Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Second Hand de 150.000 KM ?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Radu-266
Buna ziua ! Ce credeti despre cumpararea unei masini din Germania, second hand care are intre 100.000 si 150.000 km ?
geeoo30
Daca nu ai bani de una noua si vrei totusi sa ai o Masina, e singura varianta.
James Kilowatt
Eu as prefera una dintr-o clasa mai mica, insa mai noua cu km mai putini. Da' eu n-am familie prea mare.
Radu-266
Sa completez. Bani de o masina noua nu am. De aceea m-as orienta spre ceva second hand din Germania. Si practic aici vine intrebarea mea si totodata nevoie de opinii si info.

Spre exemplu decit un Renault sau golf motor mic (1.6i sau 1.9tdi) dar an 2004 si km putini, un BMW 330d an mai slab 2000, 2001 cu optiuni dar km mai multi intre 100.000 si 150.000 ?

Credeti ca un BMW la 150.000 km rulati in Germania e o masina buna sau in care trebuie bagati multi bani ?

Multumesc pentru input
James Kilowatt
Eu personal as alege prima varianta. O masina din 2004 a fost intretinuta exclusiv de dealer, in perioada de garantie, mai are minim un an garantie. Una din 2000 poate a fost intretinuta la un garaj obscur cu cheltuieili minime.
In plus, trebuie sa fii atent pentru ca nu toate masinile din 2000 au Euro3. Unele da, altele nu.
Iulian53383
Un 330d nu ar fi rau, te duci lejer in 300.000km dar am inteles ca este vama mare 4000-4500€(vezi ca este undeva pe forum un tabel de calcul ) la asa motor si dupa cite stiu eu garantia este de 3 ani deci ar fi cam 2 ani neacoperitzi dar la nemtzi "lasa ca merge" nu e valabila .
Nimeni nu e nebun sa dea o carutza de banii pe un BMW nou si dupa garantzie (3ani) sa il doara undeva de masina...binentzeles ca daca e vreunu sa se puna de `craca` exista biggrin.gif
James Kilowatt
Nu trebuie sa mergeti cu ochii inchisi pe mana neamtului. MAi ales ca unii sunt nemti din kurdistan sau din magreb.
Si se practica si la ei "lasa ca merge si asa" chiar si la masini scumpe, stiind mai ales ca dupa 1-2 ani va fi vanduta....
Bineinteles, poate fi si gasita o masina buna, insa exista un risc.
Radu-266
Nu sunt genul care sa merg cu ochii inchisi si pentru ca e de la nemti gata masina e super numai pe criteriul asta. Dar din punct de vedere al motorului, unu care are 150.000km e un motor bun sau incepe sa aibe probleme in situatia in care a fost intretinut bine ?

Neluind in calcul bucsaraie probabilitatea de a aparea probleme la celelalte componente ale masini este mare ? vorbesc strict de un BMW
James Kilowatt
Din cate stiu, un motor de 150.000 km de BMW ar putea sa mai tina destul. Insa am dubii ca daca il mai forjezi si tu doi trei ani si vreo 75.000 km o vei revinde foarte usor. S-ar putea sa fie nevoie sa dai masina atunci la jumate din pretul de acum. Arunca o privire la nemti la preturi la masinile de 150.000km, sau la cele de 200-250 km si ai sa vezi ce diferente pot aparea... 5 ani si 150.000 km merge, insa sa zicem 8 ani si 250.000 km e considerata prabusita, chiar daca nu e...

Daca te uiti la belgieni pe autoscout24.be , ai sa vezi ca cele din 2000-2001 sunt pe la 13.000, iar cele cu doar 3 ani mai batrane, chiar si cu acelasi kilometraj, la jumate de pret aproape. Daca si km e mai mare, atunci pot fi la mai putin de jumatate...
Edi45845
Nemtii stiu sa fac masini.Atat iti spun...Te-ai prins?
Un motor nemtesc merge pana la 1.000.000 de km chiar si in RO.
Victor54823
QUOTE(Edi45845)
Nemtii stiu sa fac masini.Atat iti spun...Te-ai prins?
Un motor nemtesc merge pana la 1.000.000 de km chiar si in RO.


