Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problema racire, AUDI 80 1.8 S din 1989
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Mihai55400
Am un AUDI din '89.
Nu cunosc temperatura optima de functioanre a motorului, insa banuiesc si am mai auzit ca ar fi 90gr. Problema este ca mie imi ajunge in jur de 100gr dupa 30min de mers. Multi mi-au spus ca problema ar fi legata de pierderea calitatii antigelului + a apei distilate care nu a mai fost schimbata de mult timp.

Care este concentratia optima a apei si a antigelului (in litri) ?

Vizualizati poza pentru a-mi explica cum golesc apa din sistem.

Ce alte recomandari mai aveti ?

PS : poza --->>
http://img392.imageshack.us/img392/6569/apa5jt.jpg
rudolf1
Termostatul deschide doar la 87 gr C si complet doar aproape de 100 gr, afara este cald, ca atare nu este chiar un motiv de ingrijorare. Lichidul de racire din motor se recomanda a se schimba odata la 2 ani ( si pe parcursul celor 2 ani NU trebuie schimbat - desi cei cu Dacii primavara ii dau drumul - deoarece are pe langa proprietatea de ungere a presetupei are si proprietati antioxidante ), daca nu in timp el devine acid si corodeaza chiulasa de aluminiu care va arata apoi ca un casacaval svaiter. Amestecul este 1/2 lt antigel concentrat si 1/2 apa distilata.
Lichidul se elibereaza la locul unde este incercuit in poza ( daca motorul are mai mult de 95 gr ) sau de preferinta se desface si conducta de deasupra lui pentru a se scurge si lichidul din motor.
Dar mai interesanta este aerisirea lui, in caz contrar iti arunca apa din vasul de expansiune.
adrian47392
la vechimea ei ar trebui curatat sistemul de racire. Motorul de 1.8 rugineste, o fonta mai imputita. Sunt zemuri de curatat in comert, eu folosesc frecvent 2+2, radiatorul curatat temeinic, si interior si exterior, (sunt vopsitori care cred ca iti fac un bine daca dau cu negru pe el atunci cind fac cite o interventie la fata masini in caz de bushitura.)
Eu as schimba si termostatul, si aerisirea de care aminteste Rudolf se face la unul din furtunele aerotermei sunt in dreapta bateriei, linga bobina de inductie.
alin40803
Motoarele audi functioneaza la temperaturi mari. Daca te uiti atent pe bord o sa vezi doua puncte intre care fluctueaza temperatura. E ceva normal, si eu am audi si tot asa e si la mine.
florin100053
ar trebui sa schimbi termostatul,si sa cureti radiatorul.nu are de unde sa fie de altundeva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.