Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FORD FUSION
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
dann52111
As vrea sa achizitionez un fusion. Accept sfaturi, dealerul local modifica pretul si mai adauga cate un 1% ....diverse comisioane... Ce stiti de unitatile service de la Iasi si Bacau? Am auzit ca sunt superficiali si nu te lasa sa stai linga auto la revizii. Ce stiti despre fusion?
madalina
Intreb si eu acelasi lucru: ce stiti despre Fusion, bune si rele
dany_ford
80%, aceeasi masina cu Fiesta, atat motoare, platforma tehnica, componente, cu mentiunea ca are o modularitate mai buna, deschidere foarte joasa la portbagaj (mai practic), pozitie de condus inalta,adecvata circulatiei urbane mai ales, banchete inalte, un mini SUV sa zicem de oras (garda la sol, destul de ridicata), foarte adecvata circulatiei in oras, si nici n-ai probleme cu borduri si chesti de genu' asta. Mie unul nu-mi place genul asta de masina, (categorie mai mica), dar ca si probleme, in special pe parte mecanica: motor, cutie, suspensie, eu din ce proprietari stiu, chiar n-au avut probleme, doar chesti gen: sistem rabatare banchete rupt la 2 pers., schimbat CD la altul, si reglat usi (depinde pe ce drumuri circuli), la altii vreo' 2, clantaneau. Masinile ce le stiu, au deja un rulaj mediu cam de 40-50.000 km, 2 avand ca 100.000 km. Daca masina iti place (stilul de masina, dimensiunile), e o masina OK, coroborata, cu marirea garantiei la 4 ani fara limita de km (eu zic ca un producator nu da de nebun asa garantie mare, daca masinile n-ar fi ok, se fac niste calcule si aici), si o promotie acuma... merita!
G e o r g e
chiar nu au probleme ? nu pot sa cred sincer blink.gif

hmmm atgunci ar fi o citadina interesanta.

ceva performante pt motorul de 1.6 se poate , ca pe site nu am gasit smile.gif

demaraj, consum , vitezamax, reprize ...

multumesc
dany_ford
Ti-am spus, probleme majore, n-au fost, doar chichite de genul de mai sus, reglaj usi, hayon, clantaneau, plastice de la rabatarea banchetei ce au cedat (la unele), si la unul s-a schimbat la 80-90k km, un telescop pe garantie.
E o citadina OK, foarte manevrabila si usor de condus si datorita pozitiei destul de inalte in scaun si garzi la sol mai mare.
O problema ar fi ca inca la noi nu a aparut motorul diesel mai mare (cel de 1.4 e bun, dar nu pt. cei cu talpa mai grea, care vor si ceva performante ceva mai sportive), in speta cel de 1.6 TDCI, dar pe toamna-iarna, soseste si asta.
Pt. 1.6 benzina presupun?
Deci date:
1.6 Duratec 16V 101 CP euro 4
0-100 km/h - 11 sec
50-100km/h (in vit. 4) - 14,3 sec
Vit. max. constructiva - 178km/h
cuplu: 150 NM/4000
consum: 9,1/5,4/6,7 - urban/extra urb./combinat
diametru bracaj - 9,8 m intre borduri
greutate - 1168 kg, la versiunea Ghia.
Dimensiuni: L/l/H - 4018/1949-1720(cu/fara oglinzi)/1529
Ampatament - 2486 mm, Volum portbagaj - 337 l.
madalina
Am mers azi cu un Fusion 1.6 Ghia+ cd, vopsea, clima. Groaznica masina la interior. Avea 4900 km, masina de drive-test. Sa zicem e uzura dubla fata de normal. Scaunele scartaiau, plasticul era dacia style, gurile de aer zdranganeau, intreaga caroserie trosnea din cand in cand. Desi era Ghia mi s-a parut cheala.

Motorul trebuia sa zburde la greutatea masinii. Chiar lenes. Nub stiu daca era o problema a motorului acela sau asa fac in general. Dezamagire totala!

Apoi ne-am uitat la un Focus. Parca erau aruncate din avion piesele din interior, iar agentul de vanzari tot imi spuunea cat este de buna masina, doar ca la interior nici-o masina nu exceleaza in calitate!

