CITAT(Geos333 @ Jul 3 2010, 11:45 PM)
...............Tot respectul si a nu se uita de dreptul la replica...
Cu stima,
Pentru ca acum comunicam direct client - patron de service, imi exercit si eu dreptul la replica, atat mai pot face.
Cred ca am fost foarte corect in relatarea facuta, mentionand atat aspectele pozitive cat si pe cele negative.
O bila alba pentru incercarea de a repara ceea ce se putea face pe loc, o alta bila alba pentru ramanerea peste program pana la terminarea lucrarii.
3 bile neagre pentru fiecare perioada de asteptare sistematica la fiecare programare.
O mare bila neagra dupa 4 zile de la prima lucrare cand deja nu mai mergea AC si nu a coborat nimeni de la etaj, la parter cu o jumatate de ora inainte de inceperea programului sa vada de ce nu merge, cu toate ca am explicat omeneste ca trebuie sa fiu la ora 11 in Galati.
O alta bila neagra pentru ruperea din neatentie a racordului la instalatia de racire si improvizatia facuta pe care am numit-o "carpeala".
Tot o bila neagra pentru taxarea cu ora de manopera a perioadei de asteptare afara, cand era o alta masina in lucru.
Ca e imoral sa taxezi cu ora de manopera pentru un surub intepenit pe care dai cu spray si apoi lucrezi la alta masina pana se deztepeneste, sau ca se lucreaza in dorul lelii stiind ca ceasul taxeaza si deci e in avantajul firmei sa treaca vremea, asta tine deja de politica firmei pe care clientul trebuie sa o suporte neavand ce face cand masina e deja demontata si nu are cui sa reclame, deci o bila neagra.
Si in sfarsit inca o bila neagra pentru amenintarea ca daca fac socoteala pe ceas cat s-a lucrat efectiv, atunci se pune sudura separat ca pret fata de manopera, si o sa vad atunci ce factura mare se face !
Mai ramanea sa ma amenintati ca puneti separat curentul, apa din tava, sarma de aluminiu cu care a sudat ori spray-ul dat pe surubul intepenit.
In final o bila alba pentru gestul onorabil de a da un tel. sa ma intorc la atelier, sa schimbati hartia care nu acorda nici o garantie cu acea care acorda o garantie partiala numai pentru sudurile efectuate.
Pentru ca numai cateva zile a mers reparatia la AC, alta bila mai neagra si mai mare decat toate, deci bani cheltuiti, timp pierdut, totul in zadar.
Sa mai vin din nou la dv. sa constatati daca e scurgerea de freon e pe la un por la vreo sudura sau pe alaturi...sa o i-au mereu de la capat din 4 in 4 zile ?
Deci pana acum 3 bile albe si 9 bile negre.
Hai sa fim sinceri, clientul iese prost oricum ar fi, daca cere factura, sigur va fi una incarcata, ca trebuie sa treaca prin contabilitate si se pierd o parte din bani, daca nu cere e mult mai avantajos pentru firma ca intra toti banii direct in buzunare, insa clientul nu are nici o garantie.
Probabil de aceea sunt 1-2 clienti pe zi cu factura si restul fara.
Cu stima,