Help - Search - Members - Calendar
Full Version: mizerie sau benzina cu apa???
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
iulian52376
am o problema, de cateva zile. am un Opel Vectra A, achizitionat de vreo luna. eu sunt incepator, asa ca nu-mi dau seama cat de exact "toarce" motorul. un amic mi-a zis sa cumpar o sticluta de aditiv, care curata si motorul, carburatorul etc. de mizerie. zis si facut. numai ca acum, dupa ce am pus 10 l de benzina fara aditiv, a ineput sa ma scuture rau. pana acum am alimentat numai de la Rompetrol si n-am avut probleme. cunostintele imi spun ca ori e apa in benzina, ori mizerie in rezervor. la relanti aproape ca/mi moare, iar daca accelerez ma scutura rau.
care credeti ca e "buba" si care remediul?
iulian52376
sa spun ca mi-a mai zis cineva ca avand rezervorul de 60 l, ar trebui sa am tot timpul cam 30 l de benzina in el ca sa mearga ok...
Watcher
Raspund la treaba cu 60/30 litri: e preferabil sa mergi cu rezervorul plin in loc de rezervorul gol. Eu stiam raportul la 25%, adica sa incerci sa nu intrei in ultimul sfert de benzina din rezervor. Oricum, ceea ce descrii tu nu provine de la intratul in partea inferioara a rezervorului smile.gif.

Daca stai si te gandesti un pic, diferenta intre a merge cu rezervorul mereu gol si mereu plin este un singur plin facut odata. In rest, cum consumi 10 litri, alimentezi. Cand esti pe plin , nu prea iti vine, cand esti pe rosu mereu esti nevoit. Dar e acelasi lucru ca bani. In plus, cau rezervorul mereu plin nu trebuie niciodata sa te gandesti "pot sa ajung pana nu-stiu-unde?"...
Gabriel49126
Cea mai mare greseala este sa umbli cu rezervorul gol.
Poate sa apare condes si asta inseamna apa in rezervor=mers tremurat,posibil in timp sa apara si rugina in rezervor.
Pe de alta parte pompa de benzina se raceste cu benzina din rezervor.Fara benzina nu faci decit sa scurtezi viata pompei.
Eu unul cind ajung la 10 litri ma duc urgent si fac plinul.