Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problema climatronic la VW
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
todoran55733
AM UN VW 1,9 TDI. PROBLEMA ESTE CA AZI DIMINEATA AFARA SE INREGISTRAU + 3 GRADE IAR AFISAJUL CLIMATRONICULUI INDICA: LA INCEPUT -66 APOI -33 SI IN FINAL -14 GRADE. ESTE POSIBIL CA SENZORUL DE TEMPERATURA SA FIE FURAT? DACA DA, ATUNCI AR FI TREBUIT SA INDICE IN LOCUL DE AFISARE A TEMPERATURII DOAR DOUA LINII, NU-I ASA? Ajutati-ma va rog. O sa-mi spuneti sa o duc la service. Asta stiu si eu. ALT AJUTOR...VA ROG?
Multumesc.
DORU
Sincer, am un singur sfat pt tine: un test VAS / VAG care sa-ti confirme ipoteza... asta inseamna un drum la service-ul autorizat. Si nu neaparat VW, poti incerca si Skoda, e mai ieftina manopera (pt un astfel de test te costa sub 1 mil lei).
viorel97276
Daca ma poate ajuta cineva si pe mine cu un sfat cu ceva.Nu i-mi mai merge clima am fost la mecanic si dupa lungi cautari si multe drumuri si zile pierdute a ajuns el la concluzia ca e de vina panoul climatronicului care contine si calculatorul climei care e separat de cel al motorului.La compresorul de aer ajunge cam 4,5V si de fapt trebuia sa ajunca cam 12 si din panoul climatronicului pleaca tot 4,5 cand e dat drumul si nu cupleaza compresorul.Ce as vrea eu sa aflu sa mai confruntat cineva cu o asemenea problema?Cam cat ar costa o asemenea piesa si unde as putea sa gasesc.Initial a pus testerul pe ea si i-a zis ca e de vina o sonda de presiune parca si a inlocuit-o pe aia cu una noua si degeaba.Freon este.Daca stie cineva ce as putea sa fac.Am motorul de 1,6 16V difera climatronicul de la benzina la diesel?Va multumesc anticipat.
::::AL3X::::
Nu nu difera climatronicul de la benzina fata de cel de la diesel ! Cel mai indicat e sa te duci la un service autorizat ori VW ori Skoda ca e mai ieftin si fa-i un test VAG nu o sa-ti ia mai mult de 80 ron ! Cu bine asteptam rezultatul
viorel97276
Cum am mai si zis am fost la mecanicul asta care e destul de priceput si a facut testul dar nu ia aparut nimic suspect in afara de o sonda de presiune parca asa ii spune se afla undeva langa amortizorul stanga cum te uiti din fata masinii dar chestia e ca a comandat una noua si degeaba tot asa.Suspect e ca la compresor ajung decat 4,5V cu climatronicul pornit.Am inteles de la el ca si din panoul climatronicului tot 4,5V pleaca si asa a ajuns el la concluzia ca ala ar fi defect dar nu garanteaza ca zice el ca nu sa mai intalnit cu asa ceva.Nu stiu ce sa mai fac luni o iau iar de la capat cu plimbari pe la service skoda sa vad ce mai zic si aia.Si pe caldurile astea...
ionut83652
poi in panou de cilma intra 12 volti ?dac intra 12 si ies 5 e o problema de acolo !dar nu e ala calculatorul ala e doar panoul de comanda capculatorul e pe undeva pe sub bord !oricum cred ca cel mai probabil e vreun releu sau chiar cuplajul compresorului 9asta dupa ce ai verificat ca instalatianu sa infundat si ai suficienta presiune pe instalatie pentru cuplarea compresoerului si nu pierde pe undeva !
viorel97276
Pai asta e problema ca nu cupleaza compresorul ca ajung 4,5V la intrarea in el.Freon este ca a verificat si era instalatia plina la fel si presiune.Referitor la calculator asa mi-a zis mecanicul, ala de care zici tu cred ca e cel al motorului ,pentru climatronic e separat la mine si asa zicea el ca se afla pe panoul ala era acolo niste microprocesoare asa zicea ca l-am desfacut dar ce sa vedem ca nu aveam ce.Daca era din instalatie sa zicem pierderi sau mai stiu eu ce nu trebuia sa-mi ajunga 12V la intrarea in compresor?binenteles cu climatronicul dat drumul.
DORU
Ai pus VAS-ul pe masina? Ce eroare iti da?
viorel97276
Da a pus mecanicul si singura eroare referitor la clima era ca nu vedea o sonda de presiune sau cam asa ceva.A inlocuit-o dar degeaba tot asa face.Nu stiu ce sa mai fac.Pana la urma a renuntat ca a zis el ca nu a mai intalnit asa ceva.O sa pun si o poza cu sonda sau cum se numeste sa va dati seama mai bine.
DORU
Ai fost la dealerul Skoda din Targoviste?
viorel97276
Gata am rezolvat-o biggrin.gif Problema un fir care era rupt.Pun si o poza sa va da-ti seama unde era.Cum s-o fi rupt nici electricianul de acolo nu si-a dat seama.Da la dealerul skoda am rezolvat-o cam in 30 min si m-a costat 100 lei.Cam mult pentru un fir?Oricum sunt fericit ca s-a rezolvat.Acum joi trebuie sa ma duc sa schimb bucsile la bara stabilizatoare cam asa parca ii zice ca scartie rau cateodata si la clapeta sa o curete sau eu stiu ca sa-i faca ca dimineata cand o pornesc da sa se opreasca.Si cam atat deocamdata.Va multumesc pentru indrumari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.