In plus eu ii spuneam ca pe Fusion mi se pare absolut necesar ESP-ul deoarece in curbe si viteza nu este prea stabil, iar el imi lauda masina ca are CD player ....
G e o r g e
pai daca atat are, CD. ce conteaza ca zdrangane , tzacane coibane, nu trage motorul si te depasesc si daciile, macar poti sa o faci in stil ascultand un CD. biggrin.gif
Cornel001
Focusul la care te-ai uitat: cati km avea rulati ? era nou sau ceva calarit ?
(offtopic: ma ajuti si pe mine sa-mi schimb nicku aici ? Nu stiu cum. Sunt Cornel001 de pe DaciaClub smile.gif )
ncristi
Am mers si au cu focus 1 si am observat aceeasi chestie--zdranganeau plasticele in interior si cel mai rau era ca zdranganeau si cand dadeai radioul mai tare...

Nici motorul nu era mare lucru--1.4...

PS
Se pare ca chestia cu zdranganitul plasticelor a devent o fobie la noi...
Eu cred ca o mare parte de vina (90%) o au drumurile care arata ca dupa un razboi atomic...
madalina
Focusul arata astfel la 5 km! Nu am facut drive-test cu el, deoarece o masina trebuie pregatita in service inainte de a merge la drive-test! Si nu pregatisera decat Fusion-ul! AM vazut masina in showroom+cele din parcare, din stoc!


Pentru a schimba nick-ul intra pe
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...1&start=200 si postezi nickul dorit, unul dintre supermoderatori sau admini te va ajuta! Eu nu pot schimba nick-uri!

Cristi, nu e vorba de "greierasi" mici! Scaunul scartaia la fiecare miscare a masinii pe verticala sau la viraje! La fel, plasticul din interior trosnea! Gura de aer bazaia! Agentul de vanzari o tinea cu mana sa nu se mai auda si sa nu ne mai deranjeze!
Cornel001
Multumesc pt ajutor. Ok, sa inteleg ca Focusul ala era ca si nou ? Mmm, adevarata fobie cu plasticele astea smile.gif am vazut la mai multi dintre voi. Ca sa nu mai fiu offtopic aici, referitor la Focus, o sa continui subiectul la topicul dedicat acestuia (Noul Focus).
later edit:
Madalina taci te rog ca ma sperii smile.gif Parca e SF ce zici tu acolo. Chiar asa la o marca de asemenea pretentii ? Pare incredibil, dar nu zic ca nu te cred. sper sa nu fie la focus asa.
Am discutat azi cu un colaborator care si-a luat Focus2 si mi-a dat un hint: La reprezenatnta Romcar de pe Titulescu au o Fiesta care a fost comandata de un client si care ulterior s-a razgandit. Cica are de toate pe ea, exceptand ABS. Ii da reducere de cca 600-800 euro si iese la un pret ce mi s-a parut incredibil de mic: ceva pana in 9000 euro cu toate taxele ? Cam asa mi-a zis, nu stiu ce motorizare. Pe mine nu ma tenteaza Fiesta, asa ca ti-am zis , poate ii e de folos prietenei, sau altcuiva care citeste pe aici. Bafta!
madalina
din pacate, nu stai cu ochii pe motor cand conduci, ci pe plastic! degeaba merge motorul bine, daca plasticul scartaie si degeaba ai o masina dsuperfiabila, extraordinara, foarte aratoasa la exterior, daca in interior ai impresia ca este o Dacia Berlina din anii '90!
dany_ford
Ce pacat ca nu exista pt. fiecare din cei 7-8 milioane de "fraieri" anual, care isi cumpara Ford, cate o "madalina", sa le explice ce lenese sunt motoarele, cum scartaie, zdrangane, Fordurile alea cu aspect de Dacie. Si culmea e chiar daca europenii, se cred mai destepti, tot mai multe Forduri se cumpara decat Toyota, nu Madalina! Prosti mai sunt! biggrin.gif Si la fel si romanii astia, tampiti mai sunt, de ajung sa cumpere de vreo 2 ori mai multe Forduri, decat Toyota.
Madalina, e clar si se vede, stim ca ai o afinitate pt. Toyota, dar mai citeste si tu testele efectuate intre Fiesta/Yaris, Focus/Corolla, Mondeo/Avensis, etc, si cam in toate castiga Fordul. Si chiar asa cretini sa fie toti. Mar mira!
Ideea e ca indiferent ce sfaturi ai da tu, eu sau oricare altul, o persoana isi va cumpara tot ceea ce ii va place lui, sau ceea ce i se pare lui mai bun si daca e asa cum zici tu, atunci ar trebui(tinand cont de calitatile masini X), ca de maine sa ne cumparam toti masini cu "ochii oblici".
G e o r g e
dany atitudinea ta nu e una corecta. madalina a subliniat bubele masinii , iar alegerea o face fiecare dupa cum doreste. este atat de simplu sa te convingi singur. mergi frumos la showroom la ford, pui mana pipai , te dai in drive test, mergi la toyota idem, mergi la opel ... intelegi ideea.

