Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW X3 Tuning
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
CruiSeR
M-am gandit mult timp ce modificari exterioare as putea aduce la acest model insa ideile intarzie sa apara. Astept parerile voastre tongue.gif
HalbaSus
Fereste-te de ridicol, nu-i fa modificari exterioare... daca vrei sa o modifici poti incerca:
1. Ciptuning (for more power)
2. Sistem audio beton (statie + subwoofer, eventual niste boxe noi)
3. DVD player

Aproape orice altceva faci la masina aia (ex: eleroane, spoilere, etc...) o va strica... poti incerca un bullbar dar pe x3 nu prea merge ii strica alura de "suv sportiv" daca era pajero sau patrol era altceva...

Ahhh... si era sa uit cea mai cool (si costisitoare) modificare pe care o poti face... janteeeeee... mari si frumoase... daca esti pasionat de "bling bling" poti incerca cu niste jante cromate (desi nu stiu cat de bine arata pe x3...)

Oricum, fereste-te de penibil...
Damian53219
sau un vinyl discret wink.gif
cosmin45741
poti sa-i faci orice....dar fara bullbar-uri si alte prostii offroad ca nu-i sta bine....
numai sa apelezi la profesionisti...
ia zi halba, e ridicol??? biggrin.gif
cosmin45741
sau poate asta???
CruiSeR
Momentan o sa-i pun pleoape pe faruri si barele de deasupra pentru estet. Eventual o sa-i schimb si jentile sa-i pun de 19.. Ms pt sfaturi
Andrei Suzuki
Dar la un chip de ce nu te gandesti? E cam mic motoru pt greutatea masinii...
G e o r g e
eu as merge pe un tuning pentru performanta si nu pentru look .

as merge pe o turbina schimbata , intercooler schimbat si tot ce mai presupun cele de mai sus biggrin.gif
HalbaSus
tuning de performanta, x3, motor diesel de 2 litri... mhm... eu as zice aceste notiuni sunt cam incompatibile... x3 e un SUV (ma rog, SAV... whatever)... nu se poate face din el GT... dupa ce schimbi intercoolere si turbine si chipuri si bagi in el 2000 de euro te face de ras o fabia RS ? chiar merita ?
mike.omega
QUOTE(G e o r g e)
eu as merge pe un tuning pentru performanta si nu pentru look .

as merge pe o turbina schimbata , intercooler schimbat si tot ce mai presupun cele de mai sus biggrin.gif


Trebuie sa curga 2 rauri pt treaba asta biggrin.gif
Unu cu bani si unu cu ingineri :angel:

Mai bine te-ai gandi spre ce vrei sa te indrepti cu masina, on road(vezi suspensii mai joase, talon mic la pneu) sau off-road?
G e o r g e
asa , SI ?

