Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Citroen C4 coupe sau Fiat Stilo 3 usi
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
adi.mitrea
Supun atentiei voastre o comparatie intre Citroen C4 coupe 1,4 16V 90 CP si Fiat Stilo 3 usi 1,4 16V 95 CP

Citroen C4 coupe nivel echipare X (cel mai slab)

Design
bandouri protectie laterala
bare de protectie in culoarea caroseriei
faruri cu geam clar
jante otel
oglinzi exterioare in culoarea caroseriei

Functionalitate si Confort
Pilot automat + limitator de viteza
Priza 12 V
bancheta rabatabila 1/3-2/3
caroserie galvanizata
ceas digital de bord
computer de bord
dezactivare airbag pasager
geamuri electrice fata
iluminare habitaclu si portbagaj
inchidere centralizata cu telecomanda
luneta termica
oglinzi exterioare electrice
plafoniere cu temporizare
preechipare audio
roata de rezerva de dimensiuni normale
scaun sofer reglabil pe inaltime
spatii de depozitare sub aeratoare
turometru

Siguranta
ABS
airbag pasager
airbag sofer
avertizor sonor lumini/usi deschise
centuri de siguranta fata cu pretensionare pirotehnica si limitator de efort
centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
imobilizator electronic
intrerupere alimentare carburant in caz de accident
servodirectie
sistem "Isofix" bancheta spate pentru scaune copii
sistem de franare servoasistat
stop suplimentar frana
tetiere fata-spate
volan cu butuc fix cu 2 blocuri de comenzi
volan reglabil
Pret: 11.939 euro DDP
Optionale
ESP 375 €
aer conditionat 475 €
airbag-uri laterale + perdea protectie cap 488 €
inchidere supercentralizata 75 €
jante aliaj 288 €
pachet "viata la bord" 588 €
proiectoare ceata 38 €
radio CD 313 €
scaune incalzite 669 €
sistem alarma 150 €
vopsea metalizata 175 €

Fiat Stilo 1,4 3 usi nivel echipare Active (cel mai slab si singurul pe benzina pentru Romania)
Standard
Aer conditionat
Proiectoare ceata
Radiocasetofon Bosch + 6 difuzoare + antena
Tablou de bord cu display digital monocolor cu cristale lichide
Computer de bord cu indicator temperatura externa
Inchidere centralizata cu Dead lock (inclusiv capac rezervor)
Telecomanda multifunctionala
Sistem antifurt cu cod Rolling
Trei tetiere posterioare reglabile pe inaltime
Plafoniera spate
Sistem Isofix - bancheta spate (2buc.)
Suport pahare (fata)
Portiere fata cu sistem de iluminare in pozitia deschis
Oglinzi reglabile electric, incalzite, cu carcasa in culoarea caroseriei
Geamuri fata actionate electric cu senzor de obstacol
Sistem aerisire cu recirculare
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Scaun sofer cu reglare in inaltime
Bancheta spate rabatabila divizata 1/3, 2/3 cu spatar reglabil
Volan reglabil pe inaltime si axial
Volan 3 spite fara comenzi
Protectie volan
Sistem MY CAR (personalizare functii masina)
Duze aerisire locuri spate
Cutie de viteza in 6 trepte
ABS + EBD
Airbag frontal sofer si pasager cu sistem SMART
Centuri de siguranta posterioare cu prindere in trei puncte
Servodirectie Dualdrive
Tapiterie tesatura Doria
Capace roti design nou
Jante din otel de 15" cu pneuri 195/65
Pret: 12.525 euro DDP
Optionale
Alarma 325 €
Volan din piele + comenzi pe volan cu 4 taste 211 €
Volan si schimbator de viteze din piele 138 €
Pachet iarna: scaune fata incalzite, duze spalare faruri si parbriz incalzite 447 €
Acoperis amovibil actionat electric 1040 €
Cruise Control 208 €
Autoradio cu CD MP3 322 €
Airbag-uri laterale 130 €
Senzor de parcare 189 €
Autoradio cu CD + 6 difuzoare 78 €
Magazie CD in bord 256 €
Easy go (pornire motor fara cheie) 707 €
Window bag 140 €
Modul comanda vocala radio si telefon 260 €
Sistem audio HI FI, 8 difuzoare, subwoofer 361 €
Roata de rezerva de dimensiuni reduse 10 €
Instalatie pentru telefon GSM 377
CONNECT/NAVIG.: autoradio+CD, GPS,GSM,WAP, sistem navigatie 2553 €
Pachet confort1: senzor ploaie, senzor de parcare, senzor aprindere automata faruri 280 €
Spoiler spate 104 €
Praguri tip sport 142 €
Jante din aliaj 15" si pneuri 195/65 R15 91T x[3] 221 €
Jante din aliaj de 16" (5 buc.) 514 €
Jante din aliaj 17" cu pneuri de 215/45 (fara posibilitate montare lanturi) 585 €
Vopsea metalizata 199 €
Vopsea metalizata speciala 208 €
Vopsea extraserie 26 €

