Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pugeot 407 vs vw
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Malutan50875
Salut,
as avea mare nevoie de parerile unor oameni obiectivi in ce priveste automobilele, asa ca m-am gandit la forumu' asta.
Care-i problema?
pai, problema este ca vreau sa-mi iau o masina cam in 10 zile si dupa ce am studiat oferta de pe piata am ramas la 2 modele:
PEUGEOT 407 2.0 HDI 136Cp St Confort....si
VW PASSAT 1.9 TDI 105Cp Trendline+ceva dotari (jenti 16'', Climtronic,geamuri electrice fata-spate... care nu erau standard)

Am facut testdrive cu ambele si sunt tare misto, fiecare cu plusurile si minusurile ei, asa ca nu ma pot decide. As avea nevoie de parerile voastre facad abstractie cat se poate de simpatiile subiective pe care le aveti. blink.gif
AZAZEL
de ce 1.9tdi si nu 2.0tdi??? pt ca vrei sa ai passat indiferent cat de lenes este motorul?!
nu poti compara 1.9 TDI cu 2.0HDI. ultimul este cu muuult peste primul.

peugeot paleste din punctul meu de vedrere la 2 capitole. spatiul interior ffffff mic pt pasageri, si garda mica la sol in partea din fata+puntea fata situata fff in spate.

passat are o garda la sol foarte buna, si poti merge cu ea prin RO fara probleme.

in conditiile date de tine as merge pe 407, sau m-as imprumuta si mi-as lua un passat de 2.0tdi. daca iti iei masina macar sa fie " ca lumea".

probabil te atrag aceste 2 masini din cauza designului. sincer din clasa medie acestea sunt masinile care imi plac cel mai mult.
asta daca excludem modelele premium germane: a4, seria 3, clasa c.

si passat si 407 au un design super.

tu stii mai bine!!!!
cosmin45741
407 sw se compara cu asta (apare acusi)
cosmin45741
sau cu asta biggrin.gif
Edi45845
QUOTE
407 sw se compara cu asta (apare acusi)

Adica ar vrea el sa se compare... biggrin.gif
Mergi linistit pe Passat.Castiga la toate categoriile..
G e o r g e
sunt nebun dupa raspunsurile voastre ! poate imi dati si mie argumente !
Malutan50875
In primul rand , nici nu vreau sa aud de sw si in al 2-lea rand am vorbit de Passat 1.9 Tdi pt de 2.0 nu imi ajung banii. Am mers cu unul si intradevar e extraordinar... dar nici pejoul nu se face de ras. Cred ca raman totusi la Peugeot, are el asa un aer mai tineresc , desi "mitul" masinilor germane inca face ravagii si m-ar cam tenta si pe mine (de-as mai avea vreo 2000E).
Oricum , multumesc de sfaturi. biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE(G e o r g e)
sunt nebun dupa raspunsurile voastre ! poate imi dati si mie argumente !


Cum nu s-a argumentat suficient ? Pai e VW neneeeeeee !!! nu-ti ajunge ? acum pt 31 de cp sau cateva mii de euro in plus sa renuntam la masina poporului ? neaaaaaaaaah...
ncristi
"w pt ca ie tecnologie nemteasca" laugh.gif

Ce mai vrei...mai sati cu canistra de ulei dupa ele da este nemtesti...
DragosS
1,9TDI nu mi se pare o alegere prea buna pentru o masina asa mare ca Passat-ul.Daca as avea de ales intre Passat 1,9TDI si Peugeot 2,0HDI as merge clar pe Peugeot datorita motorului.Poate nu are rafinamentul si confortul Passatului dar motorul te va scuti de multe batai de cap.

Insa ai mare grija la Peugeot daca vrei o masina de familie.Are portbagaj foarte mic pentru clasa ei si spatiu interior la fel.
AZAZEL
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE(G e o r g e)
sunt nebun dupa raspunsurile voastre ! poate imi dati si mie argumente !