hai sa nu exageram....la 150.000 un motor e destul de intrebuintat,nu cred sa ai probleme cu el pana la 200 dar peste nu stiu ce sa zic
carmen53210
saptamana trecuta am cumparat un audi adus din germania cu 175.000 km si cand i-am facut diagnoza tipul a spus ca este super iar motorul ar avea o uzura de 6%.
mai mult decat atat ii parea rau ca abia isi cumparase un astra nou cu 14.000 euro si spunea ca mai bine isi lua o masina sh cam cu aceiasi bani dar care era mai performanta si intr-o stare ca a mea.

nu o luati ca pe o lauda, pur si simplu asa a zis. e foarte adevarat ca masina are unele probl. cum ar fi : una din basculele superioare (4.800.000 la porche ro ) si amortizoarele spate ( aprox 4.000.000/buc ). astea au fost defectiuni pe care le-am acceptat pe mine interesandu-ma sa aiba un motor bun, cutie ok etc.

una peste alta eu sunt foarte multumita de masina, si nu numai eu zic asta.

si, apropo, afirmatia cu 1 milion km nu este asa aberanta cel putin la un diesel ( am foarte multe exemple in jur ).

e foarte adevarat ca o masin noua e o masina noua iar riscurile sa se strice ceva sunt foarte mici ( ai garantie ) dar in situatia in care nu iti permiti asta, un sh adus de afara e o optiune foarte buna, zic eu.
Andrei55037
Incearca sa cumperi o masina care are cartea de service completa si la zi cu reviziile. Intr-adevar 1 milion de km nu este o aberatie, VAG la motorul de 1.9 TDI ii dau o durata de viata de 1.5 milione km cu conditia unei intretineri normale la 15.000 km.
BMW 330d din 2000 in Germania este f forjat mai bine un 320d din 2002.
florin55503
sa nu te sperii daca motorul are 100000de km dupa 2 ani. sa te ingrijoreze daca nu are in sensul ca s-a umblat la kilometraj. taica-miu a avut un opel care a avut in momentul vanzarii peste 300000 de km, si nu a fost nevoie de vreo reparatie la motor sau turbina (era motor isuzu). acum are aproape 400000 si merge bine nu da fum etc. toata chestia este sa respecti masina, sa ii bagi ulei bun in momentul in care trebuie si motorina sau benzina buna (atat cat se poate la nooi in tara) daca e optezi pt bmw nu trebuie sa iti faci griji vei merge cu respectiva masina pana te vei plictisi
florin55503
la fel recomand un 320d decat un 330d care probabil e alergat. oricum le alearga nemtii pe autobanda numai in blana indiferent de masina. eu as schimba uleiul la 10.000 km. e mai bine asa. daca esti atent la viteza mare
si ai vreo 12-13000 de km fara sa fi schimbat uleiul vei simtii niste mici vibratii care vor disparea in momentul in care vei schimba uleiul.
florin55503
la fel recomand un 320d decat un 330d care probabil e alergat. oricum le alearga nemtii pe autobanda numai in blana indiferent de masina. eu as schimba uleiul la 10.000 km. e mai bine asa. daca esti atent la viteza mare
si ai vreo 12-13000 de km fara sa fi schimbat uleiul vei simtii niste mici vibratii care vor disparea in momentul in care vei schimba uleiul.
geeoo30
Nu e cazul sa te gandesti la probleme de motor la o masina de marca fiindca daca e intretinut te duce cat nu poti tu conduce, probleme ar fii cu suspensiile, bucsile, curele, filtre care trebuiesc schimbate la timp la orice masina. Ar fii ideal ca la cumpararea unui sh sa-i faci o revizie completa cand vii aici, deci sa pastrezi ceva banii pt asta. Eu as merge pe un bmw diesel 2000-2001 sau orice alta marca germana audi-mercedes-vw, restul sunt imitatii si sunt cu mult in spatele lor chiar daca alegi generatii mai noi. :brave:
Radu-266
QUOTE(geeoo30)
Nu e cazul sa te gandesti la probleme de motor la o masina de marca fiindca daca e intretinut te duce cat nu poti tu conduce, probleme ar fii cu suspensiile, bucsile, curele, filtre care trebuiesc schimbate la timp la orice masina. Ar fii ideal ca la cumpararea unui sh sa-i faci o revizie completa cand vii aici, deci sa pastrezi ceva banii pt asta. Eu as merge pe un bmw diesel 2000-2001 sau orice alta marca germana audi-mercedes-vw, restul sunt imitatii si sunt cu mult in spatele lor chiar daca alegi generatii mai noi. :brave:



Deci ce imi recomanzi este o masina 2001 BMW-VW-AUDI-MERCEDES. totusi stau si ma uit la astea de la noi si vad ca multi au probleme cu second handurile comparate de la noi. De ce oare ?
James Kilowatt
Buna intrebare. Intr-adevar, nu esti omul care se arunca cu capul inainte.

