Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cel mai bun service FIAT! CARE ESTE?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
C Z R
Dap intreb si eu, voi stiti care este eu ma duc acolo de unde mi-am ridicat masina, adica o sa ma duc ca deocamdata si sper sa ramana asa nu am avut de ce, dar mai stii?este cel de pe 1 decembrie!dati-va cu parerea daca chiar ati fost acolo si nu din auzite!
Ionut45405
E OK, nu pot sa zic ca altul e mai bun.
air_wolf
am fost acolo si e ok. nu schimba nimic fara acordul tau si daca sint probleme mai mari, iti arata unde si iti explica si de ce trebuie schimbat ceva

----------------------
PALIO 1.2 16V
Eduard46373
De aici am luat si eu masina si numai aici am fost la intretinere,insa sunt fff scumpi,eu am dat 10 mil la revizia de 40.000.LA un Polo sau Astra acosta 3-5 mil.Deci......preturi de italieni,am inteles ca la service-urile pt masini straine universale este mai ieftin si lucreaza destul de ingrijit , sunt mai mici dar cica merita,desi eu nu am incercat
Ionut45405
Si garantia?
Mihai50547
Cel mai bun e cel mai apropiat. De exemplu eu am avut cateva probleme minore si am fost la service-ul de pe Bd-ul Timisoara si am fost foarte multumit.

deci eu spun ca cel de pa Timisoara ce foarte bun. Problema e ca daca e aglomerat te programeaza peste vreo 2-3 zile. Eu prima data am avut noroc si mi-au rezolvat problema pe loc (era vb despre becul de la lichidul de frana care se aprindea din cand in cand).
Radu69537
si eu am dus fiatul meu tot pe timisoara, dar nu pentru probleme tehnice sau revizie, ci datorita unui accident frontal...pana acum oamenii de acolo s-au purtat impecabil...astept sa ma sune sa imi ridic masina sa vad si ce treaba au facut
Ciobanu45513
Eu sunt din Buc, insa am fost sa imi fac revizia in BV la AutoBrescia. Au preturi muuult mai mici pentru piese si manopera si in plus sunt mai OK decat pretiosii astia din Bucuresti.
sorin alexandru70781
Salutare ! Am fost la revizia de 1 an la Auto Perugia ( pe bd. 1 Decembrie ) si au fost seriosi , chiar i-au facut verificarea atent , toata povestea costand 280 lei noi .
r4mp
Am trecut si eu azi pe la auto perugia, programat la 3 , am ajuns pe la 3 fara 10.. am vb cu oamenii, le`am lasat cheie si acte.. si m`am dus sus sa sorb o cafea biggrin.gif era destul de aglomerat pe acolo , foarte multe dube si dubitze de toate marimile .. a mea a ajuns pe rampa aia cam pe la 4 fara 15 ... pt constatare lovitura spate : bara + podea deformata + panou spate si dublura panou deformate.. asta a durat cam 5 - 7 minute in care s`au adunat vreo 4 inshi sa se consulte biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif BOOOON .. au dat`o jos .. au dus`o in parcare , si am stat pana pe la 5 fara umpic sa`mi iau acte , cheie sa platesc si sa`mi zica care e problema bicycle.gif