Daca Stilo mi se pare mult mai bine echipat in varianta standard, iar optionalele sunt mai multe ca la C4; C4 beneficiza de tehnologie de fabricatie mai noua.
Reputatia Fiat este una mai proasta decat cea Citroen.

Voi ce ati alege? De ce?
Sebastian-58
Eu as alege Citroen fara nici o discutie. Motivul - am lucrat la o fabrica de cablaje auto, si i-am avut ca si clienti si pe Fiat, si pe PSA - deci cam stiu ce le poate capul...
Pe scurt, Fiat este cel mai prost fabricant de masini dintre toti cu care am avut de-a face, si cand spun asta, ma refer in primul rand la calitate.
Pe de alta parte, am condus Fiat Stilo, iar din cei 95 de cai, vreo 30 dorm linistit in grajd...
ncristi
QUOTE
Pe de alta parte, am condus Fiat Stilo, iar din cei 95 de cai, vreo 30 dorm linistit in grajd...


Nu stiu daca este adevarat, dar frumos zis...laugh.gif
krysty
QUOTE(Sebastian-58)
Pe de alta parte, am condus Fiat Stilo, iar din cei 95 de cai, vreo 30 dorm linistit in grajd...

oare pt ca are cuplul maxim 128/4500 Nm/rpm iar tu nu ai pus biciul pe toži? whistling.gif
G e o r g e
blink.gif

gimme that car i tell ya biggrin.gif

ii scot pe toti 95 de cai de acolo biggrin.gif poate mai gasesc si vreunul priponit prin vecini si il pun si pe ala la tras .
adi.mitrea
Fiindca acei 95 cai isi arata potcoavele abia de la 4500 in sus este poate motivul pentru care ti s-a parut ca 30 sunt priponiti!
Despre Fiatul asta tot incerc sa strang informatii si nu gasesc mare lucru. Am vb cu un forumist din Italia... sa intrebe pe acolo soferi mecanici etc... Mi-a zis ca a vb cu ceva soferi de taxi care folosesc Stilo 5 usi si sunt foarte multumiti.
Toata lumea arunca cu pietre in Fiat... nu stiu de ce blush.gif

Ce parere aveti ca cei de la Coca-Cola au inceput sa achizitioneze Fiat Stilo? Eu zic ca e un semn bun despre masina.

Insa despre acest C4 nu spune nimeni nimic?
Sebastian-58
Hey man, nu uita de partea cea mai importanta - CALITATEA - asta nu prea le face cinste celor de la Fiat. Repet, am lucrat pana acum 2 luni in industria automotive, si stiu ce le poate capul... mi-au fost clienti... Fiat este chiar mai slaba decat Dacia la capitolul calitate.

Cat despre caii priponiti, eu cred ca ar fi bine sa te duci sa incerci un test drive cu amandoua, sa te convingi singur de ce poate fiecare masina, in mod sigur iti va fi mai usor sa te decizi.
ncristi
C4
http://www.topgear.com/drives/A7/A7/

fiat stilo
http://www.topgear.com/drives/B3/D7/

Precum vezi C4 este mai apreciat. Fiabilitatea lui C4 am inteles ca este f apreciata. O alta publicatie f cunoscuta ,quattrorute, nr. 6augustt 2005, intr-un test f amplu ii da lui C4 nota 86 (din 100 posibile) adica la egalitate focus 2-- opel astra, O2 si G5 obtinand 84 puncte iar meganeII 79...asta ca sa-ti faci o idee
Fiatul stilo nu este in comparatie.