madalina nu a categorizat oamenii ce-si cumpara ford in nici un fel, tu ai facut-o si nu intr-uyn mod prea frumos smile.gif

madalina zice simplu : nu trebuie sa ma crezi pe cuvant , ci mergi si testeaza singur toate variantele si convinge-te singur. SIMPLU !
dany_ford
QUOTE(G e o r g e)
madalina nu a categorizat oamenii ce-si cumpara ford in nici un fel, tu ai facut-o si nu intr-uyn mod prea frumos smile.gif

madalina zice simplu : nu trebuie sa ma crezi pe cuvant , ci mergi si testeaza singur toate variantele si convinge-te singur. SIMPLU !


Pai si eu ce ziceam in partea finala, fiecare va alege ce va dori, normal dupa ce vede fiecare masina!
Referitor la a categoriza, am pus ghilimele de rigoare, iar din ce am citit cam de 1 an jumate, inainte de a ma incrie pe acest forum, categorizarea asta reiesea din parerile exprimate.
Si daca zici ca am "categorizat", inseamna ca m-am inclus si pe mine, nu? Prost am putut sa fiu, nu, sa nu vad ca Avensis, e mai bun, ca masina actuala, un Mondeo! Dar nu e! Si sa fiu sincer, nu-mi statea in gat de ex. Avesisul, chiar daca lucrez unde lucrez!
madalina
Dan, pentru cultura ta generala, am o Mazda 626, am un Nissan Pick-up, am o Toyota yaris si un opel Corsa.

Bubele fiecareia le-am spus!

Nu cred ca e prost cine isi ia o anumita masina, doar ca fiecare persoana in parte are propriile criterii! Daca motorul de 1.6 100Cp de pe Fusion nu trage, sunt eu de vina? De interior pana si cei de la vanzari recunosc ca este execrabil!

E vina mea ca nu sunt capabili sa puna materiale de calitate in interior?

De ce nu sunt capabili sa mentina in conditii ok masina de drive-test?
G e o r g e
si eu sunt fan subaru, na tot obici ochii, dar am spus bubele la toate masinile pe care le am / le-am avut.

nu ma feresc de nimeni, spre deosebire de tine.

atitudinea ta nu e profi deloc ! sunt de acord sa-ti promovezi produsele , dar fa-o prin exemplu. arata-i cumparatorului marfa explica-i frumos, nu atunci cand intrebi cum e serviceul el sa-ti spune impecabil vin piesele in maxim 10 zxile, pe cand tu stai si astepti un stop de 1 luna ! :evil:

ironia ta nu-si are locul! dupsa cum zicea si madalina, cu ce e ea vinovata ca 1.6 ala nu trage, sau ca plasticul e prost, ca lufturile sunt nesimtite si ... ?
Cornel001
Nu va mai certati. O sa ma duc si eu la test drive, dar din cate am observat pana acum la 2 Focus2 destul de noi, interiorul, ca aspect, imbinare, in general mi se par ok (bine, n-am avut timp nici sa ma uit f atent). Dar asta poate si din cauza ca vin de pe 1310 '89 , si nu am asa multe pretentii smile.gif Ramane de vazut insa cum o sa fie dupa mai multe mii/zeci de mii de km la astfel de masini. Oricum o sa ma uit la mai multe marci sa vad cum e, si sa compar. Vad ca unii dintre noi criticam plasticele de pe o masina, in timp ce altii nu avem aproape nici o pb cu asta (nu numai pe forumu asta). De la ce o proveni diferenta asta ? De la masinile cu care am circulat inainte ?
G e o r g e
da smile.gif
stefan_ieu
QUOTE(dany_ford)
Madalina, e clar si se vede, stim ca ai o afinitate pt. Toyota, dar mai citeste si tu testele efectuate intre Fiesta/Yaris, Focus/Corolla, Mondeo/Avensis, etc, si cam in toate castiga Fordul.