are bmw , cateva mii de euro se gasesc biggrin.gif

vrea jante pe 19 wink.gif numai astea cu gume sunt vreo 2500 tongue.gif
CruiSeR
Pt mine conteaza f mult aspectul asa ca o sa incep sa modific pe exterior.. iar pentru modificari la motor banuiesc ca e nevoie de ceva mai multi bani.. mult mai multi smile.gif asta ar fi una.. cat despre fabia RS precum zicea cineva mai sus.. pt mine cel putin nu se compara masinile in primul rand ca apartin unor clase diferite iar calitatea e superioara la bmw. nu cred ca ma insel :boxing:
Andrei38283
Eu ti-as sugera in primul rand sa vopsesti spoilerele in culoarea masinii. Nu stiu de ce nu le-au vopsit cei de al BMW. Cat despre o Fabia RS cum ai spus si tu, nu se compara si daca te superi poti sa o impingi la stop. laugh.gif
Davidinho
Modificarile exterioare la masinile mai scumpe chiar nu cred ca sunt recomandabile.Inginerii care au avut datoria de a da aspectul masinii stiu mai bine decat noi de ce masina a trebuit sa arate in felul in care este.Mai ales ca este vorba de o masina pt care nu cred ca s-au facut compromisuri in ceea ce priveste designul.
In afara de o iesire din comunul modelului (care si asa e destul de rar),nu vad alt avantaj al tunningului masinilor scumpe.Singurul lucru cu care sunt de acord sunt jentile,astea da!
In locul tau, cu banii aia mi-as crea un mic paradis in interior ca atunci cand cineva calca in masina ta sa o tina minte toata viata! biggrin.gif Incepand de la sistemul audio si pana la displayuri si insertii de metal.
In exterior,lucrurile pot trece f usor de la o extrema la alta...fie poate sa iasa mai frumos fie poate sa denote prost gust.
CruiSeR
In nici un caz nu-mi pun problema sa vopsesc spoilerele.. daca ar fi avut caroserie de autoturism ar fi fost ok.. dar asa.. nu cred ca merge smile.gif Cat despre interior.. cu siguranta o sa-i aduc modificari si acolo insa mai intai vreau folii negre, ca sa nu fie interiorul accesibil oricarui trecator curios. :minigun:
mihai58026
si cu 5.0 cum te descurci dupa?!?!
ca teoretic, te va trage fiecare politai pe dreapta sa te intrebe daca ai citit regulamentul si asa mai departe...
dupa care iti tine pledoaria cu "siguranta circulatiei " pe care tu o pui in pericol.. si ai de ales..daca e baiat bun..."amenda"; daca e d-ala cinstit rau -amenda...
oricum, succes!
CruiSeR
Din cate am inteles pe spate poti sa le ai negre negre ca nu e problema, doar la cele de pe fatza nu ai voie sa le ai atat de inchise. E plina tara de masini cu geamuri fumurii pe fatza si pe spate smile.gif
G e o r g e
folii omologate LLUMAR se monteaza si nu ai probleme cu politia. ti se da la mana o hartie cum ca e folie omologata bla bla bla si ramai cu talonul .

se monteaza pe luneta spate si laterale spate negre , iar pe fata trebuie sa fie albe geamurile.
mike.omega
Aham! Cum sa nu!
Nu vreau sa le fac oamenilor anti-reclama insa stiu om care a avut masina cu folii LLumar si i-au luat talonu de vreo 3 ori, si culmea numai cand ajungea prin capitala, el fiind din CT biggrin.gif

Oricum la codu rutier scrie fara folii :angel:
G e o r g e
iti ia talonul , apoi cu autorizatia in mana , a doua zi te prezinti la ghiseu la udriste si iei talonul inapoi . problem solved.
CruiSeR
Preferabil ar fi sa nu le dai motive sa te opreasca smile.gif Si nu cred eu ca te opreste politia asa.. ca n-au ce face.. Sau daca ai niste geamuri care ies in evidenta prin culoare.. atunci mai bine-ti tii masina in curte pe timp de zi smile.gif
geeoo30
daca esti lautar si ai si ceva ghiuluri sau esti mafiot si ai arme si droguri in spate se justifica folia pe geamuri, altfel fitze?...
G e o r g e
sa vedem :
1. protejezi interiorul de razele UV .
2. protejezi interiorul de eventualii hoti (anti efractie)

in cele de mai sus intra mai multe categorii .

eu zic ca folia merita .
Andrei Suzuki
Si ma rog de ce sunt fite?
Poate persoana x are copil mic si nu vrea sa-l bata soarele in cap cand merge in masina (exemplu fina-miu).
Poate persoanei y pur si simplu ii place cum arata masina cu folie neagra.
Poate persoana z obisnuieste sa umble si cu alte femei inafara de prietena/nevasta.
Se gasesc n motive pt a-ti pune folie. Vezi ca exagerezi....(asta ca sa nu zic ca i-ai jignit pe toti care au folie) wink.gif

EDIT:am postat in acelasi timp cu George.
G e o r g e
pai eu pot sa generalizez despre BMW ca nu-mi place ca AM VAZUT o groaza de minoritati sofand asa ceva ?

pai nu pot, pentru ca nu am tendinte rasiste .

ceva ce nu pot spune despre dl geooo
Davidinho
Da am si eu o intrebare banala cu privire la folie ca nu am avut niciodata. Daca vrei sa o scoti ulterior, ramane ceva pe geam, vreo urma?
Andrei Suzuki
Nu ramane nimic.
Vlad60979
Eu as vopsi pragurile si spoilerele la culoarea masinii. O pereche de jante din aliaj usor dar frumoase. Folia este foarte frumoasa pe micul SAV. Nu trebuie sa o pui decat in spate si este suficient fara sa incalci normele in vigoare. Legea spune ca nu ai voie pe fata. Din cate stiu, folia 3M este omologata de catre RAR Romania.
Ceva de bun gust si executat cu migala ar trebui sa aiba efectul scontat.
Iti dau o idee macar...
Vlad60979
Si o a doua imagine
Andrei Suzuki
Si oricum,nu o sa ai probleme cu politia pt ca unele x3-uri am vazut ca vin cu geamurile fumurii din fabrica.Ma rog...sunt verzui,da tot nu prea vezi in masina.
DragosS
Eu am un singur dubiu cu folia.Este si singurul motiv care ma tine in dubiu,daca sa imi montez sau nu.Nu stiu cum va arata masina din lateral daca geamurile spate sunt inchise iar cele din fata doar usor fumurii.Pentru ca variante de a pune geamuri fumurii doar pe lateralele spate nu o agreez.Arata ridicol masina!
Andrei Suzuki
Da,ar arata oarecum aiurea cu folie doar pe spate.Dar acum mai depinde si de masina...
CruiSeR
mult prea mare deranjul cu talonul. vreau sa va spun ca am fost la c&c in constanta si nu aveau nimic pentru exteriorul masinii... ciudat smile.gif probabil ca le-am cerut prea mult biggrin.gif
G e o r g e
evita CI CI ... sunt cam ... blush.gif
CruiSeR
era reclama negativa smile.gif) ca-s destul de slab dotati. oricum scuze biggrin.gif
xx46564
- pentru spoilere in culoarea caroseriei exista d ela producator Kit Aero 2, dar cu tot cu montaj sare de 2000 euro; pe cuvant daca s emerita..

O sa plangi cand o sa o zgarii, iar asta se inampla ff. des.

Am la Megane-ul sotiei spoilere in culoare masinii si se vede orice julitura de la o posta.

Eu le prefer negre, mai ales ca voi folosi masina mult rin Bucuresti, unde accidentele usoare sunt la ordinea zilei.

- la capitolul roti.. ce e mult strica.
Original vine cu 17' si poti lua 18 sau 19'; eu am ales 18' pentru ca la 19' scade talonul prea mult.
La 19' si gropile din .ro fii sigur ca o sa distrugi usor jentile sad.gif

- folia din fabrica este putin inchisa (tenta versuie), insa e mai mult facut pentru a nu se vedea din exterior. Ca sa fii protejat de soare iti trebuie ceva mult mai puternic.
HalbaSus
Sincer vopsirea spoilerelor in culoarea caroseriei e unul din putinele chestii care ar face sa arate un X3 mult mai bine... Singurele X3-uri care imi plac sunt cele negre biggrin.gif... deci ori vopsesti spoilerele in culoarea caroseriei, ori vopsesti masina neagra...

Mhm... imi si imaginez... un X3 negru, cu geamuri fumurii si cu jante mari... mini-drug-dealer car (nu o lua ca o insulta... masinile "ganxta" arata chiar "cool"... vezi: X5, Chrysler 300, Escalade, etc...)
adrian65293
recomandarea mea e sa nu incerci chip. e o masina cu motor aspirat , cresterea de putere este de 10%. problema e ca fiind un 4x4 se face o pierde de putere din cauza diferentialului astfel incat cresterea datorita chipului va fi nesesibaila.
G e o r g e
se vorbeste de 3.0 D care este TURBO wink.gif
adrian65292
si de ce nu-ti schimbi x3-ul pe un x5 cai mai tare tunig.cel putin asta as face eu daca as avea asa ceva.
sincer si cred ca nu sunt unicul care crede cai mai beton :bash: dar e ce as face eu cum am zis mai sus!!!

am si eu o intrebare cum se numeste vopseaua asta? blink.gif
Otto73
vopseaua se numeste JIHAD :minigun: :bandit: :bash:
Ori e cromata ori e slefuit aluminiul si doar lacuit sa nu oxideze.
Sandu65359
Otto a scris:
"vopseaua se numeste JIHAD
Ori e cromata ori e slefuit aluminiul si doar lacuit sa nu oxideze."

