sofer
Sep 27 2005, 10:00 AM
Stie cineva care ar fi diferentele?Ce pierd daca achizitionez motorul 101 cp in loc de 110 cp?E o diferenta de 700 euro...
G e o r g e
Sep 27 2005, 10:08 AM
performante
se vinde octavia noua cu motor de 101cp?
sofer
Sep 27 2005, 10:18 AM
Da se vinde.Ideea este merita 700 euro in plus pt 9 cp?se justifica?care ar fi dezavantajul motorului de 101 cp.
florin55503
Sep 27 2005, 10:44 AM
foarte mari diferente nu ar fi se va simti mai ales cand ai masina incarcata. la fel am spus si eu la o deiferenta de 10 cai la un 307 si se simtea atat la viteza maxima cat mai ales la cuplu. se va simti la viteze mari. ca o gluma: cu banii astia iti faci un chip tuning la motor (pierzi garantia)
HalbaSus
Sep 27 2005, 10:47 AM
QUOTE
foarte mari diferente nu ar fi se va simti mai ales cand ai masina incarcata. la fel am spus si eu la o deiferenta de 10 cai la un 307 si se simtea atat la viteza maxima cat mai ales la cuplu. se va simti la viteze mari. ca o gluma: cu banii astia iti faci un chip tuning la motor (pierzi garantia)
Nu neaparat, unii dealeri ofera ciptuning cu care nu se pierde garantia... atata doar ca trebuie sa fie montata la ei, si dupa iesirea din rodaj... Depinde cat e de "permisiv" dealerul.
Mihai41221
Sep 27 2005, 10:56 AM
Personal nu cunosc. f. bine motoarele, am mers mult cu prima Octavia de 90 cai TDI
Intr-adevar, 700 de euro nu merita pt. 9 cai diferenta, nici nu se simt, poate f.f. putin la vit. maxima, 2-3 km in plus.
Ar trebui sa aflai mai multe detalii despre ambele motoare, poate cel mai puternic e de generatie mai noua...
Vedeti si cum argumenteaza dealer-ul diferenta...
Andrei55037
Sep 27 2005, 11:08 AM
Nu pierzi nimic chiar castigi. Motorul de 110CP este un TDI normal ca sa zic asa in timp ce cel de 101 CP este cu pompa-duza. Avantaje: consum mai scazut, cuplu mai mare, zgomot mai redus, posibilitate de chip-tuning mai fiabila.
James Kilowatt
Sep 27 2005, 11:11 AM
Daca e vorba de o masina SH, eu m-as feri de motorul de 110 CP. Nu are o faima prea buna. As merge pe 100 sau 130
Din cate stiu, toate sunt cu pompe duse...
G e o r g e
Sep 27 2005, 01:43 PM
TDI urile sunt TOATE pompen dusen . sau cum se scrie in germana
Andrei55037
Sep 27 2005, 01:50 PM
QUOTE(G e o r g e)
TDI urile sunt TOATE pompen dusen . sau cum se scrie in germana
Exista TDI si TDI-PD(pompen dusen).
TDI: 1.9: 90CP, 110CP, 115CP; 2.5:150CP, 155CP
TDI-PD: 1.9: 101CP, 105CP, 130CP, 150CP; 2.5:163CP, 180CP
florin55503
Sep 27 2005, 01:55 PM
din cate stiu probleme au fost la tdi-urile care aveau turbina cu geometrie variabila. desii este avansata tehnologic se defecteaza dupa un anumit nr de km. aceasta problema a aparut mai ales la passat din cate stiu desi sunt aceleasi motoare. eu am avut in familie 2 vw un golf si un passat. la golf nu am avut probleme (nu o sa am sansa sa mai am din pacate e intr-un garaj si nu mai e bun nici de piese) iar la passat nu a avut probleme cu motorul dar a avut probleme mari cu bratele directiei. erau motoare de 130 de cai din cele mai fiabile. probleme am auzit (si am vazut intr-un service) ca aveau cele de 90 si 110 cai. din cate mi-a spus proprietarul masinii din service din cauza motorinei proaste si a uzurii s-au dus injectoarele.
DORU
Sep 27 2005, 01:58 PM
Perfect de acord cu Andrei. Motorul de 101 CP este mai nou conceptual, desi nu trebuie sa omitem faptul ca cel de 110 CP este cu geometrie variabila, ceea ce motorul de 90 CP nu are.
Totusi, intre cele 2 oferte O1 (Tour) 110 CP si O2 101 CP ce diferente de dotari exista? Poate cei 700 euro in plus isi gasesc justificare in acestea...
florin55503
Sep 27 2005, 01:59 PM
incearca-le pe amanoua si vezi care iti satisface nevoile. poate de 700 de euro mai bagi ceva pe la optionale
G e o r g e
Sep 27 2005, 02:01 PM
vreau si eu un link sa invat mai multe despre diferentele dintre tdi si tdi pd .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.