Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiti mandri!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Octavian54524
Tot ce vreau sa va zic e ca pe vremea cand lada era in voga, era cu 20.000 lei mai scumpa decat Dacia1300. Adica Dacia era 70.000 lei ca si Skoda 120L, iar Lada 1500 90.000 lei. Ca prin urmare doar persoanele cu un venit mai mare isi puteau permite o LADA, cum ar fi medicii. :ban:
Adrian52125
Din pacate astazi numai prostii au Lada in viziunea unora.
Mariustom
Din câte țin minte, prețul unei Lada 1500 era de ~81.000 lei, cu ~10.000 mai mult decât prețul unei Dacii. Asta în '78.
G e o r g e
cam cat mai costa o lada acum ?
Horia49540
asa este, acum 25 de ani lada era poate cea mai eleganta masina care se vindea la noi
si intr-adevar, 1500 era mult mai scumpa ca Dacia, dar 1200 era putintel mai scumpa, daca nu ma insel
dar isi merita banii in plus din plin
sa nu uitam si raliurile (vezi Raliul Dunarii-Dacia), unde rusii cu lada puneau la respect orice dacie, ii mai batea Walter Rohl cand mai venea pe aici sau un alt occidental, dar in rest...
faceau lazile alea 1600 150Cp preparate
si a mai fost si o lada preparata de o firma din Cehia care avea 1300 cmc turbo si scotea 171 Cp: 0-100 km/h in 7 secunde si 176 km/h - era facuta pt coasta, deci avea transmisie cu rapoarte scurte
cat despre pretul actual, depinde foarte mult de starea masinii
cele in stare foarte buna nu sunt pretuite la adevarata lor valoare uneori...
or fi lazile tehnologia anilor 60, or fi facute la URS si nu la deutsch:)
dar mai rar masina care dupa 20-30 ani sa reziste asa
si mai important este ca rezista nunumai l aclima noastra, ci si in Siberia lor!!! :wave:
G e o r g e
pai si un pret ? ca tot nu mi-a dat nimeni un pret actual .

un pret la 1200 / 1500 actual , si pret la modelele lada noi .
G e o r g e
preturile SH le astept de la voi .

preturile pentru noi vi le dau eu :

