Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cielo - Pornire grea
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Daniel54756
Dimineata la pornire motorul incepe sa trepideze, parca da sa se opreasca, trebuie sa-l ajut din acceleratie si porneste dupa ce-l invarte de cateva ori, daca incerc sa plec cu ea asa, fara sa se incalzeasca, merge in suturi si trebuie sa accelerez foarte tare, cu discontinuitate pana se incalzeste dupa care merge normal.
Uneori si cand este cald motorul porneste greu dar nu mai am probleme la plecare si la mers.

Am fost pana acum in trei service-uri si peste tot mi-au schimbat bujiile, cordoanele, mi-au spalat injectoarele, mi-au schimbat filtrul de benzina, mi-au schimbat contactul mobil si capacul de la distributie si tot nimic.

Va rog ajutati-ma cu sugestii.
adrian47392
Senzor temperatura motor, cel cu conector cu 2 pini, sub delcou, nu cel cu un papuc, ala-i pentru instrument.
Am mai intilnit un caz cu aceleasi simptome dar era de la 2 injectoare care nu inchideau si presiunea remanenta din rampa injectoarelor facea ca benzina sa se scurga in poarta supapelor (sau cilindru, daca supapa era deschisa) amestecul la pornire era excesiv de bogat si pornea greu, tremurat, intrerut.
CUM VEZI DACA ESTI INTR-UN CAZ SAU ALTUL? dIMINEATA DAI AFARA BUJIILE SI VEZI DACA SI CARE E UDA;ATUNCI ESTI IN CAZUL 2
SONDA O MASORI SI TREBUIE SA AIBA RECE VALORI DE ORDINUL KILOOHMILOR, ZECI PARCA. dACA ARE SUTE DE OHMI E INTEPENITA PE CALD, se inlocuieste.
Scuze ptr majuscule,
Daniel54756
Multumesc pentru raspuns.
S-ar putea sa fiu in cazul 2 pentru ca atunci cand mi-am schimbat bujiile am mers vreo 500 de metri numai dupa care ma-am apucat sa le schimb si am observat ca prima bujie era uda.
Totusi nu cred ca e problema cu injectoarele pentru ca ultima data am fost la un service Daewoo unde mi-au curatat injectoarele cu ultrasunete si mi le-au verificat pe un stand special unde le-a verificat debitul. Oricum din cate retin injectorul din dreptul bujiei ude dadea cea mai putina benzina.
Ieri am curatat putin cu spray clapeta de acceleratie si astazi am constatat o imbunatatire.
Voi verifica si senzorul de temperatura.
Mersi inca odata!
adrian47392
din pacate standul de care vb nu poate verifica si etanseitatea injectorului la 3 bari timp de citeva ore!
Daniel54756
Am masurat ieri senzorul de temperatura motor la rece si are 5 Kohmi.
Dupa curatatul clapetei de acceleratie se simte o imbunatatire in sensul ca parca nu mai moare motorul asa tare cand plec de pe loc dar de pornit tot asa greu porneste.
Gabriel49126
Daca nu ai rezolvat problema atunci poti posta pe www.daewooclub.roforum.
In alta ordine de idei din ce an este masina , ai cumva alimentare duala gpl/benzina ?Ai verificat daca nu cumva ai crapaturi in furtune (pierdere de vacuum)?
Daniel54756
N-am rezolvat problema. Masina e fabricat in 1997 si inmatriculata in 1998. Nu am GPL. Masina are 50.000km. Voi posta anuntul si pe site-ul celor de la daewoo.
Merci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.