Uite inca unele.

Daca la 175.000km motorul de bmw are 6% uzura, cum spunea cineva mai sus, de ce pretul este 35-40% din cel al masinii noi? Cu alte cuvinte, are 60% devalorizare? Cat o sa fie devalorizarea cand motorul va avea 9% uzura?

Alta intrebare

De ce nemtii cu supermasinile lor sunt in coada clasamentelor de fiabilitate in State, acolo unde concureaza de la egal la egal si cu americanii si cu japonezii? In europa, piata nu e libera, asa ca masini fabricate pe bune in japonia sau america nu prea exista.
Andrei55037
Majoritatea SH de la noi sunt SH aduse de afara in urma cu cativa ani in care romanasii nostri si-au bagat picioarele(scuze dar este crudul adevar). Sa stii ca un roman care a muncit din greu sa-si ia masina noua de 20.000-30.000 de euro o intretine mult mai bine decat un neamt pt care masina este doar un mijloc de transport. Asa ca eu personal am mare incredere in masinile SH din Romania cu conditia sa fie cumparate de la primul propietar.
carmen53210
devalorizarea masinii incepe de cand o scoti pe poarta fabricii. chiar daca masina are 10 km si uzura a motorului 0% pretul scade destul. asa ca un calcul gen 175.000-6%uzura......2000.000-x% uzura mi se pare comic. regula de 3 simpla are alte domenii de aplicatie decat aflarea uzurii sau rentabilitatii unei masini sh.
o masina de 4 ani, indiferent de nr de km, are un pret foarte mic fata de pretul uneia 0 ani ( de cele mai multe ori intervin modificari de design, facilitai noi, din ce in ce mai accesorizate cu trecerea timpului etc.)

dar IN SITUATIA IN CARE NU AI DECAT 10.000 euro spre ex, ce-ti cumperi un LOGAN 0 KM sau un audi, bmw 4 ani, 150.000 km adus dintr-o tara civilizata?

problema este :ce poti cumpara de banii pe care ii ai si nu sa dezbatem care masina este mai buna, una noaua sau un sh!
James Kilowatt
Nu la uzura ma refeream odata cu cresterea kilometrajului, ci la valoarea de revanzare. Comica sau nu, regula aia de trei simpla se aplica. Diferenta de pret intre o masina de 250k km ani si una de 150km merge de la simplu la dublu, chiar si daca se datoreaza efectului psihologic si nu doar uzurii.
Poate motorul tine 1mil km, insa la peste 300.000 majoritatea masinilor sunt in cimitire, afara, indiferent ca sunt BMW sau Fiat Uno. La noi, poate mai merg...

In plus, uzura motorului in general e data de mecanici prin modificarea compresiei. Valoarea in sine e foarte discutabila... daca ai 94% compresie deja s-ar putea sa arda ulei peste limita data in carte. De exemplu, la Moskwichul meu din '80, la 110.000 km valoarea compresiei era 98% din standard pe 3 dintre cilindri. Asta ar insemna uzura 2%! Hai sa fim seriosi, genul asta de aprecieri nu prea fac doi bani, doar n-o sa spun acum ca motorul ala era mai bun decat unul de BMW. Al 4-lea a avut o defectiune, nu uzura.. in fine, asta e off topic.

In plus, cu cat a fost mai mult timp iesita din garantie, cu atat mai mari sunt sansele sa fie chinuita si intretinua aiurea sau deloc.

Nu incerc sa spun ca un BMW cu 150.000km e un jaf, insa vreau sa spun ca e o riscanta achizitionarea lui, pentru ca ar putea fi birjarita, si ca revanzarea ar putea fi dificila si cu pierderi mari.
carmen53210
in anumite privinte sunt de acord cu tine, numai ca pb este : isi poate cumpara o masina noua de banii pe care ii are? daca da, si el e multumit de ce ii ofera masina respectiva, atunci e foarte bine.

este foarte corect ca o masina noua presupune riscuri foarte mici comparativ cu una sh dar. eu nu mi-am permis o masina noua, asa cum imi doream sa fie asa ca solutia de compromis a fost un sh in stare buna asumandu-mi totodata riscurile ce decurg din asta.
James Kilowatt
Sugestia mea era sa aleaga un sh dintr-o categorie mai mica, insa mai noua. Decat BMW din 2000, mai bine opel din 2002-2003, sub 75-100k km, de exemplu, inca in garantie.
ncristi
QUOTE
din germania cu 175.000 km si cand i-am facut diagnoza tipul a spus ca este super iar motorul ar avea o uzura de 6%.


