QUOTE(george73315)
Cum e in realitate,ca in poze e mai misto decat Bmw sau A4?cum e consumul in Ro?poate poti pune niste poze?(mai ales cu interiorul-eventual noaptea,iluminat bordul)
Multumesc. Da, in realitate e de vis. Asta e cuvantul si crede-ma ca "m-am dat" si in Audi si in BMW. Povestea mea e simpla: am facut un drive-test fara nici o intentie de cumparare si am ramas marcat pozitiv de experienta. In 20 minute a decis sa imi schimb masina, cu tot ce inseamna asta: fa rost de bani de avans cat mai repede, vinde Passatul, schimba de la diesel la benzina etc.
In plus, pentru mine a contat si atitudinea vanzatorilor: la BMW aproape ca nu m-au bagat in seama iar la Audi cu greu am reusit sa obtin detalii despre masini. Tipul de la Lexus e un profesionist in ale vanzarilor si stiu ce spun, pentru ca eu tin traininguri de management si vanzari de multi ani. Are scoala si clasa, la fel ca si masinile pe care le vinde
Despre poze... ele iti arata prajitura din vitrina, dar daca vrei sa stii cum e, trebuie sa o gusti.
O sa pun si poze, deocamdata iata cateva impresii dupa primii 1.300 km, facuti intr-o saptamana (compar aici si cu Passat 2.0 TDI, pe care il am de 2 ani si am 50.000 km cu el):
- tinuta de drum impecabila, se simte ca e tractiune spate (demaraj rapid)
- motorul de 2,5 l V6 si cei 208 cai se simt la viteza (am ajuns la limitele specificate in manual foarte usor)
- cutia automata e fenomenala (in oras e un ajutor imens iar in afara, in mod power schimba excelent treptele) iar daca trec in mod secvential, schimbarea vitezelor e aproape instantanee de la volan
- calitatea materialelor din interior e superioara, in opinia mea, celei de la BMW 3 sau Audi 4
- consumul este 12-14 % combinat. Adica in oras e 17-20 % iar in afara e 9-10 %. Cutia automata are un cuvant greu de spus, e setata pe optimizarea consumului si ma trezesc frecvent ca merg in viteza a 5-a sau a 6-a in oras, la viteze mici
- nivelul de dotari care asigura confortul pilotului este peste ce se ofera la concurenti. Oricum japonezii au filosofia cu putine variante de dotare si atat, fara optionale. Insa la aceleasi dotari, pentru BMW sau Audi as fi platit cu mult peste 45.000 CIP sau 55.000 DDP.
- singurul minus e senzorul de presiune in pneuri, care nu e prezent decat de la GS in sus.
- Are anvelope de 225/45/R17 fata si 245/45/R17 spate, simt gropile mai puternic si suspensia e clar mai dura si asta contribuie la stabilitate
- inca sunt in faza de acomodare cu tractiunea spate, asa ca nu pot sa spun inca in ce fel se comporta la limita, poate imi da cineva niste sfaturi despre cum sa evit supravirarea.
Cam atata deocamdata, daca ai intrebari mai specifice, raspund cu placere.
Detalii tehnice:
- culoare exterior dark blue mica, interior bej
- motor: putere 208 CP, cuplu 252 Nm
- performante: chiar am ajuns la 100 km/ora in 8 secunde cu ea, in mod automat, fara power, insa pentru mine asta nu e esential, ca nu am luat-o ca sa fac "liniutze" :angel:
- viteza maxima: nu stiu inca, nu am testat si nu cred ca e ok sa spun pe forum, poate primesc ban
. Am ajuns lejer aproape de limita specificata in pe site, deci mai e loc...
Masina e super-tehnologizata iar dotarile care mi-au luat ochii sunt:
- camera video la mersul cu spatele si proiectia recomandata a traiectoriei ideale,
- senzori de promixitate peste tot,
- navigatie inclusa (pentru Europa de Vest, ceea ce imi convine, ca Romania o stiu),
- ecranul multimedia e gen touch-screen si asta usureaza enorm lucrul cu interfata masinii,
- scaunele cu piele perforata sunt ventilate cu aer cald sau rece,
- sistem DVD-audio de super-clasa (Mark Levinson) cu 6 DVD/CD si cu 14 boxe (cand ma uit la filme pe DVD, sunetul este surround iar experienta e ca la cinema)
- sistemul bluetooth permite transferarea agendei din telefon in masina, asa ca poti practic sa suni din masina, apesi 2 butoane si se formeaza numarul, daca nu vrei sa apelezi vocal
- are sistem de comanda vocala pentru functiile cheie (audio-video-telefon etc)
Rares