Gata cu carcoteala totusi ... personal ok , diplomatic , s-ar putea imbunatati timpul de executie a unor lucruri dar.. e ok blush.gif
Radu69537
am facut revizia de 10k km la autoitalia pe timisoara. operatii efectuate: schimb ulei, schimb filtru ulei si schimb filtru aer; acesta din urma s-a facut cu acordul meu dupa ce mi-a aratat cat praf era in el. Durata a fost de 2 ore iar pretul de 270 ron. eu zic ca e ok. daca in alte parti e mai ieftin postati si voi ca sa stim unde sa ne ducem
C Z R
Sal Radu! ma apropii si eu de revizia de 10.000 km si am dat telefon la autoperugia sa intreb in ce consta revizia si cat costa si mi s-a raspuns ca e vorba de schimbarea uleiului, a filtrului de ulei si a filtrului de aer in plus facandu-se si revizia generala a masinii, toate aceste operatii costand 270 RON ceea ce mi mie unul mi se pare absolut OK smile.gif
Radu69537
pai nici mie nu mi s-a parut deloc mult, dar m-am gandit sa postez aici pt cei interesati de cat ii va costa prima revizie...:-P
air_wolf
mi-am scos masina din service, de la autoitalia pe 1 decembrie. sint buni, masina are o culoare uniforma (au facut si vopsitorie stinga spate+spoiler spate), desi pe casco era trecut reparatie usa stinga spate ei au obtinut s-o schimbe cu totul. mi-au predat masina spalata, curata si destul de repede - 4 zile.
Sorin82761
Da ce a patit masina air_wolf ?
liviu87545
un nr de telefon de la aia de pe timisoara aveti? ca la ala de pe fiat.com.ro nu-mi raspunde nimeni de doua zile
Bogdan89878
Eu mergeam pe 1 decembrie, dar ultima data pentru ca ma grabeam am fost la autoimola pe giurgiului.. Serviceul e mai micut, si nu mai ai sala de asteptare cu priveliste spre service. Preturile la piese sunt cam aceleasi, numai ca mie la albea mi-a facturat 3 litri de ulei in loc de 4 ca la autoperugia., in schimb la unele operatiuni norma orara erea mai umflata decat la autoperugia..ceva de genul in loc de 0,4h erea 0,5 iar pt verificarea antigelului mi-a bagat 0,15h. Ora de este tot 60RON.
Timpul de asteptare tot mare mi s-a parut :evil: . O sa incerc si pe timisoara la autoitalia sa vad cum e, la revizia de 40.000
Bogdan89878
prima surpriza.. desi mi-au trecut la manopera verificare nivel antigel, la 3 zile dupa revizie constat ca am binisor sub minim nivelul. Off, de ce traim in romania, poate a fost si vina mea ca nu am verificat dupa ce am plecat din service..cred ca ma certam cu ei. Oricum asta mi s-a intamplat la Auto Imola. :evil:
remier
CITAT(Alex Aka @ Apr 13 2006, 09:15 PM) *
Sal Radu! ma apropii si eu de revizia de 10.000 km si am dat telefon la autoperugia sa intreb in ce consta revizia si cat costa si mi s-a raspuns ca e vorba de schimbarea uleiului, a filtrului de ulei si a filtrului de aer in plus facandu-se si revizia generala a masinii, toate aceste operatii costand 270 RON ceea ce mi mie unul mi se pare absolut OK smile.gif



Asta a fost doar manopera ?
Ai avut tu uleiul, si filtrele ?
C Z R
QUOTE (remier @ Jul 26 2008, 12:31 PM) *
QUOTE (Alex Aka @ Apr 13 2006, 09:15 PM) *
Sal Radu! ma apropii si eu de revizia de 10.000 km si am dat telefon la autoperugia sa intreb in ce consta revizia si cat costa si mi s-a raspuns ca e vorba de schimbarea uleiului, a filtrului de ulei si a filtrului de aer in plus facandu-se si revizia generala a masinii, toate aceste operatii costand 270 RON ceea ce mi mie unul mi se pare absolut OK smile.gif



Asta a fost doar manopera ?
Ai avut tu uleiul, si filtrele ?


Mesajul a fost din 2006, dar da atunci atat a costat cu tot cu filtre, ulei etc(toate ale lor), in ziua de astazi este ceva mai scump, cred ca undeva pe la 350 de lei.
dboyr
salut

