Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto 15.000 Euro
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
dorin57847
Doresc sa-mi achizitionez o masina, am in jur de 15.000 de euro.

In perioada SIAB sunt foarte multe oferte tentante.

M-am oprit la cateva:
- Opel Astra Classic II, motorizare diesel, 1,7 CDTI, 80 CP, aproape full option (inclusiv climatronic, pachet electric, etc)- cca. 14800 E;
- Seat Cordoba Agressive, motorizare diesel 1,9 TDI, 100 CP, cu destule optiuni,(geamuri electrice fata, spate, aer conditionat semiautomat, radio CD mp3, ABS, air bag-uri sofer si pasager), pret 14.850 E;
- Skoda Octavia Tour, 1,9 TDI, 90 CP, climatronic, pret 14.600 E;
- VW Bora, 1,9 TDI, 90CP - multiple optiuni, oferta speciala, 12.598 E (CIP), 15.200 E (pret DDP)
- Nissan Almera Accenta, motor 1,5 l benzina, 98 CP, full options - 14.100 E;
- Seat Cordoba Agressive, motor 1,4 l, benzina, 100 CP, multe optiuni (geamuri electrice fata, spate, aer conditionat semiautomat, radio CD mp3, ABS, air bag-uri sofer si pasager) - pret 13.500 E;
Ce ma sfatuiti sa achizitionez?
Exclus masini din gama Renault!
madalina
Nu decshide mai multe topicuri cu acelasi subiect!
HalbaSus
Sa le luam pe rand:

1. Astra Clasic:
+ final de generatie, nu cred ca mai are "boli ale copilariei"
+ spatiu rezonabil
- final de generate, devalorizare puternica
- cel mai slab motor dintre cele enumerate

2. Seat Cordoba Agresive (benzina si diesel)
+ model "nou", face parte din grupul VAG, isi pastreaza valoarea destul de bine
+ multe optionale
In cazul in care alegi dieselul ai economie de combustibil, daca alegi benzina mai poti pune niste optionale in plus (sau iti raman bani de un weekend la sinaia)...
3. Skoda Octavia Tour:
+ Spatiu mare (cel mai mare dintre cele enumerate)
+ Final de generatie (probleme rezolvate)
- masina supraevaluata, dotarile standard nu sunt exceptionale...
- e previzibila o devalorizare puternica
4. Bora
- E foarte scumpa, inca se plateste din plin marca... model vechi
+ Emblema VW probabil va insemna mult in cazul revanzarii (chiar daca modelul e invechit)
5. Nissan Almera Accenta
Parca ziceai ca nu te intereseaza masinile din gama renault ? smile.gif


Alegerea mea ar fi probabil Seat Cordoba Agresive... probabil TDI pt cuplul mai mare...
DragosS
Asta ar fi si alegerea mea Cordoba TDI
ncristi
Fiecare din marcile enumerate are un forum dedicat:

www.vwforum.ro
www.opelclub.ro
Acoloo sa-ti faci o parere mai excta despre ceea ce cumperi.

Eu nu as lua nici una din masinile enumerate de tine.

Daca totusi as avea de ales atunci probabil astra.
ncristi
Fiecare din marcile enumerate are un forum dedicat:

www.vwforum.ro
www.opelclub.ro
Acoloo sa-ti faci o parere mai excta despre ceea ce cumperi.

Eu nu as lua nici una din masinile enumerate de tine.

Daca totusi as avea de ales atunci probabil astra.
dorin57847
cristi, daca nu ai alege nici una din masinile enumerate, atunci ce ai lua?

Vreau sa precizez ca nu fac mai mult de 10.000-12.000 km pe an, asa ca avantajos mi se pare si o motorizare pe benzina.
ncristi
Hyundai elantra, corolla, C4 poate si noul focus...dar si astra ramane o optiune f buna...

In nici un caz bora...mai repede octavia...
Mikidutzaa
La 10-12k km pe an nu merita motorina.

Corolla, fiabila, destul de bine echipata la banii astia, motor benzina bunicel - 97CP.