http://www.lada.ro/ofertalada.html

tot mai scumpa ca o dacia este .
Horia49540
pai sa zicem una mai naspa pe la 700euroi, una mai buna pe la 1000, si am vazut unele beton la 1500, vorbesc de cele din 1978-82
Adrian52125
E una si de 2100 euro pe pagina de vinzari.Preturile vor creste la alea puse la punct cu trecerea timpului.Stiti treaba cu masinile clasice.
EMaiL40336
aaaa..... eu pe asta a mea care are alarma , inchidere centralizata selectiva proiectoare mercedes amg, jante aliaj cu cauciucuri 185/65/14 si muzica alpine, cu 106mi km si motor care nu a fost facut si nici nu necesita ... CAT SA CER?
Mariustom
Pt. EMaiL40336: ce ai vrut să zici aici http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p...ighlight=#34272, în data de 4 martie?
Cine se referea la mașini noi? Eu în semnătură, ca și în alte posturi, am părerea că, la aceeași vechime, o Lada este mult mai fiabilă decât o Dacie, iar la preț, Lada este puțin mai scumpă.
Horia49540
parerea mea biggrin.gif chiar si veche de 25 de ani, o Lada este muuult mai buna si mai "inchegata" chiar decat o Dacie 1300 noua. Probez oricand aceasta afirmatie! :wave:
Adrian52125
Parerea mea e ca multi au o parere proasta despre anumite marci doar pentru ca sunt comuniste.La fel si cu Skoda.Skoda 120,Lada,Moskvich,erau masini fiabile tocmai pentru ca erau masini comuniste.Tarile comuniste erau sarace si aveau drumuri in ultimul hal asa ca aveau nevoie sa faca masini rezistente.La rusi insa Lada si Moskvich trebuia sa faca fata si-n Siberia la minus 30 de grade.De asta Moskvich avea radiatoare pe ulei la unele masini pentru a nu ingheta.La noi prin noroaiele satelor ce masini circulau.Volga si Pobeda.Dar asa a iesit moda sa se rida de orice masina comunista.De Skoda nu se mai ride de cind a devenit masina "germana."Desi e ceheasca toata ziua.De asta Lada si in general masinile rusesti sunt mai rezistente si la minus 20 de grade pornesc la cheie.
Mariustom
Salutare Ladiști și ceilalți :wave:
Pt ladiști în general, și pt Horia și Adrian în special: părerea mea despre Lada corespunde cu a voastră, referindu-ne la mașinile vechi, sau pe care ne permitem să le avem și să le întreținem. Dar, raportându-ne la prezent, Lada este mult depășită, din punct de vedere al utilităților electronice instalate pe celelalte mașini. Dar, să-mi fie cu iertare, nu pot înțelege să plătesc, pentru o revizie obligatorie, la o mașină nouă, 8-10 milioane lei vechi, fără a fi nevoie de a se schimba/înlocui componente deosebite, în afara unor consumabile necesare, gen filtre. Păi peste 5 ani, dacă ași face un calcul, mai plătesc o dată mașina. Și să-mi fie cu iertare, dar în marea majoritate, românii sunt plătiți românește, iar plățile sunt nemțești. Atunci când, din salariu, voi putea rupe, fără a simți, o parte pentru a plăti pentru o mașină nouă, o voi face. Dar până atunci, mă interesează o mașină în care să am investiții minime/km parcurși fără probleme, iar aceea, după părerea mea, este Lada. No offence...
Este foarte adevărat că noi, Ladiștii, ca și alții cu "relicve umblătoare", suntem priviți altfel pe drumuri, dar, din curiozitate, ași vrea să văd și eu pe unii dintre ei, peste 10 ani, cu aceleași mașini, în ce stare vor fi. Așa, de curiozitate ...
Fără nici un pic de răutate, vă salut pe toți, și vă doresc cât mai mulți km fără probleme. :wave:
dan54198
Are dreptate Marius . M-am uitat aseara putin peste forumul celor ce au masini Opel. Am ramas "tablou" cind am citit ca la un Astra sau Corsa (nu mai tin minte exact) dupa ce a fost plimbata prin "n" service-uri din cauza unui bec martor din bord care se aprindea cind vroia el au fost gasite ca probleme 2 mufe de sub bara de protectie sparte. Partea frumoasa e ca acestea se schimba DOAR CU TOATA INSTALATIA ELECTRICA. Bietul om i-a crezut pe "specialisti" a platit schimbarea ei cu suma ceruta (1150 euro) si rezultatele sunt mai mult decit multumitoare: acum are in spatele bordului "o instalatie de pom de Craciun" in care toate bucurile se aprind cind vor ele se trezeste ca semnalizeaza cind vrea masina se aprind farurile din proprie initiativa etc. E de tot risul dar nu cumva concluzia e ca noi nu avem servis pt. masini moderne. Cel putin pt. partea electrica (alectronica) sigur (nea electricianu) cu un patent o surubelnita si o rola de banda izolatoare este "in ceata si pe timp de noapte" Chiar daca au si un calculator si un soft de diagnosticare tot nu stiu ce sa faca cu ele multi termeni fiind neologisme si ajung la niste rezultate si niste note de plata demne de camera ascunsa. Sunt sigur ca sunt destui cu patanii ca domnul cu Opelul dar din rusine nu vor sa povesteasca. Concluzia ? Pentru tara asta cu aceste drumuri, service-uri si mai ales "meseriasi " sunt inca bune masinile vechi care se repara asa cum stiu ei mai bine ( patent, bec,surubelnita si izolier)
Adrian52125
Bine eu nu ma mai bag in polemica cu nimeni.Ai dreptate dar electronica e egala cu 0 daca nu functioneaza.Stiti bine scandalul calculatoarelor de bord de la Logan.Cit despre bani,cu banii pe care i-am bagat in Lada mea si in cealalta puteam sa i-au o Solenza sau alta masina
QUOTE
"din secolul asta"
Pina una alta mie imi plac masinile vechi si pe astea le conduc.Cu alte cuvinte mie o sa-mi placa C4 peste 25-30 de ani.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.