mi-am cumparat un fiat stilo sh si am zis sa ma duc la o reprezentanta fiat sa-mi fac o revizie calumea. probleme la prima vedere: motorul pornea cam greu, adica doar la a 2-a cheie. M-am dus la service-ul Autoimola de pe sos. Giurgiului, le-am zis ca vreau o revizie - schimbat ulei, filtre de aer/benzina si sa se uite de ce porneste greu, dar fara sa faca nimic. doar sa-mi zica de ce porneste greu.
Mi-au luat masina si dupa 3 ore in care nu s-a sinchisit nimeni sa ma bage in seama, mi-au dat cheile si mi-au zis ca e gata. I-am intrebat ce era gata si ce s-a intamplat cu constatarea. Mi-au zis ca era de la bujii, ca le-au inlocuit, au facut un test pe tester si ca totul e ok acum. Le-am cerut rezultatul de la tester si mi-au zis ca trebuia sa cer de la inceput. Pana la urma au mai dus masina cica sa o mai puna odata pe tester. Acum ma indoiesc profund ca au mai facut inca o data testul, dar sa zicem. Deci dupa inca 45 de minute !!!! s-au intors cu foaia de la tester, foaie in care facusera doar 2-3 teste.
Concluzia finala: masina in continuare porneste greu, uleiul facturat a fost de 5 litri in conditiile in care in cartea tehnica scrie destul de clar ca intra doar 3.8 litri. Bujiile nu cred ca au avut vre-un defect (evident ca nu am primit inapoi bujiile vechi).
Masina am cumparato in iarna si are clima dubla. Le-am zis sa-mi verifice si clima, mi-au zis (evident) ca totul e ok (aceeasi verificare am facut-o si in targul vitan). Cand a venit caldura ... surprizaaaa!!!. Conducta de freon era fisurata, freon lipsa si clima evident 0. Am fost la alt service unde mi-au schimbat conducta si ... astia de la service s-au gandit fara sa stea prea mult ca imi porneste greu din cauza pompei de benzina. Evident trebuie schimbata, evident nu mi s-a dat inapoi. Evident ca nu era de la pompa de benzina.

si dupa evenimentele astea 2 ... m-am lecuit de service-uri autorizate fiat.

Mi-am schimbat cureaua de distributie la un service de cartier, acum 2 saptamani mi-am schimbat filtrul de benzina si uleiul (operatiune care a durat 20 minute cu tot cu presiunea la roti nu 2-3 ore ca in service-urile autorizate).
remier
CITAT(dboyr @ Dec 3 2008, 12:40 PM) *
..... Cand a venit caldura ... surprizaaaa!!!. Conducta de freon era fisurata, freon lipsa si clima evident 0. Am fost la alt service unde mi-au schimbat conducta ... m-am lecuit de service-uri autorizate fiat.


Cred ca am aceiasi problema...o pierdere de freon pe undeva pe traseu, cand a venit caldura am constatat ca nu merge AC-ul....am fost la un coleg de pe forumul Fiat care se pricepe si mi-a incarcat instalatia cu freon, a mers cateva zile OK, si apoi iar fasssssss...nu mai este presiune.
Unde ai rezolvat sa descopere pe unde era pierderea ?
Banuiesc ca au cautat pana au descoperit teava fisurata !
alexx_88
salut!

am un fiat stilo din 2002 si tot asa, aveam printre altele problema la instalatia de AC (nu mai racea). am fost la gi euroservice pt revizie si sa rezolv problema cu AC-ul (aveau reclama si referinte bune pe un alt forum). eh, revizia a fost fara istoric (rezolvat totul fara nici o problema, curat etc).

la partea de ac, dupa ce l-au incarcat cu freon au observat ca am o teava fisurata. freonul era fosforescent si cu ajutorul unor ochelari speciali au putut vedea fix unde era problema. au sudat teava unde se fisurase si asta a fost smile.gif totul a fost facut f bine si destul de ieftin. schimbat filtre si ulei + curatat clapeta acceleratie + 2 incarcari cu freon + sudat teava au fost in total 600 RON (piesele lor).

eu am auzit de un service orientat special pe italiene, undeva pe la capatul bulevardului basarabia (str bumbacari) si vroiam sa va intreb daca stie cineva ceva de el. am auzit ca sunt seriosi, dar nu stiu absolut nici un pret. M-as duce tot la cei de la gi euroservice, dar am niste probleme specifice italiencelor si as vrea sa merg la sigur.
remier
CITAT(alexx_88 @ Sep 6 2009, 02:54 PM) *
salut!

