cosmin45741
Aug 31 2005, 02:44 PM
Vreau sa-mi schimb jantele (pe CASCO), masina are 33000 si deja 3 sunt cam ovalizate...si nu sunt genul care sa intre in gropi si sa-l doara undeva...Cred ca astea puse din fabrica sunt cam moi si de aceea vreau sa le schimb...
Ce marci de jante stiti care sa fie super rezistente la gropile din Romania??...
Merci anticipat
guerilla
Aug 31 2005, 02:53 PM
OZ WRC.
cosmin45741
Sep 3 2005, 12:40 PM
m-am cam hotarat in mare..
ce stiti de OXIGIN?
arata cam asa:
cosmin45741
Sep 3 2005, 12:47 PM
sau astea, tot de la OXIGIN...
nu sunt sigur deocamdata...
mike.omega
Sep 4 2005, 11:38 AM
Primele
daca te-ai oprit la astea doua, si tot pe primele as merge..
Damian53219
Sep 6 2005, 10:13 AM
apropo, sunteti pro sau contra indreptarii unei jante de aliaj un pic strambate????
eddie
Sep 6 2005, 10:17 AM
Eu am indreptat cele 2 jnte de pe partea dreapta din cauza unei singuri gropi...acum la revizia de 10.000 de la Renault m-am bagat sub ea si am observat ca si celelalte 2 de pe stanga sunt foarte putin indoite si cred ca le voi indrepta si pe ele in curand....nu costa o avere...800.000 amandoua cu totul...si treaba e super serioasa !!!
HalbaSus
Sep 6 2005, 03:59 PM
QUOTE(Damian53219)
apropo, sunteti pro sau contra indreptarii unei jante de aliaj un pic strambate????
pai avand in vedere pretul unei jante noi
mai bine indrepti daca se poate... in principiu nu ar trebui sa afecteze comportamentul rutier (eventual faci si o echilibrare, reglezi geometria, faci teste de frana.. ca sa fii sigur)
Cristian51493
Sep 6 2005, 04:02 PM
pot sa intreb si eu aici (ca sa nu mai deschid thread nou degeaba) ce jante se potrivesc la o Skoda Octavia II rosie???:angel:
Cristian51493
Sep 6 2005, 04:03 PM
1000 miglia ht3 titan
Cristian51493
Sep 6 2005, 04:06 PM
momo gt2 tuning
la astea nu stiu cum sta treaba cu prezoanele (janta are 4 si masina 5 :help: )
Cristian51493
Sep 6 2005, 04:11 PM
momo racer evo
aceeasi problema cu prezoanele la toate modelele momo
HalbaSus
Sep 6 2005, 04:12 PM
Primele ar fi mers pe Octavia 2 neagra... a ta fiind rosie... eu as merge pe a doua janta...
P.S: sigur gasesti momo si cu 5 prenzoane...
latter edit abia acum am vazut ultima poza cu Momo-urile alea negre... wooooow... freakin cool.. imi vine sa imi vopsesc masina neagra si sa-mi pun jante din alea... nu stii cumva si un pret (nu de alta dar poate ma ajuti sa-mi scot din cap idelile astea)
Cristian51493
Sep 6 2005, 04:14 PM
si ultimele...
OZ superleggera
si ultima intrebare: la dimensiuni ce ar trebui sa aleg? masina vine standard cu 15" si astea sunt peste 16" toate
cosmin45741
Sep 6 2005, 05:05 PM
cu momo vezi ca-i nasol...
adica nu mai exista importator pt romania si dureaza f mult sa le aduca...
si de pus mai e cum e, dar daca trebuie sa inlocuiesti vreo una???
1000 miglia, is faine, dar nu am auzit prea multe despre ele...
oz is tari, dar mie nu prea imi plac modelele lor....
bbs is scumpe...
rial si wolfrace is faine si au un raport bun calitate-pret, dar eu am vrut ceva mai deosebit, a!!! si se folosesc si la emisiunea aia, "pimp my ride"
mai vezi si pe la azev, borbet si brock ca si ei au modele faine...
eu am ales oxigin 1, cromate, cam scumpele ce-i drept (330 euro/buc.) si maine achit avansul...de abia astept...
Cristian51493
Sep 6 2005, 10:40 PM
preturi nu stiu (am vazut modelele astea pe www.jante.ro
)...oricum eu inca visez ca masina vine la inceput de octombrie
mike.omega
Sep 7 2005, 10:25 AM
Al doilea model de jante, cu siguranta!
Vezi ca langa reprezentanta Skoda sunt si fiat, care intr-un timp aveau un catalog(adia aduc piese) de la MS deisgn, vezi poate te inspira ceva
Ah si vezi ca jante.ro sunt de fapt C&C care au niste preturi de o sa vb singur, mai ales la OZ :angel:
romyk
Jan 9 2008, 09:19 PM
Salut
Am si eu o intrebare: Pe jante de 16" se pot pune cauciucuri de 205X65?
FAR EASTERN
Jul 5 2008, 01:33 PM
While many people choose alloy wheels for their beauty, there are equally important performance benefits to be derived including...
Reduced Unsprung Weight Compared to Steel Wheels
This is one of the most critical factors affecting a vehicle's road holding ability. Unsprung weight is that portion of a vehicle that is not supported by the suspension (i.e. wheels, tires and brakes) and therefore most susceptible to road shock and cornering forces. By reducing unsprung weight, alloy wheels provide more precise steering input and improved "turning in" characteristics.
Improved Acceleration and Braking
By reducing the weight of the vehicle's rotational mass, alloy wheels provide more responsive acceleration and braking.
Added Rigidity
The added strength of a quality alloy wheel can significantly reduce wheel/tire deflection in cornering. This is particularly critical with an automobile equipped with high performance tires where lateral forces may approach 1.0g.
Increased Brake Cooling
The metals in alloy wheels are excellent conductors of heat - improving heat dissipation from the brakes - reducing risk of brake fade under demanding conditions. Additionally, alloy wheels can be designed to allow more cooling air to flow over the brakes.
FAR EASTERN
Jul 5 2008, 01:45 PM
*wheel is said to have 3% better fuel economy and has a
1 second faster acceleration from 30km-100km (19 mph to 62 mph)*
Specs:
15x6 +35 5 100 - $460 per wheel
16x6 +35 5 100 - $475 per wheel
RAYS ・Monoblock Forged 1 piece aluminum Wheel
・Colors: Spark Silver, Formula Silver (extra$)
・Includes: Center Cap, Hub Ring, Valvestem
・Only for PRIUS.
weight comparison
ce28 ecodrives
15 inch: 10.1 lbs
16 inch: 10.8 lbs
Prius factory wheels
15 inch 14.3 lbs
16 inch 15.2 lbs
petre 1
Feb 14 2009, 12:59 AM
Am o intrebare pentru cei care au mai experimentat,merita jante pe 17' in loc de 16'? cat am acum pe masina.
Deci masina a venit din fabrica cu 16', si nu stiu cum se comporta cu cele pe 17' adica e mai stabila, franeaza mai bine ?pretul la anvelopelor cu mult mai mare decat pe 16'?scade cu mult confortul?se distruge mai repede sistemul de suspendsie?trebuie sa mentionez ca in talon am trecute si 16' dar si 17'.
M A R I A N
Feb 14 2009, 09:54 PM
Sa stii ca jantele de 17 nu se pun numai pe masini sport.
Practic, majoritatea masinilor au pe anumite versiuni de echipare mai scumpe jante de 17, in combinatie cu o suspensie normala, indreptata spre confort.
Problema, din punctul meu de vedere, nu este janta de 17",18", 19" sau 20" (daca iti incape pe masina
) ci inaltimea talonului anvelopei. Astfel, este OK si este o roata cu janta de 17" si cu inaltimea anvelopei de 55 sau 60 (De exemplu, 215/55 R17). Insa daca pui pe o masina cu SUSPENSIE NORMALA jante de 17" cu anvelope de 35 (sau chiar si de 45) inaltime, atunci e posibil sa-ti afecteze amortizoarele, bieletele etc. datorita socurilor pe care aceste elemente din suspensie le vor resimti.
Intr-adevar, vei avea foarte mult de castigat la capitolul stabilitate si franare
Este parerea mea, inca o data.
StefanVVTi
Feb 17 2009, 09:39 PM
Mai trebuie sa fii atent la ce dimensiuni ai trecute in talon. Daca te opreste politia, iar tu in talon ai decat 16" trecute, si pe masina 17", poate foarte usor sa-ti retina talonul!
wheelbase
Feb 19 2009, 09:44 PM
QUOTE (StefanVVTi @ Feb 17 2009, 09:39 PM)
Mai trebuie sa fii atent la ce dimensiuni ai trecute in talon. Daca te opreste politia, iar tu in talon ai decat 16" trecute, si pe masina 17", poate foarte usor sa-ti retina talonul!
true true, am mai auzito si eu pe asta si e chiar pe bune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.