Sau Ford Focus, dar sunt cam scumpe optionalele si te ajunge pe la 16.000 unul mai bine echipat.
florin55503
te-as sfatui octavia sau astra. nu vei avea probleme la ele. dar un minus puternic in ceea ce la priveste sunt la final cariera si vei avea o devalorizare puternica
dorin57847
da, am studiat si eu ofertele la astra classic II sedan si skoda octavia tour. mi se par deja depasite. chiar si motorizarea nu e cea mai moderna, dotarile sunt sumare, iar optionalele sunt destul de scumpe, incarcand semnificativ factura.
oferta interesanta mi se pare la seat cordoba, 1,4 l/benzina, 100 CP. pare destul de buna, are multe doatari standard. mai mult, consumul e cam cu 1l sub fabia cu aceeasi motorizare. stiti mai multe despre seat cordoba? sunt ceva probleme la acest tip de masina?

o alta oferta interesanta e la nissan almera. are motor de 1,5 l, 98CP, benzina, e de nissan si nu renault, full option, iar masina se fabrica in anglia.

am studiat si ofertele la corola si focus sedan.
sunt generoase, insa depasesc 16.000 euro pentru varianta sedan, bine echipata. chiar ford cu 1.4l, benzina, varianta trend e peste 16.000, iar un dealer mi-a spus ca e submotorizata cu acest motor.

oricum va multumesc pentru sugestii si astept si alte puncte de vedere de la voi.
ncristi
QUOTE
o alta oferta interesanta e la nissan almera. are motor de 1,5 l, 98CP, benzina, e de nissan si nu renault, full option, iar masina se fabrica in anglia
.

Motorul de 1.4 16v si 1.6 16v de la renault sunt mai reusite de cat 1.5 de l nissan care am inteles ca in viitor va dispare, nissan urmand sa adopte motoarele de mica cilindree de la renault...unul deja l-au adoptat 1.2T iar renault motoarele V6 de la nissan si astea deja gasindu-se pe vel satis de ceva vreme...

PS
Ce esti asa pornit impotriva renault smile.gif?
Cornel001
QUOTE(dorin57847)
chiar ford cu 1.4l, benzina, varianta trend e peste 16.000, iar un dealer mi-a spus ca e submotorizata cu acest motor.

oricum va multumesc pentru sugestii si astept si alte puncte de vedere de la voi.

Nu cred ca 1.4l costa atata. Un sedan trend + optionale, la 1.6 100 CP te-ar interesa pe la 16.000 (+/- ceva, in functie de optionale) cu tot cu taxe? Daca da, si vrei, poti sa-mi dai un PM sa te pun in legatura cu agentul de la care l-am comandat eu, doar ca revine din concediu lunea (nu luna smile.gif ) viitoare. Sau incerci la altul...
Davidinho
La banii astia iti iei o Corolla sau Citroen C4.In loc sa dai banii pe marca (gen VW Bora) mai bine mai ii investesti in masina propriu-zisa.
Marius39966
la 15 000 ddp iti iei un C4 destul de bine echipat....
Marius43590
Eu am renuntat la SIAB si m-am aruncat la Mitsubishi Lancer 1.6. In banii pe care o sa ii dau pana la sfarsitul leasing-ului nu luam Toyota Corolla 1.4 Terra, si am 98CP si mai multe dotari:

Lancer vs Corolla
+ 1 CP biggrin.gif biggrin.gif
+ airbaguri cortina
+ jante aliaj
+ aer automat
+ 6 boxe
+ oglinzi incalzite
- computer bord (sa indice consumul instantaneu)
- radio CD (l-am cumparat separat).
T u d o r
QUOTE("dorin57847")
chiar ford cu 1.4l, benzina, varianta trend e peste 16.000, iar un dealer mi-a spus ca e submotorizata cu acest motor.


