Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Solenza vs. Suzuki Swift
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Marius11
Am gasit un Suzuki Swift de 1.3L, 4cil., 63CP care cu clima se ridica la apox. 8000 eur. ; pretul este mai ridicat decat la Solenza Clima pe care o vrea nevasta-mea, dar eu inclin spre Suzuki! Am mers cu una de la dealer-ul regional, un drive-test car, si mi-a placut mult! Consumul este de 7L/100km in oras si 4.8L/100km in afara!!! Voi ce ma sfatuiti?
drc
masina straina este masina straina. si consumul este un pic mai scazut.
suzuki este Sedan sau Hatchback
oricum este mai buna suzuki si mie personal imi place mai mult mai ales varianta sedan.
bafta!
Laurentiu_007
Masina straina cel mai des intalnita in Romania cred ca e Clio Symbol.Sincer niciodata nu mi-a placut masina asta, in locul ei eu mi-as lua un Swift. Imi place f. mult masinuta asta.
Cornel
Este normal sa nu iti placa Symbolul lui Clio. orice ar spune oricine, Swiftul este si va ramane o masina japoneza, si asta spune multe.
Marius11
Revin cu detalii dupa 2 luni de la postul anterior, nu de alta dar poate mai intereseaza pe careva o masina ieftina si nu este hotarit!
Am achizitionat in urma cu o luna masina propusa (Suzuki Swift 1.3 -5 usi=break) si am deja aproape 1000km; pot spune ca sunt foarte multumit de masina, consumul mediu este un pic mai mare decat in specificatii (peste 6,5l/100km fata de 5,9l pe hartie) desi nu am folosit deloc AC-ul, insa pun pe seama rodajului motorului! Masina se comporta super ca tinuta de drum, pe autostrada am atins si 140km/h, mai mult n-am vrut sa o fortez si se conduce sportiv foarte bine, dupa cum recomanda si producatorul (turatie mare in jur de 3000 inainte de schimbarea vitezei in treapta superioara). Incomparabil cu Solenza sau orice alt tip de Dacie! Cred ca bate la capitolul consum multe alte tipuri de masini din clasa ei (Renault Clio, Cielo, etc.) ma refer la motoare benzina 4 cilindri si pana in 1400cmc.
Aviz amatorilor!
Mihai15
Am un Swift 1,3l, 3 usi hatchback, cumparat in august 2002. Pana acum am facut 13000 cu ea, ci nu am avut cici o problema!!(poate ca e in garantie). Este o masina foarte fiabila (am luat-o pana in franta in decembrie, s-a confortat perfect, consum sub 6,5 litri perfect raport putere/comsum) Si sa nu va lasati pacaliti de aparente! Este mai sportiva decat pare! Pentru greutatea ei, 85 CP o duc departe.... MERITA CUMPARATA!
Iulian8
ai facut o alegere f inspirata, felicitari! solenza poate ca i s-ar potrivi mai bine numele de Insolenza , .....ati vazut vreun test de siguranta cu masina asta??? eu unul, nu.
Roberto
Felicitari pt Swift!
Care vers. ai,hatchback sau sedan?
Ciprian6
Suzuki Swift _sunt si eu interesat sa-mi cumpar. Cat ajunge(euro) varianta standard la motor de 1,3? Unde sunt fabricate? In Ungaria?
RCS
A nu se uita un lucru :Suzuki Swift este fabricat in Ungaria !!!!!!! Ca este bine sau rau doar cei care au o asemenea masina pot sa zica ! Mie mi se pare cam ,,invechit'' respectivul model.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-07 13:42 ]
Marius11
Versiunea standard fara AC, servo, numai cu airbag dublu, costa cam 6800 euro fara TVA (pentru versiunea hatchback=break 5 usi, sedan-ul este mai scump cu vreo 300 euro); accizele sunt zero, se mai adauga numai TVA-ul pentru pretul final!
G e o r g e
fara AC , dar te crezi in suedia sau ce? sa te vad la vara cu capul pe geam gafaind la 45 plus...
RCS
Cine vrea sa faca o afacere asteapta pana la sfarsitul lui 2004 cand va apare noul Suzuki Swift ! Actualul Swift este f.f.vechi fiind produs din 1991(cam mult pt. un model) !
Marius11
Sorin I, Swift-ul se fabrica din 1994 si de atunci a suferit numeroase facelift-uri!!! Vezi de exemplu varianta GTI, doua usi, la care s-a renuntat in ultimii ani sau motorizarile de 1,6L!!! Si la caroserie se observa schimbari, desi cineva ar putea spune ca nu are formele suficient de rotunjite, insa se pare ca japonezii s-au orientat spre o masina de familie, cu spatiul interior mai mare decat la versiunile anterioare! De la dealer am aflat ca din 2004 modelul Swift nu se mai produce (se vor fabrica numai piese de schimb) si va fi inlocuit de modelul Ignis, care va costa in jur de 8100 eur. CIP, va fi 4x4 si va avea si motorizari Diesel!!!
Anubis
Draga Marius,

