Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Matiz - Scartaie cand bag in a 2-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Justina
A mai patit cineva acest lucru? Sa se auda un zgomot cand trec de la vit.1 la a 2-a? De ce ?
Sebastian39516
Scartaie sau caraie?Daca se aude un carait poate fi de la o apasare insuficienta a ambreiajului sau ai o problema in cutia de viteza...Daca doar se aude un scartait fara sa simti la mana ca ar agata atunci poate sa fie ceva pe la timonerie si nu cred ca trebuie sa-ti faci griji. Poti, eventual, sa pui putina vaselina pe nuca in care intra schimbatorul de viteze...
Justina
Redeschid subiectul chiar daca a trecut ceva vreme pt. ca m-am mai lamurit si cred ca am totusi o problema cu intratul in viteza a 2-a. La inceput am crezut si eu ca nu apasam bine ambreiajul (incepatoare fiind), dar acum il apas f. bine si totusi cand bag in a 2-a intampin dificultati, se baga mai greu, nu stiu de ce. Nu mai scartaie, dar se baga mai greu. Sa fie oare de la lichidul cutiei de viteze nu se unge ceva bine pe acolo sau ce o fi imi dau si eu cu presupusul ca nu sunt mecanic auto, poate imi mai raspunde cineva pe tema asta...
James Kilowatt
Ar putea fi o problema de timonerie, sau de sincroane.
Daca faci dubla debraiere ajuta? Lasi ambreiajul, dai sprit de acceleratie, calci iar ambreiajul si bagi in viteza. Daca intra mai usor asa, inseamna ca ceva scartaie cu sincroanele.
Felix60549
Hai sa fim seriosi, doar nu este vreo Raba sau vreun Aro!
Cum sa dai sprituri la benzina? Tb. cu debreierea dubla este corecta, dar cu spritul mai greu-mai ales la volan-(am glumit).
Si acum serios vorbind, dat fiind frigul de afara este normal sa intre putin mai greu in viteze, dar in situatia pe care ne-o prezinti, eu te intreb:
-cand ai schimbat uleiul ultima data in cutie, sau cati km ai facut de la schimb.

Exista un anumit reglaj pe care il poti face in service si anume; se pozitioneaza schimbatorul in pozitia liber se desface de la CV surubul care regleaza centrarea vitezelor, se introduce in vit I dupa care se regleaza, dupa care se verifica fiecare intrare in viteza. Daca era sinronul de a II a in fomentul cand tura-i nu se intampla nimic iar cand dai drumul brusc la acceleratie sarea pur si simplu din viteza. Ceva este dereglat acolo, mai bine mergi la un service autorizat caci nu este o pb. de suprafata si tb. tratata profesionist.
dan48580
Din pacate la majoritatea matizurilor caraie treapta a 2-a.Nu are rost sa ta duci in service deoarece nu se rezolva problema.Eu am patit-o.Cica mi-au reparat cutia de viteze,la nici o saptamana a inceput din nou caraiala.Vorba meseriasului,,asa este la toate''. blush.gif
ALBERT29134
Am Cielo si face la fel, pana se incalzeste , agata un pic numai in treapta a doua (si are 2 ani masina). Am doi prieteni care au matiz de la firme, si merg cu ele in prostie. Acelasi lucru i-am intrebat si pe ei, si se pare ca e la fel mai la toate matiz-urile, au probleme cu schimbarea treptei a doua, agata un pic, DAR NUMAI CAND E RECE MOTORUL. , si dup-aia-si revine. Oricum service-urile nu au solutii la asa ceva. Iti spun ca ti se pare, n-are nimic etc...
Parerea mea: daca zgomotul dispare dupa ce se incalzeste un pic masina , nu e nici o problema. Daca e prezent tot timpul, la urmatoarea vizita in service mai regleaza-i ambreiajul (cursa de la pedala) .
Felix60549
Eu nu mai inteleg nimic. Cum poate o masina de 2 ani sa prezinte acest fenomen? Admit ca a fost asamblat la Craiova, dar cutiile vin de la producatorul initial, nu?
Al meu are 10 ani si in afara de faptul ca intra mai greu in viteza cand este rece, nu prezinta agatari sau caraituri. Dupa parerea mea este o chestiune de reglaj.
Justina
QUOTE(Felix60549)
Si acum serios vorbind, dat fiind frigul de afara este normal sa intre putin mai greu in viteze, dar in situatia pe care ne-o prezinti, eu te intreb:
-cand ai schimbat uleiul ultima data in cutie, sau cati km ai facut de la schimb.


Uleiul cutiei de viteze a fost schimbat ultima data (si singura) la revizia de 10.000 km. Eu am acum 48.700 km la bord, astept revizia de 50.000 km sa il schimb din nou. Am citit in cartea masinii ca dupa cea de 10.000 km trebuie schimbat la fiecare 40.000 km.
Deci de la schimb s-au parcurs 38.700 km.
Felix60549
In momentul in care vei merge la service pt. schimbul de ulei, explicale fenomenul in speta si poate se remediaza. Dat fiind ca este inca in garantie ar tb. sa-ti rezolve problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.