Eu as merge clar pe C4.

PS
Loganul a obtinut 65 iar chevrolet lacetti 68 smile.gif
adi.mitrea
Si mie imi place acest C4 foarte mult. Minusurile sunt dupa mine urmatoarele:
- dotare standard la nivelul de echipare X (pe care mi-l pot permite) foarte slaba (fara A/C, vopsea metalizata, proiectoare.... etc)
- indicatoarele de bord pe mijloc (chestie pur subiectiva; nu mi se par sportive). Adica masina arata sport iar interiorul este elegant (vezi Xsara Picaso)
James Kilowatt
C4 e superior, nu neaparat din punct de vedere al motoarelor, insa din punctul de vedere al masinii in sine. LA motoare pejeu-sitroen mai au un pic pana sa-i ajunga pe fiat de acum 5 ani biggrin.gif. Caii adormiti de la 1.4 fiat se trezesc oricum mai repede decat cei de la citroen, si chiar si decat cei de la reno, in opinia mea, chiar daca la reno sunt mai multi. fiat vs renault e strans, insa fiat vs citroen castiga fiat dupa mine la motoarele de 1.4.

C4 e cu 5 ani mai tanar, stilo e deja "veteran". Desi nu e o masina proasta, berbecii de la fiat l-au lansat intr-un moment in care piata auto era in declin, iar cand piata si-a revenit era deja un model invechit, aparuse concurenta cu modele mai moderne. Management italian....

C4 are tinuta de drum clar mai buna, e mai confortabil si are 5 stele NCAP. Daca fiabilitatea ar fi garantata, eu as alege C4, cu toate ca psa imi sunt cam antipatici.

In materie de fiabilitate, nu stiu cine poate sa fie atat de convins ca C4 e la inaltime, avand in vedere ca e pe piata de destul de putin timp si nu au avut timp sa apara prea multe probleme. Nasoale sutn problemele care apar cand iese din garantie, nu cele din perioada garantiei... Ori, C4 sunt deocamdata toate in garantie, asa ca bubele nasoale raman inca de descoperit, daca exista.
ncristi
QUOTE
LA motoare pejeu-sitroen mai au un pic pana sa-i ajunga pe fiat de acum 5 ani


Sa nu exageram...la dieseluri spre exemplu HDi-ul este net superior jtd-ului.
Grupul fiat nici nu stiu daca are un motor diesel in V asa cum este cel de 2.7 HDi si 207HP sau dCI-ul V6 3L si 250HP de la renault...

Daca ma gandesc mai bine si la benzina cred ca PSA sta mai bine mi-e lene sa dau acum exemple...
James Kilowatt
Depinde cu care diesel fiat compari. Deocamdata nu psa nu are nimic comparabil cu 1.9 150 CP, sau cu 1.3 90 CP.
Pe vremea cand fiat a scos jtd-ul de 1.9 si 115 si 125 CP de pe Marea, , peugeot facea hdi de 2L si 90 CP.
Fiat au si 2.4 mjtd de 200 CP si pe teava un 3L mjtd v6 de 300 CP....
La benzinare, Fiat iarasi are motorul de 1.8 cu distributie variabila care e de exceptie, desi are vreo 8 ani, si pe Alfa o pleiada de motoare (JTS de ex) la care Peugeot inca saliveaza.

Insa e putin off topic, pentru ca discutia e C4 vs Stilo. Eu unul, am ales C4 insa nu neaparat datorita motorului.
adi.mitrea
MR... daca ai ales C4 insa nu neaparat datorita motorului; atunci pentru ce l-ai ales. Mi se pare cam mult sub Stilo ca dotari. Poate iti place designul ! blush.gif Si mie imi place desi il gasesc cam futurist... I can live with that biggrin.gif
James Kilowatt
Pentru tinuta de drum, pentru confort si pentru cele 5 stele NCAP.

Nu sunt un mare fan al optiunilor. Pentru mine, importanta e climatizarea si farurile de ceata. In rest, daca sunt ok, daca nu, traiesc si fara. E o optiune pur personala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.