Octavian51761
Jul 22 2005, 01:49 PM
Stie cineva care e masina cu cel mai mic consum de motorina si cea mai ieftina totodata?
V l a d
Jul 22 2005, 01:52 PM
ce cauta subiectul la news? se muta la masini
G e o r g e
Jul 22 2005, 02:03 PM
yaris d4d , 2.4 %
Laurentiu_007
Jul 22 2005, 02:06 PM
Cred ca cel mai mic consum il are Samrt, dar e cam scump.In schimb Skoda Fabia consuma putin mai mult decat Smart, dar e mai ieftina.
James Kilowatt
Jul 22 2005, 02:12 PM
in cadere libera, condusa de Sebastian Loeb
Nici macar n-au avut curaj sa scrie asta in catalog, chiar daca scrie pe afisele publicitare
Clio dCi se lauda cu 3.7, iar Punto Multijet cu 3.9. Probabil ca si astea sunt ajustate putin din pix.
Totusi nu cred ca trebuie exagerat. 0.5L/100 km diferenta e insignifiant oricum ai pune problema. Mai important pentru economie este fiabilitatea, pretul intretinerii, etc. La Punto Multijet de exemplu uleiul se schimba la 30.000 km, si teoretic cu exceptia uleiului si a filtrelor, nu trebuie schimbat nimic altceva 250.000km.
eddie
Jul 22 2005, 02:19 PM
Clio 1,5 DCI 80 c.p.-3,6 l/100 in carte iar in realitate e 4-4,1 sa nu sari de 120 si fara a/c bineinteles...cu a/c jumatate de drum,fara sa sari de 120-130,media a fost 4,6 Bucuresti-Cluj si retur
G e o r g e
Jul 22 2005, 02:27 PM
smart consuma MULT la viteza !!!
cel mai mic consum DE MOTORINA realizat in conditii de trafic a fost inregistrat de toyota yaris d4d, in anglia ! verificati .
James Kilowatt
Jul 22 2005, 02:29 PM
Astia de la renault vad ca le ajusteaza din ce in ce mai tare
Clio symbol dCI 65, Galati - Arad 4.4%, si Arad - Nice 5.2, mergand constant cu 130-140.
eddie
Jul 22 2005, 02:32 PM
Eu am spun pana in 120km/h,acolo e cuplul maxim si consumul minim,la 130-140 km/h s-a terminat cu consumul redus,mie intre 150-180km/h mi-a consumat 7,6-7,8l/100km
James Kilowatt
Jul 22 2005, 02:39 PM
Pai ce spui tu are sens si e realist, tot cam asa a luat si 65-ul, si probabil ca asta e consumul real.
Pe mine ma distra acel 3.6 din carte
. La Clio la inceput a fost 4.0, apoi a scos Fiat multijetul cu 3.9, si brusc Clio scoate 3.7, si acum vad ca versiunea si mai puternica scote 3.6. Poate vor scoate si unul de 200 CP care nu consuma deloc
eddie
Jul 22 2005, 02:41 PM
Aia m-a mirat si pe mine ala de 1,5 DCI 80c.p. consuma mai putin decat cel de 65 c.p.,cu 100 gr.si afara si in oras,dar cel de 80 c.p. are pe langa turbo si un intercooler,presiune mai mare in injectoare,o tehnologie mai noua,poate sa fie asta,nu?
James Kilowatt
Jul 22 2005, 02:55 PM
E posibil, totusi consumurile alea nu stiu daca pot fi atinse in conditii reale.
In plus, coincidenta face ca la acelasi Clio 65 consumul sa fi scazut de la 4.0 la 3.7 in pliante imediat ce a aparut un concurent.
Cum spuneam mai devreme, nu cred ca 300g/100km face diferenta. Diferanta la economie vine din intretinere si fiabilitate. 300g/100 km = 30centi/100km = 180€/60.000km, cand vine momentul schimbarii curelei de distributie si una cu distributie pe lant cum e Punto multijet compenseaza din plin acel teoretic acei 300g/100km. In plus mai trebuie luat in calcul si pretul initial, garantiile, etc.
Apropo, in Franta Renault a inceput sa recomande schimbul de ulei la 30.000 km tot imediat dupa Fiat. Cam prea multe coincidente.
Off topic. In Belgia cel mai ieftin diesel e GPL-ul. Litrul de motorina - 1.08€, litrul de GPL 0.39€......
powerdiesel51659
Jul 22 2005, 07:09 PM
QUOTE(MR28673)
Off topic. In Belgia cel mai ieftin diesel e GPL-ul. Litrul de motorina - 1.08€, litrul de GPL 0.39€......
Si offtopic si gresit.GPL sta pentru Liquefied Gas Petroleum care este gas si nu motorina.Pretul este just.
_______________________
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi
James Kilowatt
Jul 22 2005, 07:54 PM
Era o metafora, man.
Pe langa pretul redus al GPL-ului in sine, masinile GPL/bicarburatie sunt mai iefine decat cele cele diesel, mai ieftin de intretinut, si au si avantaje fiscale si la asigurari.
powerdiesel51659
Jul 23 2005, 06:54 AM
Aaaaaa ok,m-am prins cam tarziu.Dar eu stiu pe cineva care se plangea ca o masina cu instalatie pe gaz este mai scumpa in intretinere si decat un diesel si daca mai luam in considerare si instalatia care se monteaza aditional sunt totusi costuri de luat in seama.Cica Polonia ar fi tara cu cele mai multe masini GPL.
_______________________
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi
James Kilowatt
Jul 23 2005, 09:34 AM
In Belgia, Opel si Daewoo (GM ambele) ofera GPL "de uzina"
In plus, pentru cei care isi instaleaza GPL singuri, exista o deducere de impozit care face aproape gratuita instalarea. In plus garajele autorizate care fac instalari omologate ofera garantii.
In fine, in Ro nu cred ca exista avantajele astea fiscale, iar diferenta de pret GPL - diesel nu e atat de mare. Totusi ma gandeam ca ar putea fi o optiune de luat in calcul mai atent, gandidu-ma ca pretul instalatiei GPL se compenseaza cumva cu pretul mai mare al motoarelor diesel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.