chiar am fost si vizionat-testat 3 SUV-uri...
1)
Tribeca - este intr-adevar mai putin fasneata si se simte mai greoaie... bine finisata ( chiar cu nimic sub RDX). mie nu prea imi place insa designul, prea e ca o buburuza. oricum nu e o masina rea. randul de scaune din spate este exclusiv pentru copii si cu ele sus nu ramane putin spatiu pentru bagaje. fiind vorba de model 2006 aveau reduceri de pret de la 39k la 35k ( asta fully-loaded), dar dupa mine e cam scumpa la ceea ce ofera in raport cu concurenta. singura care ofera DVD entertainment pentru locurile din spate. cea mai spatioasa. bordul este o placere...
2)
Acura RDX - foarte usoara pe picioare, un pic mai rapida, turbo-ul scoate un sasait ca de felina ( foarte cool, n-am mai auzit un motor sa faca ca o pisica inainte de atac
). putin dezamagit de finisaje ( nu sunt proaste dar nici peste Tribeca sau CX-7, as zice ca A3 e chiar o tzar mai bine finisat), ma rog facuta in Ohio. scaune neventilate ( la 37K ar cam trebui sa fie macar ca optiune). pielea pe CX-7 mi s-a parut mai buna desi nu era perforata... se vand la pretul de lista (MSRP) si oferta de leasing pe 3 ani si 30000 mile este ridicol de scumpa: 4900 avans si 480 pe luna, cost total 22180 care e bine peste 50% care este valoarea reziduala de regula pentru o Acura de 3 ani.
3)
CX-7 - mi-a placut aproape la fel de mult ca si RDX. cea mai bine finisata
dupa gustul meu, designul cel mai placut, aproape aceleasi gadgeturi ca si la RDX - navi activat de voce, camera video in marsarier, clima tri-zonala, mai spatioasa ( daca tot iei SUV macar sa simti ). motor de 2.3l turbo cu injectie directa si transmisie automata in 6 trepte ( Honda vad ca se incapataneaza sa ofere numai automate in 5 trepte in timp ce Merc si BMW au introdus transmisii automate in 7 trepte iar Lexus a anunta chiar una in 8 trepte ). are zvac mai mare decat Tribeca ( e si mai usoara) dar sub RDX ( care e cel mai usor). asamblata in Japonia.
manevrabilitate excelenta, putin mai greoaie decat RDX-ul dar clar mai buna decat Tribeca, Taurus ori un Buick sedan
. oricum nu mult sub RDX la acest aspect si tinand cont de faptul ca e o masina de familie, rezervele de putere si manevrabilitate peste condusul relaxat sunt ultra-generoase. pret 33150$ fully loaded. oferta de leasing pe 2 ani si 24000 mile: 2450 avans cu 450 pe luna 23 de luni mi se pare mai avantajoasa (12800$ cost de exploatare cu taxe incluse pe 2 ani)...