Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi Pajero Sport
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Adrian Mihai52656
De curand am achizitionat un Pajero Sport si as dorii sa stiu mai multe informatii.
1)Cum se comporta in conditii off-road(moderat si greu ca dificultate)?
2)Cum sta la capitolul fiabilitate si ce pica cel mai repede?
3)Ce impresii v-a lasat masina(bile albe si bile negre)?
4)In conditii on-road ce parere aveti despre aceasta masina?
Adrian Mihai52656
Da...este vorba de Montero Sport...ma rog...versiunea noua se comercializeaza sub denumirea de Pajero Sport....Asta este masina:
http://mitsubishi.masini.ro//masini-noi-de...o-Sport-SUV.htm
Vasile55336
Am cumparat de curand un Pajero Sport 2,5 din 2002 si am avut vara aceasta o problema care ma ingrijoreaza;
Schimband din viteza 4 in 5 si eliberand ( din gresala ) brusc pedala de ambreiaj , am simtit un soc si motorul s-a oprit si becul portocaliu de avertizare probleme motor s-a aprins.
Asta am patit de cateva ori si nu cred ca e normal.Presupunand ca nu sunt inca obisnuit cu pedalele si eliberez brusc pedala de ambreiaj , sa zicem in timpul unei depasiri si motorul se opreste trebuie sa platesc cu viata?
Sa fie un defect pentru ca nu vad normal ca motorul sa se opreasca indiferent de socul pe care il primeste motorul la cuplarea ambreiajului
Va multumesc
Mihai 36955
Nu sunt proprietar, dar am condus mult timp asa ceva, una din 2003 si acum ma ocup de vanzarea lui ( daca sunteti interesat sau stiti pe cineva interesat )
Masina este OK dar este mai mult pentru OFF ROAD decat pentru ON ROAD. Masina mi se pare solida, cam puturoasa, dar mi se pare ca un tanc, si nu vad ce obstacol sa intalneasca si sa nu-l treaca. Apropo, daca sunteti interesat am cumparat de la M CAR un CIP de putere original care ii cresc performantele simtitor, daca e cineva interesat sa-mi zica, repet este ORIGINAL deci nu aveti probleme la garantie. Ce alte bube a avut, i s-a stricat pompa de injectie pe la 40.000KM, dar s-a schimbat in garantie, in rest NIMIC.
Adrian Mihai52656
Salut!Ciudata problema cu opritul motorului intr-adevar!Nu mi s-a intamplat niciodata asta.Oricum,sfatul meu este sa te duci la o verificare(presupun ca esti in garantie) cat mai urgent.Singura problema pe care am avut-o este legata de aparitia unui zgomot.Zgomotul se aude ca o bataie de la cutie si apare atunci cand las masina 'pe liber' la viteze mai mari de 40 km/h.Am fost la service si mi-au zis ca nu e nici o problema,este un zgomot specific care se produce pana la centrarea unei buchi/rulment in cutia de vieze.
Legat de cipul de putere,chiar sunt interesat.As dorii sa imi dai mai multe detalii daca se poate,ce pret are,cu cat modifica puterea si cuplul,unde se monteaza pentru a nu pierde garantia.Multumesc si imi cer scuze pentru raspunsul intarziat.Ah,inca o problema care s-a rezolvat de la sine:in primii 5000 km masina nu pornea de la prima cheie,mi s-a spus ca nu era motorul suficient de lasat.Acum nu mai are probleme cu pornirea.Un plus pentru consumul de carburant,care la un drum 'in plimbare' este chiar sub cifrele raportate de Mitsubishi.
Pentru detalii pot fi contactat pe adresa krang_ro@yahoo.com
James Kilowatt
Cine imi explica si mie ce fel sunt cutiile de viteze automate cu 5 trepte de la Pajero noi? Am facut un drive-test in luna octombrie si mi s-a parut foarte stranie. Indiferent ca era in modul automat sau manual - secvential, cand acceleram turatia ramanea constanta desi masina accelera... iar cand turatia se modifica, se modifica brusc si destul de tare. Initial am crezut ca merge aiurea turometrul, insa am stat atent si la sunet si intr-adevar motorul parea sa mearga la turatie constanta chiar daca masina accelera, iar led-urile de la bord aratau treapta a 5-a. N-a stiut nici dealerul sa-mi explice care-i figura... blush.gif
Seri
CVT=transmisie cu variatie continua. Dupa cum spui tu, asta ar fi singura posibilitate. Masina isi modifica viteza fara ca motorul sa-si modifice turatia, prin modificarea continua a rapoartelor. Nu este o confirmare oficiala, este doar o banuiala.
James Kilowatt
Pai si eu banuiesc acelasi lucru, numai ca berbecul de dealer sustine ca e mecanica cu roti dintate. In plus, are indicator cu treapta de viteza in care e.... ori la cvt nu stiu daca se mai pune problema de treapta...
eddie
george-134 te rog sa-ti cauti un alt loc sa-ti vinzi marfa !
Nu ai citit regulamentul inainte de a posta ?
Pe forum anunturile de mica publicitate sunt interzise !
V L D
Am si eu o intrebare cu cip cat creste puterea masinii?. Si normal masina are tractiune pe spate nu ?
Bogdan90772
Andrei,

Daca vorbim de modelul Pajero Sport, CIP-ul de putere mareste puterea de la 115 CP la 133 CP/4000rpm si cuplul de la 240 Nm/2000 rpm la 280 Nm/2000rpm.
Da, modelul are tractiune pe spate. In plus fata de tractiunea pe spate beneficiaza gratie cutiei de transfer performante de posibilitatea cuplarii din mers pana la viteza de 100 km/h a modului 4H (4x4 normal), pentru ca dispune si de reductor, care poate fi cuplat numai cu vehiculul oprit si transmisia in neutru.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.