...........
la partea de ac, dupa ce l-au incarcat cu freon au observat ca am o teava fisurata. freonul era fosforescent si cu ajutorul unor ochelari speciali au putut vedea fix unde era problema. au sudat teava unde se fisurase si asta a fost smile.gif totul a fost facut f bine si destul de ieftin. schimbat filtre si ulei + curatat clapeta acceleratie + 2 incarcari cu freon + sudat teava au fost in total 600 RON (piesele lor).

..........


Unde e acest service ?
Cam cat ar fi costat doar partea cu AC-ul ?

alexx_88
250 RON doar partea cu AC-ul. Cum mergi pe bulevardul basarabia, treci de capatul tramvaielor si statia de metrou Republica, iar peste 1-2 km se face o strada la dreapta (Str Negostina se numeste). Tii strada pana in capat si acolo e si service-ul.
andreistn

Autoimola thumbsup.gif
remier
CITAT(andreistn @ Oct 21 2009, 04:06 PM) *
Autoimola thumbsup.gif


36182451.gif care-i urmati sfatul asa o sa faceti dupa aceea >>> wallbash.gif
forbes
Masina am cumparat-o de la Autoimola si primele problme/revizii am zi s sa le fac acolo... Nu pot sa zic ca am avut probleme cu reparatiile lor dar in schimb modul cum te programeaza si cat timp dureaza e enorm... De aceea am inceput sa merg la Autoitalia pe Bd timisoara unde este mult mai bine....
remier
CITAT(alexx_88 @ Sep 6 2009, 02:54 PM) *
....................
eu am auzit de un service orientat special pe italiene, undeva pe la capatul bulevardului basarabia (str bumbacari) si vroiam sa va intreb daca stie cineva ceva de el. am auzit ca sunt seriosi, dar nu stiu absolut nici un pret. M-as duce tot la cei de la gi euroservice, dar am niste probleme specifice italiencelor si as vrea sa merg la sigur.
.............

250 RON doar partea cu AC-ul. Cum mergi pe bulevardul basarabia, treci de capatul tramvaielor si statia de metrou Republica, iar peste 1-2 km se face o strada la dreapta (Str Negostina se numeste). Tii strada pana in capat si acolo e si service-ul.


Ti-am urmat sfatul si m-am dus acolo tot cu probleme cu AC si tot cu un Fiat:

Din pacate as fi vrut sa scriu si eu ca sunt multumit, dar nu e asa.
- la prima vizita cu programare la ora 10, am fost nevoit sa astept pana la 10.30 pentru ca era alta masina in lucru. Apoi conectat la inst. bagat freon si verificat eventuale scurgeri. La prima vedere nu se vedea nimic. Scos masina din atelier, asteptat afara in soare 2 ore cu motorul pornit sa se vada daca pierde pe undeva. (in acesta perioada au intrat alte masini la reparat). In sfarsit intrat din nou in atelier, verificat din nou, nici o scurgere vizibila. Toata treba costa 130ron >>> FARA FACTURA !
- a doua vizita dupa 4 zile, iar nu merge, era sambata dimineata ora 8.30 si trebuia sa ajung la pranz la Galati. In drum trec pe la Gieuroservice...inchis, sun la toate tel. si nu coboara nimeni de la etajul atelierului pentru ca numai la 9 incepe programul.
Asta e…nu pot sa mai astept, caldura mare, plec asa cu masina la drum si imi fierb creierii si la dus si la intors.
- a treia vizita ora 9 dimineata, cu tel in prealabil, ajung acolo, se uita putin vede o scurgere, dar ma invita sa vin la ora 16, ca au alte programari.
- a patra vizita, revin la ora 16 dar iar trebuie sa astept ca mai au de lucru la alta masina. La 16.40 in sfarsit sunt primit inauntru. O persoana se apuca de demontat si cam bajbaie, ca nu au mai avut acest tip de masina (un Fiat Stilo)
Gaseste o teava fisurata langa radiator, demonteaza, sudeaza, iar probeaza, iar gaseste alt por, iar sudeaza...de vreo 3-4 ori. Monteaza la loc radiatorul, baga freon, iar verifica si iar gaseste alta teava fisurata undeva in spatele motorului. O demonteaza si pe aceea o sudeaza, o vopseste si cand sa o puna la loc mai rupe si un racord de la inst. de racire. Improvizeaza ceva cu un surub gaurit, taie un furtun si elimina colierul, in sfarsit o carpeala. Iar baga freon, iar probeaza...de data asta e ok si nu mai vad nici o scurgere. La ora 21 e gata, surpriza la factura: 5 ore manopera x 65 ron + 150 ron freon, total 475 ron cu factura si o anexa in care se scrie ca nu asigura nici o garantie. Discutii, ca nu au fost 5 ore de lucru efectiv, ca s-a lucrat intre timp si la alte masini pe la strada, “bine dar atunci punem sudara separate”....parca nu tot manopera e si aia...pana la urma am plecat asa semnand hartia fara garantie. Pe drum ma suna sa ma intorc ca s-au gandit ca totusi nu e corect si au facut alta hartie in care scrie ca acorda garantie numai pentru suduri, era trecut de ora 22, totusi ma intorc si primesc a doua hartie.
Dupa nici o saptamana, surpriza: iar nu merge aerul conditionat...sa ma mai duc acolo ???
Acum concluziile le trageti fiecare, daca merita sa riscati drumuri si reparatii la GIEUROSERVICE.
Geos333
QUOTE (remier @ Jul 1 2010, 01:10 PM) *
QUOTE (alexx_88 @ Sep 6 2009, 02:54 PM) *
....................
eu am auzit de un service orientat special pe italiene, undeva pe la capatul bulevardului basarabia (str bumbacari) si vroiam sa va intreb daca stie cineva ceva de el. am auzit ca sunt seriosi, dar nu stiu absolut nici un pret. M-as duce tot la cei de la gi euroservice, dar am niste probleme specifice italiencelor si as vrea sa merg la sigur.
.............