Referitor la drive - test nu ne-ai spus nimic...pentru a afla consumul e suficient sa intrebi 5 posesori de asemenea masini si sa faci o medie (evident cu acelasi tip de motorizare...)

Nu vreau sa fiu carcotas sau stupid dar in drive test NU se testeaza consumul ci motricitatea masinii precum si tinuta ei de drum.

Drive Test-ul se efectueaza 10% pe drum drept (pentru a testa viteza maxima de croaziera si viteza maxima absoluta) DAR MAI ALES 90% pe pante unde se testeaza cu ADEVARAT tinuta de drum a masinii si reprizele de cuplu ale motorului.

Asa ca draga coleg astept opiniile tale.

Numai bine
RCS
Pt. Marius ! Nici ca mine dar nici ca tine : Suzuki Swift se fabrica din 1992 (octombrie 1992 a iesit pe portile Magyar Suzuki Corporation primul Suzuki Swift). Legat de faptul ca in 2004 nu se va mai produce Swift este gresit: Kazuhisa Toda Director MSC a spus ca la sfarsitul lui 2004 se va lansa noul Swift care este facut pe linia prototipului Concept S (prezentat de japonezi in 2002 la Paris). Dute si spune-i dealerului care ti-a zis ca in 2004 nu se mai face Swift sa-si caute de lucru la o alta firma, nu la Suzuki, ca face firma de rusine. Sa mai puna mana si sa se documenteze ca este ,,varza'' in domeniu.
RCS
Pt. Marius ! Era sa uit ! Suzuki Ignis face parte din categoria Mini-SUV si nu are nimic cu Suzuki Swift, facand parte din clase diferite. Poti sa-mi zici si mie dealerul care ti-a zis prostia cu Swiftul ? Sunt foarte curios !
G e o r g e
subaru justy = suzuki ignis.... ca fapt divers asa.

justy pana de curand era omonimul lui swift... diferenta : trenul de rulare , 4x4, cutia de viteze.


RCS
Da George, ai dreptate: Justy=Ignis, cu diferenta ca Justy are4x4, si amandoua sunt facute in Ungaria la Suzuki Magyar Corporation. Sunt tari ungurii astia, nu gluma (Audi TT tot la unguri si motoarele de Audi A4 tot la unguri) ! Cand se vor face si la noi Megane II sau Clio Sport ? La ,,anu si la multi ani'' !
RCS
Si tot nu mi-ai zis ce dealer ti-a spus ineptia despre Swift !
Marius11
dealer-ul este unul regional, necunoscut, n-are importanta numele ca nu facem reclama-antireclama, care lucreaza cu Sara Motors TM; am mai cautat si pe site-ul acestora din urma, www.suzukivest.ro (site-ul dealer-ului din Buc. nu este actualizat), si n-am mai gasit prezentarea lui Swift (cine vrea, poate sa verifice!) Lista cu rezervarile de masini Swift din Ungaria era limitata la dealer in luna august, cand mi s-a spus ca fabrica de acolo intra in concediu, dupa care schimba linia de productie (intra Ignis in fabricatie) - asta mi s-a spus, asta va spun si eu! Cat despre drive-test, pana mi-a venit mie masina, vreo 2 saptamini am avut pe mana de la dealer-ul regional un Swift Sedan, cu 4 usi si vreo 20000 km, pe care l-am condus mult si pe drum de tara, incarcat cu saci de fructe din livada si caruia nu am avut nimic sa-i reprosez! Restul impresiilor provin de la Hatchback-ul meu, cu care am facut deja 1200km si pe care-l menajez
popovici28398
Eu am un Suzuki Swift Sedan Glx,din dec.2001(35.000km).Pana in prezent,singurele piese inlocuite,la 30.000 km,au fost placutele de frana,iar reviziile(la 10.000km,pt Romania),au costat 3-4,5mil.lei,fara uleiul pt motor).Am uitat-pretul de cumparare a fost 13750 marci germane,fara TVA,respectiv 7051 Euro,fara TVA.In acest pret:geamuri fata si oglinzi electrice,imobilizator motor,AC,ABS,2airbaguri,reglaj electric al farurilor,servo directie,avertizare faruri aprinse,sa.Autoturismul,are o greutate proprie de 885Kg, dimensiunile de 4090/1575/1380mm si o putere de 62,5Kw(62.5Kw/0,7335=85,207CP).Consumul maxim,pe care l-am inregistrat a fost de 8,5 l/100km,circulat doar in oras,si cu clima pornita(Clima are 2 pozitii-normal si Eco-in ambele cazuri functionand compresorul-asa ca, pt cunostinta unui domn moderator "specialist",ECO nu este =compresor oprit).Va mai pot spune ca anul trecut,cu aceasta masina am mers la mare,4persoane-in greutate totala de cca 300kg +bagajele aferente,iar in conditiile in care am circulat si cu 170km/h(pe autostrada),respectiv la o turatie de aprox.4.300rot/min(constructorul recomandand sa nu se depaseasca 6000rot/min),cu clima pornita,consumul a fost de 6,5l/100km.Autoturismul este ansamblat in Ungaria(care spre deosebire de Romania si Turcia,este in UE),ceea ce o face putin diferita de cele produse in afara UE(CRAIOVA,Colibasi,sa).In ceea ce priveste demarajul,va pot spune ca este exceptional,intre 2 semafoare,batand masini cu pretentii,si cand spun asta ma refer inclusiv la autoturisme din alte clase(cum ar fi cele TDI de 116cp,dar mult mai grele).
Pt orice alte detalii,astept intrebari,cu precizarea ca nu cunosc performantele Daciei Solenza.
G e o r g e
ECO inseamna compresor oprit la octavia , pt ca la acea masina ma refeream . daca citeai mai atent ai fi vazut ca era vb de acea masina :evil:
pt ca la VAG nu exista buton de oprit compresorul , doar modul eco. la tine este aer conditionat automat nu clima ! pt ca exista un buton de care rrotesti cat de rece sa bage aerul si nu ai un microcontroller care sa faca asta pt tine la o temp setata .


pai vrei sa spui ca nu a vrut mai mult de 170... la 4300 rpm nu poti merge mai mult in viteza a V-a, are 5 viteze nu :blackeye:

si nu sunt specialist, doar un impatimit al masinilor. nu am sustinut niciodata ca sunt atotstiutor :roll:


ps : eu tot sunt de parere ca swift este o tehnologie depasita de mult !
popovici28398
Eu atat am avut curaj sa o calc,deci nu am vrut sa spun nimic altceva.Daca esti foarte curios sa stii daca doar atat poate,vino la Timisoara si te las sa o conduci ca sa te edifici,sau mai ai putina rabdare,si cand o sa am timp si unde,o voi calca pana la blana si o sa-ti transmit ce turatie si viteza am inregistrat.Da,era vorba de viteza a cincea si ma asteptam sa-mi spui ca Renault Clio,de la care....cei cu Suzuki,ar "fura-o rau de tot",la 4300 rot/min,ar avea vreo 200 la ora....Cat despre ceea ce ai afirmat,referitor la Eco,mergi pe Forumul de la Suzuki,si reciteste ceea ce i-ai raspuns lui Catalin-325,si ai sa constati ca nici unde nu era vorba de Octavia si ca sa te citez,chiar daca suntem contemporani-"aer conditionat pe economic=compresor oprit,right?",ori nu e right,pt ca omul iti spunea de un Suzuki Swift,nu de Octavia,iar compresorul la aceasta masina nu se opreste in pozitia respectiva.(discutia se referea la consumul de benzina)....Va doresc un week-end cat mai placut,indiferent ce autoturism aveti sau vreti sa aveti!
G e o r g e
imi pare rau dar eu nu iau parte la discutiile de pe forumul suzuki, sincer nici nu stiam ca exista asa ceva :shock:

locul am am spus despre eco = compresor oprit este tot acest forum i.e. www.masini.ro/forum :roll:
popovici28398
am uitat ceva....la aritmetica exista o regula...Parca de trei simple.....170=4300,X=6000,cat e X.....Poate asta am vrut sa spun......Ps.Nu sunt matematician ,si-mi plac tehnologiile invechite,care mai obtin performante ,cat de cat....PA!
G e o r g e
absolut corect, dar uiti de CX ul masinii si de faptul ca aceasta intampina o rezistenta la inaintare data de frecarea cu aerul . in vid ceea ce spui tu acolo este absolut adevarat , dar noi nu traim in vid !

asa ca :
dc la 170.......4300
la x .......6000

170*6000/4300=237.20 :shock: .... hmmmm cred ca trec pe swift sa ma fac pilot de avion laugh.gif :bounce:
Iulian HondaFan
suzuki si subaru sunt amandoua sub obladuirea atotputernicului general motor(s) si, el, d'l general le mai da una alta ca sa mai faca de-o afacere. Asa Subaru a primit swift pe care l-a facut awd si l-a rebotezat. nu stiu cum afost masinutza asta dar la nivelul asta nu cred ca fa ce sens sa faci awd. in nici un caz nu au spart piata cu justy.

pana in prezent GM nu si-a bagat coada in celelate masini ale subaru si sa speram ca va sta deoparte. cand au facut-o totul s-a dus de rapa. uitati-va la Saab care este un fel de Chevrolet/Opel acum si au ramas la nivelul asta cu preturi de BMW. Noul Saab 9.3 este un Opel Vectra cu un motor Ecotec de 2.0l, decent dar nu stelar, la care suedezii au pus contributia lor un turbocharger. A iesit ceva decent in final, Opel au adoptat si ei acest motor: 210cp si 288Nm.

suzuki a primit recent cadou Nubira 2 si noua Leganza pentru piata din state pe care le vinde sub denumirea de Suzuki Forenza si respectiv Verona.

ultima smecherie este ca Saab a primit Impreza de la Subaru pe care sa-l vanda ca 9.2.

cat despre Swift aceasta este o masina care s-a vandut pana de curand si in state sub marca Geo si numele de Metro. Fiind conceput la inceputul anilor 90 si fundamental neschimbat este modest si depasit. e drept ca initial a fost o alegere decenta dar vremurile alea au apus de 4-5 ani.
Bogdan Mihai
sa ma scuzati de vocabularul ce il folosesc acuma : SA FII TAMAPIT SA REFUZI o Solentza pentru un Suzuki Swift.
parerea mea si o sustin 100% poate sa aiba aia ce o vrea nu o consider mai buna decat o dacie. ( punct )
Iulian HondaFan
nici solenza nu e top of class, dar e mai mare. dar chestiile mai noi de la daewoo si hyundai/kia care costa tot pe acolo ar fi mai bune decat swift: kalos/lanos/cielo sau accent.
popovici28398
Da,Solenza e mai mare-are4080/1664/1379 mm,Iar Suzuki swift Sedan are4095/1590/1380mm.(inaltimea...conteaza)....Iar celelalte variante...Accent,Kalos,Kia,sunt tot pe la acelasi pret,adica vreo 8400euro cu toate taxele si dotarile....asa ca cititi,ascultati si sa nu va luati Suzuki....
popovici28398
Am uitat sa evidentiez multidudinea dotarilor de care dispune Solenza,fata de Suzuki Swift sedan,puterea mult mai mare a motorului de pe Solenza,si nu in ultimul rand fiabilitatea nemaipomenita a acesteia in raport cu Suzuki(u :cheers: nde ati vazut vreun Suzuki,care pana la 40.000km,sa nu aibe nevoie de nici o reparatie,decat de schimbat uleiul si filtrele....,asa cum se intampla la majoritatea Daciilor Solenza...).In concluzie Solenza e un chilipir,in raport cu Suzuki..... :cheers:
Echo
Chiar poti sa spui ca o dacie romaneasca poate avea fiabilitate mai buna decat o masina japoneza (chiar daca e asamblata in Ungaria)? :evil:
popovici28398
Nu m-ai inteles....Ceea ce am scris mai sus a fost pentru a le da satisfactie celor care lauda Solenza...De fapt tot ceea ce am scris mai sus,din pct. meu de vedere,este de fapt....invers.Unde ai pomenit de vreo Solenza care pana la 40.000 km,sa nu aiba nevoie de nici o reparatie..iar dotarile si motorul acesteia sunt sigur,sub ceea ce ofera Suzuki...Ps.In poza e chiar un Suzuki... :idea:
Marius11
Good Point :wave:
:wav:

P.S. si in avatarul meu e un Swift, pacat ca nu arata asa si Swift-ul personal
bark35485
Solenza si Swift =Porcarii (pentru mine) .La pretu' de 8000 de euro poti gasi un Renault Clio si un Kia Rio (clio si rio au aproape toate dotarile existente,sau cele necesare ABS+EBD,Airbag etc.)

:arrow:
Andrei Suzuki
Bark,pot sa te corectez? Kia Rio nu are EBD,nici macar optional (din cate stiu eu)
Gociu75
suzuki swift se mai fabrica? nu il mai vad pe nici o oferta la dealerii de la noi. Stiu ca urmeaza sa apara un model nou de swift, dar momentan nu il mai au pe oferta. Asa ca nu prea cred ca are rost sa discutam despre swift odata ce nu se mai comercializeaza
Marius11
QUOTE(Gociu75)
suzuki swift se mai fabrica? nu il mai vad pe nici o oferta la dealerii de la noi. Stiu ca urmeaza sa apara un model nou de swift, dar momentan nu il mai au pe oferta. Asa ca nu prea cred ca are rost sa discutam despre swift odata ce nu se mai comercializeaza

La data deschiderii topicului initial inca se producea in uzinele din Ungaria... daca dupa aia ungurii au schimbat linia tehnologica pentru a pregati noua linie de Suzuki Swift model 2005, nu inseamna ca nu trebuie sa mai discutam despre masina, inca se gaseste pe piata prin oferte de leasing, predare contract, vanzari PF, etc. ideea era o comparatie cu Solenza din cat mai multe puncte de vedere
popovici28398
Adevarul e ,ca cel putin pe ofertele de vanzari,de la masini .ro,sunt o gramada de Renault Clio si Kia Rio,noi ,la pretul de 8.000 euro,cu toate dotarile pe care le are o porcarie(nu din pct.meu de vedere-apropo stiti ce pct de vedere?)de Suzuki Swift Sedan....Chiar ma bate gandul sa-mi iau un Clio Symbol Authentique,de 1,4 8v(avand o multitudine de dotari standard-scut motor,faruri dublu optice,bare de protectie in ton cu,caroseria,imobilizator electronic,luneta cu degivrare,geamuri fumurii si aibag sofer-asta e tot),la un pret redus de numai 7937 euro(motor traznet-de 75cp).Daca mai sunt si alte variante ,cu alte dotari la 8.000E,astept propuneri(dar nu porcarii, ci masini serioase-Renault Clio si Kia Rio,neaparat, si noi,daca se poate..)Nu de alta,dar mi-e teama sa nu aflu ca in afara de Solenza si Suzuki,mai sunt si alte porcarii,chiar mai mari decat primele...
CZY
QUOTE(Andrei Suzuki)
Bark,pot sa te corectez? Kia Rio nu are EBD,nici macar optional (din cate stiu eu)