Du-te la diagnoza in alta parte smile.gif

La km astia (dupa cum s-a mai dscutat) turbina isi da ultima suflare. Este o chestiune de timp pana pica...poate maine sau poate peste 100k. Oricum producatorii recomanda schimbarea la max. 200k.

O masina la km astia are totul uzat--suspenzii,rulmenti parte electrica--NU SE COMPARA CU UNA NOUA!!
Nu mai spun de feeling---cand te gandesti ca ai dat o caruta de bani pe o masina haituita da altul..sad.gif
Eu nu sunt de acord cu SH-ul.

S-au convins de treaba asta si cei mai inversunati sustinatori ai SH pe care-i cunosc.
Iulian53383
QUOTE(MR28673)
Alta intrebare

De ce nemtii cu supermasinile lor sunt in coada clasamentelor de fiabilitate in State, acolo unde concureaza de la egal la egal si cu americanii si cu japonezii? In europa, piata nu e libera, asa ca masini fabricate pe bune in japonia sau america nu prea exista.

Si in europa de ce nu sint?ca doar este plina piatza de japoneze,iar despre cele americane nu potzi sa vb in Europa si nici fiabilitate cind au motoare monstru blink.gif beer.gif eu unu nu stiu motor mai mic de 3000cmc la masini americane

Si de ce este mai alergat un 330d decit 320d? Teoretic cred ca este mai bine un 3litri motor in 6cilind. decit 2l in 4cilind.
daca ar fi alergate la fel nu stiu care rezista mai mult.
Si datorita asigurarilor mult ff scumpe si impozitului mare cred ca mai repede o sa gasesti masina asta la vreun mos sau baba decit la un tinar cu un buget limitat care vrea sa dea impresi cu masina .Oricum trebuie sa fi atent la cumparare
Sebastian-58
[quote="cristi36176"][quote]Du-te la diagnoza in alta parte smile.gif

La km astia (dupa cum s-a mai dscutat) turbina isi da ultima suflare. Este o chestiune de timp pana pica...poate maine sau poate peste 100k. Oricum producatorii recomanda schimbarea la max. 200k.

O masina la km astia are totul uzat--suspenzii,rulmenti parte electrica--NU SE COMPARA CU UNA NOUA!!
[/quote]

Aici nu sunt de acord cu tine, o sa-ti dau un exemplu - soferul de la firma unde lucrez conduce un VW Transporter, cu motor 1,9 TDI, iar masina are 550 000 de km, iar asta fara sa schimbe turbina, fara segmentari, etc. doar a intretinut-o cum se cuvine. Masina nu scoate fum, nu mananca ulei, merge perfect. Si crede-ma, am vazut cum conduce, nu o menajeaza deloc, nefiind masina lui...
Gociu75
Sunt mari sanse ca motorul de 3 litri sa fie mai putin uzat. Sa iti spun si de ce: motorul de 2 litri e de putere mai mica, si atunci pt a avea performantele cerute este turat mai tare, cel de 3 litri ofera aceleasi performante la o turatie mult mai joasa. Iar uzura motoarelor diesel este data in primul rand de turatia mare de functionare. La diesele cu cat e mai mare cu atat e mai bun, iar consumul nu creste substantial, ca la motoarele pe benzina
Edi45845
QUOTE
eu unu nu stiu motor mai mic de 3000cmc la masini americane

Chevrolet Kalos.... biggrin.gif
Iulian53383
QUOTE(Edi45845)
QUOTE
eu unu nu stiu motor mai mic de 3000cmc la masini americane

Chevrolet Kalos.... biggrin.gif

Eu vb de masini USA , nu avorturi !!
Iulian53383
asta e traditia lor nu bicilkleta aia , vezi ce inseamna numele chevorlett
Jmenu sta ca-m asa si daca mi-o da vreunu pe degeaba nu am bani de benzina :ban: dar decit sa aiba stema in fatza mai bine lipsa MATIZ imi iau si sint incognito ca f2natic tongue.gif
VLAD56578
Daca ai 7000 E pt masina si 1400 pt vama,ia-ti din Germania.Eu mi-am luat un toledo de 2001 full option cu 97000 km in august.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.