Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Logan de 3 stele
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Edi45845
Tocmai am aflat ca Logan(saracutu,nu va mai luati ma de el) a luat la testele euroncap 3 stele.Mult,putin ce ziceti?
Au zis ca in principiu are o structura buna(ce-o fi insemnand asta?) insa sufera din cauza centurilor neperformante si a lipsei airbagurilor laterale si de tip cortina.Stiu ca in general siguranta masinilor made in Romania este slaba(am vazut odata un crash-test cu matizu: rezultat: bancheta din spate a ajuns in locul scaunelor din fata dar credeti ca acest punctaj este unul bun?
Stiu ca asta un topic pt. Dacia,dar dacia inseamna atat de mult pt romani incat consider ca merita un loc mai special. biggrin.gif

Ps. Nu ma refer mai sus la testul ala comparativ cu Golfu 4 ca ala e old history. beer.gif
Andrei38283
Eu zic ca e suficient pentru o masina romaneasca avand in vedere ca e prima care are airbag-uri si la care s-a facut un studiu in privinta crashtest-urilor. Cred ca puteau si mai mult adica vreo patru sau de ce nu vreo cinci stele, dar nu s-a vrut pentru ca ar fi concurat cu celelalte modele Renault.
Edi45845
Se pare ca dupa aflarea acestui rezultat posesorii de Logan au luat masuri…

Andrei38283
O bara mai mare n-a gasit, ca asta e cam mica. laugh.gif
Edi45845
Observati si oglinzile adaptate: prinse in bolturi... biggrin.gif
Edi45845
QUOTE
Portiera șoferului Daciei era blocată, iar rănile la cap și la gît ale manechinelor aflate în modelul Logan se dovedeau a fi mai importante. În cauză, airbag-urile care nu se declanșaseră la momentul potrivit și centurile de siguranță de o construcție mai veche. De asemenea, se pare că rănile la picioare au fost mai numeroase în cazul șoferului Logan-ului, ele fiind cauzate de pedale”.


O parte din articol ca sa va ingroziti si voi.... blink.gif
Edi45845
Ce se intampla daca n-ai bullbar...

krysty
QUOTE(Edi45845)
Tocmai am aflat ca Logan a luat la testele euroncap 3 stele.

euroncap.com

interesant mi se pare ca la pedestrian rating a obtinut o stea... cam cat un off-roader. :nope:
Nonn
Edi, nu ne dai si un link la articol? Mie mi se pare putin 3 stele, auzi la ei: "airbag-uri care nu se declanseaza la momentul potrivit si centuri de siguranta de o constructie mai veche"! Economie pana la capat! Ce mai conteaza cateva vieti cand se vinde masina ca painea calda! :puke: Cam acum doua ore era unul pe RealitateaTV la o discutie tocmai pe tema crash-testului, il intreaba realizatoarea : "Este Logan-ul o masina sigura?". Vine raspunsul: "Este o masina sigura pentru cine stie sa o conduca."! blink.gif
Lucas
Ce prostie de raspuns!!! Cica e sigura pentru cine stie sa o conduca. Pai fratilor! Daca eu ma duc pe un drum national sau european cu 70 km/h sa zicem. Preventiv. Si vine o Toyota Landcruiser si intra in mine cu 140 km/h? E clar ca eu mor pe loc. Dar fac referire cu raspunsul dat de acel imbecil (ca nu ii pot spune altcumva). Eu ce vina am? Cu ce "nu am stiut sa conduc Loganul" ? AA. Sau ca sa conduc un Logan trebuie sa am reflexe foarte bine dezvoltate. Deci pentru a conduce Loganul, trebuie sa ai asa reflexe ca si daca masina care vine din contrasens si e la 10 M de mine si face o explozie de cauciuc pe partea stanga fata, eu asa reflexe trebuie sa am, sa fac trag volanul in dreapta intr-o fractiune de secunda chiar si daca intru in sant. Lasati`o dracului. Poate ai reflexe din astea cand esti treaz (prin treaz sa nu se inteleaga ca nu esti beat. pur si simplu nu esti deloc obosit. chiar deloc) si concentrat la maximum (hai sa fim seriosi. la un drum de 500 kmsa zicem. sta cineva 500 km din cap in coada treaz si concentrat la maximum? si mai ales daca ai vreo 300 km aproximativ in linie?) si mai ales cand vine o masina de pe contra sens la 140 km/h si face explozie de cauciuc la 10 in fata ta? Cred ca nimeni nu are reflexe asa de bine dezvoltate. Poate pilotii de F1 si raliuri. Desi nici ei nu cred ca au. Mai ales cand esti mai relaxat putin la volan si "enjoing crusing" ?
Deci fratilor : A. Ori acel om care a afirmat aceasta prostie e retardat rau de tot
B. Ori nu a condus niciodata in viata lui si nu stie cum e sa fii pus in situatii din acestea extreme (doamne fereste pe oricine. chiar si pe cel mai mare dusman. am si batut in lemn de 3 ori).
C. Ori a zis ce i-a trecut prin cap prima data si pe moment s-a gandit ca asta ar fii cea mai buna afirmatie "sa se scoata" din cacatul in care ar fi intrat daca nu raspundea la intrebare (oricum a intrat dar nu asa tare cum ar fi facut`o daca nu raspundea).
Deci your choose. Eu optez pentru varianta C. Voi?
Lucas
Bine inteles ca aceasta situatie este deja cam de domeniul fictiunii dar am dat un exemplu de accident extrem de violent in care zic ca eu, conducatorul unui automobil Dacia Logan, nu am nici o vina in crearea acestui accident.
Luka
Pai daca o Toyota Land Cruiser (exemplul tau) intra in tine, e posibil sa ai probleme nu numai in LOgan, ci in multe alte masini.
Uite, am un exemplu relativ opus: eu am intrat cu o solenza intr-un sant la viteza mare, masina rasturnandu-se. De patit, nu am patit nimic, iar masina era intr-o stare acceptabila tinand seama de accident. Ma refer la deformarea caroseriei. Stiu ca e diferenta intre solenza si logan, insa platforma e cam aceeasi, iar loganul pare (subliniez 'pare') mai rezistent. Nu tin partea loganului, chiar nu imi place daca e sa fiu sincer, dar nu e normal sa iei un exemplu de genul asta, caz in care o mare parte dintre masinile prezente pe strazi ar avea de suferit.
Edi45845
In opinia mea siguranta ar trebui sa fie pe primul loc.Eu pun mare accent pe ea si a-s renunta la multe in favoarea sigurantei.Fieru se mai face(ca doar nu e din fibra de carbon),da omu ba…
Obuzel
3 stele nici nu e atat de rau precum pare.
Daca cineva se uita de curiozitate pe lista aceea destul de multe modele care ca second sunt in voga la noi au doar 3 stele.
Mai sunt si masini noi cu 3 stele destul de in voga la noi.

Asa ca e OK raspunsul.

Pt. Eddie, eu conduc frecvent cate 500 de km si sa stii ca sunt tot timpul in priza chiar daca deja nu constientizez asta.

Dupa un timp si tu o sa fii.
V l a d
se muta la dacia
Iulian HondaFan
3 stele e un pas inapoi fata de 5 stele ale noului Clio si 4 stele ale Micrei care sunt bazate pe aceeasi platforma. asta spune ca nu numai rezistenta structurala conteaza ( platforma rezista similar) ci si multe altele: centuri/airbaguri, amplasarea pedalelor, portiere,etc.

nu e rau fata de masini SH de 3-5 ani dar nu e nici la nivelul la care sunt masinile lansate in 2004 si dupa.
eddie
Primul model Dacia a fost testat de catre EuroNCAP, organizatia europeana de evaluare a sigurantei autoturismelor noi, care a acordat trei stele pentru Logan. Francezii spun ca se asteptau ca modelul Logan sa primeasca doar trei stele. Ei cred ca, la nivelul gamei sale, modelul Logan "ofera un nivel de securitate optim". Cu toate acestea, dintre masinile construite dupa 2000, masina romaneasca este cel mai putin sigur model compact. De asemenea, Dacia este departe de standardele Renault, cele opt modele care poarta marca franceza primind punctajul maxim de cinci stele. Logan a obtinut acelasi punctaj ca Matizul celor de la Daewoo. Fata de "concurentul" Skoda Fabia, Dacia are cu o stea in minus, iar fata de fratele Clio, mai putin cu doua. EuroNCAP testeaza, cu masini reale si manechini, cit de periculos este autoturismul pentru pasageri, in caz de accident. Testul descrie detaliat gravitatea leziunilor care pot aparea in caz de impact. Logan este cel mai slab model de la Renault, in materie de siguranta, toate celelalte opt modele ale firmei franceze fiind cotate cu 5 stele EuroNCAP. Diferenta se explica prin faptul ca, in cazul masinii romanesti, s-a urmarit in mod agresiv reducerea costurilor. Francezii sint insa multumiti de rezultat, la care se asteptau. "Logan ofera un nivel de securitate optim pentru acest nivel de gama" a spus, Jacques Faure, responsabil pentru securitatea pasiva la Renault. Bilantul leziunilor dupa analiza cu manechine a dovedit eficacitatea sistemelor de retinere a ocupantilor, ale caror parti vitale ale organismului sint protejate. Logan beneficiaza de experienta recunoscuta a firmei Renault si in domeniul rezistentei la socuri si al disiparii energiei cinetice. In cazul unui accident frontal, arhitectura compartimentului motorului favorizeaza suprapunerea partiala a elementelor mecanice, acestea neajungind in habitaclu. "Integritatea habitaclului a dovedit eficacitatea structurii vehiculului, care a permis evitarea oricarei intruziuni periculoase", precizeaza compania constructoare, Dacia Groupe Renault.

Sursa: Cotidianul
gabi4
Pai 3 stele are si matizul biggrin.gif. si asta in 2000
plus ca in acelasi timp a fost testat si noul clio care a obtinut 5 stele. mi se pare o diferenta prea mare avand in vedere ca loganul e "by renault", iar renault se lauda cu o gama f sigura de masini.
Maff
Asta este, era de asteptat ca Renault sa puna pe primul loc preturile scazute si abia dupa securitatea pasagerilor.Problema este ca soferul iese destul de sifonat dintr-un potential accident, lucru destul de nasol pentru o masina lansata in 2005.........Renaultul nu a vrut sa faca o masina sigura, a vrut sa faca o masina comerciala.Care sa rupa gura la inceput prin pretul mic.Nu cred ca va exista vreo inbunatatire a situatiei in urmatorii 2-3 ani.Oare versiunea de 1.6 16v va avea si alte dotari de siguranta?
Edi45845
Se pare ca loganul rosu de mai sus a lovit un caine....
tiberiu43325
Edi, spune-mi si mie, ce vrei sa spui?

"Am fost sanctionat pt. ca mi-am exercitat dreptul la exprimare.
Am crezut ca internetul e locul unde cu adevarat putem fi liberi.Ei bine nu e asa..."
Andrei Suzuki
Mai bine vorbiti pe MP despre asta. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.