de la leasing mi-au facturat insa in jur de 3.600.000 la care au mai pus si TVA si a iesit 4.200.000.
M A R I U S
Dec 29 2005, 07:42 PM
Hoti mai mari ca astia de la leasing mai rar!!!Bineinteles ca impozitul trebuie sa il plateasca ei ca sunt proprietari, dar au grija sa il factureze,nu am auzit sa fi scapat nimeni.Problema cea mare este ca factureaza mai mult decat trebuie, atat la impozit cat si la RCA, profita de faptul ca oamenii nu mai au timp sa analizeze fiecare factura si isi trag cateva sute de mii poate chiar milioane de la fiecare utilizator.
Skywalker
Jan 9 2006, 01:59 AM
Pentru anul 2007 va fi un nou mod de impozitate pe masini care va tine seama de: capacitatea cilindrica si nivelul de poluare al masinii, cred ca ceva de genul: daca e non euro si cilindree mare o taxa enorna (aproximez cam 500 euro/an la peste 2.500 cmc)
Cred ca baremul de 2000 cmc este prea idiot pentru categoria lux mai degraba de la 3000 cmc in sus pentru categoria lux.
M A R I U S
Jan 9 2006, 01:25 PM
Si ce-or face amaratii astia care merg la piata cu un nenorocit de Aro sa vanda pepeni sau varza?Pana la urma loveste tot in oamenii saraci....
BandiT
Feb 6 2006, 12:09 PM
impozit ptr. masina de 1911 cmc ptr. anul 2006 = 32 ron ( persoana fizica)
in orasul rasnov , jud. brasov..
am platit eu la 2 februarie a.c.
Lucian_BV
Feb 21 2006, 09:03 AM
Am sunat si eu la Impozite (Brasov). Pentru motor de 2.2 (Avensis) impozitul e de 450.000 lei vechi.
M A R I U S
Feb 21 2006, 03:22 PM
Inseamna ca a cazut faza cu impozitele alea enorme!Oricum era o prostie!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.