G e o r g e
Aug 18 2005, 01:35 PM
ce ti-e si cu reclama asta dom'le
stand eu acolo unde si regele merge singur, si citind o revista apucata in graba, dau peste un articol depsre un tractoras, dodge pe numele lui mare, ram pe numele lui mic, 5.9 l , cummings, 325 cp.
zic stai asa, parca bate cifra asta langa motoru' ala a lu' a8 lansat ca cel mai puternic. ptiu drace vezi ca am dreptate... fug repede dupa ce trag apa, si verific. mda, adevarat :
audi : 4.2 326cp/3750
dodge: 5.9 325cp/2900
nice ain't it ? :evil:
"The Dodge Ram Heavy Duty Cummins Turbo is an inline 6 cylinder diesel engine that produces 610 pounds-feet of torque at 1,600 RPM and 325 horsepower at 2,900 RPM from 5.9 liters of displacement. With Common-Rail Direct Injection, this is one quiet diesel engine."
610 * 1.356 =
827.16nm/1600 ? fata de 650/1600
Iulian HondaFan
Aug 18 2005, 02:21 PM
truck-urile astea heavy duty sunt camioane in toata legea. oamenii de aici le folosesc la tractat rulote mari, rulote pentru cai sau barci enorme...
A8 e totusi masina. asa sunt diesele de vapoare de mii de CP si mii de Nm...
G e o r g e
Aug 18 2005, 02:33 PM
eu ma refer, la masini de strada. ca asa zice reclama audi , cel mai puternic motor diesel de pe o masina de serie.
eu as vrea sa le vad la u dyno test pe amandoua
ncristi
Aug 18 2005, 02:45 PM
QUOTE
Euro 4-compliant 6-cylinder 3.0-litre
24V dCi turbocharged diesel engine
with particulate filter
Power 184kW / 250hp and 550Nm
maximum torque at 3,000rpm
Motor V6 diesel de la renault
Si asta nu o sa fie pus pe camion...
PS
Cati cai oare TDi-ul ala ?
G e o r g e
Aug 18 2005, 02:49 PM
tdi : 4.2cc, 326cp. e scris in primul meu msg
tot de la vag : 3.0 tdi 233cp
ncristi
Aug 18 2005, 02:54 PM
Ar fi interesant ca topicul sa se transforme intr-unul dedicat motorelor diesel peste 130CP pt ca eu cred ca avem ce povesti...
TDi-ul este tot V6 ?
PS
La aceeasi cilindree celebrul TDi este sub dCI ?
Si cand te gandesti ca dupa dCI nu trebuie sa stai cu canistra de ulei...
Mojito
Aug 18 2005, 03:36 PM
Cum a spus si Iulian Cummins-urile fac parte din categoria dieselelor auxiliare ale navelor ,asa numitele diesel generatoare. Mai avem, in aceasta familie Caterpillar,Yanmar,Pielstik s.a care lucreaza in gama de turatii inalta( pentru nave) 1600-1800 rpm.Sunt total inadecvate chiar adaptate fiind utilizarii in domeniul auto, Dezavantaje cu carul.
Ceea ce a construit Audi este o bijuterie a tehnicii! Sunt curios care ar fi nivelul db masurat in habitaclu la diferite regimuri de functionare !
ncristi
Aug 18 2005, 07:00 PM
QUOTE
Ceea ce a construit Audi este o bijuterie a tehnicii! Sunt curios care ar fi nivelul db masurat in habitaclu la diferite regimuri de functionare !
Mie nu mi se pare a fi o minune...este un motor de cilindree mare era normal sa aiba multi cai. Sunt sigur ca orice firma ar putea face un asemene motor sau chear unul mai performant insa nu prea ii vad rostul...
Chear asa care-i sensul unui asemenea motor diesel?
Am inteles ca si consumul motorului este maricel (ca si cel de ulei dealtfel)...
G e o r g e
Aug 18 2005, 07:13 PM
eu altceva vroiam sa subliniez aici, nu vi se pare deloc ciudat, 326 vs 325?
Watcher
Aug 18 2005, 07:31 PM
Acum faci si tu ca cel care zicea ca e minciuna rata de 59EUR la Logan :harhar:
L-au facut sa scoata 1 cal in plus, ca sa il poata brandui ca cel mai puternic diesel de serie... Probabil ca au vrut sa tina si consumul sau zgomotul cat mai mici, si de aia au optat pentru 1 sg CP in plus...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.