250 RON doar partea cu AC-ul. Cum mergi pe bulevardul basarabia, treci de capatul tramvaielor si statia de metrou Republica, iar peste 1-2 km se face o strada la dreapta (Str Negostina se numeste). Tii strada pana in capat si acolo e si service-ul.


Ti-am urmat sfatul si m-am dus acolo tot cu probleme cu AC si tot cu un Fiat:

Din pacate as fi vrut sa scriu si eu ca sunt multumit, dar nu e asa.
- la prima vizita cu programare la ora 10, am fost nevoit sa astept pana la 10.30 pentru ca era alta masina in lucru. Apoi conectat la inst. bagat freon si verificat eventuale scurgeri. La prima vedere nu se vedea nimic. Scos masina din atelier, asteptat afara in soare 2 ore cu motorul pornit sa se vada daca pierde pe undeva. (in acesta perioada au intrat alte masini la reparat). In sfarsit intrat din nou in atelier, verificat din nou, nici o scurgere vizibila. Toata treba costa 130ron >>> FARA FACTURA !
- a doua vizita dupa 4 zile, iar nu merge, era sambata dimineata ora 8.30 si trebuia sa ajung la pranz la Galati. In drum trec pe la Gieuroservice...inchis, sun la toate tel. si nu coboara nimeni de la etajul atelierului pentru ca numai la 9 incepe programul.
Asta e…nu pot sa mai astept, caldura mare, plec asa cu masina la drum si imi fierb creierii si la dus si la intors.
- a treia vizita ora 9 dimineata, cu tel in prealabil, ajung acolo, se uita putin vede o scurgere, dar ma invita sa vin la ora 16, ca au alte programari.
- a patra vizita, revin la ora 16 dar iar trebuie sa astept ca mai au de lucru la alta masina. La 16.40 in sfarsit sunt primit inauntru. O persoana se apuca de demontat si cam bajbaie, ca nu au mai avut acest tip de masina (un Fiat Stilo)
Gaseste o teava fisurata langa radiator, demonteaza, sudeaza, iar probeaza, iar gaseste alt por, iar sudeaza...de vreo 3-4 ori. Monteaza la loc radiatorul, baga freon, iar verifica si iar gaseste alta teava fisurata undeva in spatele motorului. O demonteaza si pe aceea o sudeaza, o vopseste si cand sa o puna la loc mai rupe si un racord de la inst. de racire. Improvizeaza ceva cu un surub gaurit, taie un furtun si elimina colierul, in sfarsit o carpeala. Iar baga freon, iar probeaza...de data asta e ok si nu mai vad nici o scurgere. La ora 21 e gata, surpriza la factura: 5 ore manopera x 65 ron + 150 ron freon, total 475 ron cu factura si o anexa in care se scrie ca nu asigura nici o garantie. Discutii, ca nu au fost 5 ore de lucru efectiv, ca s-a lucrat intre timp si la alte masini pe la strada, “bine dar atunci punem sudara separate”....parca nu tot manopera e si aia...pana la urma am plecat asa semnand hartia fara garantie. Pe drum ma suna sa ma intorc ca s-au gandit ca totusi nu e corect si au facut alta hartie in care scrie ca acorda garantie numai pentru suduri, era trecut de ora 22, totusi ma intorc si primesc a doua hartie.
Dupa nici o saptamana, surpriza: iar nu merge aerul conditionat...sa ma mai duc acolo ???
Acum concluziile le trageti fiecare, daca merita sa riscati drumuri si reparatii la GIEUROSERVICE.