Chiar asa, mai citeste si tu testele respective. Aaaa, nu madalina, dany sa le citeasca. Dar nu citi doar rezultatele care vin de la compania Ford. Citeste rezultatele testelor impartiale (teoretic). Vezi ca a pus Iulian pe aici suficiente date in sensul asta.

Dany, sa stii ca nici eu nu sunt de acord cu unele posturi pe aici (in general ale unor moderatori, dar nu numai), dar printre cei care isi sustin punctele de vedere cu prea multa parima uneori madalina este cea mai echilibrata. Nu cred ca are rost sa fii asa de revoltat.
dany_ford
Stefan, poate ca le-am citit, si nu cele ce vin de la Ford, chiar nu primim asa ceva. Dar din testele pe care le-am citit si de la noi din tara(cu toate ca nu sunt edificatoare), dar si cele de la Auto Motor und Sport, Autozeitung, Autobild, Quattroruote, atat cele directe intre cele din clasa respectiva, cat si cele in care au lipsit masinile celor de la Toyota, dar au fost modele concurente superioare Toyotei, chiar nu inteleg ce vrei sa spui. Si ca dovada vezi mai recent testul la clasa mica, din QuattroRuote, si vezi unde e Yarisul, testul comparativ din Autobild intre Mondeo Tournier 2.2 TDCI si Avensis Combi D-4D D-CAT 2.2, si vezi cine a castigat, sau testul din Autobild, unde Avensis nu a participat (cam toti cei importanti au fost), in schimb au fost modele superioare Avensisului (d.p.d.v. al meu si cred ca nu numai), adica Mazda 6 si Honda Accord, sau testele care s-au facut la clasa compacta atat cu Focus I, cat si cu Focus II vs. concurenta (inclusiv Corrola) si nu reiesea ceea ce spui tu.
Dar oricum, discutii de genu' asta care e mai grozava, cine e mai tare putem avea la nesfarsit, ca tot nu o sa ajungem la un punct comun.
G e o r g e
si cu fiesta cum ramane ?

da ne date exacte asa cum face iulian , noua astea ne plac
dany_ford
QUOTE(G e o r g e)
si cu fiesta cum ramane ?

da ne date exacte asa cum face iulian , noua astea ne plac


Pai in Quattroruote Nr. 2(Siguranta activa la clasa mica), pe langa Fiesta, mai erau testate, C3, Punto, Ypsilon, Mini One D, Micra, Corsa, 206, Clio, Yaris. Note finale:
1. Mini One - 9,2 (note de la 1 la 10)
2. Fiesta - 8,9
3. 206 - 8,0
4. C3 - 7,8
5. Micra - 7,7
6. Punto - 7,6
7. Clio - 7,5
8. Ypsilon - 7,2
9. Corsa - 6,5
10.YARIS - 6,5
S-a testat frane si ABS, distante de oprire (uscat/umed), rezistenta la oboseala a franelor, suspensie, stabilitate in linie dreapta (umed), in curba, schimbarea traiectoriei in viraj, manevrabilitate, directie, eficienta ABS, ESP.
Acu e Ok!
dann52111
multumesc pentru sfaturi......
deja am optat pentru un fuzion pe motorina
e cam ceea ce mi se potriveste....pentru ca eu folosesc porbagajul si rabatat
lsper sa fie ok
dany_ford
S-o stapanesti sanatos! Si fara probleme! :help:
dann52111
sa fie intr-un ceas bun...o astept...
sper sa nu am probleme cu service-ul....sunt obisnuit sa stau linga masina si sa vad eu cand face lucrarea....cine stie...multam
stefan_ieu
S-o stapanesti sanatos si fara incidente. Cea mai buna masina e aia care-ti place tie. Asa ca.... toate bune.
Tyby
daca mai ajuta, voi reveni eu cu oarece date despre Fusion ... Pana atunci, puteti citi aici jurnalul de bord (71/2 luni, 15.500 km):

http://forum.softpedia.com/index.php?showt...4&hl=fusion

Sorry de link din exterior, dar nu ma reapuc sa sriu aici tot ce am pus acolo ... Voi raspunde aici insa la orice nelamurire / intrebare ...

Enjoy!
Tyby
QUOTE(G e o r g e)
madalina nu a categorizat oamenii ce-si cumpara ford in nici un fel, tu ai facut-o si nu intr-uyn mod prea frumos smile.gif

madalina zice simplu : nu trebuie sa ma crezi pe cuvant , ci mergi si testeaza singur toate variantele si convinge-te singur. SIMPLU !