Dorin, dealerul ti-a spus bine. Am facut eu drive-test cu focus II de 1.4, era foarte lenta. Spre comparatie, Solenza pe care o aveam eu atunci era racheta... biggrin.gif In rest, masina e excelenta ca si tinuta de drum si chiar calitatea e mult peste vechea generatie.
In alta ordine de idei, daca folosesti mai mult masina in oras iti recomand Renault Modus, la 15000 euro il iei full cu orice motor vrei si cred ca-ti mai si raman bani de-o bere in centru... biggrin.gif
Mikidutzaa
Renault Modus?!? :puke:

Mai bine Logan, ca are aceleasi plastice dar macar e la juma' de pret! Si SIGUR nu are o tinuta mai buna de drum ca loganu' dupa cum arata...
T u d o r
Mikidutzaa, ma bucura nespus opinia ta, eu avand Logan... biggrin.gif
Dar sa fim seriosi, e alta categorie de pret, si are dotari la care Dacia inca mai viseaza frumos... E mai mica net decat Logan, la toate capitolele, de aceea il intrebam pe om unde merge cu ea. Pentru oras Modus e mult mai adaptata, pentru asta a fost conceputa.
Cat despre calitatea plasticelor, e chestie discutabila, mie mi s-au parut la fel ca la Scenic, care e cam 20000 euro cu toate taxele...
ncristi
QUOTE
Si SIGUR nu are o tinuta mai buna de drum ca loganu' dupa cum arata...


De unde sti? Ai mers cu ea....sau este doar o premonitie...smile.gif
T u d o r
QUOTE("cristi36176")
QUOTE
Si SIGUR nu are o tinuta mai buna de drum ca loganu' dupa cum arata...


De unde sti? Ai mers cu ea....sau este doar o premonitie...smile.gif


Dar cine spune ca Loganul are tinuta rea de drum? CU logan o fi mers Mikidutaa? blink.gif
ncristi
QUOTE
Dar cine spune ca Loganul are tinuta rea de drum? CU logan o fi mers Mikidutaa?


Nu cred...smile.gif
dorin57847
dupa cate am citit din articolele pro si contra despre Logan, masina are o tinuta de drum destul de buna. Cred ca la pretul sau,Logan e destul de stabila, poate o masina prea stabila pentru nivelul ei!! biggrin.gif

In alta ordine de idei, am gasit o oferta care merita toata atentia: Seat Cordoba, motor de 1,4l, benzina, cu climatronic, geamuri electrice fata/spate, radio CD cu mp3, culoare metalizata, jenti aliaj,la 13.400E. Motorul e foarte sportiv (viteza max 196 km/h), are garantie 2 ani, 3 ani vopseaua si 12 ani anticoroziune, iar o revizie costa cam 4 mil. lei.
Acelasi motor e pe skoda (fabia si octaviaII), VW polo si VW Golf.
Ce ziceti? Merita luat Seat-ul?
ncristi
QUOTE
Motorul e foarte sportiv


Cu parere de rau iti spun ca motorul ala numai sportiv nu este smile.gif

Presupun ca-i motorul de 75 HP (vezi ca w mai ae unul de 68HP)....imagineaza-ti ca masina va fi mai lenta ca o supernova sau o solenta....cred ca are aproximativ aceleasi performante dinamice cu loganul de 1.4 75HP smile.gif

De ce nu-ti faci o idee de pe vwforum.ro? Acolo discuta oameni care au asemenea masini si-ti pot da sfaturi mai pertinente.
T u d o r
In 12000 km nu am reusit sa scartai nici macar o data rotile in curbe la Logan, ceea ce cu Solenta pe care am avut-o inainte mi s-a mai intamplat. blush.gif Se inclina putin, dar niciodata nu am simtit ca este aproape de limita. Si eu sunt un sofer destul de rapid, ca sa zic asa... Asta ca...
offtopic.gif

Revenind la subiect, la coreene te-ai uitat?
dorin57847
cristi, motorul are 100 CP, e destul de performant. am mers cu o astfel de masina si mi s-a parut supernervoasa, comparativ cu renault clio bicorp, 1,4l, 16V, sau hyundai accent (cu mentiunea ca H are motor de 1,3l).

tudor, m-am uitat si la coreene. ma dezavantajeaza taxele vamale la ele. eu vreau sa iau masina cu banii cash si ma intereseaza masinile tip sedan.
G e o r g e
tudor , scartaitul venea doar de la cauciucurile foarte bune de pe solenza smile.gif

iar supernova era / este cea mai stabila dintre cele 3 .
T u d o r
QUOTE(G e o r g e)
tudor , scartaitul venea doar de la cauciucurile foarte bune de pe solenza smile.gif

iar supernova era / este cea mai stabila dintre cele 3 .