pai daca tot ati apucat sa dati copy/paste pe fiecare forum(deci nu imi inchipui ce usor a fost sa faceti user pe fiecare forum dedicat pasionatilor de masini) Conculzia e urmatoarea:"Oare" daca baietii de acolo nu faceau treaba buna mai aveau atatea programari si posturi pe atatea forumuri? "oare" carpeala e ce au facut ei ca au sudat radiatorul si instalatia care tot crapa de buna ce era in loc sa fie inlocuite?au inteles oamenii ca nu sunt bani si au incercat sa faca ce au putut prin metode mai mult sau mai putin tehnologice sa fie clientul multumit ca doar asta era puterea financiara..."oare" programul lor nu incepe la 09:00 si se termina la 18:00? am impresia ca v-au terminat masina la ora 22:00 asta ce inseamna? ca nu si-au dat interesul sa va ajute..."Oare nu se putea intampla sa dureze mai mult la masina dvs din pricina unei probleme tehnice(sa zicem nu se putea desface un surub din cauza uzurii)si asta duce implicit la o intarziere a programarii clientului urmator? si tot asa putem continua...DAR, Oricum o singura floare rasarita nu face diferenta intr-o intreaga sera inflorita.Tot respectul si a nu se uita de dreptul la replica...
Cu stima,
remier
CITAT(Geos333 @ Jul 3 2010, 11:45 PM) *
...............Tot respectul si a nu se uita de dreptul la replica...
Cu stima,


Pentru ca acum comunicam direct client - patron de service, imi exercit si eu dreptul la replica, atat mai pot face.
Cred ca am fost foarte corect in relatarea facuta, mentionand atat aspectele pozitive cat si pe cele negative.
O bila alba pentru incercarea de a repara ceea ce se putea face pe loc, o alta bila alba pentru ramanerea peste program pana la terminarea lucrarii.
3 bile neagre pentru fiecare perioada de asteptare sistematica la fiecare programare.
O mare bila neagra dupa 4 zile de la prima lucrare cand deja nu mai mergea AC si nu a coborat nimeni de la etaj, la parter cu o jumatate de ora inainte de inceperea programului sa vada de ce nu merge, cu toate ca am explicat omeneste ca trebuie sa fiu la ora 11 in Galati.
O alta bila neagra pentru ruperea din neatentie a racordului la instalatia de racire si improvizatia facuta pe care am numit-o "carpeala".
Tot o bila neagra pentru taxarea cu ora de manopera a perioadei de asteptare afara, cand era o alta masina in lucru.
Ca e imoral sa taxezi cu ora de manopera pentru un surub intepenit pe care dai cu spray si apoi lucrezi la alta masina pana se deztepeneste, sau ca se lucreaza in dorul lelii stiind ca ceasul taxeaza si deci e in avantajul firmei sa treaca vremea, asta tine deja de politica firmei pe care clientul trebuie sa o suporte neavand ce face cand masina e deja demontata si nu are cui sa reclame, deci o bila neagra.
Si in sfarsit inca o bila neagra pentru amenintarea ca daca fac socoteala pe ceas cat s-a lucrat efectiv, atunci se pune sudura separat ca pret fata de manopera, si o sa vad atunci ce factura mare se face !
Mai ramanea sa ma amenintati ca puneti separat curentul, apa din tava, sarma de aluminiu cu care a sudat ori spray-ul dat pe surubul intepenit.
In final o bila alba pentru gestul onorabil de a da un tel. sa ma intorc la atelier, sa schimbati hartia care nu acorda nici o garantie cu acea care acorda o garantie partiala numai pentru sudurile efectuate.
Pentru ca numai cateva zile a mers reparatia la AC, alta bila mai neagra si mai mare decat toate, deci bani cheltuiti, timp pierdut, totul in zadar.
Sa mai vin din nou la dv. sa constatati daca e scurgerea de freon e pe la un por la vreo sudura sau pe alaturi...sa o i-au mereu de la capat din 4 in 4 zile ?
Deci pana acum 3 bile albe si 9 bile negre.
Hai sa fim sinceri, clientul iese prost oricum ar fi, daca cere factura, sigur va fi una incarcata, ca trebuie sa treaca prin contabilitate si se pierd o parte din bani, daca nu cere e mult mai avantajos pentru firma ca intra toti banii direct in buzunare, insa clientul nu are nici o garantie.
Probabil de aceea sunt 1-2 clienti pe zi cu factura si restul fara.
Cu stima,

