Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chevy Kalos probleme cu airbag-urile
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
paul57532
Sunt proprietarul unui Kalos SE 2004 si inca de la inceput ma confrunt cu probleme destul de frecvente la airbag-uri. Martorul airbag-ului ramane aprins pe perioade de la cateva minute la cateva zeci de minute, apoi se stinge. La repornirea motorului, uneori se stinge dupa 3-4 secunde fara a clipi intermitent conform specificatiilor din manual, iar daca totusi se aprinde clipeste o data si ramane aprins. In faza actuala s-a ajuns ca martorul sa nu se mai aprinda intotdeauna la punerea contactului , iar daca se aprinde nu se mai stinge. Rog pe acesta cale sa ma ajutati in vederea gasirii solutiei miraculoase, daca aceste simptome au mai fost semnalate si remediate.
Toate cele bune celor ce viziteaza acest site interesant si util deopotriva

Paul :argue:
[/b]
malin34426
Solutia miraculoasa este simpla testare. Nu fi ca majoritatea romanilor care cauta rezolvarea problemei zugravelii la brutar.
paul57532
MULTUMESC DE SFAT
Masina este in garantie, insa deja am trecut de cca 10-12 resetari pe calculator si de vreo 3 curatari de contacte. S-a mai propus cositorirea contactelor insa cu rezultate controversate. Ciudat este faptul ca scaunele nu sunt miscate decat foarte rar , iar 90% din avertizari apar la pornire. Probabil cei de la :bandit: reprezentanta sunt brutari. Nu-i rau sfatul de a face un test adevarat. Poate gasesc un zid sa vad daca airbagurile functioneaza cu adevarat. (glumesc..)

Paul
malin34426
Nu am vrut sa te iau peste picior , am crezut ca nu ai fost pe la ei. Care este eroarea care apare de fiecare data ?. Daca sunt mai multe si se schimba periodic s-ar putea sa fie rensiune scazutas in momentul pornirii
dar cu efecte pe instalatie mai mult decat pe calculator. Mai exista posibilitatea ca masina inainte de afi vanduta, acolo unde a fost depozitata a fost inundata, retrasa in fabrica, retusata si returnata spre vanzare. Am intalnit deja doua (un F punto si un Op. astra G) care la nici 5000 Km aveau urme vizibile de inundatie.
paul57532
Necazul este dat de calitatea contactelor. Sistemul SRS (airbag) se amorseaza de la un numar de contacte de impact de pe masina (valabil la toate) care activeaza niste cartuse pirotehnice. Unele pretensioneaza centurile la impact altele elibereaza o butelie de aer comprimat in "pungile" de protectie. Martorul sau BITE (built in test) testeaza circuitele tot cu un curent electric insa mai mic decat cel de activare a airbagurilor, iar prin contactele imperfecte creste rezistenta fapt semnalat de martor. Solutia este schimbarea contactelor cu unele de calitate sau curatarea lor periodica fapt care ma enerveaza la culme cand vad mutrele de brutari la service. Au o sila si o indiferenta proverbiala. Masina mea a fost mostra de prezentare in magazin, este faina, mere bine... insa uite al naibii ghinion de fabricatie valabil ptr tot lotul 2004 cu 4xairbag

Bafta si pe curand
malin34426
Calculatorul, le testeaza in frecventa. Da , poate fi influentata masurarea de catre contacte imperfecte, dar totusi nu-mi vine a crede ca asta e problema generala. singurele locuri unde am intilnit probleme de contact sunt mufa de pe airbag (acea mica bobina din interiorul mufei). Spirala din volan ar mai fi, dar este prea devreme la tine.
paul57532
Astazi am fost contactat de GM Europa si poate gasesc ei care-i buba, pentru ca este nefiresc eu sa dau banii si ei sa invete mecanica de la mine,

Paul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.