Cum nu s-a argumentat suficient ? Pai e VW neneeeeeee !!! nu-ti ajunge ? acum pt 31 de cp sau cateva mii de euro in plus sa renuntam la masina poporului ? neaaaaaaaaah...


HALBA- cat de mult imi place si mie passat-ul nu am cuvinte sa exprim.

dar hai nu exagera!!!. sunt 31 cp in olus pt 407. diferente de performante foarte mari: 9,7 suta pt 407 fata de 12,1 pt passat.
320Nm fata de 250NM.
188km /h passat, 208 pt 407
diferente extreme in favoarea 407

la un semafor am conversat cu un tip ce avea 1.9 tdi pe passatul nou. mi-a spus ca este multumit de masina , si ca accelereaza super ok pana la 180. peste aceasta valoare se chinuie si abia trece de 190.

hai sa fim realisti. la 190 la ora daca te chinui un pic, cu un 407 abia schimbi din a 5-a in a 6-a, pe cand la aceasta viteza passatul nu mai poate

ca sa nu mai vorbesc de dotari . peugeotul la nivelul lui de echipare , este echivalent cu un confortline cu ceva dotari optionale.insa passat costa cu 2000 in plus

in conditiile de fata tinand cont de limitarea financiara eu cred ca 407 este solutia.

dar exact cum am spus-o si eu si altii, spatiul interior la 407 este foarte mic. de exemplu eu am 1, 85 m inaltime si oricum mi-as regla volanul si scaunul, tot ating cu genunchii in volan. asa ca sper ca ai sub 1,8 m
Andrei Suzuki
Marius,sincer HalbaSus cred ca glumea. tongue.gif
Iar daca tie iti place Passatu asa de mult,asta nu inseamna ca e mai bun ca Peugeot,no offence. tongue.gif
AZAZEL
QUOTE(Andrei Suzuki)
Marius,sincer HalbaSus cred ca glumea. tongue.gif
Iar daca tie iti place Passatu asa de mult,asta nu inseamna ca e mai bun ca Peugeot,no offence. tongue.gif


daca HALBA GLUMEA, ATUNCI ESTE OK.

daca tu citezti cu atentie ce am scris anterior, vei vedea ca am sustinut 407 cu varf si indesat in fata passatului in configuratia dorita de autorul topicului.

bineinteles ca am pus in garda autorul de neajunsurile constatate de mine la 407.
Malutan50875
m-am cam hotarat: maine ma duc sa comand pejoul. stiam ca spatiul nu e prea mare in spate, dar am 24 de ani si nu am inca de gand sa umblu cu plozi dupa mine, iar in cazul meu si-au spus cuvantul puterea, dotarile si binenteles lipsa de euroi. sper sa n-am probleme
HalbaSus
andrei avea dreptate, glumeam biggrin.gif... nici eu nu as fi luat tdi-ul.

Malutan: buna alegere (la banii astia), acum desigur passatul e ceva mai sus ca imagine dar passatul de 105 cai... nu prea...
sa stii ca garda mica la sol a pejoului nu e chiar asa un dezavantaj (ca totusi se importa destule masini sport in romania si nu am vazut sa fie toate fara spoiler) cat despre puntea fata prea indepartata adica rotile fata sunt prea departe de bot... eu ce sa-ti spun... antreneaza-te in poligon cu parcarile fata... biggrin.gif hai noroc si sa nu uiti sa "uzi" masina beer.gif
cosmin45741
QUOTE(G e o r g e)
sunt nebun dupa raspunsurile voastre ! poate imi dati si mie argumente !

intelesesem ca era vorba de sw, nu stiu de ce blush.gif
ori am avut iluzii optice ori au fost facute modificari...

