QUOTE(f1anatic)
ROLLING ROAD se refera la dynamometer - dyno. Caci ala are niste cilindri care se invirtesc...si este ca si cum masina ar merge pe drum dar sta pe loc.
La ce masina de 300 CP te referi ? La a mea ?
Nu, pe pagina unde e afisat testul cu cele 4 filtre:
"All filters were tested on a modified (300ps) JZA70 Toyota Supra for power gains. "
Latter edit: daca masinile au asa crestere pe dyno (stand pe loc) atunci cresterea de putere ar trebui sa fie foarte mare la viteze mari. Sincer ma cam mira aceasta crestere de putere... Cred ca testbed-ul folosit ar fi trebuit sa fie o masina nemodificata deoarece o turbina puternica respectiv o alimentare cu combustibil mai "darnica" au nevoie de muult aer iar filtrul stock pur si simplu nu poate face fata. Dar simpla montare a unui filtru sport pe o masina stock nu cred ca aduce o crestere procentuala atat de mare la o masina care sta pe loc... poate sunt eu toma necredinciosul dar asta e... la fel si cu schimbarea evacuarii, nu cred ca schimbarea ei la o masina stock ajuta foarte mult.
M-am tot gandit sa fac un test cu masina mea si 3 filtre (stock, K&N in cutie si metalic) si sa incerc rezultate 0-50, 0-100, 80-120... problema e ca testele sunt cam greu de realizat "on an open road" iar cum circuite pe aici nu prea sunt... plus ca nici timp foarte mult nu am. De dyno nici nu se pune problema ca in Oradea nu exista... si chiar daca ar exista ar fi destul de scumpa treaba.