Deci dupa opinia ta este ori cromata, ori slefuita. Deci nu este vopsita.Ca slefuirea si cromarea nu inseamna vopsire.
Si atunci care e vopseaua JIHAD? blink.gif

Si de unde ai scos denumirea asta? blink.gif

Aluminiul oricat l-ai polisa nu va arata ca Audi-ul din poza. Si cand ai terminat de polisat fata vei observa ca fundul este deja negru... blush.gif
Aluminiul nu poate fi slefuit si apoi lacuit sa nu oxideze.
In primul rand pentru ca oricat l-ai slefui oxidarea va aparea si "din interior", de asemenea muchiile si suprafetele nelacuite "lucrand" in permanenta asa cum o face si rugina si "ciupind" incet.
In al doilea rand daca nu exista porozitate lacul nu sta pe suprafata.
Slefuirea are ca ultim proces polisarea si implica materiale care nu numai ca reduc aderenta enorm dar fac suprafetele extrem de alunecoase.
Inainte de o vopsire o masina este slefuita bine de tot si sa aiba suprafata poroasa.
Jantele de aluminiu de exemplu sunt "plastifiate".

De asemenea nici cromata nu poate fi pentru ca ti-ar trebui un cuptor special imens, ar trebui sa ii aplici caroseriei un strat de cupru mai intai si apoi cromul. Rezultatul ar fi o masina cu o caroserie mult mai grea. In plus cromul este receptiv la rugina si nici nu are maleabilitatea unei vopsele deci cred ca se intelege ce longevitate am avea....

Avem deci nevoie de o vopsea, ca sa fie elastica si sa poata rezista in timp.
Prin urmare in cazul de fata este vorba de chrome effect paint si procedeul este folosit de anumite firme specializate din Germania si Italia. Americanii se straduiesc si ei sa invete tehnica.
Procedeul consta in aplicarea unui primer special alb peste care se aplica trei straturi speciale de lac. Reactia chimica a materialelor folosite duce la efectul vizual crom. Abia la sfarsit se aplica un strat de lac transparent protector.

Doar ca sa vopsesti o intreaga masina te costa in jur de 30.000 $.
adrian65292
waw ma intreb cine nu siar dori sa aiva masina efect crom!! e super tara dar cei lipseste la acest audi sint foliile pa geamuri efect crom nu credeti?
CruiSeR
Efectul de crom este super doar ca la noi in tara nu o sa vedem prea curand asa ceva si.. sincer nu cred ca e nevoie pentru o masina de strada. L-as folosi doar pentru o masina care urmeaza sa participe la un concurs de design sau ceva.
adrian65292
si zi ce faci pana la urma cu x3 -ul ?
nu teai gindit la propunerea mea? :angel: blink.gif
adrian65292
--------------------------------------------------------------------------------

ma intreb delirez ? e posibil sa gasesti in germania bmw serie3 ci din 2000 inainte incepind doar de la 5ooo euro ? nu prea pot sa cred asa ceva! unde sint eu nul gasesti doar de la vreo 12 mii in sus!!
sau audi tt incepind cu 6 7 mii?

mersi anticipat!

credeti ca e posibil
bmw vs audi
:argue:
G e o r g e
QUOTE(adrian65292)
--------------------------------------------------------------------------------

ma intreb delirez ? e posibil sa gasesti in germania bmw serie3 ci din 2000 inainte incepind doar de la 5ooo euro ? nu prea pot sa cred asa ceva! unde sint eu nul gasesti doar de la vreo 12 mii in sus!!
sau audi tt incepind cu 6 7 mii?

mersi anticipat!

credeti ca e posibil
bmw vs audi
:argue:


esti offtopic . rog un moderator sa mute mesajul .
CruiSeR
Oh no.. chiar nu mi-as schimba masina cu un X5 smile.gif nu`i de mine ca sa zic asa. normal ca mi-ar face placere sa-l conduc de cateva ori dar.. atat. la X5 ma atrage doar motorul tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.