si acum sa revin...407 la motorizarile care le-ai spus, fara discutie... sunt unii pt care nu chiar conteaza demarajul sau puterea...daca-i asa atunci orienteaza-te spre passat...in plus 407 are ceva probleme pe partea electronica si are "calitatea frantuzeasca" a materialelor din interior, despre passat inca nu se stie mai nimic si e mai bine finisat...
James Kilowatt
ce fel de probleme de electronica? Una e probleme cu ABS-ul si alta cu cd playerul. Nu ca m-ar interesa 407 pe bune, insa chiar sunt curios....
G e o r g e
la fel cum nu pricep de ce exista SI SE SI CUMPARA C200 CDI :bash: :bash: :bash:

nu poti sa-ti iei o conserva , cu pretentii de masina , DAR fara motor. mi se pare aberant !

sa rada intr-o depasire de tine si supernovele . biggrin.gif

halba mi-=ai placut beer.gif
HalbaSus
QUOTE
la fel cum nu pricep de ce exista SI SE SI CUMPARA C200 CDI

nu poti sa-ti iei o conserva , cu pretentii de masina , DAR fara motor. mi se pare aberant !

sa rada intr-o depasire de tine si supernovele .


Pai sa-ti explic ceva. Maica-mea are ML320 motor V6 218 cp... nu e chiar papa lapte daca stam sa ne uitam. L-a luat pt ca acolo unde urmeaza sa ne mutam exista o portiune destul de serioasa de drum neasfaltat cu o panta destul de serioasa care iarna e o aventura pt un sedan, in plus ii confera senzatia aia de siguranta (mai mult sau mai putin reala) pe care ti-o dau 2 tone si ceva de otel care te inconjoara + 200 de airbaguri in toate partile. Daca maine as muta motorul de pe opel (ala de 82 de cai) pe ML (cu conditia sa se mai miste masina din loc) maica-mea nu ar observa nici o diferenta. In oras rar (foarte foarte rar) depaseste 50 km/h iar in afara localitatii ajunge foarte rar la 120... de depasiri ce sa zic... daca nu are spatiu 1 km drum drept in fata cu vizibilitate perfecta oricum nu intra in depasire... Si nu e singura care conduce astfel, sunt multi care nu au nevoie de putere, si nu ii deranjeaza cand supernovele trec zburand pe langa ei... (chiar s-a intamplat destul de des sa fie depasita de dacii chiar si 1310)...
Si nu doar mercedesul face masini de genul asta: A6 2.0 TDI... Touareg 2.5 TDI, etc... Desi pare ciudat nu toata lumea vrea masini rapide sau cu acceleratie buna...
James Kilowatt
Mama ta are o bila alba smile.gif


Nu ma lumineaza si pe mine nimeni cu problemele alea de electronica de la Peugeot? Nu de alta, da' sa mai am un motiv in plus sa-i injur ? biggrin.gif
DragosV
O mica corectura - 407 2.0 HDI 136 de cai face suta in 11s. Toate site-urile peugeot dau 9.8, altele dau 10.4 dar de fapt e 11s (in teste a iesit mereu la fel). Sunt si proprietari care pot confirma!
costin48132
:minigun: 407 e super la design atat exterior cat si interior,dar la parte de mecanica..........lasa de dorit,toti cei care au avut peugeot sau plans de bucsi,pivoti,rulmenti etc.........eu te sfatuiesc sa alegi passat in primul rand nu se compara cu nici o masina frantuzeasca,parerea mea :@
CRG
pacat, caci 407 are motoare bune, cel putin pe diesel. stii cum se zice: branza buna in burduf...
James Kilowatt
HDI-urile de la Peugeot sunt ca Windows-urile. Fiecare noua versiune spune ca a rezolvat bugurile versiunii anterioare. Daca actuala generatie mai are inca buguri ramane de vazut...
HalbaSus
In curand s-ar putea sa trec si eu la un peugeot 407... benzina (pana aici stiu), intrebarea e: 1.8 125 de cai sau 2.0 138 ? Diferenta e cam de 1000 si ceva de euro, ar intra in buget ambele dar as prefera 1.8-ul si niste dotari in plus.

Motivele pt care cred ca o sa aleg peugeot sunt:
1. Design-ul (masina va fi pt nevasta - ea ar vrea 307 cc dar nu ne permitem)
2. Cea mai ieftine berlina medie in afara de primera si C5 (primera iese din discutie, nu imi place deloc, C5-ul mhm... poate daca nu o sa-mi permita finantele 407... dar in principiu NU)
3. Dotari standard generoase (ABS, ESP, EBD + o gramada de prostii care la alte marci costa)
4. Nu imi permite bujetu' altceva (vezi 2)

Daca stie cineva ceva despre motoarele benzinare de la peugeot as fi foarte recunoscator. Nu ma intereseaza HDI-urile sau alte variante diesel, masina nu va face mai mult de 15.000 km pe an deci nu e rentabil in plus dieselul e scump de intretinut.

Despre 407 am auzit pana acum urmatoarele "barfe":
1. Are garda la sol mica (that's cooooool, chiar daca o sa merg des cu spoilerul la reparat sau o sa sparg ocazional baia de ulei blush.gif imi plac masinile cu garda joasa... asta e... nu pot sa consider ca e un "defect" cel putin nu al masinii... eventual al tarii in care traim
2. Are puntea fata prea in spate (aka: lovesti spoilerul de borduri cand parchezi) - asta nu e un lucru bun dar se poate trece peste asta.
3. Are suspensia "moale" si e instabila in curbe. :evil: that's baaaaaaad... sper sa nu fie adevarat, garda la sol pare sa dezminta acest lucru, drive-test inca nu am facut, urmeaza, Acum am o Vectra B din 97 si daca e mai instabila decat asta... :ewpu:
4. Probleme de fiabilitate - din cate am auzit cele mai afectate sunt :
QUOTE
,toti cei care au avut peugeot sau plans de bucsi,pivoti,rulmenti etc..

Acum la drumurile din romania eu inca nu am gasit masina cu bucsile rezistente (si eu am schimbat la vectra) se cam contrazice cu faptul ca are suspensia moale (in general masinile cu suspensie tare au aceste parti mai sensibile)... Eu la capitolul fiabilitate sunt destul de fatalist (cred in soarta si in karma) adica nu exista model fiabil sau nefiabil doar masini individuale fiabile sau nefiabile existand diferente enorme in cadrul aceluiasi model... O sa ma rog mai mult inainte de cumpararea masinii, o stropesc cu apa sfintita si "hope for the best". Oricum nu ma sperie atat de mult acest factor.
5. Spatiu interior mic. Masina va fi pt nevasta-mea, ocazional condusa de mine, uneori cu amandoi in masina, foarte rar cu mai multi. Nu avem copii dar avem 2 caini... aia incap pe bancheta din spate. bagaje nu avem... In plus daca e vorba de transportat mai multe persoane/bagaje avem VW Sharan care face fata la destul de multe chestii.

Ca sa rezum: ce stiti despre stabilitatea peugeot-ului 407 Paladine. Eu am auzit lucruri ingrozitoare cum ca ar avea suspensii extrem de moi, in acelasi timp am auzit ca 407 sw-ul ar avea suspensii mult mai tari decat sedan-ul... oare nu au schimbat suspensiile si pe sedan ? (break-ul iese din discutie nu suport break-urile)

P.S: Ca sa nu fiu total off-topic: Mi-ar placea un passat mai mult dar finantele fac imposibila achizitonarea unuia... La banii de un 407 imi pot achizitiona o octavia 2, 150 cp benzina cu dotari cat cuprinde (dar nu cu mult mai multe decat 407-le)... dar e clasa mai mica si designul nu e la fel de atragator... are avantajul portbagajului de tip mafiot numa bun pt transportat lazi de bere dar dupa cum am zis pt transport serios am la dispozitie un monovolum.
CPI
Halba, de ce nu adaugi si Vectra C la comparatie? Mai ales ca va veni motorul 1.8 de 140 CP din toamna. Cred ca la pret ajungi tot pe acolo fata de 407 si ai si spatiu mai mare, ai stabilitate, ai si portbagaj si in plus ramii si fidel marcii.

