QUOTE(Einar Paul52969)
...
Daca nu ar avea taxele astea de import impuse de romani...Hyundai ar fi una din cele mai vandute marci din romania...si posesorii stiu de ce.
Lucrurile nu stau chiar asa. Din pacate, mai sint dupa parerea mea doua motive importante care contribuie la vinzarile mai scazute decit la alte marci competitoare.
Primul motiv il constituie politica dealer-ului, care nu face publicitate, si nici promotii, chiar din potriva, le scumpesc. Am si dovezi concrete: in iarna, era un fel de promotie, adica Accentul 1.3 l-au scazut de la 7200E CIP la 7000CIP (pe vremea aia A/C-ul era standard). Acum aceasta varianta s-a facut 7300CIP, si a aparut o varianta fara A/C, care este 6900 CIP (dar care are, ca si cealalta, toate servo, geamuri electrice fata-spate, proiectoare
).
O extrapolare simpla arata ca daca lasau preturile ca in iarna (acele preturi au fost valabile luni de zile, minim 4), acum puteau comercializa un model de 6990CIP si unul de 6590CIP. Cum suna acum, huh?
Al doilea motiv: preturile exorbitante la service. O revizie la una din cele mai ieftine masini de pe piata costa mai mult decit la Renault, Ford, Chevrolet….you name it!
Asa ca daca esti o persoana care face multi km pe an, nu iti convine ca la 2-3 revizii sa te usurezi de 600E fara TVA!
Ar mai fi un motivas mic: inflexibilitatea la configuratii: daca vrei airbag-uri treba neaparat si ABS+EBD si invers. Ca bonus mi se pare ca primesti oglinzi incalzite.
Si daca tot nu ma credeti, faceti o comparatie simpla cu Kalos-ul: o masina cam in aceeasi gama de preturi, tot cu taxe vamale, dar cu o oferta mult mai variata si mai flexibila, ca dotari, motoare, variante de caroserie (cita lume stie ca exista si Accent-uri in 5 usi, si in 3 usi, si cu motoare de 1.6 nu numai 1.3, numai ca nu sint aduse!). Mai exista de partea lor si avantajul de a avea un motor diesel, pe cind Kalosul nu! Si acum, cite Kalos-uri vedeti pe strada si cite Accent-uri? :bash: