Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hyundai Getz NOU sau... altceva SH
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Hyundai
Andrei57143
Salut,

Sunt incepator aici pe forum si sper ca am intrat unde trebuie pt un sfat bun. Vreau sa iau o masina clasa mijlocie spre mica si de 1 luna incerc sa gasesc o varianta optima pt suma micutza de care dispun: pana la 5000E cash - 8000E leasing pe 3 ani
Am auzit multe variante, am condus ceva masini dar inca nu m-am hotarat... Ma gandeam insa la un SH intre: Opel Astra sau Corsa, Matiz sau Ford Fiesta, poate chiar un Clio ... sau un Getz NOU
As vrea o masinutza compacta si fiabila pt oras mai mult dar sa nu am nevoie de remorca la cele 6-7 drumuri in afara anuale... Plus ca m-am saturat de "fiabilitatea" si "costurile reduse " de la Dacie wink.gif

As vrea un sfat de la voi.
Multumesc!
Zetics40545
Masinile Hyundai ar satisface teama de remorca, adica nu te-ar lasa in drum, plus ca au cea mai mare garantie (5 ani la motor, cutie si planetare, 3 ani in rest). Problema este ca cel mai ieftin Getz, cu motor 1.1 la 62 CP este cca 8400E cu TVA inclus, la care se adauga cheltuieli cu leasingul si taxa vamala 6%.

Si am impresia ca nici nu are aer conditionat.

Pe la aceeasi bani se invirte si un Accent motor 1.3, dar tot fara a/c.

La 8900e, respectiv 8800E cu tot cu TVA poti sa le iei pe amindoua cu a/c.

Vezi ca in perioada asta erau foarte bune oferte la chevrolet Kalos, la motor de 1.2 litri cu a/c ajungeai pe la 7200E cu tot cu TVA, la care se adauga cheltuieli de leasing si vama.
Andrei57143
Multumesc mult Zetics...

Acum am sunat la Chevrolet si la Hyundai, astept de la ei o oferta pe mail de finantare si echipari. Din ce am aflat de la dra, un Getz 1.1+ cu ac, servo, oglinzi si geamuri electrice se duce pe la 9200 cu totul leasing 4 ani fara Casco. Dar astept sa vad scris wink.gif Asta nu pt ca nu as avea incredere in vocea suava a drei, dar.... wink.gif

Oricum am weekend sa mai aflu pareri si sfaturi...