Si, ca sa fiu si on-topic cit de cit (dar nu cu topicul asta :bounce: ), cu motorul asta nou (si cu celelalte care or sa apara in toamna) Vectra vine mult peste Passat. La diesel era deja.
ncristi
QUOTE
407 e super la design atat exterior cat si interior,dar la parte de mecanica..........lasa de dorit,toti cei care au avut peugeot sau plans de bucsi,pivoti,rulmenti etc.........


407-le nu a avut nici o problema mecanica (problema de serie adica)--a avut probleme in schimb cu partea electronica pt ca este "indopata" cu circuite de tot felul...ex: una din probleme a a fost electovalva -- HDi este un diesel exceptional (cel mai bun diesel de pe piata pana acum alaturi de iCTDI-ul de la honda -- bun pt puterea este o obtinuta fara aportul prea mare al turbinei ca la TDi spre exemplu)

Eu am mers (putin ce-i drept) cu 407 si mi se pare o masina foarte buna cu un minus ---> garda la sol care "aduna" toate bordurile si gaurile patriei noastre (mi nou atlantidei laugh.gif )...

PS
Daca o sa ploua in continuare asa propun ca siteul o sa se numesaca www.barci.ro smile.gif
costin48132
PS
Daca o sa ploua in continuare asa propun ca siteul o sa se numesaca www.barci.ro smile.gif[/quote]

coooooollll :romania: .........romania tara barcilor condusa de un marinar biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE
Halba, de ce nu adaugi si Vectra C la comparatie? Mai ales ca va veni motorul 1.8 de 140 CP din toamna. Cred ca la pret ajungi tot pe acolo fata de 407 si ai si spatiu mai mare, ai stabilitate, ai si portbagaj si in plus ramii si fidel marcii.


As adauga eu Vectra C... dar e scumpa tata + ca in afara de GTS si facelift-ul care inca nu a aparut are un bot urat (parere prorpie, e foarte urat in afara de GTS si faceliftul anuntat)... diferenta la aceleasi dotari ar fi de aprox 1500 de euro... iar designul variantei clasice lasa mult de dorit... mai ales ca masina va fi pt nevasta iar in cazul ei (dupa cum era logic) designul e mai important decat caii putere. Eu sunt de acord ca Vectra C e best buy la categoria diesel 4 cilindri sedan mediu...

P.S: Daca vezi garda la sol a opelului meu cu roti de diametru MAI MIC decat cel de serie biggrin.gif nu pot urca decat bordurile foarte joase... deci sunt oarecum obisnuit cu garda la sol redusa.
Valentin50014
Halba, nu stiu unde ai citit tu despre probleme de stabilitate la P. 407, insa ceea ce am citit eu pe alte forumuri (de la posesori) si in ceva review-uri (am sa fac un exercitiu de memorie sa-mi amintesc), stabilitatea acestuia in curbe este exemplara, mai buna decat a Passatului. Cred ca acesta este cel mai mare avantaj al acestuia, execeptand designul care este discutabil... Sta ceva mai prost decat acesta la flexibilitatea motorului (desi HDI-ul e un motor bun) si la ergonomia comenzilor de pe bord (discutabil). De asemenea, Passat-ul cica sta mai bine la fiabilitate blush.gif si la calitatea materialelor si a asamblarii...
Clar Passatul reprezinta o alegere mai buna insa daca bugetul este limitat si puterea conteaza, merge si 407
James Kilowatt
Revistele auto chiar si franceze pun sistematic octavia2 peste 407, cu tot subiectivismul lor. Stiu ca tu ai eliminat-o, insa... FSI-ul e in teorie un motor de ultim racnet (chiar daca nu-i biggrin.gif ), are portbagajul mai mare si mai usor accesibil (pragul mai jos) e mai spatioasa in interior, are tinuta de drum aproape ireprosabila. Cum asta vine din partea francezilor, chiar inseamna ceva biggrin.gif Am cautat cu lupa publicitate VAG in respectivele reviste si n-am gasit.... In general sunt luate in calcul cand se fac clasamentele astea performante/confort interior/tinuta de drum/buget