Geos333
Ca sa fim pe deplin intelesi orele de manopera nu inseamna cat timp sta masina pe rampa, sunt facute dupa niste normative sa luam un exemplu: la ford turism normal timpul normativ este de 2.2 ore pentru o revizie timp dat de etisford program de specialitate noi la o revizie taxam 50 lei sau 60 depinde de model aici in avantuajul cui este?Nici noi nu am vrea sa lucram dupa normative dar ne viziteaza R.A.R.-ul si trebuie sa incercam sa fim cat mai in regula ca oricum lor nu le convine intotdeauna cate ceva.Poate ati mai fost si la alte service-uri orientativ ca pret va puteti face o idee nu cred ca suntem prea exagerati si sincer as dori sa mergeti la alt service sa intrebati cat ar fi costat manopera la lucrarea ce au facut-o baietii si timpul efectiv de lucru.
Nu vreau sa deranjez pe nimeni pur si simplu vreau sa lamurim unele aspecte care sunt evidente nu lucram de ieri avem 5 ani de cand e deschis service-ul si peste 10 ani de experienta si in 5 ani nu au fost neclaritati sau neantelegeri de genul asta de aceea vreau sa lamurim situatia.
Cu privire la ora scumpa noi consideram ca avem un tarif mediu si inca odata vreau sa aduc la cunostinta ca nu intotdeauna te bazezi pe timpii normativi, ci pur si simplu munca pe care o depui.Nu sunt eu patronul nu e o relatie de genul asta in acest service.
La orice reprezentanta daca mergeti pentru o revizie rareori sunt timpii din normative clientul plateste 3 ore pe cand la masina sa lucrat o ora pe cand la noi daca am face un calcul nu este asa.Nu vreau sa par anost dar mai dau un exemplu o distributie la un seat ibiza 98 afn curea, cele 2 role si pompa de apa care nu este pe distributie 250 lei noi o facem in 1.5 ore cati bani ar trebui sa cerem pentru asta?100 lei?
Multumesc pentru intelegere
Cu toata stima si respectul,
Cipp
Incercati in Colentina, la noul sediu AutoItalia. Eu am ramas placut surprins dupa ce mi-am schimbat distributia acolo!
mysu_mi
QUOTE (Alex Aka @ Sep 19 2005, 11:42 AM) *
Dap intreb si eu, voi stiti care este eu ma duc acolo de unde mi-am ridicat masina, adica o sa ma duc ca deocamdata si sper sa ramana asa nu am avut de ce, dar mai stii?este cel de pe 1 decembrie!dati-va cu parerea daca chiar ati fost acolo si nu din auzite!

nu stiu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.