Gresesti. Cel putin versiunea safety de Kia Rio are si ABS si EBD. Nu de alta dar o calaresc eu :bounce:
Mai pune doua airbaguri, servo, aer conditionat, faruri optice (nu si stopuri), niste capace dragutze care nu se pierd fiind prinse de prezoanele rotii. Buba e ca Rio a fost pozitionata ca un soi de Dacie pentru americani (fiind cea mai ieftina sedan cu 5 usi acolo) asa ca au trebuit sa stranga cureaua bine pentru a oferi atat de multe dotari la un pret mic. Dupa parerea mea (si nu numai) problemele ei ar fi:

1. economie la vopsea si lac (service-ul unde am full casco afirma ca are nevoie de 3 kile de lac pe putin pentru o kia rio. coreeanul o rezolva cu 800 de grame (!!) Din pacate asta inseamna ca se matuieste/zgarie repede. Argintiul masinii mele este urat galbui/murdar cand o compar cu un peugeot argintiu.
2. antifonare foarte slaba. ma intreaba lumea daca e pe diesel, asa galagie face. La viteze peste 100km/h trebuie sa dai muzica mai tare, moment in care nu te mai intelegi cu ceilalti pasageri. Coreeni au pozitionat masina pentru tineri, la care se stie, urla muzica de nu mai conteaza zgomotul de motor.
3. sa nu te puna dracul sa dai fetele interioare de plastic jos. Eu am schimbat difuzoarele de carton cu care a venit si m-am luat cu mainile de cap: in loc de suruburi era chestiile alea de plastic, de unica folosinta, abia reusesti sa le mai pui la loc. Ergonomia este cel putin ciudata, ca sa schimbi un bec trebuie sa demontezi tot stopul (pe bune).
4. motorul este formula proprie si nu prea are vlaga. E drept ca il compar cu un Mondeo de 1.6 dar parca abia trage in panta si ma vad nevoit sa comut intr-a treia.
5. pedale moi, ambreiajul parca are doua pozitii: sus si jos. Acest lucru face masina greu manevrabila in ambuteiaje si daca nu esti obisnuit cu ea, are tendinta sa sara ca o capra. In schimb demarajul e bun si ma amuzam deseori sa le dau fum celor care ma claxonau preventiv la stopuri din pricina lamailor de incepator :compress:
6. nu cred ca exista o justificare logica pentru cele doua traverse metalice paralele in dreptul ambelor roti. Nici macar in reviews unguresti nu am gasit o explicatie logica pentru aceasta habotnicie care reduce mult garda masinii (si asa joasa). Daciile sunt niste caprioare comparativ cu Rio care are dificultati chiar si la o bordura normala. Ideea e ca ar merge niste roti/jante mai mari.
7. Luneta seamana cu ferestruica bicisnica a unei pivnite si am fost nevoit sa pun o oglinda panoramica, cum au toti incepatorii si taximetristii.
popovici28398
De acord cu cele ce spui,iar in ceea ce priveste Kia Rio,nu am pus la indoiala dotarile ,ci pretul.....D-l Bark ,spunea ca la 8000 de euro sunt o multime de Renault Clio si Kia Rio,cu toate dotarile(airbag-uri,abs-ebd,aer conditionat s.a.),ori cel putin din ofertele de pe masini.ro,nu prea este niciuna,la pretul asta,cu dotarile enumerate...Kia Rio,are un pret ddp.de 12454euro(cea mai ieftina),care, indiferent de dotari e mai mult de 8000 de euro...iar in leasing,degeaba fentezi taxele vamale,ca te lovesti de dobanzi,taxe de administrare,s.a. si tot la pretul ala ajungi....Cat despre Renault Clio,la 8000 de euro,nu am gasit decat ceea ce am scris mai sus(fara airbag-uri,abs+ebd,aer cond. s.a),deci ....nu prea cred ca,mai sunt si alte porcarii,care sa merite...interesul...Toate cele bune!
popovici28398
In ceea ce priveste dotarile standard ale autoturismului Kia Rio(pret ddp 12456euro),acestea nu contin si ebd,iar in total sunt chiar mai putine decat cele ale autoturismului Suzuki Swift Sedan(care a avut un pret ddp de 8.400euro)si care,chiar daca e ansamblat in Ungaria,este totusi, o marca japoneza,astfel ca, cu toata stima pt produsele sud-coreene,nu se poate spune ca acestea,sunt.....japoneze....
CZY
chiar daca nu stii maghiara poti vedea in tabel ca atat 1.3 cat si 1.5 au EBD bazat pe 4 senzori (Fékrendszer inseamna sistem de franare)
http://www.kiamotors.hu/index.php?carid=1&prop=2

aici
http://www.kiamotors.hu/index.php?carid=1&prop=3 lucrurile devin mai clare: numai versiunea safety are ABS si EBD. Practic recunosti versiunea safety cu usurinta pentru ca numai aceasta are stergator pe luneta, airbag si pentru pasagerul din fata si reglarea volanului pe inaltime, geamuri electrice si inchidere centralizata.
Recent reprezentanta KIA in Ro a fost preluata de la APCI de MitMotors, poate ca acestia vor rectifica preturile astfel inccat masina sa devina vandabila si la noi. Pentru o buna perioada a fost foarte apreciata la unguri (ca solutie buget desigur).
Andrei Suzuki
Ad,sory,dar mi-am permis sa il corectez pt ca anu trecut cand si-a luat tata Rio-u nu aveau asa ceva in oferta.
Intradevar,firma d-lui Pandeli (prieten de familie smile.gif ) a fost vanduta pt ca nu aveau aveau profit mai deloc si...e normal nu? Sa speram ca Mit Motors o sa umble la preturi,si de ce nu la accesorii/optionale.
CZY
APCI vanduta? nu am stiut, credeam ca au renuntat doar la reprezentanta KIA.
Gica-6
Ce-i drept ma mira si pe mine sa aud despre APCI ca a fost "vanduta", acum depinde ce se intelege prin asta.... Dupa cunostiintele mele d-nul Pandeli avea ceva legaturi la APCI si cu gen. Iordanescu (care merge doar in KIA, se vede si la Tv) si sa nu mai zic ca acest comert cu masini era doar o parte a afaceri... in orice caz eu am lucrat cu ei (ne-au fost clienti) intr-un cu totul alt domeniu.
Pe de alta parte, tot pe masini.ro citeam ca va veni chiar KIA in scurt timp cu reprezentanta la noi in tara. Deocamdata vad ca APIA nici nu le mai contorizeaza vanzarile. Am vrut si eu un Rio Hatchback, m-a incantat ca era ca un break, dar dupa cate spune CZY, e mai bine ca nu l-am luat. Si intr-adevar avea "de toate" pe el, ma rog AC, ABS, Dual Airbag, astea.
Watcher
Eu stiu ca dl X a pierdut licenta, nu ca a vandut afacerea...
E batran si l-au cam lucrat wink.gif
CZY
Gica: nu ma intelege gresit, Rio e in felul ei o masinuta de nadejde. Buba e diferenta de dotari si pret din USA (cca 10.000 usd full) vs Europa (cca 12000 euro full). Ce sa mai spunem ca versiune US are motor de 1.6 si e cosmetizata mai bine...deci e loc de improvement dar noi in Ro suntem mai delasatori...ce daca ajunge la acelasi pret cu Renault? :evil:
Iulian HondaFan
daca KIA Rio e la acelasi pret cu un Clio, nu vad ce rost mai are sa cumperi Rio...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.