Sorry ca ma bag in disputa ... dar mie mi-a lasat impresia de tendentiozitate ... poate e doar o parere ...

Ideea finala e cea mai buna: DRIVE-TEST RULZ! Am facut in ultimele 18 luni drive-teste de mi s-a luat ... Pana la urma m-am decis la 2 masini, fiecare cu destinatia si specificul ei: Fusion si Tucson, luand in considerare toate aspectele: dealer, service, impresii, zvonuri, pret, etc.

Daca un dealer nu e in stare sa-si prezinte masina de test in regula, sa fie sanatos, dar asta nu cred ca e vina producatorului (poate doar a diviziei personal a acestuia :bash: )

In conditiile in care eu nu prea am ce sa-i reprosez masinii dupa mai bine de 15.000 in 7 luni, si sunt genul destul de pretentios totusi, iar exploatarea lasa de dorit cateodata, mi-e greu sa cred ca un Fusion de 4000 da impresia de mai rau ca mioritica ...

Sorry, nu va suparati pe mine, dar recuperez din fuga topicul ... voi edita postul de fata daca mai gasesc ceva de adaugat.

Cat despre Toyota si Ford - eu sunt un fan japoneze, dar pur si simplu /me & Toyo nu suntem compatibili. Dintre Avensis si Mobdeo sau Passat as merge cu ochii inchisi pe sigla albastra ... Dar asta e chestie de gusturi ... oricum, tot noul Accord rulez! :wave:

revin ...
madalina
Daca masina s-ar fi comportat ok, persoana ce era interesata de ea, mare fan Ford, ar fi lat-o fara sa clipeasca! In schimb a ales Corolla!

Nu e vina agentului de vanzari faptul ca masina scartaie din topate imbinarile!
Cornel001
Tyby, sunt curios, la tine scartaie ?
Tyby
QUOTE(Cornel001)
Tyby, sunt curios, la tine scartaie ?


Nu ... ca faceam scandal daca imi aparea ceva deranjant. Am avut un greieras la drumuri grele (piatra cubica & stuff), undeva in spate, pe la 7.000, pe care l-am rezolvat cu ceva vaselina lichida de la un prieten, care avusese aceeasi buba la un Megane II Bicorp... dupa approx o luna a reaparut, mai timid ca inainte - ce-i drept (probabil se dusese vaselina smile.gif )... si atunci l-am dibuit de unde e (de la inchizatoarea banchetei). Citeste pe topicul de la link-ul de mai sus ... am scris acolo cam tot ce am avut in 7 luni cu masina ... inclusiv notele date dupa 9.000 km ...

QUOTE(Tyby)
Sa dau o nota per ansamblu? 8. As fi dat 8.5, dar prea m-a terorizat in ultimile 2 saptamani greierasul ala pe kkturile de drumuri din Bucuresti.

pe bucati?

- motor: 9
- frane: 9.5
- directie: 10 (chit ca nu are asistare variabila, dar se comporta ca si cum ar avea)
- plastice: 7
- cutie de viteze: 9.5 (scurta si precisa, nu am sa-i reprosez. Poate a I-a cam scurta )
- consum: 8.5
- spatiu: 8.5
- suspensii: 7 (spatele mamii lui ... )
- stabilitate: 8.5
- audio: 9
- climatizare (manuala): 9
- securitate: 8 (4 stele, ca personal n-am testat-o decat pentru preintampinarea evenimentelor si nici nu-mi doresc sa o testez).
- caroserie: 9 (garda la sol o urca la 10, plasticele o coboara la 8)
- jante / gume: 9 (sunt de vara, asa ca m-au lasat in kkt pe iarba uda, in panta, dar sunt bune calitativ)
- spatiu: 8.5 (se putea si mai bine pentru pasagerii din spate, dar nu e de injurat; iar la bagaje - 4 persoane cu tot cu calabalac am calatorit confortabil).
- scaune fata: 8.5 (tetierele sunt de kkt, prea in spate).
- confort: 8.5 - 9.

Cam asta e.


Si asta era inainte de a dibui greierele dracului ... :boxing:

As mai adauga ca am facut dupa 7 luni de la achizitie pentru prima data (mea culpa!) presiunea la roti la caravana Michelin ... Practic, nu era nimic de modificat smile.gif

Aveti acolo si detaliile de la revizia de 15.000 .