LA tinuta de drum intra si protectia la micile atingeri in oras, si tinuta pe
drumuri RELE biggrin.gif Deh, au si ei.

E drept ca nu m-am dat inca nici cu 407 nici cu O2.
HalbaSus
Poate in alte conditii as fi ales O2... dar dupa cum ziceam: conteaza mult designul. Acum m-am mai gandit la o chestie: puntea fata find destul de departata si garda la sol mica... oare ce pante pot aborda ... ? ca ar fi neplacut sa nu pot aborda o panta fiindca intru cu spoilerul in drum...
James Kilowatt
La rabla mea scrie asta in manual, ce pante pot ataca, sau iesi, fara sa las spoilerele pe acolo... Poate scrie si la 407.

Peugeot 407 e haios cand il vezi prima oara, cand a aparut a facut furori, si-a luat tot francezul si acum e banal si nu mai pare asa de interesant, cand il vezi zilnic pare mult mai obisnuit decat cand il vezi prima oara. Asta e o opinie pur personala. Mi se pare un design simpatic, insa se poate demoda usor.

La ochi, pare intr-adevar foarte coborat, si cu distanta mare intre rotile din fata si cele din spate asa ca nu stiu daca trecerea peste hartoape e punctul forte.
ncristi
407 este oa buna cu un motor diesel exceptional - mai bun de cat TDi-ul
Passatul este mai nou, mai mare dar si mai scump...

Este o chestie de gust (si de bani smile.gif)....
Valentin50014
Ai ajuns sa repeti in fiecare post ce motor minunat este HDI-ul in raport cu TDI-ul. beer.gif "Mai bun" pentru tine poate insemna mai prost pentru mine si invers. Cel mai important, din pacate, este faptul ca performantele dinamice ale noului 407 sunt ceva mai slabe decat ale Passat-ului, ca o fi din vina motorului sau a CV, nu prea ma intereseaza.
Halba, pe un alt forum sunt cateva pagini scrise de un posesor de 407 cu bunele si relele acestui model. Le-ai citit?
Doc
Vad ca toti ca luati de motorul de 2.0 HDi 136CP de pe 407. Ati mers vreodata cu masina asta? Toti spun ca passatul de 2.0 TDI 140CP pleaca sau ca ajunge la 100km/h mai repede decat 407, dar nimeni nu s-a intrebat ce se intampla dupa 130KM/h la ambele variante. TDi-ul este mai rapid la liniute, dar se pare ca HDi-ul aduce mai multe putere in situatiile de criza, mai ales dupa 130km/h. Are reprize foarte bune si dupa 150km/h. Conteaza foarte mult intr-o depasire, la viteza mai mare, performanta HDi-ului.
Peugeot-ul castiga clar prin raportul pret/performanta/dotari/intretinere in fata Passatului.
Iulian HondaFan
Halba, de ce nu o Mazda6 ( vine cu practic acelasi motor ca 407 si e mai fun to drive )... sau un Mondeo ( din nou acelasi motor)? Iar daca vrei benzinar Avensis 1.8 (130CP) sau 2.0 (147CP) ar fi o alta propunere...
HalbaSus
Mazda6 are un spate foarte frumos... dar n-o ajuta fatza biggrin.gif (glumeam, bineinteles, e o masina frumoasa - desi intradevar stopurile si spatele in general e mai reusit decat majoritatea concurentei, fatza in schimb nu e iesita din comun). Problema cu mazda e ca:
1. E mai scumpa
2. 407 are design mai frumos, avand in vedere ca e vorba de o masina pt ea, va dati seama ce primeaza...
3. Service mai scump.
cosmin45741
QUOTE(HalbaSus)
Problema cu mazda e ca:
1. E mai scumpa
2. 407 are design mai frumos, avand in vedere ca e vorba de o masina pt ea, va dati seama ce primeaza...
3. Service mai scump.


