Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme Fiat
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Radu56873
La mersul la relantiu, atat la rece cat si la cald, motorul trepideaza destul de tare. Cand turez motorul trepidatziile devin inperceptibile.
Motorul este de 2000, injectzie multipunct Bosch L-Jetronic. Fara sonda Lambda. Cod Motor 132 C3.000
Mnetionez ca am inlocuit: Pompa benzina, Filtru benziza, Delcou + Capac, Fise bujii, Ansamblu bobina, ECU, Bujii, Debitmetrul de aer, Injectoare etc. Diferenta de presiune pe cilindri variaza cu aprx. 0.5 bari (este de aprox 11).
Multumesc!
daniel47253
nu poate fi un tampon rupt...?
Radu56873
nu este de acolo problema. sunt in regula, verificate in service.
lucian39229
QUOTE(Radu56873)
La mersul la relantiu, atat la rece cat si la cald, motorul trepideaza destul de tare. Cand turez motorul trepidatziile devin inperceptibile.
Motorul este de 2000, injectzie multipunct Bosch L-Jetronic. Fara sonda Lambda. Cod Motor 132 C3.000
Mnetionez ca am inlocuit: Pompa benzina, Filtru benziza, Delcou + Capac, Fise bujii, Ansamblu bobina, ECU, Bujii, Debitmetrul de aer, Injectoare etc. Diferenta de presiune pe cilindri variaza cu aprx. 0.5 bari (este de aprox 11).
Multumesc!


ai schimbat recent cureau de distributie sau s-a rupt ?
nu inteleg ce motor ai adica ce masina daca are injectie de ce nu are sonda ..... ?
lucian39229
am gasit e vorba de argenta 2000 ie asa apare dipa codul dat de tine ?
sa vad ce probleme apar la acest model si te anunt
Radu56873
pai asa este. codul l-am luat din talon. si e scris si pe motor.
Radu56873
in legatura cu cureaua. cand am cumparat masina, acum vreo 3 ani, am gasit o curea de distributzie in portbagaj, care era fisurata pe o parte, fisurata destul de bine(probabil ceva suferise). dar masina mergea si avea curea buna. Oricum, am schimbat-o si pe cea care era pusa pe masina cu una noua imediat dupa ce am cumparat-o.
malin34426
verifica axele cu came si eventuale jocuri mari in ghid ale supapelor.
mai poate fi volanta dezechilibrata(? placa si disc ambreiaj) sau un piston care este diferit in greutate fata de celelalte. Injector infundat partial sau
aport de aer fals.
Radu56873
Salut! multzumesc pt sfaturi. axele cu came, injoectoarele sau aerul fals sunt usor de verificat... Jocuri in ghid, volanta, ambreiaj, piston... cred ca stii ce inseamna :bash: Inca odata, multzumesc. O sa ma apuc sa cotrobai smile.gif O sa va tzin curent cu mersul lucrarilor, ca in momentul de fatza mi-a luat 4 zile sa ii inlocuiesc un arc pe fatza biggrin.gif (apropo... din cauza unui arc sta cu partea stanga mai lasata cu 2-3 cm?)
malin34426
la o suspensie de strada arcurile dau inaltimea.
Radu56873
Salut! Malin, ai idee cat e jocul exact la supape la motorul de 2000 ie 90 kW cod: 132 C3.000 care este pe Argenta mea? Eu am facut niste reglaje dupa datele de la un Fiat Spider de pe www.fiat-spider.net .
malin34426
Aspiratie 0,35+/- 0,04 Evac 0,40 idem
Radu56873
Mersi. O sa incerc sa le fac asa. Eu aveam alte date, de la spider, ceva mai mari. De unde te documentezi tu? as putea avea si eu access la sursele tale sa nu te mai deranjez cand imi trebuie vreo cifra:)
malin34426
Nu ma deranjeaza ! Am programe de documentatie. Daca iti trebuie, spune-mi si rezolvam.
Radu56873
ok. cand ma mai lovesc de vreo necunoscuta o sa apelez in primul rand la tine smile.gif . desi as fi si eu curios ce programe ai... blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.