Alte intrebari?

PS: madalina, e vina DEALERULUI! Atunci cand vrei sa VINZI, faci pe dracu in 4 si pui o masina tzais la dispozitia testerilor ... FARA EXCEPTIE! Altfel NU VINZI! Mai simplu de atat nu pot sa vad problema ... Adica la mine, dupa 15.000+ km, masina e la fel de inchegata ca la inceput, si alora - dupa doar 4.000+ km - li se dezmembreaza?! Si sunt dealeri (mari inteleg!)? Sincer, mi se pare inadmisibil ...
madalina
E vina dealerului - de fapt serviceul, nu a agentului de vanzari in sine!

imi pare rau ca in conducere, in servicii post-vanzare, marketing etc sunt oameni valorosi si amabili in Romcar, iar mecanicii, cei ce se ocupa de piese si de recceptia masinilor in service sunt groaznici. Eu am asistat la o discutie intre doi mecanici. Eu nemultumita, cineva cu un post mai inalt a venit si a pus mecanicii la lucru, iar dupa ce acel domn foarte amabil m-a ajutat, mecanicii au inceput sa comenteze de ce baga el, ca stiu ei mai bine ce trebuie facut, de ce o lua apararea clientilor suparati pe service, etc.
Cornel001
Chestia e ca si la Focus, am auzit f putine persoane (inclusiv madalina, din cele cateva care au facut) care la test-drive se plangeau ca scartaia troncanea etc, si alte persoane care au avut ocazia sa mearga cu ea (mai mult sau mai putin) dar nu masini de drive-test , si care spuneau ca sunt super ok. Sa inteleg ca dealerii fac tot posibilul sa-si saboteze propriile vanzari, ca e cererea prea mare ? smile.gif
madalina
Sa clarificam lucrurile, Cornel! Drive-test am facut numai cu Fusion, ce scartaia, nu se simtea pueterea, in ac era un greieras, de ajunsese agentul de vanzari sa sustina gurile de aer, numai sa nu scartaie!

La Focus nu mi-a placut calitatea interiorului DELOC. Platic ieftin, aruncat la intamplare, lufturi! Citeste si parerea lui Guerilla despre Focus. Sunt perfect de acord cu el.
Tyby
Nush daca am spus dincolo de motor ... insa eu sunt mai mult decat multumit ... Dar - sa ne intelegem - nu e motor de cuplu, ci de turatie. Nu vei gasi la motorul ala zvac la 1500 de ture. La 2000 incep sa se simta calutii aia, pe la 2500 sunt treji de-a binelea, iar la de la 3000 pana pe la 5500 pedala se simte relativ instant ...

Resursele de putere la 140 - 150 sunt impresionante pentru un motor de asa dimensiune (nush daca am mai spus, dar, totusi, am fost invatat cu pedala mai grea). Practic, masina ajunge de la 140 la 160 in termen de secunde (nu 2-3, in jurul a 10, dar in orice caz sub 15 - cred ... nu am stat sa cronometrez niciodata )... maine plec la drum, si include si A2 in traseu ... o sa fac niste teste (scurte) de acceleratie pe paliere de viteza ...

Viteza maxima atinsa (indicata) - binisor peste specificatiile producatorului. Nu ma laud cu asa ceva, sunt linistit la capitolul asta de felul meu. Pur si simplu asta s-a intamplat. Nu recomand nimanui, promit sa nu mai testez decat - cel mult - daca arde mai rau ca atunci ... Oricum, eram pe autostrada, cu drum excelent si vizibilitate idem. 2 persoane si ceva bagaje. Si trebuia sa ajungem. :bash: Stabilitatea ok, nu am avut spasme la viteza aia, dar - totusi - drumul se ingusteaza cam repede pentru o masina de talia asta. Cu totul altul e feeling-ul intr-o masina de clasa mare, desi urmarile pot fi discutabile in orice situatie ... blink.gif

Nu tin minte sa fi avut emotii la vre-o depasire ... Cel mult, am schimbat a 4-a daca viteza era prea mica si am intrat ... Practic, asa am si ajuns la turatiile de care vorbeam mai sus in sarcina, altfel e destul de zgomotos motorul la 5000+ rpm ...

Mai revin, ca deja e cumplit de tarziu si dimineata plec la drum bicycle.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.