cosmin45741
Oct 4 2005, 04:02 PM
Caroseria conceptului Eos nu este derivata din cea a unui model cu hard top, ci a fost dezvoltata ca pentru un cabriolet-coupé de sine statator. Tehnologii fundamentale - cum ar fi o gama de motoare cu puteri cuprinse intre 115 CP si 250 CP
cosmin45741
Oct 4 2005, 04:03 PM
In Romania modelul va fi lansat in primavara lui 2006 si va avea un pret de pornire sub 20.000 Euro!!!
James Kilowatt
Oct 4 2005, 04:14 PM
sters, ca design.. tipic VW:)
HalbaSus
Oct 4 2005, 04:46 PM
Passatul nou are mai mult "bling bling" in el decat acest "bora decapotabil" (am citit si eu ca a fost conceput ca cc dar tot nu ca un bora decapotabil arata....
)
cosmin45741
Oct 4 2005, 07:33 PM
mie-mi place..nu-i revolutionar, dar e elegant, cel putin mai elegant decat concurenta(cc sau megane cabrio), iar la pret, as alege oricand vw, in defavoarea renault sau peugeot.....
offtopic: ati citit de motorul TSI?? ce parere aveti?
florin55503
Oct 4 2005, 08:06 PM
nu e o masina urata dar nici superba dupa care sa intorci capul. un passat mai mic, de fapt o jetta decapotabila. am vazut-o intr-un reportaj de la salon din frankfurt. si se spera ca alaturi de golfsa scoata vag-ul din drumul spre moarte, dar au concurenta serioasa (astra, megane, pegout). incearca sa intre pe o piata deja formata unde ii va fi foarte greu
florin55503
Oct 4 2005, 08:08 PM
mai ales ca, gandesc eu masina va fi destinata sudului europei ( sau poate SUA) unde stapani sunt megane si pegeout 307 cc
Cam aiurea sa spui ca asta ii mai aratos decat un CC sau un Meg cabrio... Iar despre clasa, nu prea are.
DragosS
Oct 4 2005, 08:42 PM
Mie mi se pare mult peste Megane 2 si 307cc.Chiar si peste viitoarele Astra si Focus cc.Arata simplu,dar bine!
Daniel56573
Oct 4 2005, 11:03 PM
Mie-mi place. E mai original decat suratele lui franceze si se deosebeste fata de acestea in privinta genelor de familie.E originala si pt un Wv chiar are personalitate. Bravo VW !
ncristi
Oct 4 2005, 11:18 PM
QUOTE
in privinta genelor de familie
Adica
?
florin55503
Oct 5 2005, 11:04 AM
mi se pare ca e o masina care se vrea mai serioasa decat astra cc sau megane. care au niste abordari mai tineresti. dar dupa cum spuneam si mai sus ma cam indoiesc de succesul masinii.nu are ceva care sa iti faca cu ochiul cum are cc (chiar daca mie nu imi place) sau meg chiar si astra
florin55503
Oct 5 2005, 11:09 AM
ca o completare: dupa cum spuneam pare o masina serioasa ori in mintea mea o masina de vara ar trebui sa fie tinereasca, vesela ceea nu e cazul prezent
Valentin50014
Oct 6 2005, 09:47 PM
Mai ieftin decat concurenta :bash: Cum naiba sa faca VW asa ceva???
Iar bordul arata in cel mai sters stil VW, consola aia centrala parca ii Golf Plus
Deh, acum fiecare cum ii place. Mie nu imi place.
PS: scaunele arata misto
Si fata si spatele de Passat 100%.
Valentin50014
Oct 6 2005, 10:14 PM
Voiam sa spun daca-l scot mai ieftin in general, nu fata de concurenta.
Oricum, daca se va confirma pretul de pornire de sub 20.000 E, insamna ca va fi masi ieftin decat 307 CC si foarte aproape de Megan.
Daca comparam si motorizarile... concurenta va avea probleme mari...
P.S. Cu ce ati vrea sa semene, cu Megane?
P.P.S. Ce are deosebit Megane, de exemplu? Motorizarea?
Nu, cu Saab cabrio la pretentiile lui VW.
Iar M2 CC si 307 CC se pare ca au ceva deosebit, din moment ce se vand asa de bine. Motorizarile din pacate nu sunt deosebite.
Valentin50014
Oct 7 2005, 04:42 PM
Nu porea te cred ca se vand asa bine din moment ce vazarile de Megane si Clio sunt in picaj (locul 8, respectiv 7). 307/206 sunt intr-un declin si mai mare (-20 % fata de august anul trecut).
In August, Golful are +30 fata de August, anul trecut fiind depasit numai de Passat (+ 45%).
Asa ca nu prea tine "se vand in draci", potrivit logicii tale inseamna ca nu prea mai au ceva deosebit...
P.S. Nu prea inteleg remarca cu Saab. La design nu-mi place deloc, d.p.d.v. al calitatii marcii este super ok.
asta e real nu de pe net!
S-au inmultit, in bucuresti o vad destul de des. Logodnica mea e innebunita dupa ea si ma bucur ca nu am avut voie sa mi-o aleg ca masina de firma, ca sigur m-as fi ales cu una. Nu spun ca e o masina proasta, dar nu mi se pare practica, nu e o masina pe care as conduce-o zilnic.
Hoinar
Aug 6 2007, 02:22 PM
pozele alea artistice fac o treaba a naibii de buna
Cand am vazut initial pozele, mi s-a parut faina masina, dar cand am vazut-o in trafic...mi s-a parut banala, in contradictie cu look-ul atribuit unei decapotabile...
Cred ca asta e problema cu majoritatea masinilor. In pozele de reclama arata bestial, in show-room arata super, dupa ce o cumperi arata foarte bine pana cand incepe sa se puna praful pe ea. Atunci incepi sa investesti la greu in spalatorii, polish, etc... numai ca sa nu ti se para ca i se diminueaza valoarea. Cu toate astea, noroiul, mici zgarieturi, obisnuinta o fac din ce in ce mai banala.
20krpm
Aug 7 2007, 04:27 PM
hard top-ul e ceea ce-o face banala. intr-o discutie mai veche aici pe site toata lumea spunea ca hard top-ul e net superior unui soft top - e poftim, acuma daca sta cu hard top-ul pe ea, e "banala". cu capota pe ea arata ca o jetta ingrozitor de scumpa (pe-aici jetta e masina studenteasca). cu capota jos e faina.
ozz86651
Aug 7 2007, 07:22 PM
Jetta e masina de yuppie nu studenteasca... doar pentru studenti cu bani, da pe principiul asta si bmw e studenteasca.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.