Help - Search - Members - Calendar
Full Version: clio bicorp 1.2 16v vs clio symbol 1,5 dci 65cp
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Catalin26345
am posibilitatea sa iau in leasing o masina si am vazut la renault ca exista oferta speciala:

1. Clio Extreme 1.2v 16v cam 8700cip
2. Clio Symbol Fidji 1,5dci 65cp cam 8500cip

Ma intereseaza care din ele sunt mai fiabile, cum stau cu consumul in oras (mai ales cel dew 1.2 16v), cum sunt finisajele, etc

Cateva sfaturi va rog...
ncristi
Ca fiabilitate eu spun 1.2 16v si 75HP. Si finisarile sunt mai bune la bicorp, bicorpul fiind o masina pt occident in timp ce symbolul este o masina gandita special pt est, cu finisari mai modeste...

O cunostinta care si-a achizitionata de curand unul mi-a spus ca ii ia 7% in oras si 4-5% exterior mers cu 90/h smile.gif
Ce m-a surprims a fost faptul ca motorul nu vine cu capacul specific motoarelor renault...adica se vede pur si simplu motorul smile.gif

Oricum nu cred ca asta este un lucru esential...
Bafta!
Catalin26345
vad ca exista si varinata Campus cu acelasi motor de 1.2 16v dar fara ABS, airbaguri laterale, oglinzi electrice, etc. se merita fara (mai ales ABS)?
cip40884
Dieselul e cam puturos. Are un demaraj ca la Aro motorul ala. In plus, la revizii te rupe la bani. Mai bine ia ala de 1,2 L .
Eu am avut clio symbol, si nu e deloc rau la finisari. Am facut cu masina 130.000 km....fara mari reparatii. Defapt lista de interventii ar fi asta : amortizoare fata, pompa apa, claxon. Atat, plus consumabilele.
madalina
O revizie la Clio Symbol 1.5 dci 65 CP costa intre 4 si 6 milioane in functie de service (la serviceurile reprezentanta)!
bogdan43846
Sincer nu stiu la ce service ai fost tu, dar pe mine ma costat cam 3.5 milioane revizia la diesel
bogdan43846
In plus eu unu am fost cu un Clio 1,5 dci la bulgari si cu un plin ma dus m-am intors si am ramas si cu jum de rezervor asta in conditiile in care am mers cu 130-140 cu aer dat drumu iar pe A2 am mers cu 160 si am facut de ras ceva masini bune
madalina
Consumul e mic si la Clio 1.5 dci 65 cp!
Gabriela54123
Tinand cont ca esti in Bucuresti, parerea mea e ca trebuie sa te hotarasti la ce-ti doresti: portbagaj mare, suficient pentru o familie, motorina - asta e symbolul, sau bicorpul, care e mai mic, mai usor de parcat, cu consum ceva mai mare. Finisajele nu difera mult intre ele, deci, spor la cumparaturi si bafta, ca ai nevoie.
Gabriela54123
[quote="cip40884"]Dieselul e cam puturos. Are un demaraj ca la Aro motorul ala. In plus, la revizii te rupe la bani.

Revin, cu o precizare. Cand ai condus un diesel, ma refer la cele noi, nu-ti mai iei gandul de la el. In primul rand ca porneste fara cusur, are demaraj nu chiar ca ARO, mai degraba ca orice masina moderna, poti face depasiri spectaculoase, cu conditia sa vrei! Iar in ceea ce priveste banii, eu la revizia de 30 000 km am dat fix 1.8 mil!!! Nu m-a rupt la bani asa de mult. La cea de 60 000 km am platit mai mult, 10 mil., asta incluzand curelele, 2 bucse, filtre, etc.
In concluzie, citeste mesajul de mai sus! :wave:
Catalin26345
A luat vreunu' din voi in leasing prin VB Leasing? Ca cica ar fi dobinda de 8,5%

Am fost la Serus sa mi se faca un calcul de leasing dar nu prea iese...
Catalin26345
Stie cineva daca la Symbol in spate e mai mult loc ca la Bicorp? de asemenea daca Bicorpul are scut sau nu?
ncristi
Mie nu mi s-a parut ca bicorpul ar fi mai spatios in spate. In fond symbolul este un bicorb cu chestia aia lipita in spate (portbagajul adica).
Catalin26345
Adjudecat! Dat comanda la Clio Bicorp Extreme 1.2 16v

Impresii pe la inceputul lui noiembrie cind il voi avea... biggrin.gif
Razvan52550
Portbagajul la symbol e de 510 l, adica exact cit ala de logan. La bicorp portbagajul portbagajul e de 255 l. Ramane sa judeci singur daca dif. e sesizabila sau nu
Radu56364
parerea mea este ca merita destul de mult dci-ul.
consumul meu calculat luna de luna, de 2 ani jumate de cand am masina, este de 6l/100km in oras, creste la 7-7.5 iarna si 4.7-5l/100km (viteza medie cam 120 km/h) afara indiferent de anotimp. eu am mers pana dincolo de cluj napoca (din bucuresti) si m-am intors in bucuresti cu acelasi rezervor. pe bune.
pe mine m-a deranjat cum am fost tratat la service (de catre mecanici sau mai bine zis de cel de la receptie). preturile sunt cam asa : 2 milioane revizie de 10.000 si 20.000 ce include schimb ulei si filtru ulei + manopera. 8.5 milioane la 30.000 include filtre aer, habitaclu, motorina, ulei+filtru, placute frana (cel putin sper ca au fost schimbate, ele aparande pe factura). spre comparatie o revizie echivalenta cu cea de 10.000 (ulei+filtru+manopera) la un ford fiesta este de 6mil iar la un touareg de aproximativ 17mil. la dacia maxim 1 milion.
daca vrei finisaje mai bune, trebuie musai sa alegi modelul francez. insa asta nu inseamna ca symbol este defavorizat. oricum are un portbagaj imens (eu am mers cu cortul la mare 5 persoane si am incaput - am inchis portbagajul sarind pe el biggrin.gif ).
sa stiti ca nici la reprize nu sta rau. de exemplu am facut comparatia cu cielo, dacia sau dieselurile mai vechi si castigator este atat vizual cat si calculat, renault symbol. nu incercati sa mergeti cu o viteza de peste 140km/h si nu va asteptati sa mearga mai repede de 163 km/h. am vazut pe cineva care spune ca ar fi mers cu 170. cert este ca constructorul da ca cifra maxima 163. eu am mers cu podeaua "la blana" cu 163 km/h, fara nici o posibilitate de creste viteza, la o turatie de 4400 rot, rotatia maxima fiind cam 4500 maxima, limitata electronic (cineva spunea pe forum ceva de 5500 rot blink.gif )
concluzie: daca ar fi sa aleg o masina acum, facand raportul pret-calitate, as alege clar (in cazul in care nu-mi permit meganul sedan) renault symbol 1.5 dci. daca vreti super sportivitate - uitati. daca vreti o familie fericita... :angel:
google41800
Am impresia ca e limitata electronic la 4500 in treapta a V-a. Nici la mine nu trece de 4500 dar mi s-a parut ca la o depasire, fortata, in a IV-a ar fi sarit de 4500.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.