Hmmm, eu stiu, George? Inainte de Solenza iti marturisesc ca am avut o Nova GTI, stii, cu motor Dacia 1.6 cu monopunct Bosch... O varza de motor, sincer. Dar in afara de motor+cutie, e identica cu SN. Statea binisor in curbe dar doamne fereste sa dai cu ea in gropi...Te dadea cu capul de toate alea... :evil: Solenza mi s-a parut un urias salt inaine ca tinuta de drum... Din punctul de vedere al stabilitatii, poate ai dreptate, dar din pacate la noi drumurile sunt asa cum sunt si am preferat clar sa renunt la ceva stabilitate in curbe pentru mai mult confort.

Iar Solenza avea incaltari Matador, Loganul are ...(mi-e rusine sa zic...) ...Montana. Na c-am zis-o pana la urma... biggrin.gif Deci nu e de la cauciucuri, nu? blush.gif
ncristi
QUOTE
Iar Solenza avea incaltari Matador, Loganul are ...(mi-e rusine sa zic...) ...Montana


Kormoran....mai nou blush.gif
G e o r g e
supernova avea suspensia mai tare , si centrul de greutate mai scazut decat la solenza si logan:) do the math wink.gif
T u d o r
Stiu Cristi, ma refeream la al meu...din pacate...
De fapt acum 3 zile am fost cu un prieten la Dealer sa-si ia si el un Ambition si era incaltat cu Continental. Cica doar varianta cu jante de aliaj beneficiaza de acest tratament privilegiat, presupun ca dupa ce aia au reusit sa o descalte... :evil:
T u d o r
QUOTE(G e o r g e)
supernova avea suspensia mai tare , si centrul de greutate mai scazut decat la solenza si logan:) do the math wink.gif


Avea suspensia ca Nova?
G e o r g e
nu prea smile.gif
T u d o r
Ok, atunci tot ce am zis nu mai are obiectul muncii... biggrin.gif

Oricum, ca si stabilitate pe franare, toate pana la Logan au fost groaznice...(toate pe care le-am avut eu, deci de SN nu stiu nimic). Stiu ca poate nu e chiar in subiect, dar si asta tine tot de stabilitate...
Mikidutzaa
Heei, nu va luati de mine!

Cititi inca o data ce am zis:
QUOTE
Mai bine Logan, ca are aceleasi plastice dar macar e la juma' de pret!


M-am urcat in Modus si mi s-a parut aproape identic cu Loganul (o fi avand niste "dotari" in plus, nu zic nu, dar tu vrei masina, nu jucarie, nu-i asa?)

QUOTE
Si SIGUR nu are o tinuta mai buna de drum ca loganu' dupa cum arata...


E mai inalta ca Loganu', nu cred ca e semnificativ mai stabila...

Seat-ul mi se pare o alegere mult mai buna.
T u d o r
Pai, fratilor, ce intelegem prin stabilitate? Acum, sincer, nici una dintre ele nu e Porsche, vorbim de o clasa de masini unde alte calitati primeaza, cum ar fi spatiul interior, fiabilitatea, consumul, capacitatea de a absorbi denivelarile fara sa iti provoace spargerea pietrelor din rinichi...
Aptitudinile de a lua curbele pe 2 roti sunt la alte masini, care de regula nu au calitatile enumerate mai sus de mine. arigato.gif
Si Mikidutaa, nu ne-am suparat, si sper sa nu te superi nici tu. beer.gif
Doar ca mie personal mi s-a parut ca ai fost ironic la adresa Loganului (masinii mele), ceva de genul ca "pana si Loganul e masina".
blink.gif
Xalanx
QUOTE(HalbaSus)
5. Nissan Almera Accenta
Parca ziceai ca nu te intereseaza masinile din gama renault ? smile.gif


Halba, Almera de 98 CP benzina e facuta integral cu piese Nissan, in UK. N-are nici macar un surub Renault. Cea diesel in schimb da, are dci-ul de Renault. Din fericire nu se va mai produce.

Almera e o alegere viabila, as zice eu. Este extrem de robusta, am condus-o prin niste locuri inimaginabile si s-a descurcat mai mult decat admirabil. Mai ales ca are cuplu destul de bun si la turatii joase. Pe drumuri dificile chestia asta conteaza mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.