1. Nu-i mai scumpa, daca o iei in leasing, bineinteles biggrin.gif
2. Chestia cu designul e discutabila doar la capitolul ext (fata la 407 imi place si mie), dar la capitolul finisare int. nu se compara blush.gif , acolo se vede mana frantuzeasca
3. Despre service nu stiu nimic, oricum nu-i mult mai scump, mai ales daca vrei benzinar, dar cel putin cu mazda n-ai probleme... biggrin.gif biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE(cosmin45741)
QUOTE(HalbaSus)
Problema cu mazda e ca:
1. E mai scumpa
2. 407 are design mai frumos, avand in vedere ca e vorba de o masina pt ea, va dati seama ce primeaza...
3. Service mai scump.


1. Nu-i mai scumpa, daca o iei in leasing, bineinteles biggrin.gif
2. Chestia cu designul e discutabila doar la capitolul ext (fata la 407 imi place si mie), dar la capitolul finisare int. nu se compara blush.gif , acolo se vede mana frantuzeasca
3. Despre service nu stiu nimic, oricum nu-i mult mai scump, mai ales daca vrei benzinar, dar cel putin cu mazda n-ai probleme... biggrin.gif biggrin.gif


Din pacate e mai scumpa sad.gif Pana si pretul CIP e mai mare (la dotari similare). Nu zic ca nu e o masina mai buna... sunt multe masini mai bune ca 407 (defapt foarte multe)... Dar cu design mai bun la pret similar nu... Acum mai sunt cateva variante... la care ma gandesc (defapt nevasta se gandeste) dar raportul design/performante/pret e cel mai bun la 407 (observati ca designul joaca un rol fundamental, vorbim totusi de masina unei femei)... si hyundai coupe are un pret foarte atractiv dar acolo intervin alte probleme (pret mai mare + nu e foarte practica + e hyundai + taxe vamale+ service la tiriac). Dupa cum am zis in alt topic first choice-urile erau hyundai coupe si peugeot 307 cc...

Daca as lua masina pt mine ar fi altceva... probabil ar cadea din start 407-le si ar fi o comparatie intre octavia 2 150 cp FSI, BMW sh, impreza, astra, etc... multe multe alte masini cu alte cuvinte. Momentan eu o sa raman cu opelul asta puturos si "cand o sa fiu mare" o sa-mi iau si eu o masina mai serioasa (din pct de vedere al puterii). Varianta: "las opelul la nevasta-mea si imi iau eu ce masina vreau" e riscanta pt ca ar afecta foarte tare armonia cuplului si viata de familie in general biggrin.gif Mai ales ca amandoi folosim masina cam in aceasi proportie deci nu se poate spune "ca eu am mai mare nevoie de ea".
cosmin45741
despre ce motorizare si despre ce dotari e vorba??
HalbaSus
Mazda 6 1.8 sau 2.0 TE (al doilea nivel de echipare) la care am dori in plus jante de aluminiu, aer conditionat automat + inca cateva maruntisuri... din pacate pe site nu am gasit configurator dar banuiesc ca pretul CIP ar ajunge la 17k si ceva... + taxe (6% prin leasing)... peugeot-ul iese cam pe 17.000 CIP.
G e o r g e
pai acelasi pret , eu as merge pe mazda biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE(G e o r g e)
pai acelasi pret , eu as merge pe mazda biggrin.gif


Acelasi pret + 6%, si eu as merge pe mazda6 daca ar fi vorba doar de mine smile.gif, dupa cum am zis masina nu e pt mine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.