Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Daihatsu Charade
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daihatsu
ovidiu56970
Buna. Sunt nou pe acest forum si as dori sa ma lamuriti in legatura cu unele aspecte ale vietii pe 4 roti. Am carnet de 2 luni, asa ca sunt incepator, linistit din fire, fara pretentii (si cam fara bani!).

Cel mai bun prieten al meu are o cunostinta care pleaca definitiv in Canada, si isi vinde absolut tot ceea ce are aici in Romania, inclusiv un Daihatsu Charade din 87 sau 88, nu mai stiu. Acest prieten al meu m-a asigurat cu toata hotararea lui ca tipul care vinde masina este un "obsedat" in ingrijirea masinii sale, de altfel el fiind angajat la o reprezentanta Mercedes pentru service.

Charade-ul este cu 4 usi, are parca 993 cm3, benzina, 200.000 km (reali), ITP 2007, un aspect foarte ingrijit, atat la motor cat si la interior si tablarie. Consuma la inceput (prin 1995, cand a cumparat-o tipul de la un elvetian, prim proprietar) chiar si 4-5 l / 100, insa acum ajunge chiar la 7-8l / 100 km.

Oferta este la 50 mil. lei. Pot gasi ceva mai bun pe piata? La acest pret pot gasi numai Dacii?

Masina nu a avut nevoie de reparatii capitale, schimbandu-se doar suspensile, cablul de ambreiaj (e corect?, fiindca nu ma pricep la electro-mecanica) placutele de frana si cam atat. La drum se comporta impecabil, fara probleme. Oferta vine si cu un motor de rezerva, aproape nou + cateva alte piese de schimb, vechi dar nefolosite, nefiind cazul.

Maine ma duc cu un vecin expert in reparatii de masini si daca isi da acordul o iau. Insa pana atunci as vrea sa stiu ce parere aveti voi, merita sau nu sa o iau? E veche dar merge bine. Dar daca se strica voi avea piese de schimb? Pot cumva sa fac sa consume mai putin, doar schimband carburatorul, fara sa segmentez motorul?

p.s: mentionez ca voi circula aprox. 10 km / zi, deci nu sunt genul curselor lungi.

Ma bazez pe sfatul vostru fratilor. Numai bine!
robert constantin31470