In curand s-ar putea sa trec si eu la un peugeot 407... benzina (pana aici stiu), intrebarea e: 1.8 125 de cai sau 2.0 138 ? Diferenta e cam de 1000 si ceva de euro, ar intra in buget ambele dar as prefera 1.8-ul si niste dotari in plus.
Motivele pt care cred ca o sa aleg peugeot sunt:
1. Design-ul (masina va fi pt nevasta - ea ar vrea 307 cc dar nu ne permitem)
2. Cea mai ieftine berlina medie in afara de primera si C5 (primera iese din discutie, nu imi place deloc, C5-ul mhm... poate daca nu o sa-mi permita finantele 407... dar in principiu NU)
3. Dotari standard generoase (ABS, ESP, EBD + o gramada de prostii care la alte marci costa)
4. Nu imi permite bujetu' altceva (vezi 2)
Daca stie cineva ceva despre motoarele benzinare de la peugeot as fi foarte recunoscator. Nu ma intereseaza HDI-urile sau alte variante diesel, masina nu va face mai mult de 15.000 km pe an deci nu e rentabil in plus dieselul e scump de intretinut.
Despre 407 am auzit pana acum urmatoarele "barfe":
1. Are garda la sol mica (that's cooooool, chiar daca o sa merg des cu spoilerul la reparat sau o sa sparg ocazional baia de ulei
imi plac masinile cu garda joasa... asta e... nu pot sa consider ca e un "defect" cel putin nu al masinii... eventual al tarii in care traim
2. Are puntea fata prea in spate (aka: lovesti spoilerul de borduri cand parchezi) - asta nu e un lucru bun dar se poate trece peste asta.
3. Are suspensia "moale" si e instabila in curbe. :evil: that's baaaaaaad... sper sa nu fie adevarat, garda la sol pare sa dezminta acest lucru, drive-test inca nu am facut, urmeaza, Acum am o Vectra B din 97 si daca e mai instabila decat asta... :ewpu:
4. Probleme de fiabilitate - din cate am auzit cele mai afectate sunt :
QUOTE
,toti cei care au avut peugeot sau plans de bucsi,pivoti,rulmenti etc..
Acum la drumurile din romania eu inca nu am gasit masina cu bucsile rezistente (si eu am schimbat la vectra) se cam contrazice cu faptul ca are suspensia moale (in general masinile cu suspensie tare au aceste parti mai sensibile)... Eu la capitolul fiabilitate sunt destul de fatalist (cred in soarta si in karma) adica nu exista model fiabil sau nefiabil doar masini individuale fiabile sau nefiabile existand diferente enorme in cadrul aceluiasi model... O sa ma rog mai mult inainte de cumpararea masinii, o stropesc cu apa sfintita si "hope for the best". Oricum nu ma sperie atat de mult acest factor.
5. Spatiu interior mic. Masina va fi pt nevasta-mea, ocazional condusa de mine, uneori cu amandoi in masina, foarte rar cu mai multi. Nu avem copii dar avem 2 caini... aia incap pe bancheta din spate. bagaje nu avem... In plus daca e vorba de transportat mai multe persoane/bagaje avem VW Sharan care face fata la destul de multe chestii.
Ca sa rezum: ce stiti despre stabilitatea peugeot-ului 407 Paladine. Eu am auzit lucruri ingrozitoare cum ca ar avea suspensii extrem de moi, in acelasi timp am auzit ca 407 sw-ul ar avea suspensii mult mai tari decat sedan-ul... oare nu au schimbat suspensiile si pe sedan ? (break-ul iese din discutie nu suport break-urile)
P.S: Ca sa nu fiu total off-topic: Mi-ar placea un passat mai mult dar finantele fac imposibila achizitonarea unuia... La banii de un 407 imi pot achizitiona o octavia 2, 150 cp benzina cu dotari cat cuprinde (dar nu cu mult mai multe decat 407-le)... dar e clasa mai mica si designul nu e la fel de atragator... are avantajul portbagajului de tip mafiot numa bun pt transportat lazi de bere dar dupa cum am zis pt transport serios am la dispozitie un monovolum.